Testy
To je u hybridu poměrně důležitý údaj a nic jsme se o něm nedozvěděli...
Toto nie je plug-in hybrid, takze jazda cisto na elektrinu je sekundarny ukazovatel.
Primarnou ulohou elektrickej casti pohonnej jednotky je asistovat spalovaciemu motoru.
Tomu je prisposobena aj kapacita baterie, obmedzenie max. rychlosti atd.
Dojazd v elektrickom rezime je primarnym ukazovatelom elektromobilov (samozrejme) a plug-in hybridov typu Chevrolet Volt.
Predpkladam, ze rozdiely medzi jednotlivymi typmi 'hybridov' su ti jasne a v konstrukcii si doma ako vo vlastnej obyvacke.
Primarnou ulohou elektrickej casti pohonnej jednotky je asistovat spalovaciemu motoru.
Tomu je prisposobena aj kapacita baterie, obmedzenie max. rychlosti atd.
Dojazd v elektrickom rezime je primarnym ukazovatelom elektromobilov (samozrejme) a plug-in hybridov typu Chevrolet Volt.
Predpkladam, ze rozdiely medzi jednotlivymi typmi 'hybridov' su ti jasne a v konstrukcii si doma ako vo vlastnej obyvacke.
zákazníci Lexusu určitě postrádat nebudou. Naopak si užijí vpravdě prémiové svezení netuctovým vozem na úrovni :-!
6V nafta by pozvedla v Evropě prodeje 10x.
To auto je primárně pro USA, což odpovídá i stylu a kvalitě, nikoliv pro Evropu, kde se Lexus potácí kdesi "dole"...
Souhlasím. Američané po Japoncích vyžadují pořádná auta s vyspělou technikou i designem, což Evropané neocení >😁
Možné to je. Každopádně smutné.
No tak v Evropě je vícero veselých zákazníků tohoto typu vozu, kteří si raději připlatí a berou naftu než levnější benzín....
Chytří Japonci už dávno pochopili, že budoucnost není v naftě, nýbrž v benzínovém hybridu. To jen my tady žijeme v jakémsi naftovém skanzenu :no:
je to tak... :yes😒br />
dizel bude do 10 rokov kompletne nahradeny benzinmi s elektromotormi... napriec vsetkymi triedami modelmi znackami... 😉 ...
toyota je tak 20 rokov nad okolitym automobilovym svetom a tak 30 rokov nad tym nasim europskym ... takze nie je sa comu divit ze je tam kde je .... my v eu sme tu ozaj ako taky zvlastny automobilovy endemit ( dizlovy endemit ) ... aky inde vo svete nenajdeme... je najvyssi cas uz konecne aj v eu dizlom zamavat ... :yes:
dizel bude do 10 rokov kompletne nahradeny benzinmi s elektromotormi... napriec vsetkymi triedami modelmi znackami... 😉 ...
toyota je tak 20 rokov nad okolitym automobilovym svetom a tak 30 rokov nad tym nasim europskym ... takze nie je sa comu divit ze je tam kde je .... my v eu sme tu ozaj ako taky zvlastny automobilovy endemit ( dizlovy endemit ) ... aky inde vo svete nenajdeme... je najvyssi cas uz konecne aj v eu dizlom zamavat ... :yes:
ten skanzen pomalu konci 😄 nektere evropske automobilky jiz jasne zdelili ze nafta tu bude v jejich zastoupeni ubyvat a ubyvat az ji zariznou uplne, ostatne totez zdelili tusim i u VW, ze pocitaji dobudoucna hvalne s plug-in hybridni technikou spojenou s benzinem, obdobne Renault, Mercedes, BMW a Volvo, a zbytek se prida as zjisti ze s naftakama proste jen stracej cas a finance a skrz nove limity stejne neprojdou 😄
To ano, bezesporu. Zde jde vsak o image. S V6 dieselem by sla rapidne dolu.
Ano, v mnoha zemích je takový motor odpad pod úroveň :-!
