Novinky
V DE se ted docela resi co s Drazdanskou tovarnou VW. Vyroba dvou luxusnich SUV od Lamborghini a Bentley padla, budoucnost pristiho Phaetonu je minimalne otazna (a taky nejde zrovna o masovku). Ve svetle toho se resilo, ze by to Drazdan mohlo zamirit prave Cayenne, ale z toho ted zda se taky seslo. No, nemecky odborar si na zamestnance sahat nenecha, tak jsem docela zvedav jak tohle zalepi.
Kdyby loni nezavedli v Německu minimální mzdu, tak to mohli zalepit uprchlíky. Nesmí se také zapomínat, že německé odbory část VW vlastní a sedí v dozorčí radě.
Kazdopadne ja sam odbory jako nejake univerzalni zlo neodsuzuju. Dokud se to nezvrhne do bodu v jakem je to v Nemecku (viz treba Lufthansa) a jde primarne o zachovani pracovnich mist (ne o nenazranost pri vyjednavani o mzdach) tak maji sve misto.