Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

dobry clanok
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 01:09
:yes: dobre sa cital.

toto ford umi na jedna s hviezdickou, verim tomu, ze podvozok, riadenie bud lepsie naladene ako u 500-ky. Ale na test teda mohli dat Ka-cko v krajsej farbe
Michal Fokt ne-objektivni?
| 12. 12. 2008 01:13
Michale Fokte proc mam z kazdeho Vaseho testu noveho Fordu pocit, ze Vam ty tradicni dobre jizdni vlasnosti Fordu vadi ;-) Je fajn, ze jste nasel zase nejakou vetsi nedotacivost, snad jina media budou vice objektivni!

Snad by jste zadny dalsi Ford nemel testovat, snad v redakci nejste sam, je tam snad nekdo mene zaujaty! ;-) :no:
Michal Fokt ne-objektivni?
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 01:36
Deadlifte, ak tu GTI pisal, ze najhorsi prispievatel je marianek, tak sa mylil. Zabudol totiz na Teba.

No tak pozvali do Madridu (tusim tam sa Ka testovalo, cital som to niekde v zaharnicnom magazine) zrovna tohto redaktora, no a? asi nie je nahoda a Ty s tym nic nenarobis... A tusim oznacil Fiestu sa najlepsie male auto minule, fakt nepriatel fordu. A Ka v podstate tiez za leadera segmentu...

Ja citam, citam a kritiku vidim len na tazky diesel, co je v takom malickom aute dost nezmyslena volba a proste logicky nie uzasne valstnosti.
Inak vidim same chvaly na podvozok, riadene (s volantom je radost otacat), motor (hoci od fiatu, ale to je jednio). Ze si dovolil malinko naznacit nedotacavost na limite? No jasne, neobjektivita ako prasa. To fakt nikto nemoze povedat ani pol slova proti Fordu? Co Needell, posielas mu vyhrazne listy kazdy tyzden? Podla mna ho oznacil v podstate za najlepsie auto v triede, neviem co by si chcel viac. Pisalo sa o nejakom beznom aute v triede s mensou nedotacavostou? Nie.

Rozmyslam co Ta zas zere? A bude tu skoro urcite ostrejsia verzia Ka, kde bude nedotacavost este nizsia, tak co? Fiat 500 Abarth, Twingo RS a ostre Ka, to bude suboj ako remen. Ja by som si nedovolil povedat, kto bude vitaz, ale TY URCITE ANO >:-[]
Avatar - riderhenry
Michal Fokt ne-objektivni?
| 12. 12. 2008 01:57
Tohle nema smysl. Docela rad bych se s Deadliftem nekdy poznal (nedelam si srandu, ani to nemyslim jako vyhrusku). Prijde mi jako docela zajimava osobnost. Nevim z ceho muze pramenit takova absolutni nekriticnost k jedne znacce, ktera by nejradeji poprela veskere fyzikalni zakony... Nestaci, ze je Ka nejlepsi, protoze neni dokonale! Rekl bych, ze je i dost mozne, ze srovanvaci test Fiesta ST (jestli bude), 500 Abarth a Twingo RS mozna vyhraje Twingo diky magii, kterou momentalne ovlada trh sportovnich nakupnich tasek a zaklinadlu "Cup", ale uvidime - fiesta ma rozhodne velkou sanci! ;-)
Michal Fokt ne-objektivni?
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 02:09
zmysel ma len ignoracia, co vacsinou cinim, ale v poslednych dvoch diskusiach nevydalo :-)

Akurat ze riderhenry nebudeme stavat Fiestu ST proti 500 a Twingo, ale Ka :-) :-)

Fiesta ST bude moct ist proti Clio RS a Corse OPC :-) :-)
Michal Fokt ne-objektivni?
neregistrovaný "Donovan"
| 12. 12. 2008 11:57
Taktak, Fiesta ST půjde proti Cliu Sport a Corse OPC. A zejména proti Cliu to bude mít opravdu velmi, velmi těžké ;-) :yes:
Michal Fokt ne-objektivni?
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 13:25
uvidime >:D
Avatar - riderhenry
Michal Fokt ne-objektivni?
| 12. 12. 2008 15:13
Puvodne jsem jeste napsal Twingo GT - na te nocni mi to nejak nemysli... Samozrejme ze jsem myslel Ka ST... ;-)
Avatar - Pierro
Michal Fokt ne-objektivni?
| 12. 12. 2008 13:00
no deadlifta bych i já rád poznal. Jen si nejsem jistý zdali bych se dovedl ovládat a z mtvého výtahu se nestal mrtvej muž... jeho nekritčnost je obdivuhodná. Co do nedostatku kritiky vůči jedné značce tu však má více zdatných kolegů - namátku dottore a jeho VW-mánie, Wolff a jeho fiatí poblouznění... :-)
Michal Fokt ne-objektivni?
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 13:26
>:-[] >:-[]

