Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Prodeje Subaru: Nejlepší výsledek všech dob

19 komentářů

jam2015
[odkaz]
ozawasan
No nejen spojky - silně poddimenzované byly problém. První série dieselů a dalších pár drobností bych mohl vyjmenovat. Ale výhodou v USA je to, že tam je drtivá většina automatů a jsou tam i jiné ceny dílů. Takže, co tady málem člověka zruinuje, je tam za hubičku.... A těch problémů není tolik, aby, jak vidno, to tamní populaci obrátilo proti značce...
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Aby taky ne, když i třeba v Kanadě i s daní stojí nové STi okolo 800 000.-
Johnnn
Jsem zvědavý jak se prodeje projeví na zisku. Kápne jim snad víc do pokladničky, tak by mohli utratit víc vývoji. Některé elektronické udělátka prostě chybí a nebo nefungují dobře. V interiéru mají stále co dohánět...
mozgog
Interiéry mají špičkové.
Johnnn
Minimálně modernizovaný Forester má na Kugu nebo CX-5 pořád co dohánět. S Forestrem jsem najel cca 200 km, sedačky nepříjemné, ovládání Starlinku nic moc, ovládání tempomatu nelogické a automobil na korekce pomalu reaguje. Levorg je na tom lépe, ale pořád to není ono. Nechápu proč třeba nemá Subaru Eyesight , proč má nesmyslný třetí displej - škoda peněz, mohli zlepšit ten v kapličce.
ozawasan
která? Jakou máš zkušenost a s čím? Třeba jejich systém detekce a prevence eyesight byl vyhodnocen jako jeden z nejlepších na trhu. Ale rozepiš to prosím.
Johnnn
Mám zkušenost s novým Foresterem a něco s Levorgem a WRX. Je sice pěkné, že Eyesight funguje, ale to je asi tak jediná vychytávka, kterou vyčnívá nad zbytkem. A u nás ji jaksi má jen Outlander.
ozawasan
Myslíš Outback? Outlander je u Myšívbuší. Můžeš mi tedy popsat, co nefunguje dobře a jak se to projevuje?
vratidlo007
A ktere systemy mas na mysli? Znam sice jen Outback, ale ten mi prijde jako vyborne auto. Vse funguje jak ma. Nic mi tam nechybi.
Johnnn
Tak zkus projít jiné modely - XV, Forester, WRX a například na to, že Levorg je naprostá novinka, tak se nijak nevyšvihl a že není za pár korun... A systémy? No stačí porovnat třeba s M6 ve výbavě revolution Top G192. K Levorgu - super auto, koupil bych si ho, ale každý den by mě sralo, že jsem utratil víc jak 800 000 a modernizovaná M6 má head-up displej, 11 repráků, suprovně ovladatelné multimédia, je líp zpracovaná, interiér udělá dojem...
vratidlo007
Z tveho vyctu u Suba postradam akorat head-up display. Mazda treba zase nema eye sight, ktery funguje perfektne. U jinych aut to urcite bude treba podvozek. A takhle muzes pokracovat do nekonecna. I kdyz to bude znit jako klise, tak vsechno ma svou cenu, a vsechno si take najde zakaznika. Ja nez jsem se svezl s 2.5l benzinem v Outbacku, tak me ani nenapadlo si takove auto poridit jako sluzebni, kde s nim najezdim 60k/rok. A ejhle uz je objednany. A ve vysledku spotreba 9l/100km neni ani neekonomicka v porovnani s podobne smyslejicim autem.
A dojem udela vzdycky kdyz ho vidim. Na me. Jestli udela dojem na ostatni, tak to mne je uplne jedno😄
fan.mj
Páči sa mi ako tu pod každým modelom miestni znalci predikujú ako si tak škaredé auto, s takou kombináciou motorov a prevodovky a s takou cenovkou nemôže nikto kúpiť a že pôjde subaru rýchlo dole...no, mali by prehodnotiť názor asi
Avatar - defusiq
defusiq
VAGinisti 😉
Navíc kdo tuhle konkrétní CVT nezkoušel, tak ji nemůže pomlouvat, ale opak je často pravdou...

A že mají vyšší spotřebu? No ano, né každé auto je Škoda Fabia 1.4tdi >😁
Avatar - simon_sez
simon_sez
...akoze ich auta zrazu opekneli a ta kombinacia motorov a prevodoviek je dostacujuca a korunu tomu dava vyborna cena?? 8-s

takto by mali pisat vsetci pod clankami od Subaru, alebo ako si to predstavujes?
Johnnn
Hlavně u CVT, to se Subaru hodně povedlo. Ale pádu ceny bych se bál. Záruka na 5 let ochrání prvního majitele, ale druhej majitel si koupí auto, kde bude záruka končit a kdoví, co převodovka předvede po 200 000 km...
ALLSTONE
Porostou i u nás,až lidem dojde,co kupují za evropské předražené *.. Subaru udělalo pouze jednu chybu... Vyvinuli diesel pro nemocnou Evropu....
colin251
Porostou, ale ne o moc. Né každý chce jezdit s autem nižší střední, které má spotřebu jako Luxusní 2,5t SUV, i když pravda dieselový (chápu, že né každý pochopí, že srovnávám benzín a diesel). Jde prostě o to, že s autem s aerodynamikou letící cihly pak člověk jezdí za míň, než s autem nižší střední. Navíc lehce předraženým, přesto že má pěknou základní výbavu.

To je podle mě velké "mínus" tohodle auta. Ještě menší chyba je, že to nemá zadní parkovací senzor. Sice kamera tam je, ale senzor je senzor.
Johnnn
Přesně tak, "úžasnost" dieslu se jen tak vykořenit nedá, navíc k tomu přispívá pokřivená ekonomika s nižší daní na naftě.