Nepočítal jsem je, ale největší mi přijde ta část před spolujezdcem, kde u S-klasse jako by pokračuje prostor kapličky přístrojů. V čem pro mě ale vede E, aspoň co od pohledu, je ten panel na středovém tunelu.
To asi ano. Ještě jsem chtěl dodat, že já bych si to namixoval tak, že na té stoupajíící části tohoto panelu by byla jen sada tlačítek co jsou u E sdruženy kolem hodinek, a ta vrchní vč. hodinek, by byla řešená jako u S, tedy na hranu té lišty a ciferník mezi výdechy.
u Ecka mi pride ten cely panel displeja akosi "blizsie pri volante" ... kdezto u S-ka je akoby hlbsie vsadeny dnu do palubovky ... samozrejme nie je to zrovna najviditelnejsi rozdiel ;-) ... uznavam
Ten tunel je z céčka, vypadá uklizeně a uhlazeně, to je ok, ovšem daní je mírně problematická ergonomie, psal jsem to tu pod testem nějakého céčka. Řešení v S-klasse s hliníkovými přepínači umístěnými v liště do oblouku je efektní, pro mně hezčí, je ale dost náročné na zpracování, aby čudlíky "seděly" viz. [odkaz] což se esku moc nedaří.
Aha, to je škoda. Zrovna jsem výše psal, že tohle řešení se mi u S líbí. Docela se divím, že nenajdou nějaký výrobně jednoduchý mechanický trik, jak ty tlačítka držet echtovně v linii.
tak tento detail je docela pruser .... ;-\ .... inak toto by sa Rollsu nikdy nestalo... nikdy ... proste toto je u neho neakceptovatelne .. aj preto je Rolls stale jasne nad vsetkymi :yes:
Jistě, otázkou je, jestli v plně naloženém S63, kde jsem se doklikal na 5,5 mil. Kč by ta kvalita z hlediska lícování detailů neměla být výrazně jiná, než u základu za 2,2. V tom trochu problém vidím, protože ta tlačítka budou zřejmě stejná. Ale nevím, jestli se tohle nevyskytuje tu a tam i u RR.
Ano. A podle mne by něco takového nemělo být ani v základu. Měl jsem sice AMG půjčené, ale na slícování tlačítek jsem nekoukal. Já totiž nevím, jestli se chci podívat. :-) Jakmile se podíváš, už se nemůžeš odpodívat. >:D Nevědomost je sladká.
Kdyby RR začínal cenově tam co S-Klasse, tak by se mu to s klidem stát mohlo. PS: Ghost začíná na 290k dolarů, to je hrubě přepočteno 7,3M Kč. S-klasse, oficiálně od 2,15M Kč.
Musím říct, že se interiery v Mercedesech začínají dělat v pěkném provedení, a konečně ho má i Ečko... :yes: Doteďka to byl nejhnusnejší interier z celé D3.. ;-\
Ale stejně, za mě je pořád nejlepší Audi ve zpracování, ergonomii a vzhledu. :-)