Novinky
KANKUNEN
4
tak je to třeba podojit. Dělají to dobře.
Přejít do diskuze
Musím říct, že se interiery v Mercedesech začínají dělat v pěkném provedení, a konečně ho má i Ečko... :yes: Doteďka to byl nejhnusnejší interier z celé D3.. ;-\
Ale stejně, za mě je pořád nejlepší Audi ve zpracování, ergonomii a vzhledu. 😄
Ale stejně, za mě je pořád nejlepší Audi ve zpracování, ergonomii a vzhledu. 😄
Ano. A podle mne by něco takového nemělo být ani v základu. Měl jsem sice AMG půjčené, ale na slícování tlačítek jsem nekoukal. Já totiž nevím, jestli se chci podívat. 😄 Jakmile se podíváš, už se nemůžeš odpodívat. >😁 Nevědomost je sladká.
Jistě, otázkou je, jestli v plně naloženém S63, kde jsem se doklikal na 5,5 mil. Kč by ta kvalita z hlediska lícování detailů neměla být výrazně jiná, než u základu za 2,2. V tom trochu problém vidím, protože ta tlačítka budou zřejmě stejná. Ale nevím, jestli se tohle nevyskytuje tu a tam i u RR.
Kdyby RR začínal cenově tam co S-Klasse, tak by se mu to s klidem stát mohlo. PS: Ghost začíná na 290k dolarů, to je hrubě přepočteno 7,3M Kč. S-klasse, oficiálně od 2,15M Kč.
Aha, to je škoda. Zrovna jsem výše psal, že tohle řešení se mi u S líbí. Docela se divím, že nenajdou nějaký výrobně jednoduchý mechanický trik, jak ty tlačítka držet echtovně v linii.
To asi ano. Ještě jsem chtěl dodat, že já bych si to namixoval tak, že na té stoupajíící části tohoto panelu by byla jen sada tlačítek co jsou u E sdruženy kolem hodinek, a ta vrchní vč. hodinek, by byla řešená jako u S, tedy na hranu té lišty a ciferník mezi výdechy.
Ten tunel je z céčka, vypadá uklizeně a uhlazeně, to je ok, ovšem daní je mírně problematická ergonomie, psal jsem to tu pod testem nějakého céčka. Řešení v S-klasse s hliníkovými přepínači umístěnými v liště do oblouku je efektní, pro mně hezčí, je ale dost náročné na zpracování, aby čudlíky "seděly" viz. [odkaz] což se esku moc nedaří.
Nepočítal jsem je, ale největší mi přijde ta část před spolujezdcem, kde u S-klasse jako by pokračuje prostor kapličky přístrojů. V čem pro mě ale vede E, aspoň co od pohledu, je ten panel na středovém tunelu.
u Ecka mi pride ten cely panel displeja akosi "blizsie pri volante" ... kdezto u S-ka je akoby hlbsie vsadeny dnu do palubovky ... samozrejme nie je to zrovna najviditelnejsi rozdiel 😉 ... uznavam