Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie dostala nové Volkswageny Amarok, kriminalisté s nimi dojedou kamkoliv

Pick-up z dílny Volkswagenu bude sloužit jako mobilní laboratoř, se kterou bude možné dojet až přímo na místo činu.
Zpět na článek
23. 11. 2015 14:18
23. 11. 2015 16:22
23. 11. 2015 17:10
23. 11. 2015 20:55
23. 11. 2015 17:46
23. 11. 2015 19:19
23. 11. 2015 19:46
23. 11. 2015 17:41
23. 11. 2015 19:59
23. 11. 2015 21:28
23. 11. 2015 14:18
Skrin
Skrin je hooodne podobna sanitce [odkaz]
a pise se tam, ze to je na zaklade single cab zakladu....
Rozbalit vlákno
0
Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
"Policie dostala nové Volkswageny Amarok, kriminalisté s nimi dojedou kamkoliv" - druhá cást titulku je z novinárského hlediska zcela zbytecná, nepodstatný propagacní slint. To ze je podobne nadepsaná tisková zpráva Porsche Ceská republika neznamená ze tak musí být nadepsaný clánek.

A "kamkoliv" s nimi kriminalisté samozrejme nedojedou.

Buresi, zacni se ucit psát jako profesionální novinár.
Rozbalit vlákno
7
23. 11. 2015 17:40
Re: Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
Padáš na dno. Tenhle koment byl naprosto zbytečný.
23. 11. 2015 18:46
Re: Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
Stejně tak jako je zbytečný ten titulek. Ale ve světle toho, že se redaktoři přiznali, že radši napíší lživý titulek, aby měli klikance, je tento titulek úplně v pohodě.
Re: Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
Ten koment vubec nebyl zbytecný. Ale je jasné ze vypatlánek jako ty nechápe o co jde.
23. 11. 2015 22:10
Re: Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
Musím přiznat, že tady se hůl na psa hledala dlouho:)
Avatar - kari.laz
24. 11. 2015 08:36
Re: Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
Výstižné, jen by jsem to poupravil.
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, Giglit jí nenašel, tak si aspoň kopnul.
Re: Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
Copak, vypatlánku? Vyjadruj se k vecem kterým rozumis.
24. 11. 2015 09:46
Re: Poznámka k titulku hvezdného novináre Burese
co tu zase delas? Nesliboval jsi vcera, ze uz sem nepachnes?
Novy den, nove rano, nova davka vulgarit. Zvyk je zelezna kosile, vid...
Avatar - Barry Lyndon
23. 11. 2015 15:31
docela by mě zajímalo, jak je vyřešeno kroucení v terénu (my
tyto rámové pickupy mývají přece kabinu zvlášť a korbu taky zvlášť a zřejmě se předpokládá i určitý vzájemný pohyb (byť tedy ne tak velký jako u klasického náklaďáku). Tady je to ale spasováno napevno k sobě...

a jinak nechápu, proč něco takto složitě vyrábět, kdy lze použít hotový Transporter 4x4. Tohle stejně moc víc neprojede...
Rozbalit vlákno
3
23. 11. 2015 17:41
Re: docela by mě zajímalo, jak je vyřešeno kroucení v terénu
No protože by to jinak nebyl Amaroun. >:D Pokud by chtěli něco skutečně do terénu, tak by pořídili tohle: [odkaz]
BTW, ta nástavba by se v terénu samozřejmě ukroutila. Už dle vzezření (standardní výška podvozku, silniční pneu, přechodový úhel, zadní převis) tohle nikam dál, než na polní cestu nesmí ;-)
23. 11. 2015 18:20
Re: docela by mě zajímalo, jak je vyřešeno kroucení v terénu
Asi je lepší se nejdříve informovat než začneš vydávat rozumy.

www.youtube.com/watch?…
23. 11. 2015 20:12
Re: docela by mě zajímalo, jak je vyřešeno kroucení v terénu
Tak to video naopak 100% potvrzuje co píši, tzn. max. polní cesta; alternativně zasněžená. Chytráku, jel jsi někdy rozbahněnou lesní cestou s vyjetými kolejemi? OFF ROAD vypadá takto: https://www.youtube.com/watch?…https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Merrill
23. 11. 2015 15:47
ty pneu do terénu moc nevypadaj
trochu naprší a novýho amaroka potáhne z polňačky stará niva.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
23. 11. 2015 16:00
Re: ty pneu do terénu moc nevypadaj
>:D >:D >:D :yes:
Která by jim na ty jejich akce bohatě stačila
23. 11. 2015 17:44
Re: ty pneu do terénu moc nevypadaj
Už jsi někdy viděl výbavu kriminalistického technika a celého výjezdu? Asi ne... Ta by se nevešla ani do dvou Niv.