To skoro vsude, krome zaostale stredni Evropy.
Pak do té vaší zaostalé střední Evropy musíte ale započítat třeba i Francii nebo Německo... 😄
Tohle je vůz pro člověka, který se chce dostat z bodu A do bodu B pohodlně, tiše, spolehlivě. Před garáží navíc dá majiteli image gentlemana vymykajícímu se státu. :yes:
toto je skratka vyssi level premiestnovania sa :yes😒br />
za vsetkych okolnosti ake mozu nastat... budes s tymto autickom od lexusu vzdy posobit maximalne solventne moderne a stylovo.... :yes: a ani cas tu moc nehra rolu... 😉 :yes:
za vsetkych okolnosti ake mozu nastat... budes s tymto autickom od lexusu vzdy posobit maximalne solventne moderne a stylovo.... :yes: a ani cas tu moc nehra rolu... 😉 :yes:
Benzinovy dvoulitr jezdi v testech NX za deset az dvanact, tady s dvoutunovym SUV za osm. RX ma jednu techniku uz nekolik generaci, "vyjici prevodovku", ctyrkolku tvorenou pohonem kazde napravy jinym druhem motoru, coz samozrejme znamena, ze nejde o plnohodnotny AWD. Benzinove verze mely Torsen, plati to porad? To aspon davalo trochu smysl.
jojo, majitelé lexusu spoléhají na své auto jako imagemakera...chudáci 😄
tak toto uz ano :yes: velmi napadite a atraktivne auto :yes😒br />
inak vcelku ma prekvapil pri zakladnom benzine priplatok za 4kolku 50 tisic .. co je v premiovych vodach vcelku prijemna sumicka ..... nie je nicim vynimocnym ze aj daleko lacnejsie a "nizsie polozene" SUVecka maju tento "priplatok" vacsi..... s tym benzinom v 4x4 jednoducho idealne auto ... moc sa mi pozdava takto zatial ... a vcelku to moze byt zaujimave porovnanie s novym jaguarom F-pace 2.0t 177kw :yes:
inak vcelku ma prekvapil pri zakladnom benzine priplatok za 4kolku 50 tisic .. co je v premiovych vodach vcelku prijemna sumicka ..... nie je nicim vynimocnym ze aj daleko lacnejsie a "nizsie polozene" SUVecka maju tento "priplatok" vacsi..... s tym benzinom v 4x4 jednoducho idealne auto ... moc sa mi pozdava takto zatial ... a vcelku to moze byt zaujimave porovnanie s novym jaguarom F-pace 2.0t 177kw :yes:
Pro mě vždycky bylo RX malé SUV od Lexusu. Jasně pod GX a LX. 😉 Samozřejmě od té doby nastalo povinné rozšiřování modelové nabídky směrem dolů do tříd šlapacích autíček a autíček na klíček. 😄
Tož jak na tu novou technickou lexusí fíčuru s otvíráním kufru odpoví třeba takový Renault?
Mě se tyhle nové generace Lexusů nelíbi, ale je to pouze můj názor.
Ovšem: V proskleném zadním sloupku vidím jednoznačně Opel Adam nebo Astru K 😁, tam to všichni haněli, ohavná chromová linka atd. a zde zatím ticho po pěšině.
Jinak spojení hybrid a velký atmo benzín je pro mě velmi dobrá kombinace. V6 se netrápí s autem na dálnici a ve městě se dá dobře skákat pomocí elektromotoru. :yes:
Ovšem: V proskleném zadním sloupku vidím jednoznačně Opel Adam nebo Astru K 😁, tam to všichni haněli, ohavná chromová linka atd. a zde zatím ticho po pěšině.
Jinak spojení hybrid a velký atmo benzín je pro mě velmi dobrá kombinace. V6 se netrápí s autem na dálnici a ve městě se dá dobře skákat pomocí elektromotoru. :yes:
"dorovnává krok s konkurencí…"
Mate na to, pan redaktor, nejake rukolapne data? Viete svoje tvrdenie podporit inak ako len svojimi predsudkami?
