Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy: Fiat Tipo chce být dobrý rodinný přítel

Nový sedan Tipo vrací Fiat na cestu výrobce praktických osobních automobilů, které potěší široké masy motoristů. Poprvé jsme ho vyzkoušeli v okolí Turína.
Zpět na článek
4. 12. 2015 19:38
4. 12. 2015 19:33
4. 12. 2015 17:23
4. 12. 2015 16:19
5. 12. 2015 06:14
5. 12. 2015 06:38
4. 12. 2015 16:25
5. 12. 2015 01:25
6. 12. 2015 01:54
6. 12. 2015 22:21
4. 12. 2015 16:40
4. 12. 2015 17:25
5. 12. 2015 19:08
4. 12. 2015 17:05
4. 12. 2015 17:51
4. 12. 2015 18:13
5. 12. 2015 01:33
5. 12. 2015 17:36
6. 12. 2015 02:00
4. 12. 2015 18:07
4. 12. 2015 18:09
4. 12. 2015 18:18
4. 12. 2015 18:28
5. 12. 2015 17:39
4. 12. 2015 18:26
4. 12. 2015 18:31
4. 12. 2015 18:47
4. 12. 2015 22:14
4. 12. 2015 18:32
4. 12. 2015 18:44
4. 12. 2015 20:03
4. 12. 2015 21:34
4. 12. 2015 22:40
4. 12. 2015 19:01
4. 12. 2015 19:49
4. 12. 2015 20:01
5. 12. 2015 00:38
5. 12. 2015 15:05
4. 12. 2015 19:35
4. 12. 2015 20:16
5. 12. 2015 00:48
5. 12. 2015 00:51
5. 12. 2015 01:41
5. 12. 2015 11:53
5. 12. 2015 15:51
5. 12. 2015 17:14
5. 12. 2015 19:19
6. 12. 2015 02:06
6. 12. 2015 10:36
4. 12. 2015 20:29
4. 12. 2015 20:37
4. 12. 2015 21:30
4. 12. 2015 23:54
5. 12. 2015 08:16
5. 12. 2015 08:51
5. 12. 2015 08:58
4. 12. 2015 20:51
4. 12. 2015 21:21
4. 12. 2015 21:54
5. 12. 2015 00:00
5. 12. 2015 00:14
5. 12. 2015 11:47
5. 12. 2015 00:13
5. 12. 2015 11:06
5. 12. 2015 17:37
5. 12. 2015 20:57
5. 12. 2015 21:14
6. 12. 2015 22:13
5. 12. 2015 21:20
7. 12. 2015 10:32
15. 12. 2015 12:33
Testovací tým ACZ?
Budto autor sám sebe oznacuje slovem "my" nebo tam byl celý testovací tým ACZ. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
27
4. 12. 2015 16:16
Re: Testovací tým ACZ?
Pátek podvečer, mazej do putik s diktafonem, starý triky, někomu naliješ a potom se rozpovídá a navíc složky už nějakou chvíli zejí prázdnotou.
Re: Testovací tým ACZ?
Kukuricníku, nechlastej tolik. Ty uz nejses velkoodberatel ale prímo velkokonzument. >:D >:D >:D Já do tech tvých putik (?) nechodím takze nevím jak to tam vypadá ale pokud pro ty tvé analýzy pouzívás kecy hospodských ozralu tak je vsechno jasné. >:D >:D >:D
5. 12. 2015 13:48
Re: Testovací tým ACZ?
Kukuřičníku, do putyk né. To dělá v Nošovicích pan Vaněk, prokázaný bývalý StBák jinak. Počká až tě tvůj šéf s něčím vytočí, nebo ti prostřednictvím jeho nechá udělat nějaký dementní úkol. Pak přijde a zeptá se tě jaký máš na svého vedoucího názor. Samozřejmě většina lidé řekne, ále * nebo něco podobného. Vaněk jen stopne v kapse nahrávání a má tě v hrsti. Takže jsi se skoro trefiiiil.
4. 12. 2015 17:06
Re: Testovací tým ACZ?
Jako profesionalni novinar bys mel vedet, ze pouzivani mnozneho cisla prvni osoby je zcela bezne. Autor mimojine nehovori pouze za sebe, ale za cele periodikum.
Re: Testovací tým ACZ?
Ted jsi me to nandal, XTade. Kvuli tomu nebudu týden spát. >:D >:D >:D

Samozrejme vím, ze pouzivani mnozneho cisla prvni osoby je zcela bezne i kdyz me osobne se to moc nelíbí. Ale nejde o pouzívání jako takové ale o to kolikrát to autor pouzil. Na zacátku skoro v kazdé vete,

Namátkou jsem vzal tri casopisy které mám zrovna na stole a podíval se na jejich clánky z prezentací nových modelu a testy. Slovenský Auto Magazín: V nekterých cláncích se pouzívá jednotné císlo, v nekterých mnozné. Nemecký Auto Bild: Pouzívá se mnozné císlo (wir). Rakouská Auto Revue: Ve vetsine clánku se pouzívá forma "man", v nekolika "wir".

Ale v zádném z techto textu které jsem práve prolistoval nemá pouzívání techto výrazu ani zdaleka takovou frekvenci jako v tomto clánku o voze Fiat Tipo.

Jinak z mého hlediska autor hovori pouze za sebe protoze on tím autem jezdil.
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2015 18:59
Re: Testovací tým ACZ?
Jsi vypatlánek, psychopat, primitiv a odpad. Tohle musíš slýchat často, že?
4. 12. 2015 20:23
Re: Testovací tým ACZ?
Dělá ostudu celé rodině. ;-)
4. 12. 2015 20:47
Re: Testovací tým ACZ?
Ako keby nestacilo ,ze je tepla ovca rodiny :-( >:D >:D >:D
Re: Testovací tým ACZ?
Redakcia, prečo nezabanujete aspoň týchto dementov? Evidentne ich jedinou snahou robiť neplechu, nič iné.
4. 12. 2015 22:55
Re: Testovací tým ACZ?
..fnuk..redakciaaaa..preco to neurobite???Fnuk..prosiiiim..fnuk..som ufnukany bonzacik..fnuuuuk
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 00:41
Re: Testovací tým ACZ?
Nechcel som reagovať, ale hlavne zaplevelujete diskusie, a už to štve, že sa to nedá čítať. Kopec chorého balastu! Schádzate sa tu ako muchy na lep (alebo na hov.no, ak ti to bude jasnejšie), a T.E.S.L.A má úplnú pravdu! Je to oprávnená požiadavka. Ste ešte väčší úbožiaci, za akých vás považuje Gilgit./IPA alebo čo je to tiež za entitu :-!
Akokoľvek sa kladne navzájom palcujete, keď zrovna ten palec vytiahnete z hu.by alebo "spolupáchateľovi" zo zadku 8-s :no:
Mentálny odpad! Smutné je, že vám to ani trochu nepríde detinské a úbohé.
5. 12. 2015 01:02
Re: Testovací tým ACZ?
Dalsi *** do klubu co si pycha palce do zadku s GAYglitom >:D >:D >:D Preco tu tak nemudrujes ked napada GAYglit ACZ,inych diskuterov a podporuje antivaginistov z Modrej Ustrice?Ked uz mudrujes tak nehaj stranu niekomu kto je tym co tu zaplevuje diskusie
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 01:39
Re: Testovací tým ACZ?
Škoda slov s človekom tvojho razenia.
Pokým si si nevšimol, je to prvýkrát, čo som sa zapojil do tejto úbohej prestrelky, kvôli neustálemu zaplevelovaniu diskusií, a rozhodne nehájim stranu nikoho! Ale to človek takého chabého intelektu, akým oplývaš, nemá šancu postrehnúť. Vaše trápne boje sú mi ukradnuté, ale stretnite sa pri pive a vydiskutujte si svoje problémy medzi sebou a neotravujte s tým ostatných. Vyjadril som jedine súhlas s názorom prispievateľa T.E.S.L.A, pretože to jediné by ukončilo to, čo sa tu už deje a stále rozrastá ako rakovina. Príde mi to obojstranne úbohé, ale ešte viac je nechutné, keď muchy sadajú na to ho... .
Teba a tebe podobných považujem iba za omyl prírody.
Pre mňa je táto časť diskusie uzatvorená, bavím sa tu s ostatnými o aute.
5. 12. 2015 11:29
Re: Testovací tým ACZ?
Vítej,Tvoje dalsí slinty není treba komentovat,To jsi vázne takový vypatlanec?

Ono se toho taky od naterace moc cekat nedá,Tvuj príspevek jako obvykle odpovídá tvé inteligenci, tedy inteligenci primitivního vypatlance.

