Ward´s Auto zveřejnilo svůj tradiční žebříček nejlepších současných motorů. Při pohledu na výsledky anket z minulých let neuvěříte, že jde o stejnou soutěž...
Žádná tříválcová srač*ka! Za mě je vítěz atmo V8 od Shelbyho. Dokazuje, že turba nejsou potřeba. Za takový motor, palec hore :yes: . Zelenáčci nejspíš rudnou nejdříve zlostí a po nastartování blednou závistí....a pustí si podobný zvuk přes repráčky nahraný aspoň do kabiny.
Presne 3,6 V6 od GM super motor,
mel jsem tu cest vykonu dostatek (281 plnokrevnejch koniku v mem pripade) a pri bezne jizde spotreba za 8,5/100km a pri ostre jizde se spotreba proste nepocita :-P
Ale nemůžu se zbavit dojmu, že ward´s trošku smrdí. Ty V6 od Nissanu a GM nejsou, aspoň tedy papírově, vůbec ničím výjimečné, působí to dojmem, že bylo potřeba za každou cenu dostat do desítky nějakou novou atmosféru, protože ty staré, které údajně převálcovaly ty diesly a turba, se tam vrátit nemohly. Už je to zpolitizované úplně stejně, jako IEOTY. 8-s
Já myslím že chvíli ještě jo, zakazníci na to sou a FCA nemá peníze. Ty už slibují Pentastar s turbem, multiairem tak 6 let a velký kulový. Pořád nemaj ani přímej vstřik, být pozadu za GM o 9 let je krutý >:D >:D
Je část klientely, která prostě ty malinké motůrky nechce. V USA běžně jezdí třeba veterány z 60. a 70. let. (teda ne u moře, ve vnitrozemí, bo tehdy to nemělo pozink). A i v Evropě se to rozmáhá - Mercedes, Porsche se začínají starat o veterány svých zákazníků, případně je nabízet. A pak samo hlad v Evropě i po dovozu nových atmosfér z USA, v čele s mustangem. Chytrý tah v době downsizingu. Navíc je po krizi a zase tato autka jdou na odbyt. A to je dobře. Ještě sundat tu zelenou pakáž, co tady šikanuje automobilky, kdy dochází k takovým absurditám, že největší motor v na Evropu velkých autech jako je superb nebo volvo xc90 mají max 4 válce.
No jak píše Barik, na atmosféru je to slušný výkon. Ono bez turba ten progres nemůže být kdovíjaký. Ale nějakou extra váhu tomu nepřikládám, stejně jako u COTY atd. Je to hlavně marketing ;-)