Ale jestli to s těmi Amaroky dopadne jako s Fordy pro pyrotechniky, mají se na co těšit...
Avatar - Barrichello
24. 11. 2015 00:24
Re: ty pneu do terénu moc nevypadaj
Celý výjezd jezdí s jedním autem? Asi těžko. Jinak Niva je 5dvéřová, že se sem ofiko nevozí je věc druhá...
23. 11. 2015 19:18
Re: ty pneu do terénu moc nevypadaj
No to určitě. A na silnici jim dáme taky žigulíka. Nebo tráboše co?
23. 11. 2015 16:22
Motor
Docela je mi jich líto, že to maj v 2.0 BiTDI, kdyby raději vzali tu slabší verzi s jedním turbem. Znám pár kusů z let 2011 a 2012, co to už mají za sebou a pár lidí, co to má v autě a už si v servisu užili své.

Navíc je to mobilní laboratoř, tam bohatě stačí těch 140 koní.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
23. 11. 2015 17:10
Re: Motor
Máš pravdu - v Jižní Americe VW Amaroky 2.0 Bitdi kvůli emisím NOx stáhl z prodeje >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
23. 11. 2015 20:55
Re: Motor
No - a proto je fasuje Policie ČR, to je přece jasný.. jsou za polovinu ceny.

A souhlas s tím nahoře" s tímhle stejně nikdo do terénu nepojede... a ani to tak není myšlený. Je to pojízdná laboratoř. Ne off-road.
23. 11. 2015 17:46
Re: Motor
Souhlasím, tenhle motor je do auta pro krim. výjezd dobrej úlet... Tohle auto už nikam spěchat nebude.
23. 11. 2015 19:19
Re: Motor
no, s ohledem na tu boudu místo korby a velikost auta je ten motor asi spíš nutnost než luxus ne?
23. 11. 2015 19:46
Re: Motor
Ono to auto zas tak veliký není. Dost dlouho stály na Proseku. A opravdu jde o to, že tahle auta už k žádnému případu spěchat nebudou. Tam by stačilo i něco obyčejnějšího Doteď jako výjezdové auto slouží na mnoha policejních ředitelství VW Caravelle z roku 1998 s benzínovým motorem 2,0 85 kW (+- přesně nevím), najeto půl milionu, a to je teda mazec. Ale stačí to. A je v tom docela prej docela zábava. Třeba rozjet to na kilo na dálnici. :-)
23. 11. 2015 17:41
Nechápu smysl
Cena podobné přestavby se podle mě musí skoro blížit ceně Crafteru v terénní úpravě, nedávno tu to bylo (od fy Achleitner). Ta vozidla pak projedou opravdu všechno, až do převrácení. Nechápu, proč nešli radši po tom. Měli by na to plnou tovární záruku a navíc dodávku s větším prostorem a ještě lepší prostupností terénem.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2015 18:11
Podvodnici a pruserari
To policie nakupuje u firmy, ktera podvadi sve zakazniky?
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2015 18:37
Amarok lepší Toyoty?
Já když vidím automobilka dodala (neberu osobáky) tak z 95% je to Volkswágen. Stálo by za to zjistit jestli někdo někam něco dodal a nebyl Volswágen. Pamatuju jednu reportáž tuším záchranáři z jednoho města a měly Toyoty. Ale evidentně buď Amarok je lepší než prověřený Toyoty, nebo někdo dostává obálky a namíru šité zakázky. Ale milerád se nechám přesvědčit o opaku.
Rozbalit vlákno
13
23. 11. 2015 19:16
Re: Amarok lepší Toyoty?
Co jsem četl já, tak amarok byl vždy v podstatě nejvychvalovanějším pikcupem. Zejména proto, že k vynikajícím vlastnostem v terénu přidává vybrané chování na silnici. Což konkurence neumí. Takže z tohoto pohledu Ok. Navíc ta nástvaba se je asi dost ojedinělá, což je asi taky důvod ne?
23. 11. 2015 19:30
Re: Amarok lepší Toyoty?
Tak nevěřím, že nástavba na VW je unikum. Výrobce nástaveb není jeden, ale vzhledem k "veřejným" zakázkám, určitě bude víc specialistů na VW.
Já zas čtu a vidim po celém světě, že vládne Toyota. vybrané chování na silnici, je dost povrchní pojem. Vybraně na silnici jede Fabia za 300tis i Jaguar na 2mil. Mě spíš zaráží(nebo je to blud), že většinu výběrovek spolkne VW. Z 10ti sanitek vidím 9 VW např.
23. 11. 2015 19:55
Re: Amarok lepší Toyoty?
Jak píše kundalini_it, zas taková práce s nástavbou to není. Nevím, od koho je tato, ale těch firem je hodně. Jak si Policie nakonfigurovala požadavky, to u této krabice nevím.
23. 11. 2015 19:53
Re: Amarok lepší Toyoty?
Jde o to, že Policie se musí řídit pravidly pro výběrové řízení. A ta auta, co jsou vidět, jsou osobní Škodovky a povětšinou dodávky VW. Už ale jezdí v barvách i pár Masterů atd. No a pak jsou civilní auta, pro kriminálku škodovky, pro sledku nebo jiné specializované útvary to jsou Hyundai, Fordy, Hondy...

Záchranáři mohou používat i sponzorská vozidla. Nevím ale, jakej je v tom rozdíl, a proč to nejde.