Primitivní pispevek nicku Plautuse jako vzdy. >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
5. 12. 2015 20:51
Re: Testovací tým ACZ?
:yes: :yes: :yes:
Bez ohledu na Gilgita, tohle je ubohost! Ještě že každý komu vadí Gilgit ze sebe nedělá takového trotla. Většina má koule na to být sama za sebe.
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2015 18:58
Re: Testovací tým ACZ?
...že je profi a novinář tu o sobě neustále matle kolem sebe jen on. Taky můžu tvrdit , že jsem popová hvězda...
4. 12. 2015 20:25
Re: Testovací tým ACZ?
Psal do Rudé vatry ,Ohníčku a Obrany lidu.Vše kopíruje a hledá na netu.Pak machruje . Je mi z něj stydno. :no:
Re: Testovací tým ACZ?
Evidentne popisujes tvoje oblíbená média. >:D >:D >:D
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 21:08
Re: Testovací tým ACZ?
Profesionalni novinar by predevsim vedel, kdy se pise me, a kdy mne.
:-P
Re: Testovací tým ACZ?
Tentokrát jsi za blbce.
4. 12. 2015 21:55
Re: Testovací tým ACZ?
To sice ano, ale tady to působí trapně, jakoby se styděl za svůj článek a chtěl se schovat. Obraty typu "opíráme si loket o tvrdý plast" a "najednou jsme zapomněli na menší komfort podvozku", kdy je evidentní, že se jedná jen o pocit autora, patří do slohové práce na základní škole. V tomto článku to působí tak hrozně, že jsem to ani nedočetl...
Avatar - Ji/Ri
5. 12. 2015 17:35
Re: Testovací tým ACZ?
Ty nepalcuj. Ty se stydíš za svou práci a jsi zbabělec, který se bojí i stínu vlastního prdu. ;-)
5. 12. 2015 19:03
Re: Testovací tým ACZ?
Vítej zamindrákovaný lháři. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2015 18:56
Re: Testovací tým ACZ?
Ještě jsi neřekl, proč kolem mě čmucháš, slídíš a šmíruješ, ty šmíráku ubohý.
4. 12. 2015 20:26
Re: Testovací tým ACZ?
Páč to má v krvi. Sudičky přidělily. ;-)
5. 12. 2015 13:50
Re: Testovací tým ACZ?
když jsem se dil já, sudičky spíš "*" než přidělily ....výsledek na mě vidíš sám, mediální trol s šikmým háčkem na slipech, no jo, to jsem to dopracoval ;-\
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 12. 2015 16:15
Tip top Tipo
Takže dle očekávání povedené autíčko :-) Hned jak to bude možné, tak ho pojedu vyzkoušet.

Co ta 1.4T, bude s manuálem?

A verze Abarth bude žrádlo, aspirant na moje další auto.
Rozbalit vlákno
21
Re: Tip top Tipo
Ty budes presedat z Ferrari na Tipo?
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 12. 2015 16:35
Re: Tip top Tipo
Hele, ty ještě žiješ? No toto >:D
Re: Tip top Tipo
To není odpoved na otázku jestli budes presedat z Ferrari na Tipo. >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 12. 2015 16:57
Re: Tip top Tipo
Takže když si změním ikonu na logo Lamborghini, budu mít Lamborghini a tak podobně? Nebo podle jaké logiky a úměry jsi k tomu došel? >:D
Re: Tip top Tipo
Jsi tak hloupý nebo to jenom hrajes? Nejde o ikonu. Podle mnoha tvých príspevku jsi nejvetsí expert na Ferrari a supersporty jako takové nejen na ACZ ale snad v celé Ceské republice. A podle zpusobu jak se o Ferrari vyjadrujes bych cekal ze más nejméne jedno auto této znacky v garázi. A ty jsi pritom jenom plácal. >:D >:D >:D
4. 12. 2015 17:13
Re: Tip top Tipo
Tím pádem si oprav složku.
Re: Tip top Tipo
To vzkazují ozralové z tvé putiky? >:D >:D >:D
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
4. 12. 2015 18:07
Re: Tip top Tipo
Neruš IPU, už pracuje: [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2015 19:38
Re: Tip top Tipo
>:D >:D >:D to se povedlo.
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 12. 2015 17:39
Re: Tip top Tipo
A co mají společného mé zájmy a vášně, potažmo můj přehled s tím, které auto vlastním? ;-) Takže dle tvé logiky každý, kdo se vyjadřuje k Ferrari a supersportům obecně musí zpravidla nejméně jedno auto od každé značky vlastnit?

A proč tu vůbec zase za každou cenu vyrábíš rozbroje a uhýbáš od tématu? Vážně nechápu...
Re: Tip top Tipo
Ty toho evidentne nechápes víc.
Avatar - Blue Sun
4. 12. 2015 18:53
Re: Tip top Tipo
Dneska ale fakt střílíš mimo...
Re: Tip top Tipo
To je mozné. Ale doporucuji si precíst Petrolheadovi slinty o Ferrari.
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2015 19:33
Re: Tip top Tipo
Proč kolem mě slídíš a čmucháš, šmíráku?
4. 12. 2015 20:31
Re: Tip top Tipo
Čmuchá,páč má rypák jak Bosana[odkaz] :yes:
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:23
Re: Tip top Tipo
:yes: taky nemám Bugatku..bohužel >:D
4. 12. 2015 16:35
Re: Tip top Tipo
No ja si myslim, ze verze abarth bude zrovna ta 1.4T. Pochybuju, ze by tomuhle dali 200 koni, ale treba se mylim. Jako nejvetsi fail povazuju uvedeni dalsich dvou karosarskych variant az za rok. Cena od ocekavana, jsem zvedav na komplet cenik. Jako budgetove auto to vypada slibne.
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 12. 2015 16:39
Re: Tip top Tipo
1.4T už je potvrzená motorizace pro standardní verze Tipa, takže si myslím, že Abarth může mít klidně kolem 180-200 koní.
4. 12. 2015 17:23
Re: Tip top Tipo
A kde ji prosínm potvrdili a kdy se dostane do prodeje?
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 12. 2015 17:46
Re: Tip top Tipo
Máš pravdu, spletl jsem si to s 1.6, která bude s automatem ;-)

Moje chyba. Takže je tím pádem 1.4T pro Abarth téměř hotová věc.
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 00:54
Re: Tip top Tipo
Nič nie je ešte hotová vec. Dosť pochybujem o tom, že by zo sedanu vôbec robili Abarth. Všetko je zrejme ešte "viac na papieri ako reálne", ale ak Abarth, tak pre Európu skôr z hatchbacku. Trhy, pre ktoré je určený sedan, žiadny Abarth nepotrebujú, leda, že by si tam snažil Fiat zvýšiť ego modelom, ktorý by tu ako Abarth (s 1.4 T-Jet) bol priemerným zástupcom segmentu. Ak Abarth, tak pre Európu by mal mať v tejto triede aspoň 200 (200+) koní. Inak to nedáva logiku.
Avatar - M1chal
4. 12. 2015 16:19
Tipo
Já myslím, jestli opravdu příjde i kombi, tak to bude pecka :yes:
Rozbalit vlákno
3
Re: Tipo
Přijde. Zahájení sériové výroby je plánováno na 3. ctvrtletí 2016.
5. 12. 2015 06:14
Re: Tipo
Přijde. A určitě bude mít šanci. [odkaz]
4. 12. 2015 16:25
Interiér
Škoda té palubky. Ta se, soudě dle fotek, fakt moc nepovedla.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:25
Re: Interiér
Není to tak špatné..spíš mi vadí volant , široký na obou stranách je o řadu čudlíků zbytečně navíc!
Jinak v kombi to bude velmi pěkné auto.
A snad bude mít rezervu a tunel na lyže!
5. 12. 2015 17:29
Re: Interiér
A prihradku na pracku. >:D "Jinak v kombi to bude velmi pěkné auto." Zadne auto v kombi neni pekne. :-!
Avatar - Jaros71
6. 12. 2015 01:54
Re: Interiér
Kombíky většinou vypadají lépe než sedany.
Vyjímka potvrzuje občas pravidlo..
Špionážní fotka Fiatu Tipo kombi z Itálie vypadá skvěle!
6. 12. 2015 09:18
Re: Interiér
"Kombíky většinou vypadají lépe než sedany." To urcite: [odkaz] :-!
Snad Astra K kombi, v danem segmentu. Apropo, nikde v "clanku" nepsali ze krome Tipo 1.6 Diesel jsou zadni brzdy bubnove. :-O
Jsi mohl upevnit svuj argument nejakym dukazem, udelam to za tebe: [odkaz] >:D >:D
6. 12. 2015 22:21
Re: Interiér
Přesně tak, je to minimálně stejně elgantní auto, jako základní sedan! :-) :yes: :yes: :yes: A nepochybuju o tom, že i hatchback bude velmi povedený! :-) :-) :yes:
Avatar - Cuba66
4. 12. 2015 16:40
Další...
...docela povedený autíčko. Interiér - osobně bych chtěl vidět obyčejný rádio bez navigace, bude možná vypadat lépe, než navi s mohutnými ovládacími prvky, ale malým displejem.
Jinak jsou tam některé diskutabilní tvary, ale kde nejsou? Otázkou je spolehlivost auta jako celku, pokud tohle zlepší a pokud budou slušné ceny, bude to OK. Pravda ale je, že mám rád sedany...tak mu nadržuju :-)
Rozbalit vlákno
3
4. 12. 2015 17:25
Re: Další...
Proč bys chtěl zlepšovat spolehlivost Fiatů jako celku, měla snad nějaké problémy s benzinovými či naftovými motory? Nepletl sis náhodou tuto značku s koncernem VW? >:D >:-[]
Avatar - Cuba66
5. 12. 2015 19:08
Re: Další...
No moje informace o spolehlivosti Fiatů jsou asi fakt zastaralý, máš pravdu. Nějak mi to pořád nedochází, že doba pokročila :-)
18. 2. 2016 23:27
Re: Další...
Asi, onehdá mi kolega v práci kázal o tom, jak jsou italská auta špatná, nespolehlivá a obecně že jsou to sráče atd.... Tak jsem se ptala, jestli má osobní zkušenost a prohlásil, že jeho rodiče měli fiat 850 z tuzexu ;-) No hodně zastaralá informace ;-) Celkově diskuse na téma alfa romeo (konkrétně 156, tento pověstný sráč vlastním 7 let bez jediné závady) a italská auta obecně s majitelem peugeota 206 byla poněkud komická a úplně to dorazil tím, že se domníval, že moje 15 let stará alfina má cenu tak 100 000Kč, to jsem se nasmála ;-)
4. 12. 2015 16:42
Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů", Rap
Mně osobně se interiér líbí, prostornost mne zajímá pro přepravované osoby, ne lahve ve dveřích. Do jedničkové Octávky taky petku nenarvu a vůbec mi to nedělá problém, vadilo to tenkrát někomu z tisku ?
Rozbalit vlákno
9
4. 12. 2015 17:08
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Tehdy to nebylo tak rozsirene. Dneska je to standart. A ten interier je minimalne z fotek dost otres, to snad i Lada Vesta vypada lip, nebo minimalne stejne.
Avatar - twistedTSD
4. 12. 2015 17:10
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Petka ve dveřích se hodí, kam jinam ji chceš aspoň trochu bezpečně umístit před delší cestou, pokud možno po ruce?
5. 12. 2015 11:01
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Co je tak strašně nebezpečného na petce, asi v případě havárie ? Pokud jedu sám na krátké cesty, petku nevozím a nepotřebuju. Pokud jedu sám na dlouhé cesty, někde se mi válí, kromě estetiky žádný problém, protože je cesta dlouhá, zastavuju a v rámci odpočinku piju, za jízdy se stejně moc pít nedá a v některých zemích ani nesmí. Pokud nás jede v autě víc na dlouho, spolujezdci se o petku postarají. Takže já petku v dveřní kapse nutně nepotřebuju, dobrý nápad to je, ale ne tak ohromně nutný, jak se nám to snaží natlouct do hlavy místní novinářští manipulátoři.
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2015 11:27
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Co je nebezpečného na petce? Hodně, v případě havárie se projeví její značná kinetická energie. Určitě tedy nechci, aby se mi válela někde po sedadlech (nemluvě třeba o zadním platu). Krátké cesty neřeším, ale když člověk jezdí 100+ km a popojíždí v kolonách na D1, tak přijde vhod.
Avatar - Katikakus
4. 12. 2015 17:46
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Jo 1,5litrova petka ve dverich je pro ceske "autonovinare" meritkem kvality. Ze se z ni v beznem osobaku kvuli stropu nenapijes, to uz jim nevadi.
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:28
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Tak láhev by se tam vlézt měla , do Tipa před 10 lety jsem ji nedal , ale doba pokročila.
Taky považuji za standart např. klimou chlazenou schránku u spolujezdce , tunel na lyže a rezervu. ;-) ;-)
Jinak auto vypadá dobře , to že interier nekopíruje konečně retro 500 je super!
Avatar - M1chal
4. 12. 2015 18:22
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Mě se interier taky líbí :yes:
Avatar - Stejsn
4. 12. 2015 22:08
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
Za vrchol strašného interiéru (materiálově) v poslední době v této kategorii považuju P301. I Sandero je uvnitř lepší. Rapid celkem v poho a tohle taky vypadá ok.
5. 12. 2015 17:33
Re: Výtky k interiéru, jenom výmysly "nestranných novinářů",
"Do jedničkové Octávky taky petku nenarvu a vůbec mi to nedělá problém".. to neni o PET lahvi na vodu, ja tam davam plechovku od kafe co mi slouzi jako cigaretovy popelnik. :-!
4. 12. 2015 16:43
Někdo poslouchal ...
Jak tak na to koukám, tak snad opravdu poslouchali.
1. nový displej. :yes: Opravdu konečně zahodili LCD styl i v nižších verzích?
2. tlačítko na vypnutí airbagu spolujezdce a ne v menu. :yes:
3. pokud jsem četl dobře specifikace, tak žádné tříválce a benzínové turbo. Řekněte, kdo to teď má?
4. pořádný klíček.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - demonicus
4. 12. 2015 19:17
Re: Někdo poslouchal ...
Ad 3. -> Mazda :-)
4. 12. 2015 20:51
Re: Někdo poslouchal ...
"3. pokud jsem četl dobře specifikace, tak žádné tříválce a benzínové turbo. Řekněte, kdo to teď má?"

