Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Úpravy motoru 1.6 TDI kvůli Dieselgate: Co přinese ucpávka? Třeba vyšší spotřebu...

Jak jsme již dnes avizovali, Volkswagen ukázal, jakým způsobem bude postupovat při řešení skandálu se svými motory, které nevyhovují emisní normě. U 1.6 TDI jde o větší zásah kvůli přidání síťky do sání. Co ta dokáže ovlivnit?
Zpět na článek
25. 11. 2015 19:10
25. 11. 2015 19:37
25. 11. 2015 19:42
25. 11. 2015 19:56
25. 11. 2015 20:04
25. 11. 2015 21:03
25. 11. 2015 22:05
25. 11. 2015 23:05
25. 11. 2015 19:43
25. 11. 2015 20:59
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 22:45
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
26. 11. 2015 15:43
25. 11. 2015 21:56
26. 11. 2015 09:42
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 23:53
26. 11. 2015 00:10
26. 11. 2015 01:14
26. 11. 2015 10:51
26. 11. 2015 11:26
26. 11. 2015 00:06
26. 11. 2015 01:15
26. 11. 2015 01:28
26. 11. 2015 00:10
26. 11. 2015 07:45
26. 11. 2015 10:34
26. 11. 2015 07:53
26. 11. 2015 13:50
Avatar - TeeJay
25. 11. 2015 19:06
Nejdřív DPF a teď tohle?
Další věc, která se bude z aut kuchat? 8-s :no:
Rozbalit vlákno
26
25. 11. 2015 19:08
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Na videu máš názorně ukázáno, ja se toho zbavit, stačí použít reverzní postup a křížový šroubovák. >:D

Nedělám si vůbec iluze, že pokud by se někomu zvedla spotřeba, tak by si to tam nechal. >:-[]
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 19:27
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Kuchat můžeš, ale zároveň s úpravou SW, jinak motor nebude fungovat jak má.
25. 11. 2015 19:27
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
A prosímtě, kde jsi na tom byl? >:D
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 19:34
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Četl jsi ten článek, jak přímo souvisí SW úprava s onou trubkou, nebo ses dloubal v nose??? :-!
P.S. Pokud nechápeš souvislosti v psaném textu, tak raději nereaguj.
25. 11. 2015 19:43
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Tvůj problém je, že moc čteš, věříš každou blbost novinářům, kteří nemají reálně ani tucha a jen vaří z vody a pak motáš několik věcí dohromady. Viz emise/limity v USA, které považuješ za stejné jako v Evropě.

Otázka: víš jak vypadá sportovní a normální vzduchový filtr?
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 19:51
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Extra pro tebe výňatek ze článku:
"Složitější je to však v případě agregátu 1.6 TDI. Tam se kromě softwaru objeví i jakási síťka" SPOLEČNĚ !!!!

Takže extra pro tebe přeložím do češtiny:
Dostaneš trubku a k ní nastavenou charakteristiku spalování.
Pokud odstraníš pouze trubku, změníš množství vzduchu (bo je to svým způsobem ucpávka viz. článek) a to se logicky projeví na spalování.
Chápeme pane filtr

P.S. Nikdy jsem nemotal žádné emise a limity, pouze od začátku tvrdím, že VW podvádí stejně v USA jako v EU a jen tobě podobní mně furt podsouvají nějaký normy v USA a EU.
:-!
25. 11. 2015 19:55
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Asi si myslíš, že po instalaci "ucpávky" ve formě sportovního filtru, je nutné přeprogramovat ŘJ motoru. >:D :yes:

PS: protože motáš vše dohromady a jen dokazuješ, jak se v tom neorientuješ. ;-)
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 19:57
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Seš mimoň, co ví kulový. ČTI jak fungují sportovní filtry a pak mudruj, TY UCPÁVKO:
[odkaz]