Mate na to, pan redaktor, nejake rukolapne data? Viete svoje tvrdenie podporit inak ako len svojimi predsudkami?
Myslím , že to tak je , stará generace zaostávala.
Nová je opět konkurence schopná.
Nová je opět konkurence schopná.
tú starú generáciu mám, rv 2013, úplne pohodové auto, v komforte neporovnateľne lepšie ako moja predchádzajúca A7 na vzduchu. A to mám "pritvrdenú" verziu f-sport.
podobne, jen ne f-sport
4 generace se me libi a tajne doufam ze se za jejiho zivota dockame i plug-in hybridni verze 😄
4 generace se me libi a tajne doufam ze se za jejiho zivota dockame i plug-in hybridni verze 😄
Je mi líto, ale právě neschopnost filtrovat běžný městský nerovnosti mě odradila od cca ročního používání auta. Taky ne zrovna nejlepší jízdní vlastnosti a pro mě neakceptovatelný řízení. Tolik k předchozí generaci.
A to jsem přesedal z mojí tehdejší A4 na velkých kolech...
A to jsem přesedal z mojí tehdejší A4 na velkých kolech...
zaujímavé, predchádzajúcu a7 som mal na 19, rovnako ako terajšie RX a u mňa to je presne opačne, rx v pohode v porovnaní s a7 na vzduchu a nastavení komfort. aj v meste aj mimo. a to som mal v audine aj príplatkové sedačky. jazdné vlastnosti f sportu mi prídu o máličko lepšie ako u ostatných verzií, samozrejme na zábavu to ani s riadením nie je. možno preto mám potrebu si k rx kúpiť aj nejaké zábavnejšie auto😉
elado11, nenapadlo tě někdy, že auto nejezdí po discích, nýbrž po pneumatikách obutých na discích, a že samotný průměr disku říká o použité pneumatice pouze její vnitřní průměr a nic víc? Víš o tom, že SUV/Crossovery mají obvykle logicky větší vnější obvod pneumatik, než běžné "nízké" osobní vozy? Zatímco LRX má na 19"kách obuté pneumatiky o rozměru 235/55, AA7 má na stejně velkém (19") disku rozměr 255/40.
U přepočtených hodnot v mm dělá rozdíl výšky profilu těchto pneumatik 27,25 mm, tedy téměř 3 cm ve prospěch LRX. Takže už snad nevidíš takovou logiku v tom, přímo srovnávat komfort odpružení těchto dvou (navíc zcela odlišně zaměřených) vozů na průměrem stejně velkých discích.
P.S. Víš jaké "balóny" by měl na 19"kách třeba takový Range Rover? 😉
U přepočtených hodnot v mm dělá rozdíl výšky profilu těchto pneumatik 27,25 mm, tedy téměř 3 cm ve prospěch LRX. Takže už snad nevidíš takovou logiku v tom, přímo srovnávat komfort odpružení těchto dvou (navíc zcela odlišně zaměřených) vozů na průměrem stejně velkých discích.
P.S. Víš jaké "balóny" by měl na 19"kách třeba takový Range Rover? 😉
Subjektivní porovnání je věc neměřitelná, LRX na mě působilo zhruba stejně jako první dojmy z XC90. Tedy primární problém odtlumit větší ostrý nerovnosti při současně houpavým podvozku.
a čítaš pozorne? pretože to bolo porovnanie RX na vyššom profilovom čísle a normálnych pružinách a A7 na vzduchovom podvozku v nastavení komfort, teda najmäkšom. Takže logiku tam vidím presne takú akú som zamýšľal, že napriamo porovnám dve rozdielne autá na pneu rozdielneho profilového čísla a na dvoch typoch podvozkov. Ako ich vnímam v meste z hľadiska komfortu. To je celé, to porovnanie nebolo pre všetky možné typy pneu a podvozkov uvedených dvoch vozidiel, ale pre konkrétne dve, ktoré som vlastnil resp. vlastním.
