Ekonomika
je to degen co si jen hreje pisecek pod sebou aby se mu nahodou neco nestalo s jeho kapesnym
jinak proc se tu na auto.cz dosud nepsalo ze v Dilli zakazala registraci novich dieselu a tez zakazala znovuregistraci dieselu starsich 10 let?
jinak proc se tu na auto.cz dosud nepsalo ze v Dilli zakazala registraci novich dieselu a tez zakazala znovuregistraci dieselu starsich 10 let?
Ťok je názorově nekonzistentní a velmi špatný ministr. Nekoncepčně rozkopané cesty, zdražené pojištění, za které se měly koupit sanitky a auta pro hasiče, místo toho se furt dokupují maskované buzer káry, zdražoval by pořád poplatky (přitom dálnice jsou v hrozném stavu) a zvedal drasticky pokuty. A ideálně nás fotil na každém kroku. Na druhé straně 150 na dálnici bylo pro něj moc.... no jasně, to by se tam tolik nevybralo. Doufám, že už bude brzy pryč, oligarchův pohunek. A to už nemluvím o velmi sporných dotacích na elektrická auta... 8-s
Nebude pryč. Svou práci pro politickou stranu odvádí podle not, který dostal a pokud se podíváš na volbení preference...
Snad se odhady pletou a voliči na koblihy podruhé nenaletí. Navíc Babiš si už zdvojnásobil svoje majetky, zakázky a dotace a mohl by zas z politiky jít....spolu s tímto ministrem.
ťok může měnit své komančské názory klidně 3x denně. Neexistuje způsob jak kohokoliv přinutit jít se svým legálním vozem na úpravu.
Ve státech, které by se daly nazvat jinak než policejní či totalitní, by se ministr dopravy měl zabývat především stavem infrastruktury a nikoliv výší pokut a naháněním majitelů aut do servisů.
Ve státech, které by se daly nazvat jinak než policejní či totalitní, by se ministr dopravy měl zabývat především stavem infrastruktury a nikoliv výší pokut a naháněním majitelů aut do servisů.
jsme za blbce
podívej se na výsledky a na prohlášení z poslední "Green" konference. Vždyť tam naplácali takových nesmyslů... škoda slov. Nediv se pak. Problém eko-logů je především to, že nedokážou to EKO vysvětlit logicky.
ja jsem tu komedii ani nesledoval
Tak si nějaké reporty přečti. Fakt mi 80% zúčastněných přišlo jako adepti na diplom za světové darmožroutství. Problém vyřešili tím, že cíle odsunuli na dobu, kdy už většina z nich bude dávno pod drnem - zbavili se odpovědnosti za cokoliv. Darebáci. Ať jim puknou ta nenažraná břicha!
Zase se jen nahráli těm, co považují ekologické aktivity za pouhý podvod a business.
Zase se jen nahráli těm, co považují ekologické aktivity za pouhý podvod a business.
V Nemecku povinna, v Britanii ne. Presne tak je i s odstranovanim DPF. Britanie to z nejakeho duvodu toleruje, Nemecko ne. Zajimave je, ze !"autorita"! je prave v Britanii.
pokud tedy něco nesplňuje to co má, tak se to buď nesmí prodávat nebo odstranit povinně závadu...
Když to auto pošleš na měření emisí tak projde tudíž není co odstranovat/měnit.
[odkaz]
Dieselgate se pomalu začíná projevovat i na prodejích v Evropě a vzhledem k dodacím lhůtám bude nejspíš ještě hůř, 2 měsíce je ještě pořád málo.