P.S. Až se budeš zase chtít ztrapnit, tak se zas ozvi. >:D >:D >:D
25. 11. 2015 20:01
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Fyzika funguje pořad stejně. Jsi opravdu tak natvrdlý?
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 20:19
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
no comment, proč potom nazýváš sportovní filtr ucpávkou?
25. 11. 2015 20:30
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Vidím, že nejsi natolik bystrý, abys to byl schopen rozklíčovat. >:D
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 20:32
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Za to ty jsi génius :-!
25. 11. 2015 20:32
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
V porovnání s tebou to tak vychází. >:D
Avatar - AUDIRS6
25. 11. 2015 20:07
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
hmm, tak ty si mozes podobnych clankov precitat asi ine kvanta a aj tak su ti prd platne. :-!
Chose ma v tomto pravu - najjednoduchsia vec - zjednodusit motoru dychanie odstranenim toho "usmernovaca" motoru aj tak pomoze. Proste znizis odpory v sani!
Ak aj bude vaha "merat menej presne", motor bude dychat lahsie, a specialne naftaky sa nejakemu prebytku vzduchu nepriecia ( preto aj tie NOx-y), takze motor pojde hned lepsie. Bez ohladu na to, aky SW bude mat. :-!
Citat a vzdelavat sa je prospesne, to sa nehadam. Ale niektorym by nezaskodilo hodit sa raz do monteriek, ist, vyskusat si nejaku podobnu robotu s chlapmi, ktori sa v motoroch vyznanju, pozriet si realne vysledky a potom sa sem vratit a len tak proste chlapsky uznat pravdu. ;-)
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 20:21
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
uznám, až mi to doložíš potvrzením konstruktérů od VW ;-)
25. 11. 2015 20:28
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Asi si myslíš, že tvá póza je ... známka punku.

Ale ona je to spíš známka blbosti. :-)
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 20:33
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
v tom případě si dej ty do avataru fotku jelita, co svět neviděl :-!
25. 11. 2015 20:34
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Šak tam je. >:D
25. 11. 2015 20:43
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Pobavil :))) Vlastne oba, svymi peclive prefiltrovanymi slovy...
26. 11. 2015 12:24
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Jenomže on Pepek má pravdu...sice napůl, ale má...za to vy máte pouze omezený rozhled s Josalitem.
Jsou motory, u kterých když vyměníš standardní filtr za sportovní, tak se natolik změní množství nasávaného vzduchu, že je prostě nutná úprava řídící jednotky (u některých motorů ty změny nejsou tak zásadní a schroupnou to).
Takže ano, Pepek má pravdu, ale je možné že TDI tu úpravy jednotky nebude potřebovat protože se množství vzduchu nezmění tak zásadně a jednotka si s tím dokáže poradit.

