Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen rozšíří továrnu v Bratislavě, kvůli výrobě Porsche Cayenne

10 komentářů

Avatar - praděda7
praděda7
Slovákům tyto úspěchy v získávání investic moc přeju. Jen si tam na Slovensko nepusťte nějakého zdivočelého odboráře....... :-!
Avatar - fOE
fOE
Zdivocely odborar (a komunista a birmovany katolik a ochrance hranic shengenu a bojovnik proti korporacim a.... vsechno co zrovna v tu kterou chvili muze nehnat volebni hlasy) predseda vlade. Tomu se zadny odborar na pozici jen odborare nevyrovna. 😐
Kazdopadne ja sam odbory jako nejake univerzalni zlo neodsuzuju. Dokud se to nezvrhne do bodu v jakem je to v Nemecku (viz treba Lufthansa) a jde primarne o zachovani pracovnich mist (ne o nenazranost pri vyjednavani o mzdach) tak maji sve misto.
Avatar - praděda7
praděda7
....zažil jsem osobně "smrt" 2 podniků díky zdivočelým odborářům... ;-\ A souhlas, že odbory potřeba jsou. Proto píši o jen zdivočelých odborářích.... :-!
Avatar - Dinar
Dinar
"...a komunista a birmovany katolik a ochrance hranic shengenu a bojovnik proti korporacim a.... vsechno co zrovna v tu kterou chvili muze nehnat volebni hlasy" >😁 :yes: Bohužel to je popis standardního politika, kterékoliv evropské země, otočky o stoosmdesát během pár týdnů, no problem, podívej se na mutti M. u vás, o víkendu hřímala na sjezdu o nutnosti zastavit ten příliv... jeden se v poslední době vůbec nasměje, bohužel ale jen hořce. ;-\
Avatar - fOE
fOE
O tomhle ani nemluv. Cele nemecke vedeni je docela slusna parodie, ale je to jen zrcadlo toho jake vedeni si dnesni nemci zaslouzi (ostatne to plati uplne stejne i v CR a SVK). I co vidim kolem sebe tak si lidi vubec nekladou spravne otazky, vubec neresi priciny problemu. Teda, kdyby si byli vubec schopni priznat, ze maji problem, ani v tomhle stadiu jeste nejsou... ;-\
Avatar - speedfred
speedfred
Ako ano je to fajn,ale ak ma ekonomiku držať nad vodou iba jedna oblasť priemyslu. No neviem . Keby to bolo aspon nejak rovnomerne rozložené po krajine,ale 3 automobilky budu v sesedstve.
Avatar - praděda7
praděda7
Ano, souhlas s tím rozložením po krajině. Ale v dnešní době, kdy všichni jedou systémem JIT, by to bylo logisticky moc nákladné.... ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
To rozložení do růz. oblastí průmyslu je taková čítanková mantra, v reálu to nejde, zvlášť u tak malé ekonomiky jakou je Slovensko. Automotive je dobrá karta, může mít výkyvy, ale hraje se pořád, jsou mnohem rizikovější, z hlediska fatálních konců, oblasti průmyslu, nemluvě o tom, že automotive zahrnuje v subdodávkách velmi rozdílné obory od strojírenství po chemii a udržuje obecně vysokou úroveň technologie i know how. 😉
Avatar - fOE
fOE
V DE se ted docela resi co s Drazdanskou tovarnou VW. Vyroba dvou luxusnich SUV od Lamborghini a Bentley padla, budoucnost pristiho Phaetonu je minimalne otazna (a taky nejde zrovna o masovku). Ve svetle toho se resilo, ze by to Drazdan mohlo zamirit prave Cayenne, ale z toho ted zda se taky seslo. No, nemecky odborar si na zamestnance sahat nenecha, tak jsem docela zvedav jak tohle zalepi.
Avatar - praděda7
praděda7
Kdyby loni nezavedli v Německu minimální mzdu, tak to mohli zalepit uprchlíky. Nesmí se také zapomínat, že německé odbory část VW vlastní a sedí v dozorčí radě.