Čtu pozorně a nikde jsem od tebe podrobnější info k podvozku dané RX nenašel.
Nehledě na to, že "vzduchový podvozek" nebývá všelék. Např. na "bouchání" kol na příčných nerovnostech bývá účinnější právě vyšší profil pneumatik.
Každopádně obecně platí, že měřítkem schopnosti tlumit u daného rozměru pneumatiky není hodnota vnitřního průměru, ale výška profilu pneumatiky.
Nehledě na to, že "vzduchový podvozek" nebývá všelék. Např. na "bouchání" kol na příčných nerovnostech bývá účinnější právě vyšší profil pneumatik.
Každopádně obecně platí, že měřítkem schopnosti tlumit u daného rozměru pneumatiky není hodnota vnitřního průměru, ale výška profilu pneumatiky.
Tenkrát jsem měl možnost výhodnýho operáku na rok, ale auto mi jednoduše nesedlo. Pravda, šlo ještě o preFL verzi a nezpochybňuju, že v rámci inovace mohlo dojít k úpravám.
a jakej tam byl podvozek? rozdil mezi pruzinama a pneumatickym je celkem velkej, sice se musei ozelet panorama-okno, ale svezeni s pneumatickym podvozkem je u RX podstatne jine
áno, súčasná verzia má podvozok určite modifikovaný, miernejšie náklony, lepšie filtrovanie nerovností a inak nastavené riadenie vo verzii f-sport. Porovnávam s ročníkom 2009 čo som mal predtým.
Ešte jeden detail, obidve verzie som mal benzínové 350, neviem ako je na tom hybrid, ktorý je asi ťažší a tým pádom je možné aj iné naladenie podvozku.
Ešte jeden detail, obidve verzie som mal benzínové 350, neviem ako je na tom hybrid, ktorý je asi ťažší a tým pádom je možné aj iné naladenie podvozku.
Podle Gilgita je Lexus špatný, možná tak v USA, Japonsku nebo Rusku a dalších. Každý si ho všimne a je těžké dělat sledovačky a špiclování.
Vítej zamindrákovaný vypatlance z Frýdecko-Místecka. Zdá se, ze jako primitiv který sám nedovede sesmolit nekolik kloudných vet neumís nic jieho nez strefovat se do jiných. Zrejme v tom hraje roli i nadmerná konzumace kukuricných výrobku, a to uz odpoledne. Ale bavís, ani nevís jak. >😁 >😁 >😁
Jinak Lexus je OK. Kdekoliv.
Jinak Lexus je OK. Kdekoliv.
o individualismu a výjimečnosti, bohužel jsou jen snahou o zakrytí designové bezradnosti u lexusů. Dříve nijaká auta zvenku i zevnitř, nenápaditá změť konkávních a konvexních křivek, se změnou designové řeči dospěla k naprosto skvěle vypadajícím a kvalitním interierům, bohužel u exteriéru vedla změna až do křeče, nejoblíbenějším autem šéfdesignéra musí být nějaký autobot, jinak se vysvětlit naprostý designový nesoulad klidně a ladně působících interierů s exteriery autíček ze stavebnice pro malé "bojovníky" nedá vysvětlit. No a "no plug-in" hybrid je už jen ozvěnou minulosti, bude to mít nový RX těžké.
Je fascinující, že už od roku 2005 používají tutéž techniku, bez nějaké větší inovace. Pokud nové hybridy (activehybrid BMW, MB S400h) dokážou spolupracovat s klasickou převodovkou, pak nechápu, proč to v Toyotě nezkusí taky. O "vyjícím" automatu se píše od začátku.
A designový jazyk - to co vypadá skvěle třeba na modelu IS
[odkaz]
podle mého vůbec nefunguje na velkém LS a teď na RX...
A designový jazyk - to co vypadá skvěle třeba na modelu IS
[odkaz]
podle mého vůbec nefunguje na velkém LS a teď na RX...
LEXUS....fakt dobrý ! :yes: :yes: