Loni na autosalonu v Moskvě byl představen koncept Chevroletu Niva. Jak bude vypadat sériová verze a kdy vlastně přijde? Ruský patentový úřad uvolnil snímky.
Já se domníval, že Nivu vyráběla Lada, která dosud existuje, jak známo. Nic to však nemění na tom, že a) to spojení nezní hezky b) je to absurdní, vzhledem k historickým souvislostem.
jménem Republiky a Výboru Národní Bezpečnosti jste všichni zatčeni, odsouzeni k deporatci na Novaju Zemluju a to za porušení hodnot, tradic a ideálů Národní fronty, za rozvracení republiky, kolaboraci a popory západoněmeckých revanšistů
Našly by se desítky Gilgitovych příspěvků v diskuzi kde by podobná reakce seděla. Ale v tomto případě je to velkej úlet. To už můžete zabanovat rovnou 2/3 diskuteru za podobné navážení
Gilgit byl několikrát zabanován za hulvátské chování, původní účet mu byl dokonce odstaven. Nic jiného než urážky redaktorů i diskutujících důvodem nebylo. A jak je vidět, pokračuje v tom směle dál.
přijde mi smutný,když tu v jednom kuse někdo "opravuje" profíky..To ať si každej přebere sám... Ale je fakt,že články pana Dragouna jsou fajn a takřka bezchybné.
Nějaké chyby člověk odpustí například blogerovi,který to dělá pro svůj dobrej pocit a ne pro peníze. Pokud se někdo novinařinou živí,měl by podle toho článek vypadat. Nebylo by lepší psát bez chyb,než banovat Gilgita?
Zádného. Na to abych já (nebo kdokoliv jiný) mohl posoudit práci novináre toho novináre nemusím znát osobne, dulezité je císt jeho clánky. A dukazu pro to co jsem napsal je na Auto.cz víc nez dost.
Ostatne v diskusích pod ruznými clánky jsem zcela konkrétne poukazoval na nedostatky.
Kolik redaktorů a spolupracovníků auto.cz znáte osobně, že si dovolujete tvrdit toto? Nabízel jsem vám nedávno osobní setkání. Nereagoval jste. Tak buďte tak laskav a přestaňte mlít nesmysly. Případně se zařiďte dle mého předchozího příspěvku výše, abyste ukázal redaktorům auto.cz, jak se dělá novinařina.
Jméno americké automobilky ve spojení s (u nás) velmi dobře známým jménem modelu malého teréního auta vzniklého v Sovětském svazu nezní ani trochu absurdně.
Ta jedna reakce navíc už mě nezdrží. Kombinace Chevrolet a Niva mi připadá dost absurdní, čekal bych, že se to každý dovtípí a i pokud ne, tak bude reagovat bez nějakých invektivů. Ale zřejmě jsem měl předpokládat, že někteří se tomu prostě nedokáží vyhnout.
Ze se bude snazit psát kvalitní clánky.
Ze hlavní soucástí jeho práce nebude opisování cizích clánku.
Ze bude schopen psát autorské clánky ve kterých krome tiskových zpráv a informací z jiných médií pouzije výsledky vlastních resersí, to znamená prímých kontaktu (osobních, telefonických, emailových) s lidmi z automobilové branze, vyhledávání informací ruznými zpusoby, vlastních znalostí a vlastního archívu.
Ze nebude protezovat nebo znevýhodnovat nejakou firmu, znacku a podobne a nebude zámerne uvádet nepravdivé informace.
Ze se bude snazit delat co nejméne chyb a po upozornení chyby opraví (ta druhá cást platí samozrejme pro internet).
Ze bude respektovat autorský zákon a uvádet zdroj pokud cituje z jiného média.
To jsou bezné zásady novinariny kterými se redaktori a spolupracovníci Auto.cz bohuzel casto nerídí.
To by nebyl zásadní problém, chtelo by to jen tomu venovat cas. Pri tom mnozství clánku by nebyl problém najít dost textu ze kterých bylo opisováno a kdy v rozporu s autorským zákonem nebyl uveden zdroj.
Ještě chvíli, Gilgite, a začnu být vuglární taky. Nebo odejdete z tohoto serveru dobrovolně a založíte si vlastní? Seženete inzerci, reklamu, hezky od píky, tak, jako začínalo auto.cz před osmnácti lety? Můžete začít, když vám tenhle nevyhovuje ani obsahem ani kvalitou. Doufám, že auto.cz doženete za dalších osmnáct let. Hodně zdaru.
Nejak nevidím ze by nick Sleeper krizoval jiné nicky za výpady proti me nebo jiným diskutérum. Moje reakce na nick ikarus není nijak neslusná na rozdíl od jeho drívejsích sprostých vypadu. Ty nevadily?
Tak já se taky výborne bavím. Hned tvoje prvi dve vety jsou velice úsmevné.
"Já si tady chodím něco přečíst. Nemusím psát,páč se vše dovím od redakce a odborníků." - tvoje slova "páč se vše dovím" vyvsvetlují vsechno. Ale i méne nárocné ctenárské vrstvy je treba nejak obsluhovat.
Jinak chápu ze nedokázes sesmolit nic k veci, nemuis to okecávat. Predchozí odstavec vysvetluje vse. >:D >:D >:D
Já si tady chodím něco přečíst. Nemusím psát,páč se vše dovím od redakce a odborníků. Ty jsi jen takové zpestření .Já tě nijak moc nepročítám ,protože ty píšeš jak papoušek a to stačí přečíst pouze jednou. Já se dobře bavím a ty pokud zuříš nebo kvičíš to je voda na mlýn. Jen tak dál .Bacha ať ti nepraskne žilka. :-)
Je poucné videt jaké slinty ty povazujes za vtipné. Ovsem neprekvapujes. Lepsí si ani nepredstavovat kdo se vyskytuje v tvém okolí. >:D >:D >:D
Jo a kdyz se podívám na tvoje vcerejsí a dnesní kecy tak neco k tématu clánku by nebylo? Ja vím ze na to nemás ale kdyz se budes moc snazit tak treba neco sesmolís.
Není Ondrej Koromaz,ale Ištván Krokomáz. Není Slovák,ale Maďar. Nemá australské občanství,ale indické.Nepracuje v Číně,ale vPákistánu,kde opravuje rikše a koňské povozy. :-)
Je dost odkazu na verzi Ondrej Koromhaz, vcetne oficiálních z GM. Bez cárky nad "a", tu v anglických zdrojích samozrejme nepouzívají a tu mozná v pase nemá.
Veškeré anglicky mluvící zdroje mimochodem uvádí přepis, který jsem použil původně. Pokud ho má v australském pasu....? Ale ne, je to (Čecho)slovák, beru :-)
Designér nového Chevroletu Niva se nejmenuje Ondrei Koromaz ale Ondrej Koromház. Je to Slovák který dnes má australské obcanství a v posledních letech pracuje v cínském designovém studiu General Motors,