Ale přestaňte se tady do něj navážet vy garážoví tuneři, když tomu rozumíte jako koza petrželi... :-!
26. 11. 2015 12:50
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Bavíme se tu o turbodieslových motorech, ano? ;-)
Avatar - Anonym
26. 11. 2015 13:49
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Ano,ale o moderních, který jen tak něco neschroupnou a o kterých ty víš kulový >:-[]
26. 11. 2015 14:16
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Svoje "znalosti" jsi tady již několikrát docela přesvědčivě prokázal. >:D
Včera i dnes to není výjimkou. Moderní motore.
>:D
Avatar - Anonym
26. 11. 2015 18:08
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Za to ty jsi samý odborný článek, kutile z garáže. :-!
25. 11. 2015 22:47
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
Vaculik je odborník, má technické vzdelanie aj prax. Žiadny absolvent filozofie.
26. 11. 2015 01:03
Re: Nejdřív DPF a teď tohle?
podle meho se sportovnim filtrem bys mel mit mit vetsi prutok vzduchu,tzn.filrt hodne otevrenej.tim padem mensi spotreba,kazda dalsi vec co tomu bude vytvaret odpor spotrebe neprospeje.V tom ma autor clanku pravdu.je to logicky a je to stejny jako kdyby si se snazil vsem tady tvrdit,ze auto s privesem ma mensi spotrebu,nez bez nej ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 19:10
Hm
.... o kolik se může zvýšit spotřeba u 1,6ky? Ono teď, podle zkušeností, to jezdí cca. kolem 5,5. Výkon, alespoň v O3 je výborný, motor je svižný. Nedalo by se poté pocitovou ztrátu dynamiky zlepšit zkrácením převodů? ...nevím, jen se ptám a v tomto nejsem příliš kovaný.
Rozbalit vlákno
8
25. 11. 2015 19:37
Re: Hm
U nových motorů snad nepodváděli a u těch starých je rozhodně levnější uvedené řešení než dodatečně dělat cokoliv s převodovkou nebo rozvodovkou.
Avatar - PepaJ
25. 11. 2015 19:42
Re: Hm
U nových motoru taktéž prováděli..stačí hledat na síti je o tom již psáno...
25. 11. 2015 19:56
Re: Hm
Novými motory myslím ty co splňují aktuální EU6.
Avatar - defusiq
25. 11. 2015 20:04
Re: Hm
myslím, že těch se to týká také, ale VW to zatím nepřiznal, pokud se mýlím, opravte me prosím...
25. 11. 2015 21:03
Re: Hm
no stoprocentne, osvedcene reseni z minula se samozrejme pouziva dal... a to je to, co me sejri - ja mam dva ks vw s dvoulitrem s ad blue. jedno je stara rada ea189 (ale s adblue), jedno nova ea288. zdanlive se nic z toho mych aut netyka, ale protoze vidim dal nez na prvni borovici, je mi jasne, ze maji podobny sw take (ostatne stejne jako jakakoliv konkurence). jenze tady se o tom nemluvi. no a uvw nejsou zas tak hloupi, aby jim nebylo jasne, ze je to otazka casu, kdy se to provali. takze minimalne nejakou sw upravu vymysli i na ty existujici. rozdil je v tom, ze mi ji tam proste na prvni garancce soupnou a ani mi o tom nepovi. ostatne, takto se aktualizoval sw v historii zcela bezne. tady ale jde o zasadni zasah do vlastnisti motoru. no, budu si muset svoje auto hlidat, az pujde na garancku.
Avatar - defusiq
25. 11. 2015 22:05
Re: Hm
A da se to vubec na garancce ohlidat?
Avatar - defusiq
25. 11. 2015 19:43
Re: Hm
No ty kvalty se mi zdají už tak hodně krátký a když se to ještě zkrátí, tak je lidi ukamenujou, že na pětku to ude točit víc otáček a mít ještě vyšší spotřebu.
25. 11. 2015 19:56
a dyzlova hvezda pada a pada
a ted navíc ministerstvo financi a dopravy uvazuje o tom, ze na všechny auta uvali silnicni dan.
tedy aby to bylo vsem jasny - nejen pro firmy a zivnostniky, ale na všechny auta, tady i pro dedulu, co 2x za tejden jede 5km pro rohliky do lidlu.

