Novinky
Ano, přesně toto jsem tady před pár týdny psal (jen jsem zmiňoval Bentley jako příklad). Ale není to na pořadu dne!
se prodávat nebude. Aféra vyšumí a VW bude prodávat víc než dříve. Až bude největší na celém světě, větší než Toyota s GM dohromady. A pak všem ukáže a dokáže že VW a Škoda jsou nejlepší auta na celém světě jak už to dávno ví Češi jelikož jsou nejchytřejší a nejlepší na celém světě. Je to známý národ geniu a všechny ostatní národy na světě jsou úplně tupé.
vw by mělo ukončit svojí existenci,škodovku vrátit zpět čehůnům ,a opět lisovat favority a felcky,koncern vw by mohl odkoupit např renault,lambo by se samo uživilo,porsche by mělo svolat všechny nafty co kdy dalo do svých aut a auta s tímto motorem okamžitě slisovat ,bentley zrušit úplně nesmyslná značka,seat zase k fiatu a je klid....
Překvapuje mě, kolik názorů se dokáže sejít nad jedním z nejhorších možných scénářů dalšího vývoje kauzy VW.
Bezesporu dojde (a už nyní dochází) k ořezávání nákladů a některé projekty dostanou stop, VW se může zbavit některých entit, který v době e😜anze zakvíroval a jejichž prodej mu nepoškodí už tak pošramocenou image.
Bezesporu dojde (a už nyní dochází) k ořezávání nákladů a některé projekty dostanou stop, VW se může zbavit některých entit, který v době e😜anze zakvíroval a jejichž prodej mu nepoškodí už tak pošramocenou image.
Myslíš ty teorie o prodeji Škody? To jsou jen takové filosofické diskuze, je to krajně nepravděpodobné.
Ovšem jiná věc jsou v článku zmíněné firmy, u kterých nám může být putna pod jaký koncern spadají 😄
Ovšem jiná věc jsou v článku zmíněné firmy, u kterých nám může být putna pod jaký koncern spadají 😄
Jak se to vezme, způsob, kterým VW nechalo žít svým vlastním životem třeba lambo jsem nečekal. Vem si, že i základní model se dnes obejde bez v jeho třídě dnes už "povinnýho" přeplňování a drží V10 😄
Mne takové plány vůbec nepřekvapují. Mám plány na likvidaci majetku a to nemám žádné problémy. Když se objeví mraky na obzoru, nejen že mě to nepřekvapí, je prozíravé mít nějaký plán v rukávu. Stejně tak mě nepřekvapí, že šlápnou na brzdu a začnou preventivně šetřit. Já bych to také udělal. Pozdě bycha honiti, jak se říká.
Každopádně Škoda vlastní slušně velkou výrobu. Stroje, pozemky atd.
Podle kontextu může značka znamenat jak celou firmu nebo divizi, tak jen ochranou známku. Články o hodnotách značek (brand value) jsou typicky o ochranných známkách, to je marketingová záležitost (nehrají v tom roli hodnoty pozemků, finanční rezervy atp.). Je to čistě o logu a nápisu. V tomhle kontextu však prodej značky znamená typicky prodej firmy (ta je pravděpodobně vlastníkem daných známek, ale nemusí nutně být; tak či onak je nový majitel většinou chce koupit spolu s továrnami atd.). Jen výjimečně je tomu jinak. Když VW koupil Bentley a Rolls Royce, neměl práva na značku Rolls Royce. Tu vlastnil Rolls Royce, výrobce leteckých motorů. A u něj si práva zajistilo BMW. Dnešní Rolls Royce je jiná firma, má jiné sídlo atd. Pokud si dobře pamatuji. Oživování dávno mrtvých značek je typicky o známkách. Ale u fungujících firem se normálně prodává celý balíček.
Hodnota Škody se hodně těžko odhaduje (záleží na podmínkách, co by VW vlastně prodával), ale pravděpodobně se bavíme o dvanáctimístné sumě v korunách (to je alespoň sto miliard). To jsou takové drobné. 😄