doktorova VW mania je proti tomu slaby odvar a same objektivne tvrdenia :-) Wolff je tiez slabota >:D
Michal Fokt ne-objektivni?
| 12. 12. 2008 13:39
ja tu poznám aj jedného neobjektívneho dogmatika ohladne Stodvaciáška... ;-)
Michal Fokt ne-objektivni?
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 14:28
trochu neobjektivny je kazdy, ja trochu na HONDU, Navtech na MERC (aj ked sa tvari jakoze ne :-) ). Ale vsetko ma svoje hranice :-)

Pierrov 120-asok je este fajn, kym sa prilis neopakuje >:D
Avatar - Pierro
Michal Fokt ne-objektivni?
| 12. 12. 2008 14:58
je vidieť že si ešte príliš mladý a nezkúsený. Ku stodvaciášku musíš dozrieť. A potom je to tá skutočná láska na celý život. Keď ho miluješ, niet čo riešiť. Ten záťah silného štvorválca, to charakteristické hrmenie športového výfuku, chlpatý volant a tygrie poťahy len dokreslujú tvoju osobnosť...
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 07:31
No neviem, mne sa článok pána Fokta páči. Vpodstate potvrdzuje moje statické dojmy z auta, čo sa vzhľadu týka. Okrem dizajnu už nechváli iba diesel, a to skôr spôsobom, že v malom aute je taký motor na draka, nie že Ka je zlá, že má taký motor...
Mal by si asi prehodnotiť svoj postoj, autorovi článku krivdíš. Čo píšeš nie je pravda a ak je tu niekto zaujatý, si to Ty. :no:
Avatar - iudex
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 08:41
Úplný súhlas :yes:
Avatar - iudex
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 08:40
Vsimni si, kto vacsinou testuje autá znacky BMW v redakcii: Libor Zezulka. Ja preto redakcia zaujatá tým ci oným smerom? Nemyslím. A clánky p. Fokta povazujem za vydarené najma pre znacnú mieru osobných dojmov. To je to, co od clánku o prvom zvezení ocakávam, nie výsku stropu nad zadnými sedadlami v milimetroch :-!
Michal Fokt je objektivní.
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 13:27
ja dufam, ze pan Zezulka sa uz bude venovat iba marketingu a pripadne SUV, jeho styl pisania sa mi nikdy nepacil :-)
Avatar - iudex
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 20:38
Ja s ním nemám problém. Viem vsak na 100 % este pred docítaním clánku, ze daný clánok písal on.
Michal Fokt je objektivní.
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 23:44
problem je, ze nerozumie autam, to niekedy vidno
Michal Fokt je objektivní.
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 13:30
Ja povazujem clanky od toho pana Fokta za jedny z najlepsich, proste vidno, ze je sefredaktor AUTOFUN, ktore patri pod AUTO.CZ a berie testy skor z pohladu sofera. Navyse vie vtiahnut do deja, co je zlozity styl na pisanie
Avatar - iudex
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 20:38
Más úplnú pravdu.
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 08:58
Zkuste, prosím, opravdu raději nějaké jiné, objektivnější médium, které napíše, že je Ka bez kazu.
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 18:51
No kdyz muze byt novinar bez kazu, tak proc ne Ford KA!!!! ;-)

Mimo jine znate jine mini auto ve tride, ktere by nebylo s dieselem tezke na predek?

Co na VAS obdivuji, ze dokazete vzdy velmi dobre zduraznit jako zapor, to co u konkurence jen prejdete mlcenim nebo tvrzenim, ze to je bezne. To je Vase objektivita?

Profesionalni testy by mely mit nejakou vzajemnou kontinuitu v meritkach v dane tride.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 20:04
Ty si vážne prípad... ;-\
Michal Fokt je objektivní.
| 13. 12. 2008 00:05
Máš mojí absolutní podporu! Jen jim to nandej!

