Novinky
NA jednu stranu trvá na řešení a tedy servisní úpravě a pak nechce aby to zatěžovalo majitele aut... Vzhledem k tomu, že po servisu dostanete horší auto (z hlediska provozních vlastností důležitých pro řidiče..) tak by mi zajímalo jak toho chce dosáhnout... Nehledě na to, že s tím autem do servisu bude muset někdo dojet a nějakej čas to tam nechat..
V čem budou horší? Budou reznout víc jak Renault?
VW sales drop 20% in UK
New car registrations in November for brands such as VW, Audi, Seat and Skoda all tumble year-on-year in best gauge yet of emission scandal’s fallout
[odkaz]
Pripadne😒br /> Briti kupovali o pätinu menej áut koncernu Volkswagen
[odkaz]
Ja len tolko, ze ked to maju uz mainstream vseobecne media, tak tento specializovany auto server by to mohol mat tiez, citatel ma na to pravo 😄
New car registrations in November for brands such as VW, Audi, Seat and Skoda all tumble year-on-year in best gauge yet of emission scandal’s fallout
[odkaz]
Pripadne😒br /> Briti kupovali o pätinu menej áut koncernu Volkswagen
[odkaz]
Ja len tolko, ze ked to maju uz mainstream vseobecne media, tak tento specializovany auto server by to mohol mat tiez, citatel ma na to pravo 😄
Nesmysl. Tohle se nemohlo stat. Bylo nám zde vysvětleno různými josajelity že aféra rychle vyšumí VW se vlastně ani nedotkne. Navíc VW je nejdůležitější fabrika na světě a bez ní zkrachuje Německo po něm Evropa a hned potom celý svět. 😉
A nevyšuměla snad? >😁 Udělá se stahovačka, která stejně nic nevyřeší. Rozhodně se nestane to, že auta budou vypouštět násobně míň NOx. Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak by to VW udělalo bez těch komedií zrovna. Tohle je jen takový řešení, aby se uklidnily rozvířený vody a pojede se dál. Na tu stahovačku se navíc nedostaví každý auto, ale jen ty který jezdí do autorizáku a kde si zákazník výslovně nebude přát nic neupravovat a nepřehrávat.
No tak pokud ti přijde propad ceny akcii o 50% jako vysumeni... :-!
nejlepsi byly ty jejich hlasky mesic po ze se jich to nedotklo a naopak prodeje jdou nahoru. osobne predpokladam pokles nekam ke 30%. navic k tomu jeste ten uver 500mld. takze doufam v rozprodej tohoto podvodneho spolku a v to ze se skoda dostane pod kvalitniho majitele.
Prodeje klidně jít nahoru mohou. Tohle může platit třeba jen pro pár zemí v EU, kde poptávka v Číně, Indii a tak to více než vykompenzuje...
No, slušelo by se uvést celou pravdu. V meziročním srovnání listopad 2015 versus listopad 2014 prodeje VW v UK skutečně spadly téměř přesně o 20%, ovšem prodeje Škody spadly ve stejném srovnání jen o 11% a u Audi o 4% rostly, zatímco například Fiat ztratil 21% a Hnissan 18%. Výrazně ztrácel také Opel (Vauxhall)...
VW Golf ale i tak zůstává čtvrtým nejprodávanějším osobním vozem v Británii (po levnější Fiestě + Corse a ztrácí jen o prsa vůči třetímu Focusu).
Nicméně pokud srovnáme počet prodaných vozů od ledna do listopadu 2014 a prodeje za stejné období roku 2015, tak vozů VW se prodalo více o 4.5%, zatímco domácí Vaxhall jen o 1,2% a Fiat spadnul o 5%.
Pro mne osobně je navíc zajímavé, že prodeje Mitsubishi vzrostly o rekordních 47%.
Tož asi tak :-!
VW Golf ale i tak zůstává čtvrtým nejprodávanějším osobním vozem v Británii (po levnější Fiestě + Corse a ztrácí jen o prsa vůči třetímu Focusu).
Nicméně pokud srovnáme počet prodaných vozů od ledna do listopadu 2014 a prodeje za stejné období roku 2015, tak vozů VW se prodalo více o 4.5%, zatímco domácí Vaxhall jen o 1,2% a Fiat spadnul o 5%.
Pro mne osobně je navíc zajímavé, že prodeje Mitsubishi vzrostly o rekordních 47%.
Tož asi tak :-!
No a moja manzelka si dnes kupila novy Renault Clio 1,2 benzin tak takou troskou vylepsila predaj tebou tak nenavideneho rencka, nenavideny benzin....
jeden naftak zamori ovzdusi jedy NOx vic, nez deset benzinaku.
vyjimka samozrejme u nekterych naftaku, které jsou vybaveno SCR
nehlede na fakt ze aby si vubec mohl s tim dieselovim nebo naftovim autem jezdit, tak elektrarna musi vyrabet i elektrinu pro rafinerie, takze kazdy vyrobeny 1 litr nafty nebo benzinu, tak tuzemske rafinerie spotrebuji cca 1.3-2kW elektriny, prumer v CR je cca 1.4kW na litr, a to je jen vyroba, nepocita se distribuce
v reci cisel, pokud nekdo provozuje diesel nebo benzin ktery ma spotrebu 8-10 litru na 100km, tak spotrebuje nejen to palivo samotne a vyprodukuje z toho paliva v danem miste emise, ale take obdobne mnozstvi elektriny jake spotrebuje na tech 100km elektromobil
Ako suvisia emisie NOx z elektrarni s tym, ze VAG vedome, cielene a dlhodobo obchadzal zakony, facilitoval danove uniky a podvadzal zakaznikov?