Ad 3. Camaro.[odkaz] >:D
5. 12. 2015 00:33
Re: Někdo poslouchal ...
Nové Camaro je ovšem bohužel znehodnoceno montáží jednoho šíleného vynálezu: muscle car s el. parkovací brzdou! Pane bože, u Chevroletu museli naprosto zešílet, taková nahrávka na smeč novému Mustangu! ;-) >:-[]
5. 12. 2015 17:09
Re: Někdo poslouchal ...
Kdyz jedu - jedu, kdyz brzdim - brzdim. :-!
6. 12. 2015 22:25
Re: Někdo poslouchal ...
No, jestli to nevíš, tak hodně lidí si musle car kupuje i na blbnutí, ke kterému se samozřejmě hodí i pořádná ručka! :-)
4. 12. 2015 17:05
Na dobré cestě
Tak když to tak shrnu, tak Tipo naprosto splňuje očekávání, která jsou do něj vkládána - velmi atraktivní italský design, prostorný, slušně zpracovaný interiér, dobré odhlučnění, zábavné jízdní vlastnosti a to vše za velmi férovou cenu! A jako bonus poctivé čtyřválcové motory (doufejme, že 1.4 T-Jet bude následovat co nejdříve), mechanická parkovací brzda, klasické ovladače i přístrojová deska a do roka budou v prodeji další dvě karosářské verze. :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: Místní nenapravitelní pomlouvači italského automobilového průmyslu dnes budou mít špatné spaní! >:-[] >:-[] >:-[] Je také zřejmé, že Rapid, 301/C-Ulysse i Fluence mají velmi vážný problém... :-!
Rozbalit vlákno
7
4. 12. 2015 18:17
Re: Na dobré cestě
Souhlas, tohle vypadá na povedené auto. Ještě ta 1.4T-Jet a kounkurence má problém, jde jen o to jakou nasadí cenu, Fiatu tohle poslední dobou moc nejde. Když bude někde mezi P301 a Rapidem, mohlo by to zabrat ;-)
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:30
Re: Na dobré cestě
FIAT TIPO by mohl stát víc než Rapid , předpokládám , že bude větší a širší..a taky kombík !
Avatar - pumpkin
4. 12. 2015 21:46
Re: Na dobré cestě
C-Ulysse? Nejaká nová spolupráca PSA s Fiatom na eurovanoch? :-)
5. 12. 2015 17:20
Re: Na dobré cestě
"..Je také zřejmé, že Rapid, 301/C-Ulysse i Fluence mají velmi vážný problém.." :-! Mno, kdyz tu konkurenci takhle vypocitavas..neni o co stat. Zejmena Fluence. Pred lety jsem se svezl v Linea. Zavirani dveri vydavalo zvuk jako ten tvuj seznam. Cheap shyte. Kupodivu, to zpracovani v doprodejni Astra J ve srovnani s tou novou (K) se posunulo tim smerem. Ta stara je/byla o tridu lepsi - zpracovani/materialy/pocit z uzivani. Troufam si rict ze se to bude stejne projevovat i u Tipo. Na obrazku OK, ale sedet v tom tak max. 3 minuty. :-!
5. 12. 2015 17:27
Re: Na dobré cestě
"...atraktivní italský design, prostorný, slušně zpracovaný interiér, dobré odhlučnění" Jsi v tom uz sedel/jel? Papir snese vsechno. :-! Dobre odhlucneni zacina pres 1 milion Kc. Audi, Jaguar atd...
6. 12. 2015 22:27
Re: Na dobré cestě
Tak jestli si to ještě nepochopil, tak Tipo nemíří do prémiové kategorie! :-!
4. 12. 2015 17:45
Co rikate na cenu?
Ja jsem cekal asi o neco mene. Preci jen kdyz budu premyslet o novem aute v teto cenove relaci a porovnam podobne auta vice ci mene vybavane a pohledove hlavne interierem hezci, tak nevim, nevim, jestli me tento novy Itl zaujme, az tolik. Trosku se bojim vykonu motoru u kombi.
Ital(Tipo) x Koreec(i30, Ceed) x Francouz(Megane 2016)?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
4. 12. 2015 18:01
Re: Co rikate na cenu?
Ceny se mi zatím zdají přiměřené. Přecejen to (už) není jen Punto s kufrem, rozměrově jde o plnohodnotnou nižší střední, no a kolik konkurentů začíná i s trochou výbavy na 280 tis.?
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:32
Re: Co rikate na cenu?
Cena trošku spadne , a hlavně to není korejec.
Fiat má větší tradici , lepší motory , a kvality bych se nebál , korejci by Ferrari fakt vyrobit nedokázali.. ;-)
5. 12. 2015 11:01
Re: Co rikate na cenu?
Cenu tezko soudit, kdyz to auto jeste skoro nikdo nevidel (hlavne zevnitr). Jako nejvetsiho konkurenta povazuju asi fluence, ovsem toto auto mi prijde o dost hezci zvenku, jakoze sedany opravdu nemam rad.
Novy megane bude znatelne drazsi, cekam "cenu od" kolem 320t a nejakou pouzitelnou verzi tak za 360 a mozna i draz.
Konkurent pro kombi jsou jednoznacne korejci s 1.6 GDI, kteri umi podobnou cenu. Pokud do tohoto strci 1.4T-jet 100kw a nabidnou vybavene v kombi pod 400, pak to bude pravdepodobne pro cecha vice nez zajimava nabidka. Treba u PSA to takto udelat nemohou s levnymi 301/celysee i kdyby chteli, protoze by parazitovali na regulernich modelech jako P308, ale fiat nic takoveho nema, takze muze skutecne vytvorit "levnou" nizsi stredni, sice o trosku horsi nez konkurence, ale o 100k levnejsi. Jestli se jim to povede, to jsem sam zvedav, pral bych jim to. Uz jen proto, ze tech klonu petistovky uz bylo fakt dost a potrebuji nejake povedene auto, ktere zaujme sirsi verejnost nejen v CR.
5. 12. 2015 21:12
Re: Co rikate na cenu?
Čekal jsem cenu o 10k nižší, na druhou stranu to není ultra-holota, naopak. Za 4,5m dlouhé auto s klimatizací, radiem, centrálem a el. okny je cena dobrá.

