Novinky
Zpět na článek
Kompletní historie legendy. Porsche 911: Od první 901 až po současnou 991. Obrovská galerie!
27 komentářů
plavean
7
Máte chybu v titulku. Mělo tam být "Obrovská galerie, na jejíž projití nebudete mít nervy kvůli vyskakujícím reklamám".
Přejít do diskuze
iudex
Súhlas, v jednej kapitole počas prezerania galérie vyskočí reklama asi päťkrát, ani AdBlock na ňu nefunguje, je to mimoriadne otravné.
iudex
S novým šéfredaktorom prišla výkričníková móda, holt zvykajme si, nič s tým nespravíme, pretože šéfredaktor na kritiku zásadne nereaguje. 8-s
boost.
Mámo, táto, chlebíčky a slivovice zadarmo! A vykřičníky pro všechny!
Clickbait und Bulvár, to je naše.
Clickbait und Bulvár, to je naše.
Ji/Ri
.... tohle si nechám navečer. Ale jako inspirace do nového pracovního týdne je to svělá. :yes: Pochvala redaktorovi. :yes:
Scarab
No a pak přišla zelená příšera, zazvonil zvonec a atmosférické, vzduchem chlazené šestiválcové legendy byl konec 😒 😒
Dylan McKay
Taky se mi galerie líbí, přesto ale budou někteří furt pussyovat... 😉
PS: Je to jako v televizi. Člověk se večer těší na reklamy a voni mu do toho šoupou film! 😉
PS: Je to jako v televizi. Člověk se večer těší na reklamy a voni mu do toho šoupou film! 😉
Strober
Mě teda hlavně irituje, že nemůžu ty obrázky procházet nějakým normálním způsobem, když obrázek zvětším, tak se pak neposunu na další, tže zmenšit posunout, zvětšit, zmenšit, posunout...naprdět 8-s
Martin Machala (Auto.cz)
Dobrý den,
ale reaguje, jenom ne vždy stíhá! Aktuálně přemýšlím, že bychom některá témata probrali na poli nějakého samostatného článku, fóra nebo něčeho podobného. Připravujeme to s našimi programátory. Nadnesli jste toho hodně, ať už jde o kapitoly, vykřičníky, náměty k obsahu... Nebo i teď to procházení galeriemi, na to mě upozorňovali i Honza s Ondrou, že si na to často stěžujete. Chci se na to zeptat u nás v inzertním, ale pokud se nepletu, moc s tím nenaděláme. Myslím, že pro tyhle reklamní aplikace platí u nás v "baráku" společná pravidla (isport, blesk, reflex by to měly mít podobně), takže těžko počítat s tím, že bychom dostali nějakou výjimku. Ale pozeptám se! Je pravda, že tohle vyskakování zdržuje... Tu nejhlavnější pravdu má ale Samael, tohle je zdroj našich příjmů, bez reklamy by to zkrátka nešlo. Vidíte, i ten adblock jsem s vámi chtěl probrat...
Jakmile bude něco na způsob toho fóra připraveno, určitě si všimnete a tyhle věci probereme,
díky!
Martin
ale reaguje, jenom ne vždy stíhá! Aktuálně přemýšlím, že bychom některá témata probrali na poli nějakého samostatného článku, fóra nebo něčeho podobného. Připravujeme to s našimi programátory. Nadnesli jste toho hodně, ať už jde o kapitoly, vykřičníky, náměty k obsahu... Nebo i teď to procházení galeriemi, na to mě upozorňovali i Honza s Ondrou, že si na to často stěžujete. Chci se na to zeptat u nás v inzertním, ale pokud se nepletu, moc s tím nenaděláme. Myslím, že pro tyhle reklamní aplikace platí u nás v "baráku" společná pravidla (isport, blesk, reflex by to měly mít podobně), takže těžko počítat s tím, že bychom dostali nějakou výjimku. Ale pozeptám se! Je pravda, že tohle vyskakování zdržuje... Tu nejhlavnější pravdu má ale Samael, tohle je zdroj našich příjmů, bez reklamy by to zkrátka nešlo. Vidíte, i ten adblock jsem s vámi chtěl probrat...
Jakmile bude něco na způsob toho fóra připraveno, určitě si všimnete a tyhle věci probereme,
díky!
Martin
Petrolhead_CZ
Krásná poklona a souhrn evoluce nejlepšího sporťáku 😉
Jasně, jsou tu Lotusy, které jsou v jistých podmínkách jízdně ještě podmanivější, s precizním a dokonalým řízením a ovládáním, ale jsou přeci jen dost o kompromisech a ústupcích z hlediska praktičnosti a využitelnosti. Stará dobrá 911 je nejkompletnější balík, po právu ikona.