a vyse spotrebni dane ma odrazet i to, jak auto zatezuje zivotni prostředí.
tak jsem z vedavej, z ceho to budou odvozovat, jestli z toho, co autum namerili v laboratori, nebo podle toho, kolik jedu auta vypustej v realu.
něco mi říká, ze by to mělo aspoň castecne odrazet ten real, to se ale pak mnozi majetele rakovino a jedo metu nedoplati.
lito mi jich ale nebude ani nahodou. oni taky neberou ohled na me, když ty jejich jedy musim dychat
Rozbalit vlákno
17
25. 11. 2015 20:17
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
Ono jak píšeš rakovino a jedometu tak pokud to schválí tak to bude platit i pro turbobenzínové motory s přímím vstřikem [odkaz]
Tyto motory jsou z hlediska rakovinotvorných látek horší než nafta
Když stojím v Brně v zácpě a předemnou stojí ty úžasné modrní benzíňáky tak si musím taky zavřít nasávání vzduchu, Smrdí víc než nafta
25. 11. 2015 20:23
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
asi tak stačí se podívat do výfuku jakéhokoliv auta s přímým vstřikem paliva a je plný sazí... pokud nemá filtr pevných částic nebo SCR... >:D pan topten asi jezdí v MPI :-!
25. 11. 2015 20:26
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
Máš pravdu, soused má audi, 3,0 tsi. a výfuk má černý od sazí jak hrom, dokonce i nárazník má od sazí a to je benzím, Já mám auta 2, benzín i naftu ale nafta má výfuk čistý, bez sazí. Mám euro 5 naftu
26. 11. 2015 00:21
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
ja mam Hyundai i20 2015 najeto 12.800 km a vyfuk cerny jako uhlak plni emisni normu euro 5+
25. 11. 2015 21:10
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
PM je takovy to poslední steblo travy, který se vy dunihlavove chytate.
ano, primovstrikovy benzin (nejen primovstrikovy turbobenzin jak mylne uvadis), ma radove vic pevnych castic nez benzin (i turbo) neprimovstrikovy.
nikdy jsem se ale nedozvedel jestli, o kolik a který auta prekracuji platny limit na PM, takze z toho vyvozuju, ze platny limit neprekracuji.
a obejdi si parkoviste, cerny vyfuk mají i nove dyzly s dpf, který maj najeto několik desitek tisíc km.
26. 11. 2015 00:19
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
to je zajimavy,ze svagr ma Kiu Ceed a vyfuk ma po 150 tisicich stribrny uvnitr!!! tzn. DPF funguje!!! :-!
25. 11. 2015 20:52
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
Silniční dan at si klidně zavedou, ale jestli mě vyjde levněji to auto přihlásit např. na Ukrajině tak to udělám a jako bonus budu moci ignorovat všechny stacionární radary >:-[]
25. 11. 2015 22:19
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
otázka je, jak se ti bude libit, az te policajti budou stavet na kazdym rohu.
a nemci ti pro jistotu zkontroluji i všechny telni otvory.
25. 11. 2015 21:05
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
vzhledem k tomu, jaky duraz se v eu klade na produkci co2, tak se bojim, ze zase ostrouhas ty s benzinem...
25. 11. 2015 21:12
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
nemecke zpoplatneni dalnic mělo odrazet i to, jestli se jedna o benzin nebo naftu. naftovy auta mely platit vyrazne vic nez benzinovy.
a verim, ze EU konecne zacne slapat na skutecne emise - tedy na NOx místo CO2.
25. 11. 2015 21:25
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
nemecke zpoplatneni dalnic s ohledem na emise je naprosto stupidni. jestli zpoplatnuju dalnice s ohledem na faktor opotrebeni, pak je to hmotnost vozidla. zpoplatnivani dalnic jako takove je podle meho soudu nesmyslna regulace (kdekoliv).
25. 11. 2015 22:08
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
se zpoplatnovanim dalnic se musíme smířit.
jestli je zpoplatneni s ohledem na emisi stupidni, o tom si každý musí udelat svůj názor.
kazdopadne dyzl je zpoplatneny na zaklade vyssich skutecnych emisi.
me v této souvislosti prijde ještě stupidni nižší spotrebni dan na naftu
25. 11. 2015 23:04
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
ano, nizsi spotrebni dan na naftu je take stupidni.
Avatar - Ada je zase tady
26. 11. 2015 00:04
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
Skutečně škodlivé emise je CO2. Proto by měly být benzínové motory zdaněny mnohem více, než ekologicky šetrnější diesely. [odkaz]
Benzínový motor patří do ručního nářadí, ne pod kapotu auta.

Jenže tenhle agresivní mladík topten zřejmě na pořádné auto pro chlapy neměl prachy a tak si koupil jen to s motorem ze sekačky na trávu. A teď tady každý den exhibuje. :-!
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:09
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
Sportovní kára má mít benzín , malé autíčko pro slečinky a manželky taky.
Rodinné auto , SUV , MPV má mít diesel...
Každý má jiné požadavky.
Avatar - CommonUser
26. 11. 2015 08:48
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
Ada, napis aky plyn potrebuju rastliny a co vypustas z pluc. Ak mas na to ... CO2 sa odburavat da, NOx az tak jednoducho nie !
26. 11. 2015 09:26
Re: a dyzlova hvezda pada a pada
No občas se pohybuji na dílně a když je uzavřená např.ted v zimě tak občas potřebují krátce nastartovat motor(neotevřou dveře) a Garantuji adovi že by utekl dřív při nastartovaném dieselu.
To mi věř.
25. 11. 2015 20:03
Kdo že je ten rozčarovaný? Redakce???
Tady ty subjektivní články miluju. "Z tohoto pohledu jsem těžce rozčarován z konkrétní podoby opatření na snížení NOx u motorů 2.0 a 1.6 TDI." - Podpis: Redakce Auto.CZ.

