Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ji/Ri
Mazdě
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 10:10
tu spotřebu věřím. Pruboval jsem m6 s automatem, nejsilnějším motorem a jízda po Ostravě vyšla na 4,8lt. Reálně v pohodě za 5,5.
Avatar - Wolfsteen
Mazdě
Wolfsteen
| 26. 11. 2015 10:30
Tak tak, moje M3 s 1,5 benzínem jezdí dlouhodobě za 5,9 a to minimálně 40% času trávím ježděním po městě.
Mazdě
Sky for everybody
| 26. 11. 2015 12:46
7,2 l/100 dlouhodobě, M3 HB 2.0 AT - 80% Praha - 15% D1 - 5% zbytky
7,6 l/100 dlouhodobě (od 06/2015), M3 sedan 2.0 MT - 95% Praha
7,8 l/100 po prvních 2500 km, CX-3 2.0 AT AWD, 50% Praha, 40% D1, 10% zbytky
Mazdě
jam2015
| 26. 11. 2015 14:35
To si spracoval podľa GPS, alebo máš takú fenomenálnu pamäť?!
Mazdě
Sky for everybody
| 26. 11. 2015 14:41
mám fenomenální GPS... a fenomenálně vedené "domácí" účetnictví :-) - a nemoc z povolání ;-)
1 vůz manželka
2 vůz dcera
3 vůz Já
čili to někdo musí hlídat

a také proto ten můj nick

Avatar - Kamilac
Mazdě
Kamilac
| 26. 11. 2015 14:23
Jak to děláš? Ja ze stejným autem a motorem jezdím průměr 6,8 cca 50% město.
Avatar - Wolfsteen
Mazdě
Wolfsteen
| 26. 11. 2015 17:24
Jednoduše, předvídám a nemám potřebu na křižovatce trhat asfalt. Brzda provozu ale rozhodně taky nejsem.
Mazdě
jossalito
| 26. 11. 2015 10:33
Tvůj důchodcovský styl... možná.
Jinak reálně v kombinaci kolem 7 litrů. ;-)
Avatar - WinDiesel
Mazdě
WinDiesel
| 26. 11. 2015 10:52
Nevím jak Mazda M6, motor je na trhu 3 roky. Ovšem nový motor 1,5 Sky-D jezdí za málo, testoval jsem. Tichý, na 77 kW velice dynamický, spotřeba velice nízká ať se na to šlapalo jak chtělo. Moc povedené.
Mazdě
jossalito
| 26. 11. 2015 12:41
Tuším, že Jirka se vyjadřuje k 2.2 o 175 koních v automatu. Ty si opravdu to svý vezmou. ;-)

Že jezdí 1.5 za málo? To snad nemůže být překvapení. To je povinnost. ;-)
Avatar - Shr3k
Mazdě
Shr3k
| 26. 11. 2015 14:54
Souhlas: [odkaz] dejme tomu "dynamická" jízda ;-)
Avatar - Ji/Ri
Mazdě
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 11:00
Ani ne tak seniorstyle jak promyšlená jízda, kdy jsem se nerval ze 150m na oranžový semafor, abych zjistil, že 15m před lampou je už červená. Proto píšu, že reálně se dá držet kolem 5,5. 7 je spotřeba sopláka, co potřebuje ukázat, že malý pinďour se dá nahradit "rozjezdy pro hvězdy" >:-[] ;-) .... u xc60 je např. jízda podle předpisů 4,3-4,6. Normální provoz 50/50 je 6. FWD, 110kw, 8st aut.
Mazdě
jossalito
| 26. 11. 2015 12:44
No jo, tak pokud to tímto stylem "honíš" po Rudné, tak bych tomu i věřil. >:D ;-)
Mazdě
jam2015
| 26. 11. 2015 14:48
... a v nedeľu skoro ráno :-)
Avatar - Ji/Ri
Mazdě
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 15:42
>:D přece nebudu napínat dodávku v apexu >:-[] :yes:
Avatar - Shr3k
Mazdě
Shr3k
| 26. 11. 2015 14:59
Díky za diagnózu. :-) Dle této logiky mám s průměrem 7,5 hodně malého, zvlášť pak, když mažu přes Germánii s průměrem 8,5, abych stihnul trajekt v Dunkerque nebo v Holyhead... >:D
Avatar - Emel
Mazdě
Emel
| 26. 11. 2015 15:19
Prej s průměrem 7,5... tady si někdo plete průměr a délku ;-)
Avatar - Ji/Ri
Mazdě
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 15:43
...možná poloměr ? :-)
Avatar - Ji/Ri
Mazdě
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 15:43
.... u druhého povozu jezdím za 14-18 .... tak u mě taky mizerie >:D ;-)
Mazdě
Nicco
| 26. 11. 2015 10:42
A budou zase prohlasovat ze jejich skyactive technologie nepotrebuje ani pasivni SCR a pri mereni v provozu budou zase mezi nehorsimi?