Můj odhad je, že i hatchback bude dražší - už jen kvůli úpravám (viz. můj přízpěvek níže). Očekávám 299.900, kdy Ceed se shodnou výbavou a motorizací stojí 320. Stejně tak se dá ale očekávat do několika měsíců po uvedení příchod akčních nabídek.
5. 12. 2015 17:24
Re: Co rikate na cenu?
Na i30/Ceed Tipo nedosahne. Treba uz tou lesenarskou trubkou vzadu? :-!
Ale i tak, drzim Tipo palce. :yes:
Avatar - Jaros71
6. 12. 2015 01:58
Re: Co rikate na cenu?
Jo , bez multilinku to bude mít Tipo těžší , ale jak vidno , ani nyní Golf a Octavia III ho ve slabších motoriazcích nemají.
Korejci na to šli dobře , ale ceny už je taky zabíjejí..a mají drahý servis.
Fiat má velkou šanci.
Avatar - twistedTSD
4. 12. 2015 17:51
Typo
Jak píšou nade mnou - pocitvé motorizace, pěkný design, na Fiatí poměry kvalitní interiér, prostornost, solidní jízdní vlastnosti. A ceny od 280 tis. i s klimou? To nezní vůbec špatně (snad nepřijde nějaká zrada ve složení výbav a příplatcích). Celkově zajímavý mix prakticky všeho, co očekávám od mainstreamového italského auta. :yes:

Ale vše má i druhou stranu mince, aneb co mi na Tipu vadí (z hlediska někoho, kdo by jej do budoucna zvažoval pro rodinu):
- interiér nepatří k těm nejelegantnějším, navíc v základní výbavě mají být údajně ošizeny i materiály.
- představení hatche a kombi až za rok? eh, tak to je ale pěkně dlouhá doba.
- osobní ne zrovna nejlepší zkušenosti s pár ojetými Fiaty člověku taky důvěru nepřidají (ani statisticky vzato Fiat žebříčkům spolehlivosti nekraluje).
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2015 18:13
Re: Typo
všeho až na design... A to je docela problém ;-\

Tipo je hezké, což o to. Ale je asi stejně italské jako pizza s čabajkou, vejcem, bůčkem a řepou ...
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:33
Re: Typo
Jako je čínské Volvo švédské?? >:D
5. 12. 2015 17:36
Re: Typo
Jako turecky Fiat, fakt jo? :-! Turecke kafe, snad, ale espresso to nebude, hm? 8-s
Avatar - Jaros71
6. 12. 2015 02:00
Re: Typo
Jestli VW Touareg ze Slovenska nebo Tipo z Turecka je asi jedno.
Linka , materiály a technologie je z Itálie , TUREK jen mačká čudlíky , pod vedením italského šéfa. ;-)
Avatar - petr164
4. 12. 2015 18:02
Pěkné, účelné...
Nové Tipo prozatím příjemně překvapuje. Ono je umění stvořit jednoduché auto s dobrým pohonem a jízdními vlastnostmi, ergonomickým interiérem a navíc robustností a kvalitou základních částí. Odejde žárovka? Pár korun. Pokud je přístup k osvětlení přístrojovky... Jinak po aplikaci RVS Tech každá mechanika vydrží dvojnásobek a ještě ušetří provozně.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petr164
4. 12. 2015 18:07
1.4T
Kdyby tak šla do mé Alfy 146 ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2015 18:09
RESTART
Po tom ,co tu Fiat předvádí, se vlastně vůbec divím, že ještě je schopen existence...

Fiat 500 na pětset způsobů je přesně jako v tom přísloví na konci každého tunelu je světlo... nebo vlak bohužel tou druhou z možností...

Automobilka, která nevyužila potenciál image Ferrari ani z tisíciny promile, automobilka, která potopila Alfu-Romeo, automobilka, která tu po excelentních modelech Tipo/Uno/Bravo/Brava/Marea/Punto, po výmyslu TDI, po příchotu 1.4T multiair či JTDček měla tolik, ale tolik promarněných šancí...

Teď vsadila na dokonalou šeď a nudu. Netvrdím, že Tipo se mi nelíbí, vůbec netvrdím, že by snad mělo být špatné. Ale od Fiatu očekávám víc, než že vyrobí další ze sedanů nižší střední, co může mít na kapotě cokoliv od loga Renault, Peugeot, Nissan či Samsung...

Nicméně je skvělé, že se nejedná o další ze zoufalých pokusů provařit pětikilo na další způsob. Aspoň tak. Nicméně Italský šarm příliš nevidím. U sedanu mi to až tak nevadí, tam jistou konzervativnost očekávám. Jenže zvláště HB by měl trefit srdce a po nádherném Bravu současné přestárlé generace to vidím opět spíše na fiasko ala Stilo... 8-s
Rozbalit vlákno
20
Avatar - twistedTSD
4. 12. 2015 18:18
Re: RESTART
Bravo už "současné" není, přestalo se dělat asi před rokem. :-) U Tipa bych bral v potaz, že zřejmě nemá být dalším zoufalým pokusem ovládnout evropský trh, ale v první řadě nástupcem modelu Linea pro východní trhy. Stilo bylo trochu jiná story.

Ke třetímu odstavci - způsob a rychlost, jakou Fiat po rekordně úspěšných letech vyklidil pole téměř napříč třídami, je skoro až "obdivuhodný". :-))
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2015 18:28
Re: RESTART
no já vůbec nevím, co vykazují ve vývojoových odděleních Fiatu posledních 10, 15 let? Jestli tam ulítli na pokerstars.com ... >:D 8-s
5. 12. 2015 17:39
Re: RESTART
"..co vykazují ve vývojoových odděleních Fiatu" >:D No, ted pod/s Chrysler to uz je celkem jedno. :-!
4. 12. 2015 18:26
Re: RESTART
No nestraš... Asi máš ale pravdu, že Fiat zahodil spoustu šancí jak být na "bedně". K řadě 500 - klasická F500 je fajn a nakonec F500X je také dobrý počin (až na brutální cenu 4x4 verzí), zbytek řady nestojí ani za úvahu. Kdyby raději Punto dostalo pořádného nástupce ;-)

Tipo vypadá slušně, celkem se mi líbí, teď ještě doplnit verze HB a Kombi, motor 1.4T-Jet a v nižší střední bude o jednu štiku navíc :yes:
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2015 18:31
Re: RESTART
Ale 500L je taky výborná, jenže to neměla být 500L... A hlavně - co má Fiat mezi SUV? Nic. V nižší střední? Nic. Ve střední? Nic. ... Kombi? Nic.
4. 12. 2015 18:47
Re: RESTART
500L a XL mě neberou. Malé SUV má 500X (to se mi líbí) a mohlo se v klidu jmenovat znovu Sedici. V nižší střední přichází Tipo, ve střední je "díra" a asi to tak zůstane. Poslední slušný auto byla Marea - sedan i combi, Cromě se nevedlo dobře...
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 19:36
Re: RESTART
A cemu to vadi?
Ma prodejne uspesnou 500 a Pandu.
Ma dobrou dvojici L a X, ano s blbym jmenem... ale komu to staci k tomu, aby to auto nechtel, tak to ma teda blby.

No, a ted bude mit i sedan a kombi.

;-)
Avatar - pumpkin
4. 12. 2015 22:14
Re: RESTART
Predaje Pandy by mohli byť aj lepšie. Trochu mám pocit, ako keby sa jej poriadne nevenovali a nespravili maximum.
4. 12. 2015 18:32
Re: RESTART
Nástupce Punta bude příští rok a bude jmenovat UNO.
4. 12. 2015 18:44
Re: RESTART
No jo, problém je v tom, že už tu měl být tak před 3 roky :-)

Btw snad ho nebudou oddalovat jako Alfa Giulii, už teď umírá na úbytě :no:
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 19:32
Re: RESTART
Proc?
Punto je porad dobry auto...
4. 12. 2015 20:03
Re: RESTART
Tak přecejen konstrukce je už víc jak dekádu stará a motorová paleta trochu zastarala a dost zeštíhlela, chybí silnější motor kolem 100k (1.4 16V 95k) a ani poslední FL nevrátil Puntu slušnou přední část. Nejlepší předek byl ten původní ;-)

Btw stačí se mkrnout na prodeje, jen 132ks letos v ČR a v Evropě to také žádná sláva není. Podle left line prodej je cca 61k ks, nicméně kde jsou ty časy kdy se prodalo 500k ks za rok ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 21:12
Re: RESTART
No, ale to neznamena, ze je to spatny auto... ze ne?
O tom mluvim. Utracime jako lidstvo penize za nesmysly...
;-)
4. 12. 2015 21:34
Re: RESTART
Ne to rozhodně ne, Punto je dobrý malý auto ;-)
Avatar - twistedTSD
4. 12. 2015 22:40
Re: RESTART
Podívej se na prodeje Punta v roce 2006 a 2014. Je potřeba dodávat více? Není to jen o tom, jestli je dobré nebo špatné.
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2015 19:01
Re: RESTART
Nemáš nějaké info i k Alfě? ...myslím něco v Dixik2Style ;-)
4. 12. 2015 19:49
Re: RESTART
Příští rok bude facelift Mita a Gulietty i když oba je měli a tenhle má být výraznější.
5. 12. 2015 00:38
Re: RESTART
Že by snad ty auta konečně dostaly pořádná facelift s nízkými zamračenými světly ztratili ten přiblblý vykulený výraz? Bože, kéž by. MiTo mě neoslovovalo nikdy, ale Giu ty na výšku orientovaný světla prostě designově ničí a to je strašná škoda, protože jinak je to nádherné auto!!! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - pumpkin
5. 12. 2015 15:05
Re: RESTART
Svojho času tu jeden miestny expert prirovnal masku MiTa k vystrašenej uhorke a dodnes si vždy na to spomeniem keď vidím to auto. >:D
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 19:31
Mne se libi...
Nejak nechapu stesky na "tvrde plasty" na dverich, v dobe papirovych dveri Superba za trojnasobek ceny...