Z takových subjektivních výplodů jsem zase těžce rozčarován já, protože se nejedná o objektivní zpravodajství.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 20:53
Re: Kdo že je ten rozčarovaný? Redakce???
Teda... neudržet v paměti ani tak krátký a vcelku jednoduchý článek, to je už vážně síla. To dávají i děti z pomocné...
25. 11. 2015 21:30
Re: Kdo že je ten rozčarovaný? Redakce???
???
Avatar - _Karel_
25. 11. 2015 22:04
Re: Kdo že je ten rozčarovaný? Redakce???
Autorem výroku je Martin Vaculík, ne redakce .
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 20:59
BAZINGA!
Wake up and smell the coffee :)

To tu bolo clankov, diskusnych postov o tom, ako VAG najde cestu nasytit vlka a zachovat integritu ovce. Inymi slovami, vyhnut sa zakonu o zachovani hmotnosti a energie.

Kto tvrdil opak, bol u miestnych VAGinistov za blazna.

Kava zavonala do nie tak dobreho rana a odrazu je miestna uderka "rozcarovana" a hned hlada riesenia... ako sa opatreniu vyhnut a ako dotycnu hardverovu upravu vykuchat.

Namiesto toho, aby sa riesil kolosalny podvod automobilky na zakaznikov a obchadzanie zakonov na globalnej urovni je v ich ociach na vine EU, minister dopravy atd., ale malokedy samotna automobilka, ktora nerobi nic ine len riesi pruser, ktory si sama vyrobila.

VAG moze obchadzat vsetky zakony.... okrem tych fyzikalnych. A tato uprava a jej nevyhnutne dosledky su toho dokazom.

Bazinga!

Vsetkym prajem dobru noc. Rano ta kava bude voniat lepsie.
Rozbalit vlákno
3
25. 11. 2015 21:08
Re: BAZINGA!
No... Vlastne mas pravdu...
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 22:45
Re: BAZINGA!
Sheldon Cooper says: That is axiomatic ;-)
Avatar - Hittman
26. 11. 2015 15:43
Re: BAZINGA!
Zákazníci zřejmně byli a jsou spokojeni, protože jejich motory doteď jely lépe a měli nižší spotřebu, což po tomto opatření ke snížení produkovaných emisí a udušení motoru už tak pravda nebude.
25. 11. 2015 21:52
Příběh končí
Nechci sdělovat více než mohu, ale... tak nějak mi to nedá.
Zkuste si představit, že je/bude na prodej značka Bentley... A zkuste si představit i kupce.
A ve hře mohou být postupně i jiné značky VW.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:11
Re: Příběh končí
Jooo....!
A koupí je třeba GM nebo Ford...americká vláda už na to zvyšuje daně.. >:D
Avatar - Hittman
26. 11. 2015 15:45
Re: Příběh končí
Typuji tu na Škodu, vydělává (na rozdíl od Seatu, z kterého se stane již dříve avizovaná low-end značka VW) a vlastně nejvíce z koncernu konkuruje VW modelům...
Avatar - IbizaFR
25. 11. 2015 21:53
"U jednotky 2.0 TDI
EA189 to bude jednodušší – při návštěvě autorizovaného servisu vám během zhruba půlhodiny nahrají do vozu nový software a tím to pro vás končí" - omyl, ještě jedna půlhoďka bude s chipem na brzdě
:-! >:-[] a servus
Rozbalit vlákno
0
Avatar - eXp10it
25. 11. 2015 21:56
Průzkum trhu
VW má možnost jako žádná jiná značka si otestovat loajalitu svých zákazníků. Pokud mu někdo i po ucpání sání svého stávajícího vozu zůstane věrný tak si VW může být 100% jistý, že takový zákazník už sežere úplně všechno.
Rozbalit vlákno
6
25. 11. 2015 22:53
Re: Průzkum trhu
Nemyslím.
Vysvětlím proč.
Mnohem větším testem loajality je problém rozvodových řetězů. Tam totiž má postižený reálnou šanci na pocítění problému na vlastní šrajtofli v podobě znehybnění vozu a s tím spojených následků.
Emise? To je tak neuchopitelný problém pro drtivou většinu uživatelů, že je to pod jejich rozlišovací schopnost.

