Tak tohle je hodně špatnej vtip. Sem zvědavej co ty auta vydržej. Víc jak 500 000 to nebude. 340koní je tak na solo se 3 nápravama do celkový váhy 26tun, ale zapřáhnout za to návěs ze 24tunama nákladu a bejt celkove kolem 40-42tun je fakt odvaha. Vidím v tom jenom pokus se zviditelnit a nebo ušetřit peníze. Sem řidič z povolání už 20let ale tyhle kraviny se zmenšováním objemů motorů a kroutícího momentu kvůli normám sou na palici a do toho nejakej matej kterej v živote jel maximalne osobakem a nakupuje auta pro firmu, tak se nedivte že se potom couráte do lehkýho kopce za takovouhle plečkou 20km/h.
Tak asi se jim to vyplatí, když to není jejich první tahač na CNG.
Co jsem se bavil s řidičem, tak až tak nejde o výkon (i když nepodstatný taky není), jako spíš o dobu tankování. Když se sjede 5 kamionů u CNG pumpy, tak je na 45 minut vystaráno. A že by to byl problém jich tolik potkat už neplatí, jelikož tyto tahače mají vytyčenou trasu a prakticky každý den či ob den tam dojíždějí...
Co to znamená? Více CNG stanic, Ať nemusí jezdit jen daným CNG "koridorem".
Hele ono když se ti sejde v Mulhousu na economy shellce pár debilních poláků a rumunů co se rozhodnou dělat na stojanu celou 45 min pauzu, ty vidíš jak tam expert klepe koberce a vaří si kafe a za nim dvě auta tak ani nepotřebuješ CNG abys tam strávil hodinu >:D
u těhle firem ty fleety plněj lidi který - a to jenom možná - rozuměj číslum. Géčko je nepohodlnej křáp - jezdim v něm unii a je to hrozný. Na druhou stranu na naký regionální šousky, pokud vědí že to pro ně stačí tak proč ne. Je logický že 40 t ta souprava nebude, to by bylo vážně poddimenzovaný.