Avatar - WinDiesel
Mazdě
WinDiesel
| 26. 11. 2015 10:58
U vozidel této velikosti, pokud Má motor extrémně nízkou kompresi, není zvláštní úprava NOx zapotřebí. Mazda a ostatní prostě postupují dle stanovených pravidel. Až budou pravidla jiná, místo statického měření zavedou měření dynamické, v reálném provozu, budou všichni muset odladit motory jinak.
A věř mi že názory blábolistů jako ty to nezmění.
A mimochodem, s benzíny a hybridy je zacházeno zcela stejně, všechny typy pohonu potřebují měření v reálném provozu jako sůl, vůbec to není jen o dieselu.
Avatar - Shr3k
Mazdě
Shr3k
| 26. 11. 2015 11:59
Ano, všechna NOx regulace se děje u 1.5 přes chlazený EGR jako u 2.2. Ba co říct, díky tomu, že to nemá tak malou kompresi jako 2.2, tak to nemusí zastudena zvedat 2x jeden výfukový ventil při sání (IDEVA), takže odpadlo komplikované řešení s vačkou bez rolny.
Avatar - Shr3k
Mazdě
Shr3k
| 26. 11. 2015 12:01
Skyactiv-D nemá ani aktivní SCR ani akumulátor dusíků LNT, veškerá regulace emisí NOx je skrz chlazený EGR, proto má navzdory biturbo a 2.2 objemu tak malý výkon - je laděný skutečně dietně.
Mazdě
Nicco
| 26. 11. 2015 12:57
Ano a novzdory dietnimu ladeni byl uveden v AutoBildu jako nejhorsi priklad emisi NOx
Mazda - LNT - SCR
Japonci maji v tomto prax, prvni naftove Subaru meli tzv otevreny DPF (bypas). Ucinnost takoveho reseni byla jenom 40%.
Zajimave je to v tom, ze zeme doted povazovany za vzor v poctivost podvadi nevic - Nemci a Japonci.
A taky v tom jak je tady Mazda protezovana, ze dela jen atmosfericke benziny, ktere nezerou a ma nevim jakou magii na skodliviny a ostatni autmobilky s 1000nasobnym rozpoctem nic takoveho nedokazou. tak se ukazuje pravda. Pritom ma NOx nejvyssi a v testu cihla na podlaze mel ten 2.0i benzin vyssi spotrebu nez 1.2TSI, ktery plytva benzinem na chlazeni katu.
Mazdě
Ma007
| 26. 11. 2015 13:51
len si zabudol na fakt, že 2,0i má o 60 koní viac a testovalo sa pri maximálnej rýchlosti (+20 km/hod) oproti 1,2 tsi. Takže celý "test" mal výpovednú hodnotu houna.

Ak by bol test ja neviem pri 180km/hod tak by spotreby všetkých áut boli úplne iné a dovolím si povedať, že tie objemovo väčšie a výkonnejšie by mali menší rozdiel oproti papierom a možno i v absolútnych číslach by väčšie motory mali mižšiu spotrebu oproti fúkaným malorážkam.
Avatar - Individualita
Mazdě
Individualita
| 26. 11. 2015 14:01
To je pravděpodobné :yes:
Mazdě
Nicco
| 27. 11. 2015 13:04
Casty argument ludi je, ze maly fukany motor zere na max viac ako velky (a nefukany). Ze sa hodi iba do malej zataze. Pritom ten test ukazal opak. A aj dalsi test relnej prevadzky, kde Octavia 1.6TDI, brala menej nez 1.9TDI.
Avatar - Shr3k
Mazdě
Shr3k
| 26. 11. 2015 14:16
Pokud myslíš tento test [odkaz] , tak definitivně není nejhorší. Pokud myslíš jiný, tak dej odkaz.