A uplne stejne v dobe prusvihu s hysterickymi turbomotory povazuji u auta tohodle druhu poctivou atmosferu za vyhodu.
;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
4. 12. 2015 20:02
Re: Mne se libi...
Podepisuji. :-)
4. 12. 2015 20:39
Re: Mne se libi...
"...v dobe papirovych dveri Superba za trojnasobek ceny....", no jo, ale do tech dveri se da strcit destnik, hm? >:D >:D >:D Ten by se dal strcit treba do.. ...ale ...nemusim to prislovecne urceni mista vypsat.... :-!
5. 12. 2015 00:41
Re: Mne se libi...
Přesně tak, máš naprostou pravdu! ;-) :yes:
4. 12. 2015 19:35
Proč sedan?
Auto vypadá slušně, ale nějak sem nepochopil proč je to sedan, když se tak krásně nabízí, aby z toho byl podle mě praktičtější liftback (fastback)...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
4. 12. 2015 22:42
Re: Proč sedan?
Protože Turecko (a jiné východní trhy, na něž je primárně zacílen) si tradičně žádá sedan.
4. 12. 2015 19:36
FIAT?On ještě existuje?
Toto zde pár jedinců stále opakuje, jak jde FIAT do hrobu a samá 500stovka na dvacet způsobů. Asi mají pravdu a FIAT je před krachem.
FIAT 2015 v Evropě +10,6% na 549tis. ks
Citroen: 457tis. ks
Škoda 496 tis. ks
Toyota: 449tis. ks
Hyundai: 382tis. ks
Skončila éra FIAtů za hubičku, protože přišel někdo, kdo řekl, chceme za to tolik a tolik a když né tak to radši nebudeme vyrábět.
A tak vznikl F500 lídr trhu malých aut, nová Panda druhá v kategorii malých aut, 500L lídr trhu malých MPV, 500X, který v prodejích po pár měsících poráží např. Škodu Yeti.
A teď přijíždí nové Tipo. A sedne do něj novinář z Čech, kde Škoda je modlou, autem vysněným i požadovaným a hle. Hledáme chyby, nemůže být italské auto přeci tak dobré. Ejhle, ujíždí mi taška v kufru!Jedno mínus. Design kabiny!Fuj! Ve státě kdy design kabiny u Škodovek je opěvován za eleganci, funkčnost a nadčasovost je to vlastně pochvala! A ejhle i materiály nemožno kritizovat! Ale co ta 2l flaška Coca Coly na jízdu do Norska?Kam jí dám?To chce žalobu na Fiat, že neumožňuje doplňování tekutin za jízdy!A zakázat prodej! A co teprve jízda....to bude slabina..a ejhle! opět nic tak si říkám, že by mělo být komfortnější...proč?No prototože to říkám a basta! nějaké mínusy najít musíme. Nemůžeme přeci napsat, že je tu po dlouhé době auto, které splňuje většinu toho co běžný řidič požaduje od auta. Dobrá technika, žádné přetechnizované auto, pěkný design, nestojí to 500tis a výše a vydrží Vám to víc než jednoho majitele. Ano tato auta chceme, snad to pochopí víc výrobců.
P.S.: A zase má pan účetní další splněnou kolonku.
Rozbalit vlákno
21
4. 12. 2015 20:03
Re: FIAT?On ještě existuje?
Takze meli napsat, ze je Tipo naprosto dokonale auto, jo?
4. 12. 2015 23:36
Re: FIAT?On ještě existuje?
Kolika lidem vystačí k běžnému životu iPhone a kolik Samsung za 4tis?90% stačí levný Samsung. Jiná je otázka co chtějí za telefon. Takže Tipo není dokonalé, ale naprosto vyhovující většině řidičů, navíc evidentně bez výraznějších chyb.
5. 12. 2015 13:18
Re: FIAT?On ještě existuje?
Ukolem testu neni zjistit, kolika lidem by produkt vyhovoval, nybrz odhalit jeho prednosti a nedostatky. Jestli produkt vyhovuje, i pres uvedene zapory, je uz na kazdem spotrebiteli. Ve svem prispevku si stezujes na to, ze u Tipa nasli nejake chyby, coz nechapu.
5. 12. 2015 13:53
Re: FIAT?On ještě existuje?
Jsou nedostatky a nedostatky. Lítajícítaška v kufru? To je dobrý fórek, design kabiny čistě subjektivní a stejně tak komfort. Vše v kontextu auta za 300tis a né prémie za 2mil. Takže, podle mého názoru hledání chyb za každou cenu.
Avatar - pumpkin
5. 12. 2015 15:19
Re: FIAT?On ještě existuje?
Áno, poukázať na chyby je v poriadku, len zas nehľadať ich tam kde nie sú a nepoužívať dvojaký meter.
5. 12. 2015 17:44
Re: FIAT?On ještě existuje?
A co hovori/pise Rasta? Uz to poChvalil? :-! Ten to druhe turecke auto [i20] chvalil jako kdyby jel v Jaguaru. >:D
4. 12. 2015 20:05
Re: FIAT?On ještě existuje?
Tak ti nevím, v roce 2000 se prodalo jen modelu Punto 550tis ks a teď jak píšeš, se prodalo 549tis ks všech Fiatů za rok ;-) Nesvědčí to o něčem?
4. 12. 2015 20:07
Re: FIAT?On ještě existuje?
zkus přemýšlet v kontextu doby a značky...nikdo si nemyslí, že by nemohli prodávat více. Ale není tu ani druhý extrém:krachující a neprodávající automobilka
4. 12. 2015 20:20
Re: FIAT?On ještě existuje?
No ne, o krachující automobilce rozhodně nemluvím, jen že Fiat vyklidil pole ve vyšších segmentech a v těch nižších (jeho doména) to už také není co bývalo...
4. 12. 2015 20:31
Re: FIAT?On ještě existuje?
pro mnohé Fiat synonymum malého auta. V segmentu mini drtí konkurenci na padrť a teď to zkouší výše. Až když má odpovídající produkt. lepší než být všude a prodělávat kalhoty.
Avatar - twistedTSD
4. 12. 2015 22:56
Re: FIAT?On ještě existuje?
Ale on to výše zkoušel, celých (téměř) 14 let a kalhoty prodělal, dokonce ho to málem položilo. Synonymem malých aut je právě proto, že se mu nepovedlo uspět jinde než v A segmentu...A než se do mě pustíš, chápu tvou myšlenku a do jisté míry s ní lze souhlasit, jen si to neidealizujme.
4. 12. 2015 23:26
Re: FIAT?On ještě existuje?
Zkoušel ale špatně. Přišel účetní, sesekal to na holý základ a postupně přidává modely, které nejsou levné, skrouhnul odbory a pomalu se zvedá. Třeba Renegadu skoro nikdo nevěřil a spolu s Xkem jdou na dračku. Jdou správným směrem, jen nezanedbat omlazovaní a modernizace modelů. Třeba i Spider se povedl na jedničku.
5. 12. 2015 17:46
Re: FIAT?On ještě existuje?
"Nesvědčí to o něčem?" Jo - vrahem je zahradnik! Fiat jde do kytek? :-!
4. 12. 2015 20:08
Re: FIAT?On ještě existuje?
Vám se zdá 550 tisíc moc? Vždyť třeba v roce 1997 Fiat prodal v Evropě 580 tisíc Punt.
4. 12. 2015 20:27
Re: FIAT?On ještě existuje?
A třeba Fiest se prodalo v roce 1987 o 115tis. více, Citroen před 10ti lety prodával o 350tis více vozidel, Renault o 800tis. aut atd? A co z toho plyne?
4. 12. 2015 21:23
Re: FIAT?On ještě existuje?
Že Fiatu a Renault zažili ústup ze slávy.
4. 12. 2015 21:35
Re: FIAT?On ještě existuje?
A s nimi 10dalších a dalších deset vystoupalo na výsluní...a za 15let to bude zase jinak..a tak dále....
Avatar - Individualita
5. 12. 2015 16:29
Re: FIAT?On ještě existuje?
Takže jsi to konečně přiznal jo? >:D
5. 12. 2015 18:09
Re: FIAT?On ještě existuje?
co jsem měl přiznat? Nikde netvrdím, že FIAT je hybnou silou automobilového průmyslu, že prodává miliony. Ale zase není na pokraji bankrotu a nevyklízí pole. Svoje nejslabší chvilky už má za sebou a je na vzrůstu. Že prodávali více aut jako další polovina trhu?nejsem tupec. Ale bavíme se o současnosti a jestli náš trh, nebo regionální vedení FIATu je neschopné, nemá co dělat s Evropskými prodeji. Rozhodně na tom FIAT byl hůr, než nyní, takže hořekování části místních o idylických letech FIATu před 20ti lety neberu. To by jsme mohli tvrdit o dalších 10ti automobilkách.
Avatar - Jaros71
6. 12. 2015 02:02
Re: FIAT?On ještě existuje?
Je dobře , že tradiční evropská automobilka , zase vyrábí auto nižší střední.. :yes:
FIAT jde nahoru , a to je dobrá zpráva. :yes:
Re: FIAT?On ještě existuje?
:yes: :yes: :yes:
4. 12. 2015 19:48
Před Tipem stojí několik překážek
a) Karosářské varianty. Sedan je dobrý pro mimoevropské a jihoevropské trhy. Střed, západ a sever Evropy žádá hatchback a kombi. Ne za rok nebo dva, ale hned.
b) Povědomí o značce. Potenciální zákazníky možná ani nenapadne, že by se o Fiat měli zajímat, protože už před pár lety vyklidil mainstreamové segmenty.
c) Nabídka motorů má jednu velkou chybu. Šestnáctistovce chybí manuální převodovka. Jsem zvědavý, zda Fiat jako dřívější specialista na plynové pohony využije současnou vlnu alternativních paliv nebo zda i v tomto vyklidí pole ostatním automobilkám.
Rozbalit vlákno
17
4. 12. 2015 19:55
Re: Před Tipem stojí několik překážek
a)Bylo napsáno kdy budou ostatní karosářské vyrianty...tvůj udávaný údaj je mimo
b)povědomí o značce se buduje dobrými auty a prodeje mluví za své. Nesuďme českými prodeji.
c)nedělejme z manuální převodovky spásu lidstva. je to jako s turbomotory, nebo naftou. Automobilky je začnou nabízet, nás se neptají a mi to stejně koupíme.
Fiat a plyn ano, ale v Česku plyn a CNG objevila Škoda.(po několika letech)
4. 12. 2015 20:19
Re: Před Tipem stojí několik překážek
a) Ano, bylo řečeno, že budou představeny příští podzim. Ale daleko důležitější je, kdy se začne prodávat.
c) V low-endovém segmentu nejsou automaty moc oblíbené, to u Fiatu určitě ví. Kolik jste viděl třeba Ceedů s automatem?
4. 12. 2015 20:29
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Můžeš mi klidně tykat, není mi 80 ;-)
Nesleduju automaty, jen píšu svůj názor, že automat (pokud je dobrý), není důvod nekoupit dobré auto. Bez rozdílu značky.
4. 12. 2015 20:34
Re: Před Tipem stojí několik překážek
:yes:
Avatar - Stejsn
4. 12. 2015 22:01
Re: Před Tipem stojí několik překážek
To je čistě o preferencích každého, ale třeba u mně by absence manuální převodovky byla důvod auto nekoupit.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 22:10
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Tomu uplne rozumim... ale 1.6 s automatem bude v praxi jezdit stejne, jako 1.4 s manualem.
Vyssi vykon je proste tak akorat na srovnani nizsi efektivnosti...
Takze je to cista volba: chces manual - tady je.
Chces automat - tady je.
;-)