Jediné, kde by to platit mohlo, je USA nebo různé typy daňových úlev či emisních zákazů vjezdu, pokud se to tak bude řešit.

Shrnuto, podtrženo. Lidi jsou citliví v naprosto drtivé většině pouze na svoji prkenkci. Nějakou "Ekológii" mají v paži. ;-)
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:12
Re: Průzkum trhu
Vidím to podobně.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
26. 11. 2015 09:42
Re: Průzkum trhu
Len v USA?

VAG vysetruju kvoli danovym unikom aj nemecke urady.
[odkaz]
26. 11. 2015 11:48
Re: Průzkum trhu
Dokud to nepocítí na své penežence koncový zákazník, tak mu to bude v drtivé většině naprosto jedno. ;-)
Avatar - DRBNUTY
26. 11. 2015 09:46
Re: Průzkum trhu
On to myslel asi tak, ze ked automobilka ucpe sanie a autu to zvysi spotrebu, tak zakaznici budu nastvani a nabuduce zvazia, ci si este kupia VW.
26. 11. 2015 11:49
Re: Průzkum trhu
Myslet znamená...? ;-)
25. 11. 2015 23:53
Výsledek
Shrnuto a podtrženo, proč by tam někdo vůbec jezdil? Jak vás legálně donutí tuto úpravu podstoupit? Nijak. Takže těžce vyignorovat a je to. A na STK normálně projdete, nemají šanci zjistit, zda úprava proběhla nebo ne.
Rozbalit vlákno
4
26. 11. 2015 00:10
Re: Výsledek
Proslýchá se, že STK budou mít přístup do databáze VINů postižených aut a pokud jim dá MD nařízení, že budou muset ověřovat u výrobce, že auto na "svolávačce" bylo, tak to zjistí už při předání papíru
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:14
Re: Výsledek
TO JSEM ZVĚDAV.
Avatar - JohnyRnR
26. 11. 2015 10:51
Re: Výsledek
Tak nejdřív na svolávačku pro papír a pak rovnou na chip :-)
26. 11. 2015 11:26
Re: Výsledek
Prosím já se hlásím a chci ten systém dodávat. >:-[] V našem státě, kde nefunguje pořádně snad ani jeden IT státní systém (vím o čem mluvím ;-\ ) tomu tak nějak nevěřím.
26. 11. 2015 00:06
predkomurky
Co kdyby jsme se vratili zpět na predkomurkovy motory?ty nekourily >:D a ono taky kourivost a kvalita nafty v cz je taky kapitola sama pro sebe :-) mel jsem Fiat stilo JTD 85kw a ten zrovna na kvalitu nafty haklivej byl,jak nedostal od Benziny tak z nej sli cerny mraky
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Sumi2000
26. 11. 2015 01:15
Re: predkomurky
Taky jsem měl Stilo 1.9 Jtd 85kw..a žral všechno bez problémů a extra dýmu. ;-)
A ten motor byl skvělý..prostě FIAT.. :yes:
26. 11. 2015 01:28
Re: predkomurky
uz mel chudak 420 tisic,ted jsem si koupil novy Hyundai i20,ale jestli jeste nekdy budu mit penize na uplne novyho naftovyho Itala,urcite nezavaham :-) JTD je fakt raketa :-)
Avatar - CommonUser
26. 11. 2015 08:55
Re: predkomurky
A ake auto s JTD (uz asi Euro6) asi planujes ? Giulia ci 500 ?
Avatar - Individualita
26. 11. 2015 09:24
Re: predkomurky
Ano, Fiat v dýzlu je snem nejednoho fanouška aut >:D
Avatar - Barry Lyndon
26. 11. 2015 10:19
Re: predkomurky
jsou to chrapouni
26. 11. 2015 00:10
ucpany sani
ucpavat sani je holy nerozum,vzdyt to sani se ucpe samo karbonem z cesky nafty a snizi se to jejich slavny vreni pred vahou vzduchu ktera stejnak bude po sto tisicich km mastna od oleje takze bude merit nesmysly
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2015 04:34
Odstoupení od smlouvy?
Je možné, jestli toto řešení bude pravdivé, odstoupit od smlouvy i u staršího vozu, který není již v záruce?