Mazdě
Ma007
| 26. 11. 2015 14:30
myslím, že narážal na tento: [odkaz]
Avatar - Ozzman
Mazdě
Ozzman
| 26. 11. 2015 11:09
Nejsilnějším motorem myslíš naftový? Nebo benzinový šestiválec? >:D
Avatar - Ji/Ri
Mazdě
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 11:51
Šňupeček ze země NOX ;-)
Avatar - Ozzman
Mazdě
Ozzman
| 26. 11. 2015 11:55
Tak to pak jo :-) Taky se mi u podobně výkonných aut podařilo dostat pod 5, ale ta jízda byla hodně defenzivní, klídek, pohoda :-) ( 2.0 TDCI, 2.0 TDI, 1.9 Dci)
Mazdě
Lubos.1
| 26. 11. 2015 13:55
No tak si pruboval zle. Mal som tuto 6 so slabsim dieslom a manualum a jazdil som dlhe trasy bezne za 6l (malo dialnic). Caste vypalovanie DPF a neefektivne riesenie likvidacie sa ordrazi na vysokej spotrebe.
Spotreba u novych SkyActiv diesloch nie je vobec nizka.
Mazdě
Ma007
| 26. 11. 2015 14:03
Mazde sa podarilo vynikajúcimi benzínmi a v spotrebe priemernými dieslami zrovnať spotreby oboch pohonov. Teraz zastávam názor, že ak sa niekto rozhodne ísť do mazdy tak by ju mal brať v benzíne.
Mazdě
Lubos.1
| 26. 11. 2015 14:05
Ano, preto som vymenil za novu po facelifte s 2.0 benzinom :-)
Mazdě
Ma007
| 26. 11. 2015 14:10
:yes:
Avatar - Emel
Mazdě
Emel
| 26. 11. 2015 14:18
Já souhlasím, je tu jen jedno drobné "ale" - třeba v šestce ten benzínový dvoulitr nijak skvostně nejede. V menších autech bych vůbec o naftě nepřemýšlel, šestku bych bral taky v benzínu, ale tam už argument pro naftu mám... a nejsou to provozní náklady, ale dynamika.
Mazdě
Ma007
| 26. 11. 2015 14:28
pre lepšiu dynamiku je v šestke 2,5i bohužiaľ len s automatom. pokukávam po nej už dlhšie, len akosi ten automat musím prekusnúť.
Avatar - PepaJ
Mazdě
PepaJ
| 26. 11. 2015 14:37
to Ma007: Nemusís ..v kup si 2,5i s manuálem..v USA..má jich tam k dispozici dost..a za celkem rozumné peníze :-)
Mazdě
Ma007
| 26. 11. 2015 14:43
aj to je možnosť, len neviem čo všetko by bolo potrebné pre prihlásenie. A musím sa priznať, že som dosť nervózny keď behám po úradoch a dívam sa na tváre, ktoré bez štempla ani na WC nejdú...
Avatar - Emel
Mazdě
Emel
| 26. 11. 2015 14:38
Kdyby byl v Attraction s manuálem... nojo, ale není.
Mazdě
parafin
| 26. 11. 2015 19:44
A už si sa s tým automatom vozil? Podľa mňa to nemá vôbec chybu. Mám teraz GH s 2.5i manuálom a s radosťou by som vymenil za Sky-G 2.5 s automatom.
Mazdě
Ma007
| 27. 11. 2015 06:48
vozil, kombinácia 2,5i + AT je dobre zladená, automat je nadpriemerný a dovolím si povedať že spolu s 8st ZF vyčnievajú z radu.
Čo je len môj osobný problém, že mám rád manuály a ten mazďácky je tiež super.
Mazdě
jam2015
| 26. 11. 2015 14:53
Žeby v tejto redakcii, nevedeli jazdiť?
[odkaz]
cena?
cudzinec11
| 26. 11. 2015 11:02
Fakt som zvedavy na tu cenu. Slabsi benzin je za 17200 EUR, zrychlenie 9s a spotreba okolo 6 litrov. Benziny su tak dobre, ze priestor pre slaby diesel je velmi maly...
Avatar - .StenLi.
cena?
.StenLi.
| 26. 11. 2015 12:07
Odkial mas cenu 17200? Stoji 14590.
Avatar - KANKUNEN
cena?
KANKUNEN
| 26. 11. 2015 12:42
Ano, diesel u MZD3 nemá význam, ale prodávat se bude.
Avatar - Individualita
cena?
Individualita
| 26. 11. 2015 13:35
Páč jsou lidi koko*i...
cena?
Sky for everybody
| 26. 11. 2015 14:38
Myslím si totéž. Význam nemá, ale syndrom dieselového pohonu jest zakořeněn hluboko :-)
U Mazdy chápu diesel u šestky a CX-5, ale níže je to zbytečné.
Nicméně v žádném novém ani starém "mazďáckém" dieselu jsem ještě nejel, čili nechci dělat předčasné závěry.
Lepší by byl titulek "Mazda 3 dostala nový 2.5 turbo Skyactive"... nebo "Velký návrat MPS" :-) jenže - Můžu Pořád Snít -...