Bezpečnost
To by nebola Lancia, keby nezačala horieť. Riziko úrazu plameňom je pri Lancii aj tak malé, pretože to by musela byť najprv pojazdná, aby mohla niekde nabúrať. >😒]
Tak to je ostudný výsledek...hlavně by mě zajímalo, zda chystají svolávačku na již prodané vozy.
Myslíš, že budou dělat svolávačku kvůli tomu, že při bouračce může chytit? To může chytit každý auto, ty jako konstruktér můžeš jen minimalizovat riziko, ale vyloučit, že se něco neschruje tak, že auto chytne nemůžeš.
Když kvůli tomu chystají i změny ve výrobě, pak je rozhodně na místě i svolávačka již vyrobených vozidel.
Neviděl bych výsledek tak černě. Kabina zůstala stabilní, neprolomila se střecha ani podlaha. Btw. v Seicentu jezdím 6 let, do města ideální auto. A že to není tank se super pasivní bezpečností? Zase má vysokou bezpečnost aktivní, což považuji za mnohem důležitější. Z dnešních bezpečných aut není přes malá okna a dvojité silné A sloupky vůbec vidět, takže sice jsou bezpečná, ale zase mnohem víc bourají. Btw. paradoxně znám člověka, který se hodně drsně vyboural v Seicentu, šel i přes střechu a vylezl jen s oděrkami. Seicento na odpis. Naproti tomu rodina známých bourala v Meganu (tehdy nejbezpečnějším autě) a na zadních sedadlech jedno dítě mrtvé a jedno těžce zraněné. A to pouze sjeli do příkopu. Je to celé asi hlavně o štěstí - koho mají pověsit, ten se neutopí...
Kvůli zkratované baterce? Nedělal bych z toho bulvárního nadpisu takovou tragédii. Jakkoliv si o Ypsilonce myslím své a dle mého to není auto, které by zasloužilo logo Lancia, tak výsledek Euro NCAP testu nemá u mě žádnou váhu. Životní prostor posádky zůstal neporušen, hodnocení "nutného zla" v podobě různých asistentů stejně jako náraz do ***, kterej bude přebíhat na červenou, mi je ukradenej. A jestliže vyzkratovaná baterka zapálila brzdovou kapalina, tak věřím tomu, že půjde o skutečně velkou náhodu, která by se mohla stát i u jiných aut. Pochybuji, že kdyby k tomu došlo při testování auta v továrně ještě před spuštěním výroby, že by to neupravili. Prostě zrovna u tohodle kusu byla smůla, že se to stalo během testu Euro NCAP a pak se to u dalších stovek nehod stát nemusí.
No, v zásadě souhlasím. Přijde mi to víc legrační, tenhle článek, než že by avizoval nějaké drama.
Přesně jak píšeš.
A přitom by stačilo naučit software rozlišit, že na autě probíhá crash-test a vypnout elektriku, nebo tak něco.
😉
Nesouhlasím jen s tím, že Ypsilonka není Lancia. Je, a krásná. Píšu na blogu své zážitky s Lancií letos v Římě - a veskrze pozitivní. Z mého pohledu je věčná škoda jen to, že je jediná.
😒
Přesně jak píšeš.
A přitom by stačilo naučit software rozlišit, že na autě probíhá crash-test a vypnout elektriku, nebo tak něco.
😉
Nesouhlasím jen s tím, že Ypsilonka není Lancia. Je, a krásná. Píšu na blogu své zážitky s Lancií letos v Římě - a veskrze pozitivní. Z mého pohledu je věčná škoda jen to, že je jediná.
😒
Tak ji snad predelaji.
Neverim tomu, ze je jim to jedno.
A obecne nemuze byt duvod-kdyz 500 je v pohode.
Neverim tomu, ze je jim to jedno.
A obecne nemuze byt duvod-kdyz 500 je v pohode.
No jde o to jestli se to při současné produkci vůbec vyplatí, navíc se víceméně prodává rozumně asi jen v Itálii... 😉
Fiat 500 získal v roku 2007 5 hviezdičiek a Ford Ka o rok neskôr 4 hviezdičky. Myslíte, že už v 2011 by Ypsilon dopadol tak biedne, alebo sa to až teraz zhoršilo?
Ešte pre zaujímavosť predajné čísla tejto trojky za rok 2014😒br />
Fiat 500: 180 403 (po nábehu v roku 2008: 177 680) údaje bez U.S. trhu
Lancia Ypsilon: 61 396 (na začiatku v 2011: 61 474)
Ford Ka: 52 854 (na začiatku v 2009: 108 342)
Výroba Ka-čka je už zrejme ukončená, na vlakoch stretávam len 500-ky a Ypsilony
Ešte pre zaujímavosť predajné čísla tejto trojky za rok 2014😒br />
Fiat 500: 180 403 (po nábehu v roku 2008: 177 680) údaje bez U.S. trhu
Lancia Ypsilon: 61 396 (na začiatku v 2011: 61 474)
Ford Ka: 52 854 (na začiatku v 2009: 108 342)
Výroba Ka-čka je už zrejme ukončená, na vlakoch stretávam len 500-ky a Ypsilony
Tenhle * si nikdo normální nekoupí, a těm co v tom jezdí to přeju. Maj co chtěj.
Chtěl bych poděkovat redakci za báječný tip na vánoční dárek pro tchýni... >😁 >😒] 😉
Už i 200 došeldech no, spolu s tradičně úspěšným Dartem fakt hodně silná sestava osobáků, japonci , koejci i GM už se třesou strachy >😁
A podívej se na chevrolet colorado a jeho boom a co v tomhle segementu má FCA. Velký kulový >😒]
A v čistě v těch cars, tedy osobákách tedy FCA v USA opravdu neválí a v listopadu teda už vůbec ne.....
Ve tvém případě může tržní podíl obou růst, nebo obou klesat, nebo může tomu se 3% růst a tomu se 2% klesat, pokud trh roste třeba o 2,5%. Nikdy ale nemůže nastat to, že by ten se 2% zvyšoval tržní podíl a ten se 3% ztrácel.
PS: tržní podíl je podíl, tj. je to hodnota v procentech... v tom si snad rozumíme.
Ale to je vlastně o ničem, chce to ta US čísla 😄
podíl na trhu USA 1-10/14😒br /> GM: 17,7%
FCA: 12,6%
USA 1-10/15😒br /> GM: 17,7%
FCA: 12,8%