Ekonomika
Magister
9
Ťok je názorově nekonzistentní a velmi špatný ministr. Nekoncepčně rozkopané cesty, zdražené pojištění, za které se měly koupit sanitky a auta pro hasiče, místo toho se furt dokupují maskované buzer káry, zdražoval by pořád poplatky (přitom dálnice jsou v hrozném stavu) a zvedal drasticky pokuty. A ideálně nás fotil na každém kroku. Na druhé straně 150 na dálnici bylo pro něj moc.... no jasně, to by se tam tolik nevybralo. Doufám, že už bude brzy pryč, oligarchův pohunek. A to už nemluvím o velmi sporných dotacích na elektrická auta... 8-s
Přejít do diskuze
Snad se odhady pletou a voliči na koblihy podruhé nenaletí. Navíc Babiš si už zdvojnásobil svoje majetky, zakázky a dotace a mohl by zas z politiky jít....spolu s tímto ministrem.
ťok může měnit své komančské názory klidně 3x denně. Neexistuje způsob jak kohokoliv přinutit jít se svým legálním vozem na úpravu.
Ve státech, které by se daly nazvat jinak než policejní či totalitní, by se ministr dopravy měl zabývat především stavem infrastruktury a nikoliv výší pokut a naháněním majitelů aut do servisů.
Ve státech, které by se daly nazvat jinak než policejní či totalitní, by se ministr dopravy měl zabývat především stavem infrastruktury a nikoliv výší pokut a naháněním majitelů aut do servisů.
Já bych řekl, že se spíš konečně poradil s právníky. Od začátku je jasné, že se nelze opřít o některý ze zákonů ČR a kohokoliv nutit k podobným akcím.
Zajímalo by mě, kterýho ťuňťu má pan ministr za poradce. To je jedna politická bota za druhou 😄
Zajímalo by mě, kterýho ťuňťu má pan ministr za poradce. To je jedna politická bota za druhou 😄
Nebude pryč. Svou práci pro politickou stranu odvádí podle not, který dostal a pokud se podíváš na volbení preference...
podívej se na výsledky a na prohlášení z poslední "Green" konference. Vždyť tam naplácali takových nesmyslů... škoda slov. Nediv se pak. Problém eko-logů je především to, že nedokážou to EKO vysvětlit logicky.
ale za blbce jsme a budeme pořád.
Podívej se na jejich konferenci o změně klimatu. Nic si to nezadalo s tím, co tu bylo za socíků.
Vymysleli naprosté *, poručíme větru dešti a to vše za neskutečné prachy, které vybereme od občana.
Podívej se na jejich konferenci o změně klimatu. Nic si to nezadalo s tím, co tu bylo za socíků.
Vymysleli naprosté *, poručíme větru dešti a to vše za neskutečné prachy, které vybereme od občana.
STK jsou soukromé. Díky novým zákonům od příštího roku budou 2x dražší (kromě Prahy), ale tento ministr by v rámci buzeru i tohoto byl schopen.
nizkoemisni zona, kam bude moct naftak s euro 6, který vypust 10x vic jedovaho NOx nez benzin s euro1, kterej bude mit zakaz. a za prevod toho benzinu zaplatíš 10tis, protože podle uredniku ma moc vysoky emise ...
kocourkov
kocourkov
To těžko, protože podle měřícího postupu to auto bez problémů projde. To bys ho musel měřit pod zátěží což ovšem nemůžeš jelikož nemáš tabulku podle, které by jsi vyvodil zda limit splňuje nebo ne. Ony ty údaje jsou totiž měřeny za určitých podmínek a když změníš podmínky kontroly tak je jedno co z auta vyleze, protože to nemůžeš použít.
Pro kontrolu skutečných emisí by se musel změnit způsob homologace do té doby můžeš jenom nadávat, ale ty auta prostě projdou už na věky >😁 :-!
Pro kontrolu skutečných emisí by se musel změnit způsob homologace do té doby můžeš jenom nadávat, ale ty auta prostě projdou už na věky >😁 :-!
