Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes E má skoro stejný interiér jako třída S. Kolik rozdílů jsme našli?

Interiér nového Mercedesu třídy E je velice podobný tomu ve třídě S. Některé odlišnosti mezi oběma modely s trojcípou hvězdou na přídi jsme ale našli.
Zpět na článek
9. 12. 2015 14:20
9. 12. 2015 14:21
9. 12. 2015 14:31
9. 12. 2015 15:22
9. 12. 2015 16:55
9. 12. 2015 17:38
Avatar - KANKUNEN
9. 12. 2015 13:54
Když se něco povede,
tak je to třeba podojit. Dělají to dobře.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 14:09
E vs S
Nepočítal jsem je, ale největší mi přijde ta část před spolujezdcem, kde u S-klasse jako by pokračuje prostor kapličky přístrojů. V čem pro mě ale vede E, aspoň co od pohledu, je ten panel na středovém tunelu.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 14:15
Re: E vs S
S tím tunelem určitě souhlas. Ale čistit bych to nechtěl :-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 14:23
Re: E vs S
To asi ano. Ještě jsem chtěl dodat, že já bych si to namixoval tak, že na té stoupajíící části tohoto panelu by byla jen sada tlačítek co jsou u E sdruženy kolem hodinek, a ta vrchní vč. hodinek, by byla řešená jako u S, tedy na hranu té lišty a ciferník mezi výdechy.
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 14:20
Re: E vs S
u Ecka mi pride ten cely panel displeja akosi "blizsie pri volante" ... kdezto u S-ka je akoby hlbsie vsadeny dnu do palubovky ... samozrejme nie je to zrovna najviditelnejsi rozdiel ;-) ... uznavam
Avatar - Dinar
9. 12. 2015 14:21
Re: E vs S
Ten tunel je z céčka, vypadá uklizeně a uhlazeně, to je ok, ovšem daní je mírně problematická ergonomie, psal jsem to tu pod testem nějakého céčka. Řešení v S-klasse s hliníkovými přepínači umístěnými v liště do oblouku je efektní, pro mně hezčí, je ale dost náročné na zpracování, aby čudlíky "seděly" viz. [odkaz] což se esku moc nedaří.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 14:26
Re: E vs S
Aha, to je škoda. Zrovna jsem výše psal, že tohle řešení se mi u S líbí. Docela se divím, že nenajdou nějaký výrobně jednoduchý mechanický trik, jak ty tlačítka držet echtovně v linii.
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 14:31
Re: E vs S
tak tento detail je docela pruser .... ;-\ .... inak toto by sa Rollsu nikdy nestalo... nikdy ... proste toto je u neho neakceptovatelne .. aj preto je Rolls stale jasne nad vsetkymi :yes:
9. 12. 2015 15:22
Re: E vs S
>:D (To ani nestojí za slova.)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 16:36
Re: E vs S
Jistě, otázkou je, jestli v plně naloženém S63, kde jsem se doklikal na 5,5 mil. Kč by ta kvalita z hlediska lícování detailů neměla být výrazně jiná, než u základu za 2,2. V tom trochu problém vidím, protože ta tlačítka budou zřejmě stejná. Ale nevím, jestli se tohle nevyskytuje tu a tam i u RR.
9. 12. 2015 16:55
Re: E vs S
Ano. A podle mne by něco takového nemělo být ani v základu. Měl jsem sice AMG půjčené, ale na slícování tlačítek jsem nekoukal. Já totiž nevím, jestli se chci podívat. :-) Jakmile se podíváš, už se nemůžeš odpodívat. >:D Nevědomost je sladká.
Avatar - boost.
9. 12. 2015 17:38
Re: E vs S
What has been seen cannot be unseen. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 15:47
Re: E vs S
Kdyby RR začínal cenově tam co S-Klasse, tak by se mu to s klidem stát mohlo. PS: Ghost začíná na 290k dolarů, to je hrubě přepočteno 7,3M Kč. S-klasse, oficiálně od 2,15M Kč.
Avatar - Vekacik
9. 12. 2015 14:40
konečně pěkný interier
Musím říct, že se interiery v Mercedesech začínají dělat v pěkném provedení, a konečně ho má i Ečko... :yes: Doteďka to byl nejhnusnejší interier z celé D3.. ;-\

Ale stejně, za mě je pořád nejlepší Audi ve zpracování, ergonomii a vzhledu. :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 12. 2015 23:04
Skoro stejny?
Nevim kde ;-)
Rozbalit vlákno
0