Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroba VW Phaeton skončí na jaře, manufaktura v Drážďanech bude přebudována

Volkswagen hledá využití pro moderní továrnu v Drážďanech. Na nový Phaeton si totiž ještě počkáme.
Zpět na článek
17. 12. 2015 11:01
17. 12. 2015 11:18
17. 12. 2015 11:30
17. 12. 2015 11:42
17. 12. 2015 12:50
18. 12. 2015 09:15
17. 12. 2015 13:52
17. 12. 2015 14:39
17. 12. 2015 14:51
17. 12. 2015 15:07
17. 12. 2015 15:38
17. 12. 2015 15:43
17. 12. 2015 15:48
17. 12. 2015 15:04
17. 12. 2015 15:40
17. 12. 2015 15:44
17. 12. 2015 15:47
17. 12. 2015 15:50
17. 12. 2015 15:59
18. 12. 2015 10:55
18. 12. 2015 15:09
18. 12. 2015 19:18
21. 12. 2015 13:34
21. 12. 2015 23:17
22. 12. 2015 08:18
22. 12. 2015 23:47
17. 12. 2015 12:40
17. 12. 2015 13:12
17. 12. 2015 13:21
17. 12. 2015 14:23
17. 12. 2015 15:14
17. 12. 2015 14:56
17. 12. 2015 15:08
17. 12. 2015 15:13
17. 12. 2015 15:32
17. 12. 2015 15:39
17. 12. 2015 15:42
17. 12. 2015 15:53
17. 12. 2015 16:12
17. 12. 2015 16:22
17. 12. 2015 16:23
17. 12. 2015 16:42
17. 12. 2015 16:51
17. 12. 2015 17:02
17. 12. 2015 18:03
17. 12. 2015 19:15
17. 12. 2015 22:21
18. 12. 2015 00:12
18. 12. 2015 00:18
18. 12. 2015 00:36
18. 12. 2015 16:57
18. 12. 2015 18:44
18. 12. 2015 12:20
18. 12. 2015 15:47
17. 12. 2015 15:44
17. 12. 2015 15:47
17. 12. 2015 15:52
17. 12. 2015 15:57
17. 12. 2015 16:04
17. 12. 2015 16:24
17. 12. 2015 16:28
17. 12. 2015 16:40
17. 12. 2015 16:56
17. 12. 2015 16:48
17. 12. 2015 16:52
17. 12. 2015 17:01
17. 12. 2015 17:04
17. 12. 2015 17:09
17. 12. 2015 17:33
17. 12. 2015 19:15
17. 12. 2015 22:23
17. 12. 2015 22:37
18. 12. 2015 00:12
17. 12. 2015 22:35
18. 12. 2015 00:02
18. 12. 2015 01:11
18. 12. 2015 15:49
18. 12. 2015 08:32
18. 12. 2015 11:09
17. 12. 2015 22:31
18. 12. 2015 00:07
17. 12. 2015 22:41
17. 12. 2015 22:58
17. 12. 2015 23:58
17. 12. 2015 15:43
17. 12. 2015 12:46
17. 12. 2015 14:40
17. 12. 2015 23:40
18. 12. 2015 00:14
18. 12. 2015 00:42
18. 12. 2015 00:54
18. 12. 2015 15:53
18. 12. 2015 21:23
18. 12. 2015 04:53
17. 12. 2015 23:38
17. 12. 2015 12:23
17. 12. 2015 12:50
17. 12. 2015 13:17
17. 12. 2015 14:28
17. 12. 2015 14:55
17. 12. 2015 15:34
17. 12. 2015 15:45
18. 12. 2015 04:54
18. 12. 2015 07:26
18. 12. 2015 12:25
18. 12. 2015 13:05
17. 12. 2015 15:33
17. 12. 2015 12:32
17. 12. 2015 12:53
17. 12. 2015 13:30
17. 12. 2015 15:17
17. 12. 2015 19:58
17. 12. 2015 20:40
17. 12. 2015 21:10
18. 12. 2015 00:20
18. 12. 2015 00:39
18. 12. 2015 15:55
18. 12. 2015 10:05
18. 12. 2015 15:56
17. 12. 2015 14:57
17. 12. 2015 15:20
17. 12. 2015 15:26
17. 12. 2015 15:35
17. 12. 2015 15:59
17. 12. 2015 16:27
18. 12. 2015 00:24
17. 12. 2015 15:26
17. 12. 2015 15:36
17. 12. 2015 15:44
17. 12. 2015 16:01
17. 12. 2015 16:28
18. 12. 2015 00:27
18. 12. 2015 04:58
18. 12. 2015 15:59
19. 12. 2015 22:28
20. 12. 2015 11:18
20. 12. 2015 11:57
20. 12. 2015 14:09
18. 12. 2015 16:01
17. 12. 2015 23:03
17. 12. 2015 14:59