Osobně mám slabost pro generace 993 a obzvlášť 964. Svezení s 911 GT3 997 ale dost zatřáslo s mými preferencemi 😉
Jasně, jsou tu Lotusy, které jsou v jistých podmínkách jízdně ještě podmanivější, s precizním a dokonalým řízením a ovládáním, ale jsou přeci jen dost o kompromisech a ústupcích z hlediska praktičnosti a využitelnosti. Stará dobrá 911 je nejkompletnější balík, po právu ikona.
Osobně mám slabost pro generace 993 a obzvlášť 964. Svezení s 911 GT3 997 ale dost zatřáslo s mými preferencemi 😉
samael
Živí je reklama,tak nevím,čemu se všichni tak hrozně divíte.Anebo byste to chtěli bez reklam a platit si to sami?Já teda raději s reklamou ale zato zadara. >😁
"LJ"
Stacilo napsat,ze se nic nezmenilo,ze vypada porad stejne a dat tam jenom ty dve fotky,co mate v uvodu... >😁 ...fakt tragedie
iudex
Vďaka za reakciu.
Bolo by však každopádne vhodné s tým niečo spraviť, pretože tá intenzita reklám sa zvyšuje a napr. v tej galérii je to už na úkor pozerateľnosti.
Bolo by však každopádne vhodné s tým niečo spraviť, pretože tá intenzita reklám sa zvyšuje a napr. v tej galérii je to už na úkor pozerateľnosti.
Martin Machala (Auto.cz)
Ještě jednou dobrý den,
je to, jak jsem napsal. Ohledně reklamy v galeriích platí jednotná pravidla pro všechny weby našeho vydavatelství. Teď, na konci roku, bývá inzertní plnění nejintenzivnější, takže proto ta zvýšená frekvence. Ptal jsem se na řešení, má se připravovat úplně nový formát galerií, kde již tato vyskakovací forma reklam být nemá. Ale kdy se dočkáme, to vám v tuhle chvilku fakt neřeknu. Do konce roku určitě ne, programátoři by se na to měli vrhnout v lednu... V tuhle chvíli vás můžu tak maximálně požádat o trpělivost,
díky!
Martin
je to, jak jsem napsal. Ohledně reklamy v galeriích platí jednotná pravidla pro všechny weby našeho vydavatelství. Teď, na konci roku, bývá inzertní plnění nejintenzivnější, takže proto ta zvýšená frekvence. Ptal jsem se na řešení, má se připravovat úplně nový formát galerií, kde již tato vyskakovací forma reklam být nemá. Ale kdy se dočkáme, to vám v tuhle chvilku fakt neřeknu. Do konce roku určitě ne, programátoři by se na to měli vrhnout v lednu... V tuhle chvíli vás můžu tak maximálně požádat o trpělivost,
díky!
Martin
Dinar
Až na tu barevnou kombinaci super, GTS je nejlepší varianta vůbec. A nejen u 911, pro všechna Porsche. 😉
Dinar
Singer se mi děsně líbí, má rozměry 964 (což znamená hlavně lepší posaz pro řidiče) v kabátu klasické carrery, plus moderní technika, opravdu dokonalost, ale do debaty o generacích 911 Singer nepatří. 😉
A ano, taky bych zatím nejraději 997.2, optimálně carrera S. 😄
A ano, taky bych zatím nejraději 997.2, optimálně carrera S. 😄
boost.
Nad to všechno bych posadil 911 od Singer. 😉
evo kdysi udělalo test všech generací 911 a pokud si pamatuji, 964 vyhrála. Důvod jsem už zapomněl, musel bych se podívat do mého menšího skladu.
Pro mě osobně, kdybych si měl vybrat jednu jedinou 911 ze všech generací, byla by to 997.2.
evo kdysi udělalo test všech generací 911 a pokud si pamatuji, 964 vyhrála. Důvod jsem už zapomněl, musel bych se podívat do mého menšího skladu.
Pro mě osobně, kdybych si měl vybrat jednu jedinou 911 ze všech generací, byla by to 997.2.
Dinar
jsou nejzajímavější generace E a F, co se klasické 911 týká, specielně éčková carrera T, ta McQueenovská z filmu Le Mans, to je vyloženě žrádlo. G už je kvůli těm gumovým nárazníkům o ničem, 964 je sice pokrok, ale nic extra, takže pak jen poslední vzduchovka 993, to je esence klasiky, no, a 997 i 991 zase můžu, jako inkarnaci 911 v moderní auto. 😄 :yes:
samael
nezaměnitelné řazení,proto bych byl velmi rozpolcený,kdybych si měl vybírat mezi rychlým a precizním automatem a méně rychlým zato však velmi záživným manuálem.U Caymana GT4 se nikdo namáhat s výběrem typu řazení nemusí,tam je jen "staromódní" manuál. >😁 :yes: