Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota očekává pokles zájmu o model Prius

Hybridy to teď v Americe nemají vůbec snadné a u Priusu to platí dvojnásob. Toyota čeká v nejhorším případě propad oproti původním plánům až o čtvrtinu.
Zpět na článek
10. 12. 2015 17:15
10. 12. 2015 17:33
10. 12. 2015 17:54
10. 12. 2015 18:37
10. 12. 2015 22:05
10. 12. 2015 18:41
10. 12. 2015 19:07
11. 12. 2015 06:49
10. 12. 2015 23:42
10. 12. 2015 17:15
Design
neříkejte, že tu nádhernou věc nikdo nechce! >:D
Rozbalit vlákno
7
10. 12. 2015 17:33
Re: Design
Design je vskutku brutání >:D
Avatar - TeeJay
10. 12. 2015 17:54
Re: Design
Jak jsem byl zpočátku vyděšený, začínám tomu přicházet na chuť. Je to neskutečně drzé, to mám rád. >:-[] :yes:
10. 12. 2015 18:37
Re: Design
Nevím zda slovo "drzé" je úplně synonyma slovu "hnusné"... >:D
Avatar - CHerokee
10. 12. 2015 22:05
Re: Design
Obluda a ještě hybrid...
10. 12. 2015 18:41
Re: Design
A me se to libi, je to proste jine a nevim sam proc, ale libi.
10. 12. 2015 19:07
Re: Design
V Toyote by si mali uvedomit, ze hybrid nemusi az tak vycnievat dizajnom, ze to najlepsie co sa o Priuse da povedat je "divny". Potom by mozno aj tie predajne cisla boli vyssie, ak by ho nekupovali len pre technologiu, ale aj pre pritazlivy dizajn...
11. 12. 2015 06:49
Re: Design
Kdo chce hybrida s běžným designem, tak si může koupit Yaris Hybrid, Auris Hybrid, RAV4 Hybrid, Camry Hybrid, ....
Prius musí vyčnívat, aby jej každý poznal ;-)
10. 12. 2015 17:26
No hlavně že vědí alespoň něco.
Podíval se někdo u Toyoty na první vyrobený kus ? Tohle je prodejné jedině s autonomním řízením jako auto pro slepé.
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2015 17:28
Na oblibě jízdy na elektřinu
se plug-in hybridní automobily nesvezou, protože v USA klesá i trh plug-in hybridů a elekter cca o 10% proti loňsku, naopak celkový trh roste, takže podíl na trhu ztrácí jak hybridy, tak plugin hybridy i když o něco méně.
Rozbalit vlákno
3
10. 12. 2015 18:02
Re: Na oblibě jízdy na elektřinu
pokles prodeju pluginu je v USA podle automobilek zpusoben tim, ze velka cast zakazniku ceka na novej Volt a "levnejsi" elektromobily Tesla model 3 a Chevrolet Bolt, novej vylepsenej Leaf a BMW i3, zaroven se v US neprodaval kuprikladu Outlander PHEV a dalsi pluginy ktere mame v EU a mohli tam mit uspech mozna vetsi nez treba diesely, pritom VW ma plugin kuprikladu Passat nebo Golf, a v EU prave ty prodeje pluginu a cistych elektro stoupaj, a to i diky tomu ze tu mame na naftu a benzin mnohem vyssi dane
10. 12. 2015 18:05
Re: Na oblibě jízdy na elektřinu
Pokles pluginů v USA je daný stejným důvodem jako pokles obyčejných hybridů, levný benzín.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 12. 2015 23:34
Re: Na oblibě jízdy na elektřinu
Zkuste pánové nejdřív přečíst článek. ;-)
10. 12. 2015 18:03
Neuvěřitelná odpornost
Něco takového si opravdu může pořídit jen fanatický rádobyekolog, nebo slepec. >:D
Rozbalit vlákno
2
10. 12. 2015 19:09
Re: Neuvěřitelná odpornost
Daj tu technologiu do kabatu povedzme mazdy3, a kupovali by to aj ludia ktorym je sum-a-fuk ci je to hybrid alebo nie. Potom by to brali *aj* koli dizajnu. Teraz to kupuju skor *napriek* tomu dizajnu...
Avatar - Hittman
10. 12. 2015 20:44
Re: Neuvěřitelná odpornost
Že by kára pro Toptena? ;-)
10. 12. 2015 18:07
psal jsem to jiz nekolikrat
ze Toyota proste zaspala nebo spis usla na vavrinech a nesmyslne misto poradnych plug-inu se vrhla na nesmyslne vodikove auto ktere potesi par tisic vodikovich nerdu, ale prodeje proste nejsou nijak velike a ani nebudou, kdyby sli ve stopach aut jako Volt, tak mohli bejt stale leadrama
Rozbalit vlákno
4
10. 12. 2015 23:38
Re: psal jsem to jiz nekolikrat
Přesně tak. Jak nedávno trefně podotkl šéf ČEZu "automobilky se donedávna tváříli, že trh elektromobilů ubrzdí patama". O Toyotě, která výslovně elektromobily odmítla vyvíjet, to platí dvojnásob, Je zarážející, jak takovou fatální chybu mohli udělat, obzvláště, když mají takové elektrické know how. Ale tak fungují korporace. To není firma s konkrétním vlastníkem, který jí vtiskne a udržuje určitou vizi. Záleží jak se sejde parta konstruktérů a manažerů. Občas vytvoří úžasné věci. A stačí pár let,vymění se několik klíčových manažerů a stejná firma vyprodukuje takové chyby, že se člověk nestačí divit.
11. 12. 2015 06:57
Re: psal jsem to jiz nekolikrat
Proč myslíš, že zaříznutí vývoje elektromobilů na baterky byla u Toyoty chyba ? Třeba je k tomuto rozhodnutí přivedli zkušenosti s jejich elektromobilem RAV4 EV. Možná jsou zase o krok dál díky tomu, že vsadili na vodík. Zda to bylo správné rozhodnutí ukáže až čas, zatím o tom můžeme max spekulovat.
11. 12. 2015 06:53
Re: psal jsem to jiz nekolikrat
Prius v roce 1997 bylo taky auto pro pár nerdů a prodeje nebyly nic moc. Teď je to "král" hybridů ;-)
Jestli prorazí baterky nebo vodík ukáže až čas.
11. 12. 2015 08:55
Re: psal jsem to jiz nekolikrat
Prius mel jednu sakra obrovskou vyhodu, pro uzivatele kteri si ho koupili, tak nemuseli delat nic vic nez jak byli zvikli delat s predchozima autama, dal jen tankovali benzin, kdesto elektromobil nebo jeste "hur" vodikove auto tem majitelum prinasi zasadni omezeni ;-) u elektromobilu se jedna o dojezd a relativne nesourodou nabijeci sit na svete, jsou krajiny kde provoz elektromobilu neni problem, a jsou krajiny kde verejne nenabijes vubec, u vodikoveho auta je to malej dojezd a extremne nedostatecna a extremne draha sit cerpacich stanic kde pokud nemas vodikovou stanici blizko, tak vpodstate nemuses jezdit vubec, navic spojena s drahym palivem, ano jezdit na vodik se dnes nevyplaci ani ekonomicky ;-)

