Novinky
jsem se lekl velebnosti, za mě tedy :no: zepředu mi to evokuje Londýnský taxík a z boku je tam rušivá linka nad zadním blatníkem, ale rusákům a číňákům se to bude líbit.
Trošku mimo mi přijde v této cenové relaci zavádět dehťáka, myslím, že člověk co si tohle koupí, tak spotřebu nepotřebuje řešit a na image to taky nepřidá.
Jinak interiér je otázkou vkusu, rozhodně bude jak používají naši redaktoři prémiově zpracovaný.
Trošku mimo mi přijde v této cenové relaci zavádět dehťáka, myslím, že člověk co si tohle koupí, tak spotřebu nepotřebuje řešit a na image to taky nepřidá.
Jinak interiér je otázkou vkusu, rozhodně bude jak používají naši redaktoři prémiově zpracovaný.
Celé je to ošklivé. Do této třídy jít Bentley vůbec nemělo.
Je to zaměřené zejména na cílovou skupinu, kde na to koukají jinýma očima. Tam, kam beetrága míří, tam bude mít úspěch.
Babajaga se konceptu vůbec nepodobá a to je zklamání, nechci jezdit ve zklamání
[odkaz]%3A%2F%2Fwww.… />
takhle to mělo vypadat
[odkaz]%3A%2F%2Fwww.… />
takhle to mělo vypadat
Ze v Bratislave sa vyrabaju nejake komponenty? Kdeze... Len jeden jediny... A tym je cela karoseria >😁
Za 361 milionů ty pracovní místa vytvořím taky. >😁 Ať žije novodobý socialismus = sponzorování miliardářů na úkor střední třídy.
Socialista Bureš by o tom mohl dlouze vyprávět.
Jj, daně jsou dnes už jen výpalné, které platí střední třída lůze, aby se ta neobrátila proti miliardářům. Obama taky svoje voliče na dávkách označuje za "middle class" a skutečnou středí třídu ti miliardáři jako Clintoni označují za "top 1%". Je to všechno tragikomedie. 😄 Dokud lůza bude věřit miliardářům, že zatočí s korupcí (přitom Trump se ani nestydí veřejně přiznávat, že to on financoval Clintonovou i Bushe),tak se to nezmění.
Jinak zpět k autu....na fotce u článku vypadá jako londýnské taxi 😄 Což si nejsem jist, zda je dobře. 😄
Jinak zpět k autu....na fotce u článku vypadá jako londýnské taxi 😄 Což si nejsem jist, zda je dobře. 😄
Kdo dnes chce naftový motor? Od VW?! V Bentley?!?!?
Pri výrobe modelu Bentayga se tak jako u jiných automobilu pouzívají díly mnoha dodavatelu z ruzných zemí vcetne Ceské republiky. Ale tady nejde o jednotlivé díly ale o kompletní svarenou karosérii z automobilky Volkswagen Slovakia, Coz je trochu rozdíl, Premýslej, treba i to pochopís.
Továrna která dodává kompletní svarenou karosérii uz ale má podstatný podíl na výrobe celého automobilu.
Krome toho tech prípadu kdy kompletní svarené karosérie putují pres pul EU z jedné továrny v rámci EU do jiné továrny v rámci EU není zas tak mnoho.
Treba to ted dás.
Holt není nad moravskoslezského "podnikatele" na úrovni. >😁 >😁 >😁
Přeji hezký den do Havířova.