O výběrových řízení jsou známé pravdivé historky, tam se maže všude. Proto taky vyhrála škodovka za nejvyšší cenu a bez servisu. Ten se platí zvlášť. Taky proto jsou, nebo spíše byly ještě nedávno, čekací doby na opravy octavií v řádech měsíců. Například vím, že Renault nabízel nižší cenu včetně servisu, a s odtahem do nejbližšího servisu s přednostní opravou. A nějak to nevyšlo. Na druhou stranu, státní firma by měla používat česká auta. Má to svý pro a proti.
23. 11. 2015 20:24
Re: Amarok lepší Toyoty?
Souhlas. proto jsem psal o neosobácích. U osobáků tak nějak chápu (stejně jako Tatra u vojáků), že podporujeme český auta. Ale VW český není, tam by měla být řežba automobilek. Ale povětšinou to vyhraje VW. Třeba sanitky Transit? Co znám lidi co mají Transity tak si je většinou nemůžou vychválit...
A pokud bych chtěl auto, co pojede i mimo silnici tak mě jako první napadne Toyota. I kvůli údržbě a veřejným penězům...
23. 11. 2015 21:03
Re: Amarok lepší Toyoty?
Prečo, čo je na Škode lepšie ako na inej značke? Zisky z automobilky beztak idú von, doma ostane pár drobných na daniach, ak nemajú zrovna nejaké daňové prázdniny, a dane z platov zamestnancov. Z predaja zahraničných značiek sa tiež nejaké odvody do štátnej kasy dostanú, pri tých pár kusoch vozidiel z voľby "domácej" značky štát nejaký zvláštny profit nemá. Notabene keď prerába jednak na nákupnej cene, jednak na následnom servise, ktorý im akosi nevadí platiť ešte navrch zvlášť... Tomu sa hovorí rovnosť podmienok... :-!
23. 11. 2015 21:10
Re: Amarok lepší Toyoty?
Psychologický efekt. Dělají to všude. Domácí značka, tak je nejvíce ve státní sféře. Nic víc. Jen nechápu poslední dobou móda ekologie a státní správa? Škoda vynalezla CNG a VW vynalezne elektro auta. Přitom státní správa mohla jezdit dávno Priusy, nebo Yarisy a Aurisy. Například.
23. 11. 2015 22:15
Re: Amarok lepší Toyoty?
Do státní správy se nějaké Priusy, ale i hybridní Lexusy nakoupily.
23. 11. 2015 22:33
Re: Amarok lepší Toyoty?
Tak to tleskám! Ale asi jich moc není co? :-|
23. 11. 2015 22:38
Re: Amarok lepší Toyoty?
Vím jen, že kdysi Bursík snad nějaká auta dostal do pronájmu, ale asi velký ohlas to nemělo...
23. 11. 2015 21:00
Re: Amarok lepší Toyoty?
Toyoty už má IS, tak abychom se trochu lišili :-)
23. 11. 2015 21:10
Re: Amarok lepší Toyoty?
To mě taky napadlo ;-) zase má IS náskok...díky technice.
Avatar - Emel
23. 11. 2015 23:08
Re: Amarok lepší Toyoty?
Myslím, že jeden důvod bude neschopnost, respektive neochota místního zastoupení Toyoty. Volkswagen v tom umí chodit, má prošlapané ty cestičky, když chce někdo koupit víc aut najednou, tak se k němu umí podle toho chovat - teď nemyslím nějaké tajné obálky, ale prostě jen přístup adekvátní hodnotě zakázky.

S Toyotou zkušenosti nemám, tam jsem zatím do salonu nezabloudil, ale Mazda třeba na většině salonů měla ten přístup "buďte rádi, že vám dovolíme něco si u nás koupit". A i když byl někde prodejce milý a vstřícný, tak stejně narážel na mantinely dané značkou.

PS: ne, neobjednával jsem 10+ aut, ale bavili jsme se o variantách "co kdybychom chtěli třeba pět aut" a takový jsem z toho měl dojem. Svým způsobem je to snad i sympatické...
Avatar - praděda7
23. 11. 2015 19:59
???
Měli raději napsat, co ty další nové policejní hračky budou chudáky daňové poplatníky stát... :-(
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2015 21:23
tak prej ani evropa by neprosla
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 1975ak
23. 11. 2015 21:28
zakázky
Není problém nastavit zakázku tak aby ji v určitém čase, množství , specifikaci zvládl předem vybraný "dodavatel". Tak to bylo i s Pandury nebo LR. Místo Pandurů jsme mohli mít více jiných levnějších a účelovějších OA a místo LR terénˇnáky a né zemědělskou verzi, kterou na misích nikdo neumí opravit.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2015 21:35
A emisie ,ako ?? ?
>:-[]
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2015 13:37
Jesteze VW zacal vyrabet pickupy
protoze by nase Policie nemela co koupit a jeste ze nasli nejakou firmu, ktera to dokazala prestavet tak, ze se s tim da jezdit. Za to jim patri pochvala a no a ty 2 turba to zaplati danovnik, to neres.
Rozbalit vlákno
0