Dieselgate se pomalu začíná projevovat i na prodejích v Evropě a vzhledem k dodacím lhůtám bude nejspíš ještě hůř, 2 měsíce je ještě pořád málo.
uvidíme co prinesou výsledky mereni NOx v realu napric vsemi značkami
uz v lednu by mely byt výsledky..
me vic zajima kolik jedu to vypousti v realu nez v laboratori
a hodnoty, kterými se muzou "pyšnit" nektere modely renaultu, nissanu, volva, opelu jsou za hranou daleko vic nez ty u koncernu
uz v lednu by mely byt výsledky..
me vic zajima kolik jedu to vypousti v realu nez v laboratori
a hodnoty, kterými se muzou "pyšnit" nektere modely renaultu, nissanu, volva, opelu jsou za hranou daleko vic nez ty u koncernu
Výsledky nevýsledky, faktem zůstává, že automobily se celosvětově na emisích NOx podílí jen 0.2%. Každému, kdo nemá v hlavě místo mozku drcené tatranky, musí být jasné, že automobily byly těmi, kteří celou věc chytře vymysleli (aby si naplnili bankovní konta), vybrány jako "easy target"... :-!
0.2% ne NOx ale CO2
navíc NOx je hlavne lokalni problém
navíc NOx je hlavne lokalni problém
...jde o chytře vymyšlený problém, ne lokální........
NOx a O3, vznikajici z NOx vlivem slunecniho zareni, ohrozuje lidi s respiračními onemocnenimi
a jen astmatiku je u nas cca 1mil
takze pro tech 1mil astmatiku to je realny problém
a stma není jediny respiracni onemocneni, takze si tem milion vynasob
ale kolenovrtum jezdicim na naftu je jedno, ze si jejich soused nemůže vyvětrat..
a jen astmatiku je u nas cca 1mil
takze pro tech 1mil astmatiku to je realny problém
a stma není jediny respiracni onemocneni, takze si tem milion vynasob
ale kolenovrtum jezdicim na naftu je jedno, ze si jejich soused nemůže vyvětrat..
a proto zakazali prodej naftových SUV. uplny zakaz do všech osobních aut bude nejspis nasledovat.
[odkaz]
[odkaz]
blinkry na jednom VW, koncern místo aby je přepracoval, prosadil změnu EU normy. Takže právně má vše OK a ušetřil hodně peněz ale blinkry z některých, dřív požadovaných úhlů, prostě nejsou vidět. Stejné je to s homologací laserových světel u kterých bylo zjištěno, že na horizontech mohou trvale poškodit zrak protijedoucím. V EU schváleno, v USA pokud vím zakázáno. Boj proti emisím je v EU taky jen trapná komedie. Žádný majitel rakovinometu si nenechá dobrovolně snížit výkon, životnost motoru a zvýšit spotřebu. Nízkoemisní zóny díky bezzubé EU zcela ztrácí smysl.
nizkoemisni zona, kam bude moct naftak s euro 6, který vypust 10x vic jedovaho NOx nez benzin s euro1, kterej bude mit zakaz. a za prevod toho benzinu zaplatíš 10tis, protože podle uredniku ma moc vysoky emise ...
kocourkov
kocourkov
80% rakovinotvorných emisí pochází z lokálních topenišť....zakaž důchodcům topit uhlím... ;-\
však se to resi
za 5 let budes muset mit kotel, který tolik coudit nebude, tedy stary budes muset vyhodit
jsem zvedavej, jestli budes muset vyhodt i stary naftak, které vypousti PM a radove vic NOx nez benzin.
nehazej všechny duchodce do jednoho pytle
za 5 let budes muset mit kotel, který tolik coudit nebude, tedy stary budes muset vyhodit
jsem zvedavej, jestli budes muset vyhodt i stary naftak, které vypousti PM a radove vic NOx nez benzin.
nehazej všechny duchodce do jednoho pytle
Tak proc dal do zákona hlaseni chipnuti motoru? Vzdyt je to uplne stejny.....
Zajímalo by mě, kterýho ťuňťu má pan ministr za poradce. To je jedna politická bota za druhou 😄
Problém je ten, že pokud by dneska muselo každé auto povinně projít legální STK+E, tak půlka aut neprojde... a zakázat půlce aut provoz je přece jen trošku silná káva...
Pro kontrolu skutečných emisí by se musel změnit způsob homologace do té doby můžeš jenom nadávat, ale ty auta prostě projdou už na věky >😁 :-!