Mám někde ve sklepě svázaný ročníky ABC a Ohníčku, dá se z toho čerpat do smrti!
Michal Fokt je objektivní.
neregistrovaný "babo"
| 13. 12. 2008 01:25
Pridam par Zenitov!!! Aj ked neviem, ci u vas Zenit tiez bol >:D
Michal Fokt je objektivní.
neregistrovaný "babo"
| 13. 12. 2008 01:43
pane Fokte, ako je mozne, ze ste sa nebal o Ka-cko ako Mihalik o 500-ku, ked presla nerovnost a ozyvali sa v nej rany? Ani ste na horsej ceste nemuseli stisknou pulky ako pa Zezulka?

drzte prosim liniu !!! >:-[] >:-[]
Avatar - marek.g
Michal Fokt je objektivní.
| 12. 12. 2008 09:15
kdyby si k tomu Ka klekl a pomodlil se k nemu jako ty tak by ti ten clanek vyhovoval a byl by nezaujaty? :-!
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 07:53
Tak na úvod by ma zaujímalo, prečo k testom áut nie je možné diskutovať? Veď je to tá najlepšia téma, aká môže byť. Lepšia ako všelijaké tie "zaručené" správy v News...

Ako tak čítam ten test, začína si Golfík získavať moje sympatie. Rozhodne nemôžem zmeniť názor, že nejde o nové auto, len vynovené, a autor článku to vpodstate potvrdzuje. Ale vynovené je dôkladne, k lepšiemu a krajšiemu.

Rozhodne je vydarenejší dizajnovo, takto mala podľa mňa vyzerať už piata generácia. Predku chýbajú ale ešte nejaké výraznejšie rysy, aj keď sú tvary podobné Sciroccu, pôsobí na mňa príliš umiernene až nenápadne.

Pochvala určite pre interiér a ergonómiu, aj keď v prípade palubky by to už chcelo nejaký nový nápad.
Ovládanie, ako ho opísal autor, ma príliš nenadchlo, ale myslím, že to nebude až také zlé, novinári zvyknú preháňať a pripisovať zásadný význam drobnostiam.

No ak príde siedma generácia skôr, ako je rámci VW zvykom, niet dôvodu ohŕňať na šestkovým Golfom nosom. Poznať síce, že nie je nový, proporčne aj priestorovo je to vpodstate minulá generácia, ale nejaký ten rok určite vydrží. Za podmienky, že na sedmičke VW riadne zapracuje, príde s niečím novým a perfektným a bude to opäť etalón triedy. Túto pozíciu nateraz stratil, Golf VI je len prechodným riešením. Akoby u VW vedeli, že sa blíži kríza a z opatrnosti nevrážali peniaze do produktu, ktorý sa nakoniec nemusí až tak dobre predávať kvôli situácii na trhu. No ale pravdu sa asi nedozvieme.
Avatar - iudex
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 08:43
Silne súhlasím a pridávam sa k hlasu za reakcie k testom. Nevidím najmensí dovod, preco by pod testami nemali byt reakcie. V com moze byt diskusia k absolútnym novinkám reálnejsia oproti diskusii k uz predávaným autám na trhu? Tam vidím zmysel ovela viac, nakolko sa dá ocakávat, ze s testovaným autom sa niekto z citatelov uz stretol, co sa pri news nedá povedat.
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 09:01
Takisto súhlasím a pridávam svoj hlas za diskusiu pod testami automobilov. Ak si správne pamätám, diskusia pod testami bola, len ju zrušili..? Pre "nekorektnosť" niektorých diskutujúcich?
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 09:10
Diskutovať už môžu iba registrovaní, to by už nemala byť prekážka... ;-)
Dúfam, že nejak príjemne zareaguje aj niekto z tvorcov webu.
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 09:33
Ty by si taky do všeho kecal, všechno chtěl řídit a SUV dávat pouze potřebným... Dálniční známky ve švajcu ti nevoní a u Golfa by si chtěl psát romány!
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 10:17
Máš snáď niečo proti tomu? ;-)
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 10:26
Ne. Já si koupim SUV i kdyby se ti to nelíbilo. ;-)
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 19:08
Vieš čo? Kúp si dve! >:D
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 22:06
To mám, chci třetí >:D
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 23:42
nekecaj, nemas >:D
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 13. 12. 2008 00:02
Tak skoro...no >:D
Avatar - Michal Fokt
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 09:34
Doufám, že mě kolega šéfredaktor nepřerazí, ale zavedení diskuzí pod testy se opravdu v dohledné době chystá. ;-) Je sice pravda, že registrovat se může každý během pár minut, takže je to opatření pro "prudily" spíš psychologického rázu, ale i tak by diskuze mohly mít lepší úroveň, než tomu bývá jinde. Aby to dávalo smysl, rádi bychom, aby si autor udělal po zveřejnění trochu času na odpovědi na případné dotazy a to je právě v současnosti největší problém - do už tak nabitého programu vklínit ještě nějaký prostor na "chat".
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 10:16
To je super. ;-) :yes:
Myslím, že autor, pokiaľ bude diskusia konštruktívna, si vždy chvíľu nájde, tak ako teraz Vy. A keby aj nie - veď svet by sa preto nezrútil.
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 10:27
já taky souhlasím a jsem za!