Přece jen záleží na výši nárustu spotřeby, ale na toto by se dal aplikovat zákon na ochranu spotřebitele, který byl uveden v omyl, ne?

Děkuji za osvětu :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
26. 11. 2015 10:41
Re: Odstoupení od smlouvy?
Jaké odstoupení od smlouvy? Dieselový sociopat nezaslouží slitování a může být rád, že mu daný jedomet není vyškrtnut z registru vozidel a následně sešrotován na jeho náklady. Že se dieselový sociopat kvůli své "chytrosti" nechal napálit "ŠMEJDY" v podobě koncernu VW, tak to je jenom jeho problém. Proč ty TDI pořád kupujete, když je všeobecně známo, co je to za smrduté křápy? Jste na tom závislí? Pak je zřejmě potřeba větší osvěty ze strany státu v cílových skupinách (kolenovrtů)...
Avatar - Individualita
26. 11. 2015 12:15
Re: Odstoupení od smlouvy?
>:D :yes:
26. 11. 2015 13:50
Re: Odstoupení od smlouvy?
Já diesel nemám pyčko, ale 2.0TFSi :-)
Avatar - Barry Lyndon
26. 11. 2015 15:52
Re: Odstoupení od smlouvy?
to tě samozřejmě šlechtí, čuáku.
Avatar - eLzyx
26. 11. 2015 07:45
ucpávka?
a proč tu ucpávku nedají do výfuku? >:-[]
Rozbalit vlákno
1
26. 11. 2015 10:34
Re: ucpávka?
Vyfuk uz je ucpanej vsema moznyma tlumicema a u €6 jeste dvema katalyzatorama a casticovym filtrem.kdezto na strane saci je jen papirovej vzduchovej filtr,tak zrejmne VW chce dosahnout vodotesnosti,kdyz to posles do rybnika,aby se ten motor nenapil vody >:D,nebo to bude mit funkci,aby nevlezla mys do sani,taky uz jsem videl ;-\
26. 11. 2015 07:53
geniální
ostatní se mordují s močovinou a kdovíčím, zatímco geniálním motorářům z vlčího města stačí geniálně prostá ucpávka, bravo !!! náskok díky technice !!! >:D :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
26. 11. 2015 10:18
zejména na některé diesely by bylo nejlépe použít ucpávku ve
:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aoyagi
26. 11. 2015 13:50
Ha
Dobře vám tak, vrhači sazí. A kdo to vrátí do původního stavu nebo ještě horšího stavu, zabavit auto. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2020 13:42
Prostě to byl podvod
A v servisu vám pak přehrají SW aniž by to řekli, jako to udělali kolegovi. Filtr se teď vypaluje po 300Km. Ještě ho tím připravili o legální chip, přišel na to až jízdou domů. Odpověď byla "úprava v souladu s požadavky výrobce. " Auto už není v záruce :-(
Je evidentní, že žádná takto dodatečná úprava není přínosem pro životnost motoru, už jen zvýšením účinku EGR a počtu vypalování. Za toto by měla být pro zákazníka skutečně kompenzace ze strany výrobce. Přeji úspěšnou žalobu všem, kterých se to týká. :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2020 14:28
Měřit všem stejně
Když jsem si před více lety říkal, jak dokáže TSi černě zahulit při prudké akceleraci, zdaleka jsem netušil jaký je to problém a že je v roce 2018 dostihne taky filtr GPF. Najednou se zjistilo, že to bez něho nepůjde a co ty miliony aut 10 let zpět co se TSi dělá??? To už nikdo neřeší :-(
Rozbalit vlákno
0