17. 12. 2015 15:25
17. 12. 2015 16:02
17. 12. 2015 16:37
17. 12. 2015 16:58
17. 12. 2015 23:07
18. 12. 2015 11:25
18. 12. 2015 00:30
18. 12. 2015 05:01
18. 12. 2015 11:07
18. 12. 2015 11:20
18. 12. 2015 11:22
18. 12. 2015 17:02
18. 12. 2015 21:15
19. 12. 2015 09:04
19. 12. 2015 09:09
19. 12. 2015 10:21
19. 12. 2015 15:10
19. 12. 2015 15:34
19. 12. 2015 15:14
19. 12. 2015 15:26
19. 12. 2015 15:35
19. 12. 2015 15:38
19. 12. 2015 15:26
19. 12. 2015 09:53
18. 12. 2015 21:14
19. 12. 2015 09:52
19. 12. 2015 13:18
18. 12. 2015 16:07
19. 12. 2015 09:51
19. 12. 2015 10:31
19. 12. 2015 15:04
19. 12. 2015 15:31
19. 12. 2015 15:37
19. 12. 2015 15:44
19. 12. 2015 22:19
19. 12. 2015 22:21
20. 12. 2015 09:36
20. 12. 2015 10:31
20. 12. 2015 11:20
20. 12. 2015 11:55
20. 12. 2015 14:11
20. 12. 2015 14:35
20. 12. 2015 14:54
20. 12. 2015 15:03
20. 12. 2015 15:15
21. 12. 2015 11:59
21. 12. 2015 19:51
22. 12. 2015 00:37
23. 12. 2015 03:38
20. 12. 2015 14:12
20. 12. 2015 14:19
20. 12. 2015 14:22
20. 12. 2015 14:29
20. 12. 2015 14:52
20. 12. 2015 16:39
20. 12. 2015 16:40
20. 12. 2015 13:19
20. 12. 2015 14:36
20. 12. 2015 14:47
17. 12. 2015 16:31
18. 12. 2015 00:32
18. 12. 2015 05:03
18. 12. 2015 11:16
18. 12. 2015 21:13
18. 12. 2015 11:19
18. 12. 2015 21:13
18. 12. 2015 16:10
19. 12. 2015 21:37
20. 12. 2015 11:21
20. 12. 2015 11:59
17. 12. 2015 19:22
17. 12. 2015 15:51
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
17. 12. 2015 16:04
17. 12. 2015 16:34
18. 12. 2015 00:33
18. 12. 2015 16:12
19. 12. 2015 21:38
Avatar - Barrichello
17. 12. 2015 11:01
Slava
konečně je aspon dieselgate donutila tenhle prodelečnej model ukončit. Od začátku bylo jasný že to je propadák, v USA naprosto totální jen nadutý VW nechtěl připustit pořážku. No ted musí >:D
Rozbalit vlákno
94
Avatar - Emel
17. 12. 2015 11:18
Re: Slava
A Veyron je samozřejmě taky propadák... vlastně by měli vyrábět jen Golfa... aby ses jim mohl smát, že vyrábějí jen Golfa ;-)
Avatar - Individualita
17. 12. 2015 11:30
Re: Slava
Tak Golf je přece tak univerzální auto, že jistě zvládne nahradit i Veyron >:D
Avatar - Barrichello
17. 12. 2015 11:42
Re: Slava
Veyron coby super/hyper sport je trochu něco jiného než Phaeton, notabene když maj v portfoliu Audi A8 >:D
17. 12. 2015 12:50
Re: Slava
tu A8 ktera je spise "chudej" prubuznej Phaetonu :-)
18. 12. 2015 09:15
Re: Slava
Phaeton byl od sameho zacatku naprosty nesmysl. Obchodne i technicky. Vznikl jen pro to, ze manageri z Wolfsburgu nechteli jezdit v A8 - takova byvala rivalita v ramci konzernu. Auto, ktere realne ujede 400km na jednu nadrz je nesmysl. Ostatne - stejne jako soucasne elektromobily.
17. 12. 2015 13:52
Re: Slava
Tak Veyron je unikát. Tohle je trochu větší předraženej Passat.
17. 12. 2015 14:51
Re: Slava
Asi stejně jako je "eskláda" jen trochu přifouknuté a předražené "céčko".
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2015 15:07
Re: Slava
To právě ne - vo hodně hodně horší :-)