Ano, verim, ze vykonnejsi motory jeste prijdou. Mne neschazi, ale nepochybuji, ze jsou lide, co ten vykon potrebuji ke stesti.
Popravde i pro me by pred 10 lety bylo 70kW asi malo...
;-)
5. 12. 2015 00:48
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Ano, výkonnější benzinový motor 1.4 T-Jet je pro Tipo v Evropě nezbytností, zejména pak pro verzi kombi, kterou budou rodiny více zatěžovat. Pokud kombi 1.4 T-Jet s manuálem dostane a cena bude přiměřená, pravděpodobně si takové Tipo pořídím :-) :yes:
5. 12. 2015 00:46
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Naprosto nesouhlasím, jako řidič si prostě chci užít manuální řazení a automat bych ve svém autě nesnesl (tedy dokud budu mít zdravou levou nohu), považoval bych to za svoji totální řidičskou degradaci. A v segmentu Tipa je 1.6 pouze s automatem naprosto nepochopitelná školácká chyba, kterou (jak pevně doufám) co nejdříve nepraví! :-!
5. 12. 2015 06:40
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Takové kecy jsem měl před 15 lety, před 10 lety (když jsem si na chvíli pořídil první automat), před 5 lety. A teď? Před dvěma týdny jsem zkoušel nového levorga a manuální režim jsem jen krátce prubnul. Do rodinného auta může automat s klidem jít (a jak ukazuje levorg, nemusí to být na úkor řidičské zábavy). Ale když se chci při řízení opravdu bavit a jen se jít projet, vytáhnu z garáže roadster nebo motorku.

Ano, mít možnost si převodovku vybrat rozšiřuje okruh potenciálních zákazníků. Ale dát do tipa 1.6 jen s automatem z něj nedělá špatné auto. Sám nad takovou kombinací budu uvažovat.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 11:00
Re: Před Tipem stojí několik překážek
No, je to kazdyho vec... ale je fakt, ze ja nemam zdravou levou nohu.
:-(
4. 12. 2015 20:33
Re: Před Tipem stojí několik překážek
"Sedan je dobrý pro mimoevropské a jihoevropské trhy." Pan by se mel podelit s touto moudrosti u Audi, M-Benz atd... Sedan je definice auta.
:-!
4. 12. 2015 21:22
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Měl jsem na mysli mainstreamovou nižší střední třídu, kam Tipo míří. Nikoliv prémiovou vyšší střední třídu.
Avatar - Plautus
4. 12. 2015 23:49
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Lenže koľko je v mainstreamovej nižšej triede liftbackov?? Okrem Rapidu/Toleda (ktorý pre mňa mimochodom ani nie je plnohododnotnou nižšou strednou triedou, lebo je kdesi na pomedzí Fabie a Octavie) liftback snáď nikto neponúka. Pre mňa je v súčasnom ponímaní liftback tiež ideál, lebo si berie eleganciu zo sedanu a do určitej miery praktickosť hatchbacku. Konkurenti Tipa (na spodnom okraji - Fluence, 301/C-Elysee, a na hornom okraji - Focus, Astra, Ma3, ...) sú sedany. Okrem Rapidu ma žiadny liftback nenapadá. Cieľové trhy si žiadajú sedan, to, že my by sme u nás preferovali liftback nič neznamená. Aj preto si myslím, že Rapid v našej zemepisnej polohe (hoc neplnohodnotná nižšia stredná trieda) zostane neohrozený. Aj keď Fluence svojho času dokázal cenovým jemnocitom zaujať a bol dosť početný na cestách. Teraz mám pocit, že práve Rapid ho po uvedení na trh výrazne prevalcoval. Každý tu uprednostní liftback a vôbec sa nečudujem. Pchať sa do vyše meter dlhého kufra cez relatívne úzky vstupný otvor je dosť nepohodlné, a my Európania sme už dosť pohodlní :-)
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:40
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Klídek ..bude kombi a hatchback.. ;-)
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 02:20
Re: Před Tipem stojí několik překážek
A tvrdím niekde opak? ;-)
Otázne je, kedy príde (aj napriek avízu na 3.Q/2016), v akej podobe/spracovaní a s akými motormi.
Re: Před Tipem stojí několik překážek
Nábeh sériové výroby hatchbacku bude ve druhém ctvrtletí 2016, kombi ve tretím.
5. 12. 2015 08:25
Re: Před Tipem stojí několik překážek
A kdo mluvil o liftbacku? Měl jsem na mysli kombi a hatchback, které Fiat slibuje. Když se podíváme třeba na Astru nebo Focus, tak se jasně ukazuje, že pokud mají čeští zákazníci v nižší střední třídě na výběr, tak o sedany nemají vůbec žádný zájem. Fluence je asi jediná výjimka, ten se opravdu prodává překvapivě dobře.
Avatar - aproximus
4. 12. 2015 20:16
ne
vedle této obludky je i rapid LB designový majstrštyk...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
5. 12. 2015 00:48
Re: ne
Vedle tebe je i jossalito naprosty genius.
5. 12. 2015 00:51
Re: ne
Doporučuji ti navštívit očního lékaře! :-) Pokud sis toho totiž ještě nevšiml, tak Rapid je úzký prodlužovaný jezevčík na malých kolech ze segmentu B, zato Tipo je proporčně i velikostí kol plnohodnotná nižší střední třída. A to je sakra rozdíl! (stačí si třeba u těchto vozů porovnat hodnoty rozchodu náprav):-!
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2015 01:41
Re: ne
Souhlas..i když Rapid považuji za solidní auto , Tipo míří výše. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 11:53
Re: ne
Přesně tak... ale to škodovkářům nebrání, aby jim nevadilo, že Rapid, jako menší auto, stojí se slabším motorem a pětistupňovou převodovkou 330tis... a srovnatelnější výkonnější s šestistupňovou pak 350 tisíc... v základu... to je o 50 potažmo 70 tisíc víc, než Tipo...

Ale tady se dočteš, že Tipo by mělo stát míň...

:-!
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2015 15:51
Re: ne
Pokud mluvíš o Tipu 1.4, Rapid se slabším TSI určitě hůře nepojede, zvlášť při zatížení. A silnější TSI už bude trochu jiná liga.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 17:14
Re: ne
A proč nepojede hůř?
Kromě toho, že má ve znaku "zastřelenou slepici", tak nemá výhodu žádnou...

To jsem tady kdesi přečetl a líbí se mi to... ta slepice.
;-)
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2015 19:19
Re: ne
TSI má výrazně větší krouťák, v širokém spektru otáček, a s tím souvisí i relativně nízko dostupný max. výkon. Tím jej Tipo překonává, ale až v 6 tisících otáček, kam se člověk téměř nepodívá. Proto nepředpokládám, že by Tipo při běžné jízdě působilo dynamičtěji...byť samozřejmě od monitoru se hodnotí těžko, záleží také na zpřevodování apod., nicméně papírové údaje mi dávají za pravdu.
Avatar - Jaros71
6. 12. 2015 02:06
Re: ne
Tipo by mělo dostat 1.4 T...pak bude volba jasná.
Jinak 1.6 pokud bude v manuálním 6 kvaltu bude taky dobrá volba.
Rapid je dobré auto , Tipo by mohlo být lepší volba , je větší , za podobné peníze .
KAŽDÝ MÁ JINÉ PREFERENCE. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
6. 12. 2015 10:36
Re: ne
Tak ještě jinak: Tipo bude stát stejně, jako Fabia v kombíku... s litrovým tříválcem, bez turba... s 55kW a 95Nm.
Celková hmotnost 1534kg...

A vzpomínáš na ten test tady? je to úplně v pohodě! Vyjede i na Ještěd, nebo kam to jela... s 5 chlapama.

