Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus Sport: Když nepotřebuješ ST

Michal Fokt Michal Fokt 2. 12. 2015 • 19:34
9
17
Zobrazit náhledy (9)
Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus
Stále více lidí (asi) lákají auta, která jsou slušně vychovaná a přitom vypadají sportovně. Pokud máte zálusk na líbivý Focus, ale nepotřebujete koně, je tu verze Sport...

Sportovní hot-hatche v posledních letech spíše přibývají, což je nepochybně pozitivní, nabalují se na ně však i verze, které nemají se sportovním svezením mnoho společného. Zdá se, že sporťáky inspirují hodně lidí, ne každý ale potřebuje jejich schopnosti. Atraktivní vzhled postačí, ostatně podívejte se, kam to dopracovala Škodovka, která vyměnila ostrou Fabii RS za bižuterii Monte Carlo.

Něco podobného asi nehrozí u Fordu, jeho modely ST jsou (už zase) pevnou součástí nabídky a zdá se, že se rozšíří i portfolio varianty RS... Ale i modrý ovál má zjevně zákazníky, kterým stačí "vypadat". Na Essen Motor Show totiž představil model Focus Sport. Jedná se o běžný Focus s benziňákem 1.5 EcoBoost o výkonu 110 nebo 134 kW (tam je "Sport" určitě v pořádku) nebo 110 kW TDCi, jenž láká na kontrast černé a červené barvy.

Vůz v laku Race Red dostal černou střechu, zrcátka, masku, lem difuzoru a osmnáctipalcová kola, s barvou Panter Black zase kontrastují stejné díly v červené, tedy mimo kol, za nimiž prosvítají rudé třmeny. Focus navíc disponuje nástavci prahů, střešním křidélkem a lipem předního nárazníku. Kabina je zkrášlena hliníkovými pedály a kontrastními červeným švy. Nejlacinější verze se 150k benziňákem v Německu začíná na 24.960 euro.

Související články

Témata
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:34
Re: Focus Red & Black edition
S tou nemám žádnou jízdní zkušenost. Takže nemohu soudit.
Avatar - miromen
3. 12. 2015 10:33
Re: Focus Red & Black edition
Ja jezdil jen benziny 1.6 a 1.8. Ale třeba už dvojkova generace se meně naklani.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:29
Re: Focus Red & Black edition
Já jezdil jedničkovým standartním hatchem s 1.8Tddi a to auto bylo jak motokára :-) Tam bych si nestěžoval :-) To trojkový je už komfortnější.
Avatar - miromen
3. 12. 2015 10:24
Re: Focus Red & Black edition
Ne obě verze začinaji na 16". Jinak když zavzpominam tak u jedničkoveho Focuse byl rozdil u sniženeho podvozku podstatně vice znat. Největši rozdil byl v naklonu karoserie kde se Focus bez sniženi dost vyrazně naklaněl a sniženi to vyrazně eliminovalo.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 10:20
Re: Focus Red & Black edition
Nemá Titanium standartně o palec větší kola, než Trend sport? To možná taky bude ten rozdíl.
Články odjinud