o čem to vlastně hlasujeme? >:D
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 10:32
Že tady zakládáme odbory Auto.cz. Tiskový mluvčí Klaudius >:D >:-[]
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 10:57
supr! kdy bude první stávka? Potřebuju ještě dokončit vánoční nákupy, tak co stávkovat vedle nějaké vietnamské tržnice? :-!
Avatar - iudex
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 10:33
Výborná správa :yes:
Ono aj pri prvých jazdách sa principiálne nemusel autor clánku vyjadrovat v diskusii a nie je preto diskusia bezvýznamná. A ak si autor cas nájde, bude to len plus.
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 11:01
a konečne sa v diskusiách dozvieme, či autor poctivo otestoval auto - včítane ochutnávky plastov! ;-)
Avatar - iudex
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 13:04
Ano, práca jazykom je dolezitá >:D
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 13:42
každý znalec predsa po vstupe do showroomu najprv olízne pulubku, keď je OK, tak okúsi plastové nárazníky a ešte plastový kryt motora a potom sa venuje blbostiam ako motor, výbava, cena... :-!
Avatar - iudex
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 20:39
>:D >:D >:D
Avatar - riderhenry
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 15:14
Zpetna vazba or redaktoru v diskuzi by byla super! :yes:
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
neregistrovaný "Donovan"
| 12. 12. 2008 12:00
Absence diskusí u testů taky nechápu, ale mám dojem, že už se to tu řešilo a nevyřešilo.
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 12:36
Skús si prečítať aj ďalšie príspevky, zistíš, že už píšeš od veci...
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 13:33
inak ten test GOLF VI nema chybu, celkom kriticky postavene... :-) A to mam pocit, ze sa autori predsa len bali tam napisat este viac :-)

Je to prote F/L. Riadenie stale nic moc, podvozok u beznej verzii nic moc, Focus sa zase nema coho bat :-) Na GTI si snad daju viacej zalezat
Avatar - iudex
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
| 12. 12. 2008 20:41
Tiez som medzi riadkami cítal náznak vacsej kritiky, ako je explicitne vyjadrené v texte. A osobne sa stotoznujem.
Volkswagen Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 12. 12. 2008 19:52
Rád bych pod testy aut diskutoval. Bylo by to rozhodně zajímavé...
Ka
| 12. 12. 2008 08:37
Já viděl Ka ve Fordu, no Corsa mě ani nenapadla (asi se o tom diskutovalo při rautu, ne? :-! ) je to opravdu svébytný krásný auto. Interiér se mi taky líbil. ALE.
Sednu a koukám na dveře a musel jsem přeostřit, na té zeleno-zlaté barvě zevnitř na lemu dveří vedle palubky ---- matka cca M8 --- pozinka, klasika z železářství... zkusil jsem na ni šáhnout, utažená, fakt tam patřila, to mě dostalo a utvrdilo v tom, že Fiata z Polska fakt ne :no: (příznivci prominou, nechci flame)
Ka
| 12. 12. 2008 09:09
Tá matička je viditeľná pri zatvorených dverách, pri jazde? prekáža nejak?
Ka
| 12. 12. 2008 09:21
nepochopil som v akom modeli je tá matička viditeľná..hovoríš o F500 alebo Forde Ka?
Ka
neregistrovaný "babo"
| 12. 12. 2008 13:29
no corsa napadala hodne ludi, asi dizajner zucastenim ze corsu nemali pred ocami, ked robili Ka.. to asi nebude nahoda :-)
Avatar - Ada je tady
Potato Ford
| 12. 12. 2008 08:48
Dalsi bramboroid, ktery ma svetla namisto vpredu na boku. A italskou techniku k tomu. Brrr :no:
Potato Ford
| 12. 12. 2008 10:29
ber to z té lepší stránky. mohli tam dávat techniku od Rencka >:-[]
Potato Ford
| 12. 12. 2008 12:42
Ja by som na tvojom mieste moc nekričal, Ford, Fiat, Renault a Nissan v záujme prežitia krízy spájajú svoje sily, a budú vyrábať len obmedzený počet typov áut pod značkou Forfirenssan. Plus kupujú ešte Hindustan, aby mohli konkurovať Mercedesu vo výrobe taxíkov... :-!
Potato Ford
| 12. 12. 2008 13:48
>:D :yes:

