Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
milic
je v CZ už nějaký ten pátek v nabídce ...
Je OK, že nám automobilky tyto pseudosport verze nabízejí, já bych ale uvítal spíše opak, civilní vzhled s pořádným motorem.
Je OK, že nám automobilky tyto pseudosport verze nabízejí, já bych ale uvítal spíše opak, civilní vzhled s pořádným motorem.
Myslím že zrovna fokus je s 132kw eb i jako civilní 😄
Je určitě. A tušim že je jako jediny kdo nabidne takovy vykon na standardnim podvozku a 16" kolech. Je zajimave že verze TrendSport ktera ma sniženy podvozek , 134kw neumožňuje.
Jinak klasika na ukor vybavy dostane majitel styling.
Jinak klasika na ukor vybavy dostane majitel styling.
Trend sport má snížený podvozek? Je tam rozdíl oproti Titaniu? Já bohužel jezdil jen titaniem a i tak mi auto přišlo velmi agilní.
Tak samozřejmě krom vybavy a vzhledu je tam i rozdil i v jizdě. Titanium ma chrom masku zatimco TrendSport ji ma černou ve stylu včely plastve a prodloužene zadni křidlo. V interieru jsou mista ktere maji červene prošivani např. sedačky.
No a v chovani auta jak už jsem zminil je sice rozdil ale při běžne či svižnějši jizdě minimalni. Rozdil v komfortu sice postřehneš ale nic zasadniho. Při prujezdu zatačkama je rozdil snad ještě menši a i běžny podvozek je agilni až , až a naklony karoserie minimalni. Rozdil bude možna při nějake akčnějši jizdě ale ten už nedokažu posoudit. Přecejen mam k dispozici pouze Titanium.
Jinak v tomhle TrendSport jsem jezdil....
[odkaz]
[odkaz]
Titanium
[odkaz]
[odkaz]
No a v chovani auta jak už jsem zminil je sice rozdil ale při běžne či svižnějši jizdě minimalni. Rozdil v komfortu sice postřehneš ale nic zasadniho. Při prujezdu zatačkama je rozdil snad ještě menši a i běžny podvozek je agilni až , až a naklony karoserie minimalni. Rozdil bude možna při nějake akčnějši jizdě ale ten už nedokažu posoudit. Přecejen mam k dispozici pouze Titanium.
Jinak v tomhle TrendSport jsem jezdil....
[odkaz]
[odkaz]
Titanium
[odkaz]
[odkaz]
Sakra, špatně jsem to formuloval, vím jaké rozdíly jsou mezi vvýbavami, ale ten podvozek mne zajímal 😄 Komfort je tedy ve prospěch titania předpokládám?
Já jezdil jen kombikem (před fl jsem jezdil obě karoserie i v nižích výbavách), ale měl myslím jiné kola, uvnitř byl však příkladně vybaven v kůži atd 😄
Já jezdil jen kombikem (před fl jsem jezdil obě karoserie i v nižích výbavách), ale měl myslím jiné kola, uvnitř byl však příkladně vybaven v kůži atd 😄
Jasně Titanium tedy standardni podvozek je o něco vic komfortnějši. Ja jsem měl možnost z mojeho auta přesedat a jet v TrendSport a překvapil mě opravdu poměrně maly rozdil v chovani podvozku. Jak jsem psal poznat to možna pujde až na hraně. Něco uděla i nahuštěni pneu. Oba podvozky jsou ale na danou třidu velice kultivovane.
Nemá Titanium standartně o palec větší kola, než Trend sport? To možná taky bude ten rozdíl.
Ne obě verze začinaji na 16". Jinak když zavzpominam tak u jedničkoveho Focuse byl rozdil u sniženeho podvozku podstatně vice znat. Největši rozdil byl v naklonu karoserie kde se Focus bez sniženi dost vyrazně naklaněl a sniženi to vyrazně eliminovalo.
Já jezdil jedničkovým standartním hatchem s 1.8Tddi a to auto bylo jak motokára 😄 Tam bych si nestěžoval 😄 To trojkový je už komfortnější.
sir
..zvlastni je ze v ofico ceniku je uveden jen 1,0 EB 92kw a 1,5 EB 110 kw...tak kde maji paaani redaktori ten diesel a vykonejsi patnactistovku..hmm >😁
ST, RS, Mustang, Ford GT - supersport bude....
a i toto je pěkné...