Novinky
praděda7
3
Slovákům tyto úspěchy v získávání investic moc přeju. Jen si tam na Slovensko nepusťte nějakého zdivočelého odboráře....... :-!
Přejít do diskuze
O tomhle ani nemluv. Cele nemecke vedeni je docela slusna parodie, ale je to jen zrcadlo toho jake vedeni si dnesni nemci zaslouzi (ostatne to plati uplne stejne i v CR a SVK). I co vidim kolem sebe tak si lidi vubec nekladou spravne otazky, vubec neresi priciny problemu. Teda, kdyby si byli vubec schopni priznat, ze maji problem, ani v tomhle stadiu jeste nejsou... ;-\
"...a komunista a birmovany katolik a ochrance hranic shengenu a bojovnik proti korporacim a.... vsechno co zrovna v tu kterou chvili muze nehnat volebni hlasy" >😁 :yes: Bohužel to je popis standardního politika, kterékoliv evropské země, otočky o stoosmdesát během pár týdnů, no problem, podívej se na mutti M. u vás, o víkendu hřímala na sjezdu o nutnosti zastavit ten příliv... jeden se v poslední době vůbec nasměje, bohužel ale jen hořce. ;-\
V DE se ted docela resi co s Drazdanskou tovarnou VW. Vyroba dvou luxusnich SUV od Lamborghini a Bentley padla, budoucnost pristiho Phaetonu je minimalne otazna (a taky nejde zrovna o masovku). Ve svetle toho se resilo, ze by to Drazdan mohlo zamirit prave Cayenne, ale z toho ted zda se taky seslo. No, nemecky odborar si na zamestnance sahat nenecha, tak jsem docela zvedav jak tohle zalepi.
To rozložení do růz. oblastí průmyslu je taková čítanková mantra, v reálu to nejde, zvlášť u tak malé ekonomiky jakou je Slovensko. Automotive je dobrá karta, může mít výkyvy, ale hraje se pořád, jsou mnohem rizikovější, z hlediska fatálních konců, oblasti průmyslu, nemluvě o tom, že automotive zahrnuje v subdodávkách velmi rozdílné obory od strojírenství po chemii a udržuje obecně vysokou úroveň technologie i know how. 😉
....zažil jsem osobně "smrt" 2 podniků díky zdivočelým odborářům... ;-\ A souhlas, že odbory potřeba jsou. Proto píši o jen zdivočelých odborářích.... :-!
Kdyby loni nezavedli v Německu minimální mzdu, tak to mohli zalepit uprchlíky. Nesmí se také zapomínat, že německé odbory část VW vlastní a sedí v dozorčí radě.
Ano, souhlas s tím rozložením po krajině. Ale v dnešní době, kdy všichni jedou systémem JIT, by to bylo logisticky moc nákladné.... ;-\
Ako ano je to fajn,ale ak ma ekonomiku držať nad vodou iba jedna oblasť priemyslu. No neviem . Keby to bolo aspon nejak rovnomerne rozložené po krajine,ale 3 automobilky budu v sesedstve.
Zdivocely odborar (a komunista a birmovany katolik a ochrance hranic shengenu a bojovnik proti korporacim a.... vsechno co zrovna v tu kterou chvili muze nehnat volebni hlasy) predseda vlade. Tomu se zadny odborar na pozici jen odborare nevyrovna. 😐
Kazdopadne ja sam odbory jako nejake univerzalni zlo neodsuzuju. Dokud se to nezvrhne do bodu v jakem je to v Nemecku (viz treba Lufthansa) a jde primarne o zachovani pracovnich mist (ne o nenazranost pri vyjednavani o mzdach) tak maji sve misto.
Kazdopadne ja sam odbory jako nejake univerzalni zlo neodsuzuju. Dokud se to nezvrhne do bodu v jakem je to v Nemecku (viz treba Lufthansa) a jde primarne o zachovani pracovnich mist (ne o nenazranost pri vyjednavani o mzdach) tak maji sve misto.