Žádná tříválcová srač*ka! Za mě je vítěz atmo V8 od Shelbyho. Dokazuje, že turba nejsou potřeba. Za takový motor, palec hore :yes: . Zelenáčci nejspíš rudnou nejdříve zlostí a po nastartování blednou závistí....a pustí si podobný zvuk přes repráčky nahraný aspoň do kabiny.
Ford :yes: !!!
Individualita
2
Přesně tak, Shelby je jasná volba :yes😒br />
A Volvo se taktéž umístilo, tedy nebude to asi tak zlé 😉
Anonym
2
Shelby a 3,6 V6 od GM :yes: :yes:
qwerty99
3
Presne 3,6 V6 od GM super motor,
mel jsem tu cest vykonu dostatek (281 plnokrevnejch koniku v mem pripade) a pri bezne jizde spotreba za 8,5/100km a pri ostre jizde se spotreba proste nepocita 😜
qwerty
Anonym
1
tak to byla ještě starší verze, současná atmo má 322 Hp a oturbená 400
TeeJay
1
Ono je třeba taky idět, že V8 Shelby do Focusu prostě nedáš. 😉
Individualita
1
Další důvod proč nebrat Focuse >😁
TeeJay
0
>😁 Tak by se na to taky dalo dívat. >😁
Ale nemůžu se zbavit dojmu, že ward´s trošku smrdí. Ty V6 od Nissanu a GM nejsou, aspoň tedy papírově, vůbec ničím výjimečné, působí to dojmem, že bylo potřeba za každou cenu dostat do desítky nějakou novou atmosféru, protože ty staré, které údajně převálcovaly ty diesly a turba, se tam vrátit nemohly. Už je to zpolitizované úplně stejně, jako IEOTY. 8-s
Anonym
1
A jako čím nejsou vyjimečné? tobě se zdá 325 HP z 3,6 málo?
Legendární HEMI V8 5,7 má nějakých 375, to je o 50 HP víc je je to osmiválec s o 2 litry větším objemem.
A oturbená 3,6 má 400 koní. Tolik měl muj Jaguar 4,2 V8 s kompresorem. Motor co se dělal až někdy do roku 2009
TeeJay
0
OK, jestli má Cady 325 k, tak beru zpět, to je luxus, to mi nějak uniklo :yes😒br />
Pro mě je trošku za očekáváním ta Maxima, čekal jsem víc. I když vím, že naladění motorů pro USA není zrovna bernou mincí.
Anonym
0
Caddy a další auta s tímhle motorem měla už v roce 2007 311 Hp z 3,6 atmo. To neměli ani němci, kteří měli 300-305 Hp z 3,5-3,6 V6 v té době.....
webpaja
0
BMW v té době u třílitru 90HP/litr, Caddy 86,4. Mercedes pak dával ve stejný době 305HP z 3,5litru, tedy 87HP/litr.
Individualita
1
Prašť jako uhoď. Ale v Evropě poté nastoupila foukátka...
webpaja
0
Ano, to bez diskuze. V US se ještě pár NA motorů najde.
TeeJay
0
Ani tam to už moc dlouho nevydrží.
Anonym
0
Já myslím že chvíli ještě jo, zakazníci na to sou a FCA nemá peníze. Ty už slibují Pentastar s turbem, multiairem tak 6 let a velký kulový. Pořád nemaj ani přímej vstřik, být pozadu za GM o 9 let je krutý >😁 >😁
CHerokee
2
Je část klientely, která prostě ty malinké motůrky nechce. V USA běžně jezdí třeba veterány z 60. a 70. let. (teda ne u moře, ve vnitrozemí, bo tehdy to nemělo pozink). A i v Evropě se to rozmáhá - Mercedes, Porsche se začínají starat o veterány svých zákazníků, případně je nabízet. A pak samo hlad v Evropě i po dovozu nových atmosfér z USA, v čele s mustangem. Chytrý tah v době downsizingu. Navíc je po krizi a zase tato autka jdou na odbyt. A to je dobře. Ještě sundat tu zelenou pakáž, co tady šikanuje automobilky, kdy dochází k takovým absurditám, že největší motor v na Evropu velkých autech jako je superb nebo volvo xc90 mají max 4 válce.
Individualita
2
No jak píše Barik, na atmosféru je to slušný výkon. Ono bez turba ten progres nemůže být kdovíjaký. Ale nějakou extra váhu tomu nepřikládám, stejně jako u COTY atd. Je to hlavně marketing 😉
Ford :yes: !!!
A Volvo se taktéž umístilo, tedy nebude to asi tak zlé 😉
mel jsem tu cest vykonu dostatek (281 plnokrevnejch koniku v mem pripade) a pri bezne jizde spotreba za 8,5/100km a pri ostre jizde se spotreba proste nepocita 😜
qwerty
Ale nemůžu se zbavit dojmu, že ward´s trošku smrdí. Ty V6 od Nissanu a GM nejsou, aspoň tedy papírově, vůbec ničím výjimečné, působí to dojmem, že bylo potřeba za každou cenu dostat do desítky nějakou novou atmosféru, protože ty staré, které údajně převálcovaly ty diesly a turba, se tam vrátit nemohly. Už je to zpolitizované úplně stejně, jako IEOTY. 8-s
Legendární HEMI V8 5,7 má nějakých 375, to je o 50 HP víc je je to osmiválec s o 2 litry větším objemem.
A oturbená 3,6 má 400 koní. Tolik měl muj Jaguar 4,2 V8 s kompresorem. Motor co se dělal až někdy do roku 2009
Pro mě je trošku za očekáváním ta Maxima, čekal jsem víc. I když vím, že naladění motorů pro USA není zrovna bernou mincí.