Novinky
térový papír
2
opravte si: "Standardem je pohon všech kol, za příplatek bude 4Matic"
Ondřej Chamilla
1
Díky, opraveno
Se ví už delší dobu, že nové motory nejsou ještě hotový. C-Klasse dostane R6 naftu při MOPF, GLC v září ještě starou V6. Psal jsem to pod test Céčka.
Tak aspoň, že v E bude zezacatku OM642. To už by klesli hodně hluboko, kdyby měli jen R4 do doby, než budou nové motory hotovy.
Tak aspoň, že v E bude zezacatku OM642. To už by klesli hodně hluboko, kdyby měli jen R4 do doby, než budou nové motory hotovy.
Tak to je docela ostuda dávat do new E-klasse i GLC starý naftový V6 8-s Pořád doufám, že tu již na začátku prodejů budou i nové výkonné naftové R6, přeci jen je to stále v téhle třídě, nejideálnější spojení výkon+image+ekonomika provozu. Alespoň 6 válců je nutnost (pro mě) 😄
p.s. REDAKCE : to opravdu nemůžete k údajům v kW napsat i koně 😉 snad všechny světové a renomované weby i samotné automobilky to svedou... :yes: řeči o tom, že kůň nic není si nechte na doma >😁
p.s. REDAKCE : to opravdu nemůžete k údajům v kW napsat i koně 😉 snad všechny světové a renomované weby i samotné automobilky to svedou... :yes: řeči o tom, že kůň nic není si nechte na doma >😁
Ctyrturbovy trilitr je uz obludnost. To same 270 kW pro benzin. Dohaje, vzdyt tolik mely jeste nedavno preplnovane trilitry koni.
Připojuji se. Výkon v koních zní líp. I náklaďáky mají na dveřích výkon v koních.