Průzkum volebních preferencí vypovídá jen o tom, že tato země je plná ťoků............. ;-\
je to degen co si jen hreje pisecek pod sebou aby se mu nahodou neco nestalo s jeho kapesnym
jinak proc se tu na auto.cz dosud nepsalo ze v Dilli zakazala registraci novich dieselu a tez zakazala znovuregistraci dieselu starsich 10 let?
jinak proc se tu na auto.cz dosud nepsalo ze v Dilli zakazala registraci novich dieselu a tez zakazala znovuregistraci dieselu starsich 10 let?
Tak to je ono. Teď si to trefil. Tady každý řeší kolik vypustí novej diesel motor, ale kolik vypustí kotel na uhlí už nám jaksi uniká. To je primární zdroj znečištění ne auto, který projede kolem.
Otázka je jestli soused nemůže větrat kvůli tomu, že si přijel domů naftovým autem nebo kvůli tomu, že sis zatopil v kamnech. 😉
jj dneska tam auto musí být 30 minut a nově myslím dokonce hodinu! Už těch 30 minut je zbytečnost. Výsledek je takový, že technik 10 minut kontroluje auto a pak se tam 20 minut čeká na čas. V konečným důsledku to jen generuje nekonečný fronty na STK.
Ani na mobilní ani na statický STK nezjistíš nic, takže tímhle opatřením si vůbec nepomůžeš.
Tak si nějaké reporty přečti. Fakt mi 80% zúčastněných přišlo jako adepti na diplom za světové darmožroutství. Problém vyřešili tím, že cíle odsunuli na dobu, kdy už většina z nich bude dávno pod drnem - zbavili se odpovědnosti za cokoliv. Darebáci. Ať jim puknou ta nenažraná břicha!
Zase se jen nahráli těm, co považují ekologické aktivity za pouhý podvod a business.
Zase se jen nahráli těm, co považují ekologické aktivity za pouhý podvod a business.
blinkry na jednom VW, koncern místo aby je přepracoval, prosadil změnu EU normy. Takže právně má vše OK a ušetřil hodně peněz ale blinkry z některých, dřív požadovaných úhlů, prostě nejsou vidět. Stejné je to s homologací laserových světel u kterých bylo zjištěno, že na horizontech mohou trvale poškodit zrak protijedoucím. V EU schváleno, v USA pokud vím zakázáno. Boj proti emisím je v EU taky jen trapná komedie. Žádný majitel rakovinometu si nenechá dobrovolně snížit výkon, životnost motoru a zvýšit spotřebu. Nízkoemisní zóny díky bezzubé EU zcela ztrácí smysl.
to je přesně důvod proč dieselgate vznikla, samý přehlížení a jednou někdo otevřel oči a problém byl na světě
uvidíme co prinesou výsledky mereni NOx v realu napric vsemi značkami
uz v lednu by mely byt výsledky..
me vic zajima kolik jedu to vypousti v realu nez v laboratori
a hodnoty, kterými se muzou "pyšnit" nektere modely renaultu, nissanu, volva, opelu jsou za hranou daleko vic nez ty u koncernu
uz v lednu by mely byt výsledky..
me vic zajima kolik jedu to vypousti v realu nez v laboratori
a hodnoty, kterými se muzou "pyšnit" nektere modely renaultu, nissanu, volva, opelu jsou za hranou daleko vic nez ty u koncernu
Ale neco se deje, nevim jestli to je vysledek dieselgate, ale STK projde zmenami. Nevim jak to bude v praxy, ale uz primo mluvi o kontrolach DPF
80% rakovinotvorných emisí pochází z lokálních topenišť....zakaž důchodcům topit uhlím... ;-\
Výsledky nevýsledky, faktem zůstává, že automobily se celosvětově na emisích NOx podílí jen 0.2%. Každému, kdo nemá v hlavě místo mozku drcené tatranky, musí být jasné, že automobily byly těmi, kteří celou věc chytře vymysleli (aby si naplnili bankovní konta), vybrány jako "easy target"... :-!
každý servis kde se provádí nachipovani bude muset evidovat a hlasit auta. Pritom pokud necha Tok jezdit tyhle auta, tak je to svým zpusobem to same.