Ještě i "šedá myška" z jinýho článku teď na ACZ - to jest krátká Fabia 44kW má cenu 270tis!
Proč by mělo Tipo být levnější?

Howgh.
4. 12. 2015 20:29
Gumovy metr
"..kufru se toho vejde hodně a naše dvě taštičky se v tak velkém prostoru ztrácení.
Rozbité sinice se ale občas postarají o naklepání naší zadnice.."
:no: :no:
Tak jste meli nalozit do kufru to, co tam normalne vozite - pracky, lednicky, 15 pytlu omitky z Baumaxu..atd.. ty vase dve tasticky davejte do HB s 350 litry, eh?
Nekde jinde psali "Jednotlivé elementy jsou většinou převzaté z jiných modelů skupiny Fiat. Stejný panel klimatizace nebo dotykový displej najdete třeba v 500X." nebo "Podvozek je sice tužší, ale i na nízkoprofilových 17palcových pneumatikách zvládá nerovnosti bez rázů nebo natřásání posádky. A to jsou silničky v okolí Turína, kde proběhlo první testování Tipa, stejně, ne-li ještě víc rozbité jako ty naše..." [odkaz]
Test/clanek na lejno. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
4. 12. 2015 20:37
Start-stop
Má to start-stop systém (vážně míněná otázka)?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 21:18
Re: Start-stop
Myslim, ze nema... nastesti.
Ale vysoce pravdepodobne to pujde objednat jako doplnek, stejne jako u X s 1.6 motorem.
Dalo by se to poznat z fotek, ale odmitam se brodit tema reklamama a odkazama na vlastni clanky a galerie.
At si trhnou nohou.
;-)
Avatar - Stejsn
4. 12. 2015 21:30
Re: Start-stop
No já právě pečlivě galerii prohlídnul a nikde jsem tam nenašel tlačítko na vypínání S-S, leda by ho to mělo nevypínatelný 8-s

Ptám se proto, že včera jsem poprvé jel s autem, které to má (rapid) a nevěděl jsem kde se to vypíná. Nedovedl jsem si předtím ani představit jak neskutečně otravná tahle zhovadilost je :no: :no:
Avatar - Plautus
4. 12. 2015 23:54
Re: Start-stop
Ak by to aj S/S systém malo, tak u súčasných áut koncernu Fiat (už pár rokov) raz vypneš, a zostáva vypnutý, pokým ho znovu tlačítkom neaktivuješ. T.j. netreba deaktivovať po každom naštartovaní ako u mnohých iných automobiliek.
Avatar - 1975ak
5. 12. 2015 08:16
Re: Start-stop
Nevím jak u tebe ale u mě Fiorino 1,3 D má start stop vypínatelný tlačítkem ale po znovunastartování musíš znovu vypnout. je to rok 2012, takže počítám, že všechny novější už to takhle mají standardně.
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 08:51
Re: Start-stop
Nie, pred rokom 2013 to mali práveže tak ako to máš Ty. Cca od roku 2013 (neviem, v ktorom mesiaci nastal zlom) je to ako píšem ja. Zažil som to tak v Punte (vo vyrobenom v 2012 sa musí S/S vypínať po každom naštartovaní, kdežto z roku 2013 sa to deaktivovalo už nastálo), v 500X som to tento rok tiež mal tak, že sa to vyplo nastálo ;-)
Veď si to niekedy over vo Fiate osobne.
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 08:58
Re: Start-stop
Vložil som 2x to isté.
4. 12. 2015 20:51
koko
Jestli tohle bude kombi,a cena bude do 400k v nějaké slušné motorizaci,tak příští rok při koupi auta mám jasného kandidáta.Obzvláště pokud Fiat ponechá 5 let záruk /100 000km.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 21:21
Re: koko
Bude to jako kombi, s 1.4T, a dost pravdepodobne se to 400 v pohode vejde... ale ja porad nevim.
Libi se mi ten sedan.
;-)
Zenska a auto proste ma mit zadek...
4. 12. 2015 21:39
Re: koko
ale klidně ať to má zadek,však Mazda 3 taky jen sedan,a je pěkná...Jenže rodina potřebuje kombi....kočárky,bagáž na rekreaci ..atd...využije každý kousek :-)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 21:54
Re: koko
No vsak kdo potrebuje kombi, pocka na SW, ja to nezpochybnuji, ze na neco je lepsi...
To bylo prece zcela osobni: konstatoval jsem, ze sedan je mi proste nakonec sympatictejsi... a paradoxne mozna i proto, ze je mene praktickej.
;-)
Ja uz kocarek fakt nakladat nebudu... to je jedna z mala jistot.
5. 12. 2015 00:00
Re: koko
Nikdy nerikej nikdy. Staci chvilka nepozornosti a narodi se ti ... vnouce >:D
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 11:47
Re: koko
:-!

To nebylo veselý...

;-)
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 00:13
Re: koko
No joo, Ty už si "kloboučník" (v dobrom zmysle slova a pri všetkej úcte), ktorému stačí sedan a motor okolo 70 kW. Fiat sa Ti trafil do vkusu a potrieb, čo je dobre...pre Teba ;-)
A potom sme tu takí, o niečo mladší, už s rodinou alebo s plánovanou rodinou do najbližších rokov, so záujmami vyžadujúcimi priestor a iní prevážači chladničiek a iného "harampádí" ( >:-[] ), ktorí by sme uvítali aspoň liftback / hatchback / kombi a buď počkáme alebo sa pozrieme inam, lebo oddialené uvádzanie modelov nám nenahráva a ešte k tomu nevieme v akej podobe a kvalite spracovania to bude predstavené.
Osobne, keď už Fiat neprišiel so všetkými karosárskymi variantmi naraz, mám od hatchbacku a kombi dosť odlišné očakávania. A síce také, že to Fiat poňal ako Renault. To je, že prišiel teraz s konkurentom pre Fluence a pod., a na HB a SW si dá záležať pre náročnejší európsky trh oveľa viac a postaví ich ako konkurentov pre Megane a ostatných silnejších hráčov v mainstreamovej nižšej strednej triede.
Veľmi by som si to želal, lebo hoc verím, že i z tuná "v teste" (prvých jazdných dojmov) prečítaného, a z vlastných skúseností s inými koncernovými modelmi (Giulietta, 500X), to bude jazdne dosť slušné, tak na zhýčkanejších európskych zákazníkov to chce bonus v podobe ešte lepšieho dizajnu/spracovania/použitých materiálov interiéru, tak silnejších a "lepších" motorizácií, ktoré k dispozícii majú. Napr. u auta pre európsky trh nevidím dôvod, aby do HB a SW nedali výborný multiair, a trebárs aj ešte silnejší diesel, keď ho v ponuke (napr. aj pre to menšie 500X) majú.
Tak snáď nebudem ďaleko od pravdy a ten rok do uvedenia Fiat využije na zapracovanie práve toho, čo som napísal. Bolo by to fajn a po také auto by som bol ochotný si ísť, aj práve po tých skúsenostiach s 500X a Giuliettou, ktoré sú podľa mňa jazdne na vrchole svojich tried ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 11:06
Re: koko
:-)
Za kloboucnika se nepovazuju, neb pro me kloboucnik neznamena jen to, ze nespecha... ale ano, v zasade mas pravdu.
Proto pisu jen za sebe!
Nejsem novinar, pisu svuj pohled na vec.
Z principu ale pripominam, ze silnice jsou plnejsi a plnejsi... a jezdi se, a bude se jezdit, cim dal pomaleji a pomaleji.

Tak i proto vykonna auta trochu ztraci smysl.
Mimo uzavreny okruh.
;-)
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 17:37
Re: koko
Ale áno, v podstate máš pravdu :yes:
Len mám rád výkonovú rezervu a aj dynamickejšie zvezenie a to s tými 70 kW moc nepôjde. Min. tých 120 dieselových koní to chce a ideálne (pre mňa) by bolo 140 benzínových kobýl z 1.4 Multiair :-)
Dnes som čítal na jednej talianskej stránke, že oturbená 1.4 v pláne je, tak uvidíme. Stále sú to len dohady.
Avatar - sendador
4. 12. 2015 21:46
Líbí se mi to hodně...
...a umím si představit, že by Tipo mohlo nahradit tak za tři roky stávající auto. Ale po skušenosti s Temprou bych už nikdy nechtěl sedan, takže zbývá jen doufat, že skutečně HB a SW půjde do výroby, protože dokud ta auta nebudou sjíždět z výrobní linky, tak tomu nebudu věřit (viz Bravo II SW, Giulietta SW, Giulia).
Jinak tolik kritizovaný interiér se mi jeví v pohodě, naprosto odpovídá zaměření a ceně auta.
Naopak přešlap, jak tu bylo také už mockrát zmíněno, je ta jedna šestka s automatem. Realitu samozřejmě ukáže až trh, ale předpokládám, že tím se tento motor, který by jinak byl asi nejprodávanější variantou, stane téměř neprodejným - ani v Itálii nijak nezbožňují automaty.
A jestli to je nebo není italské, to nemá smysl řešit. Je to to samé jako ptát se, jestli je nebo není Škoda česká, Seat španělský, Jeep americký, Volvo švédské, Jaguar anglický...
Rozbalit vlákno
2
4. 12. 2015 21:54
Re: Líbí se mi to hodně...
1,6 automat bude mířit spíš na trhy jižní ameriky atd...kde je automat must have...
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 00:26
Re: Líbí se mi to hodně...
:yes:
Avatar - Ja Prvni 123
4. 12. 2015 21:50
5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
Dneska byl "blogersky den" = skupina blogeru mela k dispozici nekolik Tip a testovali...
Takze uz brzo bude co cist... a budou fotky bez reklam...
;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Plautus
5. 12. 2015 00:27
Re: 5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
Vhoď potom nejaké odkazy.
Dík ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 11:46
Re: 5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
No, už si čtu:

[odkaz]

[odkaz]%20tipo&src=t…
5. 12. 2015 12:12
Re: 5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
Diky, hezke fotky delaj u rybnika, ale pro me, jako rybare, byt se mi sedan libi, tak neprakticke. Skoda, ze tam je takova prodleva pred uvedenim jinych motorizaci, to trosku nechapu,ale co se da delat. Vypada, ze me Stilo pujde dale do sveta nebo na smrt a nastupce se rodi...
Zda se mi to nebo je mezi kolem a podbehem docela hodne mista, vypada to docela blbe.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 12:27
Re: 5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
Jasně, jako rybář asi kombíka oceníš... nevydží Stilo do podzimu?