mimochodem Toyota spolecne s PowerJapan+ investovali nekolik miliard do vyvoje baterii, postavili tovarnu na ty baterky, a dnes z te tovarny berou baterky vsichni odstatni Japonsti vyrobci a Toyota jako by na to uplne zapomela

s RavEV je to pisnicka marketingu a zastaralosti, udelali presne to co jim Tesla rozmlouvala (to auto co se pohonu tyce stavela cele Tesla, stejne jako treba MB-B electric nazakazku pto Toyotu a pro Mercedes, presne podle jejich prani) aneb elektromobily ktere omezuji sve majitele nesmyslnyma rozhodnutima kuprikladu uplneho vypusteni moznosti rychleho nabijeni, male kapacity baterii a nabaleni dalsiho sloziteho systemu ktery bude potrebovat casty servis, to vsechno zakazniky od koupe tech aut odrazuje a proto nejsou moc uspesne
Avatar - Dylan McKay
10. 12. 2015 23:15
To by bylo přece logické
Toyota byla první a zastínila mizerné hybridy od Hondy. Teď už je ale skvělých hybridů a elektromobilů několik desítek typů. Navíc ceny paliva volají po pořádném motoru v autě. Ale nikdo neví, co bude za týden...
Já si nový Prius asi koupím- pokud poznám větší rozdíl oproti současné trojce.
Jsem v kontaktu s mnoha majiteli Priusů. Všichni oceňujeme především jeho spolehlivost.
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2015 23:42
Logicky,
v EU to je taky dáno tím, že před několika lety byl Prius jediný a teď má Toyota větší portfolio hybridů. A další budou přibývat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
11. 12. 2015 06:43
Náš nový Prius je tak odporný, že
čekáme, že se nebude ani prodávat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MGRR
11. 12. 2015 11:17
Re: Náš nový Prius je tak odporný, že
Subaru není krásné auto a uvnitř vypadá jako z 80-th (to není výtka, ani nic špatného) a stejně jej lidé kupují... srdcem - nebo spíš dříve.

Pro nezasvěceného, vypadá Subaru přímo strašně, pro fanoušky je to "to nejlepší auto"

Ve skutečnosti, jich za svou éru bylo minimum docela pohledných a o kvalitě se dá pochybovat (hlavně u novějších generací).

Subaru je na tom v podstatě stejně jako Prius, kupuje je pouze ten, který ví proč...

Takové SVX, nebo STi je pro Subaristy pojem a orgasmus, pro jiného SVX byla třeba podivnost - nepřipomíná to teď nový Prius IV. (ele i jiné průkopníky SVX, Lancia Thesis, DS, XM, Avantime, C6...)

Prius proti nim uspěl, min. od tehdy převratného a použitelného Prius II. 2004> I ty nejstarší, stále a bez závady fungují +vyrábí se nové generace dál.
Avatar - MGRR
11. 12. 2015 08:18
Prius je hezký tak jak je
Prius je hezký tak jak je... je individuální stejně jako aparatura Bank & Olufsen... Není pro každého a tak je to v pořádku.
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2015 14:15
Neobjektivny clanok
Ak autor predpoveda to, co sa este nestalo, bolo by objektivne povedat, ze pocet predanych hybridov stupa, pretoze ich Toyota ponuka uz takmer pre kazdy model.
Rozbalit vlákno
0