Ale kulový. Takhle to určitě fungovat nebude a hlavně nevím v čem bude lepší ten nový kotel na uhlí do kterýho někdo hodí klidně pár PETek ve srovnání s tím starým. To jsou jen snahy jak vytáhnout lidem z kapes peníze. Spalování uhlí v domácích kotlích nebude nikdy čistší.
Asi by ti neuškodilo si nějaký protokol z emisí přečíst, abys zjistil, co se tam měří. :-!
NOx a O3, vznikajici z NOx vlivem slunecniho zareni, ohrozuje lidi s respiračními onemocnenimi
a jen astmatiku je u nas cca 1mil
takze pro tech 1mil astmatiku to je realny problém
a stma není jediny respiracni onemocneni, takze si tem milion vynasob
ale kolenovrtum jezdicim na naftu je jedno, ze si jejich soused nemůže vyvětrat..
a jen astmatiku je u nas cca 1mil
takze pro tech 1mil astmatiku to je realny problém
a stma není jediny respiracni onemocneni, takze si tem milion vynasob
ale kolenovrtum jezdicim na naftu je jedno, ze si jejich soused nemůže vyvětrat..
však se to resi
za 5 let budes muset mit kotel, který tolik coudit nebude, tedy stary budes muset vyhodit
jsem zvedavej, jestli budes muset vyhodt i stary naftak, které vypousti PM a radove vic NOx nez benzin.
nehazej všechny duchodce do jednoho pytle
za 5 let budes muset mit kotel, který tolik coudit nebude, tedy stary budes muset vyhodit
jsem zvedavej, jestli budes muset vyhodt i stary naftak, které vypousti PM a radove vic NOx nez benzin.
nehazej všechny duchodce do jednoho pytle
Samozřejmě... A kdybys zkušebny dovybavil na homologační cyklus, tak budou s určitou pravděpodobností vypadávat auta všech výrobců. Nejen VW.
[odkaz]
Dieselgate se pomalu začíná projevovat i na prodejích v Evropě a vzhledem k dodacím lhůtám bude nejspíš ještě hůř, 2 měsíce je ještě pořád málo.
Dieselgate se pomalu začíná projevovat i na prodejích v Evropě a vzhledem k dodacím lhůtám bude nejspíš ještě hůř, 2 měsíce je ještě pořád málo.
To co se děje se diskutuje už strašně dlouho, jen se to pořád odkládá. STK jsou formalita, každý druhý servis ti umí udělat STK bez auta. Už se to trošku zpřísnilo, teď se snad najíždí na povinné focení motoru, VIN atd. a archivaci. Tím se plete bič na STK, protože pokud PČR chytí vytuněné auto bez DPF měsíc po STK, může zpětně prověřit, jestli tam to auto bylo nebo ne. Dnes je na STK snad 30 minut, s tímto to nebude asi možné stíhat, navíc něco bude stát záznamové zařízení.
Problém je ten, že pokud by dneska muselo každé auto povinně projít legální STK+E, tak půlka aut neprojde... a zakázat půlce aut provoz je přece jen trošku silná káva...
Problém je ten, že pokud by dneska muselo každé auto povinně projít legální STK+E, tak půlka aut neprojde... a zakázat půlce aut provoz je přece jen trošku silná káva...
V Nemecku povinna, v Britanii ne. Presne tak je i s odstranovanim DPF. Britanie to z nejakeho duvodu toleruje, Nemecko ne. Zajimave je, ze !"autorita"! je prave v Britanii.
a proto zakazali prodej naftových SUV. uplny zakaz do všech osobních aut bude nejspis nasledovat.
[odkaz]
[odkaz]
pokud tedy něco nesplňuje to co má, tak se to buď nesmí prodávat nebo odstranit povinně závadu...