Mezera... záleží, s čím srovnáváš. Ale hádám taky jen z fotek - živý jsem to ještě neviděl.
:-(

Jen vím, že když jsem vlastnoručně fotil Xko, tak ta mezera byla při podobném záběru (a taky u vody...) o poznání větší.

Mně se třeba strašně líbí, že bude dostupný systém TCS i pro jinak normální auto... to jest přibržďování kol při rozjezdu... na Vysočině k nezaplacení.
;-)
5. 12. 2015 12:30
Re: 5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
Myslim, ze do podzimu vydrzim. Chtel jsem resit nove auto nekdy spise z jara. No jeste uvidim, jak bude vypadat Tipo v realu. Taky cekam na novy Megane,ale ten bude v kombi taky pozdeji.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 12:37
Re: 5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
Mám to podobně, jen mám jiný důvod: sedan se mi líbí a úplně mi vyhovuje... jezdím teď "babičkou" Alfou 164... a popravdě po Passsatovi v kombíku mám na kombi trochu averzi.
Ale je mi sympatickej ten turbo benzin.
:-(

Jen vím, že chci Fiata... takže tuhle půlku mám jednodušší.
;-)
6. 12. 2015 14:04
Re: 5. a 6. 12. jsou v Italii "otevreny dvere"...
Asi taky pristi podzim, kombi podminkou. K momentalnimu duu FFIII AstraST bud pribudou, nebo nepribudou tipoSW (zalezi jestli nabidnou 1,4T) a Megane grandtour (zalezi na cene a jak bude vypadat, ale predbezne nic moc).
Astru jsem tedy taky jeste nevidel, ale hoodne se mi libi jak zevnitr, tak zvenku, navic nabidka motoru i ceny vypadaji dost slusne.
Nyni mam fiata a jsem vcelku spokojen, takze tipo urcite aspon prohlednu, i kdyz interier neni buhvico (a to si myslim, ze nemam latku moc vysoko).
5. 12. 2015 12:16
Italksy neumim,ale co rikate na tohle
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 12:29
Re: Italksy neumim,ale co rikate na tohle
No, dobrý.. ale pořád jsou to jen "náčrty"...
;-)
5. 12. 2015 20:57
Interiér
Pro info, hatchback a combi budou mít trochu jiný interiér. Minimálně bude místo "kapličky" s radiem pouze "tablet" podobně jako u Mercedesu.
Odhaduji, že u sedanu je interiér dělaný trochu jinak proto, že jeho primárním odbytištěm jsou úplně jiné trhy - kde Fiat prodává mnohem více. Proto také uvádí nejdřív sedan.
Můžeme se tak těšit na drobné změny pro odvozené kar. varianty hned po uvedení na trh. Podobně jako u Rapidu/Rapidu spaceback ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 21:11
Re: Interiér
No, asi ano... video je dole:

[odkaz]

O důvod víc chtít sedan - nemám rád tablety v autě..
;-)
5. 12. 2015 21:14
Re: Interiér
Vypadá - viz. čas 0:52
Avatar - KubikCv
6. 12. 2015 22:13
Re: Interiér
vypadá to na solidní konkurenci Rapidu >:D očekával bych srovnávací test
5. 12. 2015 21:20
Fiat už ne
Poslední dobrý Fiat bylo starý Tipo od té doby hrůza. Tohle možná bude/ nebude pruser, ale já už to zkoušet nebudu
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 21:33
Re: Fiat už ne
Vůbec nevíš, o čem mluvíš... první Tipo se nepovedlo - mělo tak měkkou karoserii, až to mohlo být nebezpečný... dobrý bylo až po modernizaci - pozná se to podle nižších světel.

Ale zkoušet to nemusíš! Fakt, v klidu...
;-)
5. 12. 2015 22:32
Re: Fiat už ne
ja nenapsal prvni Tipo - mluvil jsem o Tipu, ktere jsem ridil a pak Mareu (to uz bylo velmi nekvalitni auto). takze mam minimalne zkusenost s dvema Fiaty a o tom mluvim.... v klidu jsem naprosto - co ty, jsi v klidu?
Avatar - Ja Prvni 123
5. 12. 2015 22:33
Re: Fiat už ne
Já úplně... mám nohy na stole...

:-!
Avatar - Jaros71
6. 12. 2015 02:13
Re: Fiat už ne
Tipo 1993 facelifované 1.9 TD jsem měl pár let.
Výtečné auto , spotřeba nízká , výkon lepší než tehdejší Golf Tdi.
Jízdně velmi dobré na 90 léta..nikdy žádný problém nebyl.
Mareu jsme měli v kombíku , i v sedanu.
Jezdila výborně , Jtd motory jsou nejlepší volba.
Kdo měl někdy Fiat nový nebo zánovní , problém s technikou neměl.
Jen se sem vozilo dost úlítaných či nabouraných Fiatů z Itálie..to pak byl problém!
6. 12. 2015 08:09
Re: Fiat už ne
bohuzel nemas pravdu - mel jsem Mareu novou ano jezdila asi dobre (nevim neporovnaval jsem ji s dalsimi auty a subjektivni pocit je k nicemu) ale ta rada technickych problemu nakonec rozhodla a sla z domu.
Avatar - Ja Prvni 123
6. 12. 2015 18:32
Tak nevím... Alfa Giulia nevypadá úplně mrtvá...
V USA zveřejnili ceník... základ za 40 tis dolarů... s přeplňovaným dvoulitrem 276 koní... z nuly na sto za 5.5 sekundy - to nezní úplně špatně.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
6. 12. 2015 21:59
Litrová petka...
Asi uživatelé škodovek mají problém s ledvinama....prostě musí mít minimálně litrapůl ve dveřích....
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2015 10:32
Asi ne
Bohužel tomuhle už se nedá říkat Italský design. Mám Bravo II a z počátku jsem si říkal, že bych ho za rok až mu bude pět let vyměnil za nové Tipo. Ale jak tak koukám, tak to tak nevypadá. No ještě to okouknu až bude v prodeji, ale vidím to bledě.
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2015 12:33
bohuslav1
Páni redaktoři.Líbí se mi,jak na každém autě vždycky něco najdete.Co takhle začít u sebe? Dám jeden příklad.Již 2krát jste spolu testovali Hyundai i30 kombi a Skoda Octavia kombi 3. Bylo to 14.10.2014 a 25.7.2015. Přečtěte si po sobě co jste naměřili v kolonce "vstupní otvor zavazadlového prostoru.Je tam u Škody rozdíl 6cm na výšku.Protože jsem majitelem O3 mohu z vlastní zkušenosti říci,že pravdivý není ani jeden tento údaj. V červnu jsem potřeboval nastojato převést Calexku o rozměrech v85cmxš60cmxh60cm.Do auta jsem ji nedostal.A i kdyby se to zázrakem povedlo,tak nezavřu víko díky neprakticky sklopenému zadku.Nakonec jsem to vyřešil tak,že přijel syn který má Fiat Stilo kombi a lednici nastojato naložili.Bylo to sice "na chlup",ale zavřeli jsme i zadní víko bez posunování nebo sklápění sedadel.Proto ve mě vyvolalo úsměv,že se zabýváte takovou blbostí jako je,že nejde u Tipa dát láhev do dveří. Vám by tak zhruba po hodině jízdy,kdy by ten nápoj měl teplotu kolem 20 stupňů chutnal? Chtěl bych vidět toho kdo by tu žbrndu pil.Jinak TIPO je z mého pohledu povedené auto.
Rozbalit vlákno
1
23. 12. 2015 21:25
Re: bohuslav1
to víte,nesmí pochválit cokoliv co by mohli začít čtenáří kupovat i kdyby to bylo stokrát lepší než škodovka.....prostě Škoda je národní kult a Octavie to je modla každé domácnosti.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 12. 2015 19:23
Žádný člen koncernu tady nebodoval, takže se tady o tom nepí
Mezinárodní porota Autobest - nezávislá organizace vytvořená v roce 2001 - udělila modelu Fiat Tipo titul Autobest 2016. Toto ocenění potvrzuje funkční povahu tohoto modelu, která vede k maximalizaci užitné hodnoty pro zákazníka, což je velmi důležitým aspektem celé rodiny funkčních vozidel Fiat. Navíc disponuje něčím, co zákazníci maximálně oceňují, a sice jednoduchostí modelové řady a transparentností obchodní nabídky.

Nový Fiat Tipo ve finále porazil čtyři soupeře: Opel Astra, Hyundai Tucson, Hondu CRV a Mazdu CX-3. Pro porotu představoval nejlepší vůz obsahující všechny nezbytné ingredience pro uspokojení typického evropského zákazníka, jako jsou design, motory, vnímaná kvalita, komfort, všestrannost a vynikající poměr cena/kvalita.

Zdroj: www.fiat.cz
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2024 14:31
Bude se prodávat v Čechách..
Bude se prodávat v Čechách ....... na Morevě a ve Slezsku se prodávat Tipo NEBUDE ??? !!!
Rozbalit vlákno
0