Nečet si aktuální test týhle třídy? Panamera, A8, S-Klasse a BMW 7 - v tomhle pořadí skončily. Odzadu ;-)

Phaeton je asi tak o patnáct kategorií za Panamerou :-)
17. 12. 2015 15:38
Re: Slava
Mezi C a S je ten rozdíl výrazně víc vidět.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2015 15:43
Re: Slava
Rozdíl mezi C a S je hlavně sedět :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2015 15:04
Re: Slava
Jj správně Veyron byl podobnej ekonomickej ultrapropadák ;-)
17. 12. 2015 15:40
Re: Slava
Tak Veyron byl otázkou prestiže VW. To není auto vyráběný za účelem, že na tom automobilka zbohatne.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2015 15:44
Re: Slava
To jo - ale plán nebyl ani drtivě prodělat :-)
17. 12. 2015 15:47
Re: Slava
To nejspíš ne, jenže to že budou drtivě prodělávat zjistili až v době, kdy už ten projekt spolykal tolik pěnez, že by bylo dražší celý vývoj zahodit a to auto nedodělat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2015 15:50
Re: Slava
To je sporný ;-)

Ne vážně - že sou v čoudeli zjistili dost dlouho před plánovanym starem prodejů + auto díky atraktivní karoserii sedělo na dráze asi MPV atd. :-)
Kloubouk dolu že nad tim všim nakonec zvítěli a ukázalo se že když je neomezeně peněz fakt de trochu poručit větru dešti ale za cenu která je prostě příliš
17. 12. 2015 15:59
Re: Slava
Občas prostě je potřeba udělat něco bez ohledu na návratnost investic. Už jen kvůli tomu zadostiučinění, že se ti to nakonec povedlo. A když na to měli volný finanční prostředky tak proč ne ;-) Fakt je že další supersport se jim bude stavět líp, protože už se se stavbou Veyronu spoustu věcí naučili.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2015 10:55
Re: Slava
Jenže ten hyperprodělek, největší v historii oboru nebyl v plánu ;-)
18. 12. 2015 15:09
Re: Slava
Na to serepes. Prodělali na Veyronu. Vydělali na něčem jiným. VW to sice stálo velký prachy, ale ne takový, aby si nemohli dovolit takový auto postavit i s prodělkem. Nemyslím, že by si tam někdo teď rval vlasy z hlavy kolik je stál projekt Veyron peněz.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2015 19:18
Re: Slava
Na prodělek 100 milionů na kus pes nesere ani u obřích firem jako je Toyota nebo VW
Na zpoždění několik let když vzali zálohy taky spíš ne
Současný projekty Porsche 918, La Ferrari, McLaren P1 nebo Koenigsegg Regera považuju za mnohem zajímavější

I když jezdit před deseti lety gétéčkem s reálnou cenou 130 milionů bez daně asi nebylo špatný :-)
Problém je i určení Veyronu. Na dráze mu to na daj i nesrovnatelně levnější auta. Maximální rychlost vpodstatě není kde využít a cena za jedno takový zrychlení je přes 2 miliony a okamžitá návštěva servisu - to je dost i pro bohatý. Jako ukázka co při absolutním plýtvání peněz jde dobrý, jinak..
21. 12. 2015 13:34
Re: Slava
Když ty se na to koukáš pořád moc přes peníze. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 12. 2015 23:17
Re: Slava
Jinej pohled neni - někdo snad možná jo ale masovej výrobce jako Volkswagen dělá auta jen pro peníze ;-)
22. 12. 2015 08:18
Re: Slava
Některý projekty se nefinancujou pro zisk, ale z reklamních účelů a za účelem zvýšení prestiže značky. I když souhlasím s tebou, že když s tím VW začínal, tak asi vedení netušilo, kolik to bude stát ve finále peněz.
Avatar - Hammunasakra
22. 12. 2015 23:47
Re: Slava
Tohle je normální třída aut který dělá spousta značek, od Maserati nove po Hyundai. Ne reklamní model

Možná nemusel vydělávat ale mega prodělek, 14 let stejnej model zatímco konkurence inovuje a ukončení výroby bez nástupce určitě nebylo
O konci výroby se v průběhu let párkrát psalo, pak to před úplnou katastrofou na chvíli zachránily prodeje v Číně ale konkurence je mezitím o 3 generace dál - to je moc
17. 12. 2015 12:40
Re: Slava
Propadák to nebyl, na to že to byl naprostej exot tak se jich prodalo překvapivě hodně, jen za letošek to je skoro 1/3 prodejů A8, což je na 13 let starou techniku velmi dobré číslo.
17. 12. 2015 13:12
Re: Slava
Financny prepadak urcite ano - strata 28000 eur na auto.
[odkaz]
Avatar - Aoyagi
17. 12. 2015 13:21
Re: Slava
No, a kolik toho pak vydělali zpátky na servisu, a kolik z vývoje toho auta použili v jiných autech, třeba Bentley?
Avatar - Aoyagi
17. 12. 2015 15:14
Re: Slava
Servisní ceny a spolehlivost netuším (ale někde jsem slyšel, že se spolehlivostí to je nic moc, zkusím dohledat) a v Bentley použili snad většinu Phaetona, ne?
17. 12. 2015 14:56
Re: Slava
To je stejný jako veyron, to že prodělávám na prodaném kuse neznamená že se mi to nezaplatí jinde - jak je psáno níže.