len ako sa bude volať napr. Forfirenssan nižšia stredná?
Fobramegatída? >:-[]
Potato Ford
| 12. 12. 2008 15:01
Fantázii sa medze nekladú. >:D
Potato Ford
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 12. 12. 2008 19:51
>:D :yes:
cena
| 12. 12. 2008 09:39
Pro Fiat je pěkilo asi slušný kšeft, když za stejné auto chce o 1/3 víc než Ford.
cena
| 12. 12. 2008 12:37
Nie je auto ako auto... ;-)
Avatar - VDC
POLOBŮH
| 12. 12. 2008 10:02
Na dveře klepe Polo... P jako Premiant, P jako Prvni. Jeho vizualitu budes vnimat velice silne. Pokud ovsem myslis, ze Polo je matovej bonbon... pak si jeden rozbal nebo zpytuj svedomi, ze ses dobre neucil... az kolem tebe totiz proleti diamantovej drzek v Polu, postrika ti kalhoty. Tak jako jsem si je ted postrikal ja, kdyz jsem si vzpomnel na VW.
BRAVWO :yes:
POLOBŮH
| 12. 12. 2008 10:18
Taky bych se chtěl vyrovnat svýmu idolu... umět hrát na kytaru, jako Steve Vai. ;-)
Avatar - VDC
POLOBŮH
| 12. 12. 2008 10:53
:-)
POLOBŮH
neregistrovaný "nick02"
| 12. 12. 2008 10:57
Ľudia čo píšu tak ako Vai hrá by sem v živote nezavítali.
Avatar - Pierro
POLOBŮH
| 12. 12. 2008 10:25
já se snad p.o.s.e.r.u. smíchy... >:D >:D bravo VDC, bravo diamantovej drzek v polu, bravo dottore.. >:D >:-[] jdu se učit jazyky, studovat, makat na sobě a zrát.... >:-[]
POLOBŮH
| 12. 12. 2008 10:30
>:D >:D >:D :yes:
POLOBŮH
| 12. 12. 2008 15:03
Alebo P jako *... >:-[] >:-[] >:-[]
neni to az take zle...
neregistrovaný "Trolik"
| 12. 12. 2008 10:57
na tychto snimkach vyzera o poznanie lepsie ako na oficialnych.hmm zeby som zacal o new KA uvazovat ? >:D no uvidime aka bude cena.kazdopadne tie zadne svetla sa mi nepacia.neviem ich prekusnut.ten kruh v strede mi pripomina VW polo a " to okolo" zas opel corsa.mno uvidime.ale neni take strasne ako sa mi zdalo.som zvedavy na zivo... :-)
neni to az take zle...
| 12. 12. 2008 12:38
A na mrtvo zvedavy nie si? >:D
Avatar - Pierro
neni to az take zle...
| 12. 12. 2008 13:02
ja som zvedavý kedy mi klaudius napíšeš, kolko stojí dialničná známka v Tureku a na Islande.... ;-)
neni to az take zle...
| 12. 12. 2008 13:23
tak to ani netuším, minule som mal japonský cenník, ale doteraz som z neho neprečítal ani slabiku...
neni to az take zle...
neregistrovaný "Trolik"
| 12. 12. 2008 16:23
hmm tak toto mi velmi vtipne neprislo...skorej trapne >:D som myslel ze to daake decko pise ale....no co uz >:-[]
neni to az take zle...
| 12. 12. 2008 19:13
Nie, to bola len mala poznamka k Tvojmu pravopisu...
.
neregistrovaný "Horways"
| 12. 12. 2008 23:46
Ošklivka KA-tka. >:D >:D :no:
Avatar - delph
starý versus nový
| 13. 12. 2008 11:00
co se týče jízdního zážitky a zábavy z jízdy jsem spokojen se starým káčkem. Jak autor píše má trošku motokárovější nastavení, alespoň podle nového, které jsem neměl možnost testovat >:D, takže pokud chci jen malé autíčko na vyblbnutí, jehož provoz nebude tolik stát je lepší starší káčko a trošku poinvestovat do jeho úprav, aby to bylo ještě motokárovější, nebo teda koupit to nové?
Avatar - heidegger
500 X Ka
| 14. 12. 2008 13:19
Jak se mi fiat 500 líbil hned na první pohled, tak tenhle stroj se mi na první pohled nelíbí ani trochu. Připadá mi to celé takové nafouklé, s přerostlými světly. ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku