Novinky
Český trh v listopadu 2008: Hyundai i10 opět zvítězil mezi nejmenšími, Chevrolet Spark spadl
136 komentářů
Panda není žádná... sranda. Potvrdila dokonale, že když se fiat soustředí na svou doménu, to jest malá auta pro lidi jimž je svět diamantových drzků v prémiových lodích z jistých majetkových důvodů odepřen, přináší to ovoce úspěchu. Panda těží z dokonalé praktičnosti (vysoká pětidveřová karoserie) z dobře nastavené ceny a z vizuální jedinečnosti. Popravdě ovšem je potřeba si napsat, že sice méně praktické (neboť než na třídveřové variaci) zato esteticky velmi povedené je TWINGO II. Žezlo důstojného premianta by po Pandě v tomto segmentu mohli převzít bratři - SPLASH/AGILA, u nich vnímám velmi silně aktuální vizualitu, segmentární vizualitu následujících pěti let.
Z hlediska kvality zpracování, materiálnů, jízdního komfortu, image a v tomto segmentu až nevídaně dospělé vizáže pak nelze než doporučit Foxe. Auto, které nemá ambice plnit roli nákupní tašky pro rodinu, auto, které má své, taktéž v aktuálním segmentu nevídané, charisma. Jen to vědět.
BRAVO PANDA :yes:
Z hlediska kvality zpracování, materiálnů, jízdního komfortu, image a v tomto segmentu až nevídaně dospělé vizáže pak nelze než doporučit Foxe. Auto, které nemá ambice plnit roli nákupní tašky pro rodinu, auto, které má své, taktéž v aktuálním segmentu nevídané, charisma. Jen to vědět.
BRAVO PANDA :yes:
nedávno dali repete Fifth Gearu na Discovery, kde dávali porovnávačku Aygo vs Fox. Design "zkoumal" nějaký architekt. verdikt - s Foxem nemůžete přijet na nějakou garden party, je prostě odporné :-!
také zrovna Foxe nepovažuju za povedené auto. Řekněme si na rovinu, VW potřeboval vykrýt díru na trhu a tohle auto primárně vyvinuté pro rozvojový jihoamerický trh se mu celkem hodilo do karet. Nicméně požadavky na auta v Evropě a v Brazílii jsou - řekněme si na popravdě poněkud odlišné. Podpořen nijak zvlášť zajímavou cenou, o technice a designu nemluvě, měl VW ortel podepsán už v době uvedení na trh. O auto nebyl, není a v nejližší době ani nebude zájem.
VW měl navázat se svým malým vozem na originální Lupo a snažit se vyrobit nástupce za konkurenční cenu v segmentu. Lupo špatné rozhodně nebylo a pohřbila jej právě jeho nesmyslná cenovka atakující větší Polo...
VW měl navázat se svým malým vozem na originální Lupo a snažit se vyrobit nástupce za konkurenční cenu v segmentu. Lupo špatné rozhodně nebylo a pohřbila jej právě jeho nesmyslná cenovka atakující větší Polo...
moje řeč.. mini auto má být sranda auto, musí ti už od pohledu vyloudit úsměv. Od Foxe dýchá leda čekání na důchod.
Tiež som to videl a preto ťa opravím. Nejednalo sa o architekta, ale o design špecialistu a nebola to garden párty, ale nejaký veeeľmi "špešl" hotel. Príchod Ayga zhodnotili ako - bohatá panička s vkusom ich prišla navštíviť z nákupov a príchod Foxu - nejaký chudák tu zablúdil a prišiel sa spýtať na cestu... 😉
by som bol zvedavý ako by sa tvárili na nás, kebysme dorazili pred tú garden party v Hiltone na našich poctivých stodvaiáškoch... 😉 😄 >😒]
ja by som na Š120 (v ang. určite rarita...) bol v pohode, len neviem čo by povedali na tvoj Seat... >😒] 😉
jazva, vám všetkým ten seat voláko nedá a nedá pokoja... >😁 či už sa v Blave predáva?? Ja som naň fakt zvedavý a celkom vážne si ho vyzkúšam. Predsa len ma zaujíma ako funguje španielsky firemný tunning v praxii... >😒] Inak nepochybuj o tom, že keby prišli taký kovbojovia ako sme my na tú garden party na škodylakoch, celebrity by si z nás cvrnknuly do gaťiek... >😁
Predáva, už som ich pár na ceste videl. Žiadny zjav, zdiaľky nevieš či ide o Ibizu alebo cee´d (poprípade Mazdu3), zbližša ale vynikne malé trojuholníkové okienko pred späťákmi. Napohľad okrem pokrčenej kisne nič moc, mňa osobne nijak nenadchol ani interiér, na fotkách vyzerá lepšie, ale v priamom porovnaní s Fábkou je to kráľovná. Aj tu na serveri máš akurát malý testík. Obodovaný je, aby Fabia neprehrala na totálku, ale okrem o niečo väčšieho kufra a trochy vzduchu nad sedadlami navyše neponúka voči Ibize absolútne nič.
myslím, že se baví o Exeu 😉
jinak to o čem se ty bavíš je šeredné
jinak to o čem se ty bavíš je šeredné
Nenapísali presne o čom, ale môže byť...
Ibiza škaredá je, ale vyberať si medzi ňou a Fabiu, tak v tom mám jasno. 😉
A k tomu Exeu....mne meno Exeo hrozne pripomína meno Nexia...a mám pocit, že istá paralela nie je len v mene...
Ibiza škaredá je, ale vyberať si medzi ňou a Fabiu, tak v tom mám jasno. 😉
A k tomu Exeu....mne meno Exeo hrozne pripomína meno Nexia...a mám pocit, že istá paralela nie je len v mene...
když Pierrovi někdo předhodí Seata. tak myslí Exeo. Protože vlastní Exeo před koncernovou úpravou 😉
Aj mňa by nasralo, keby ma niekto takým spôsobom degradoval...
nikto tu nikoho nedegraduje a nikto sa myslím ani nenasiera. Len sa zabávame... 😉
Si si istý, že vieš o čom píšem?
ja som si naprosto istý. Firemný španielsky tuning = Exeo. Základom je minulá Audi A4, ktorou jazdím a chlapci sa škodoradostne zabávajú. Ale sranda musí byť a ja sa rozhodne nehnevám. A na zvezenie v Exee som vážne zvedavý... 😉
No ak im ten slaboduchý vtip k zábave stačí, však nech sa bavia, nie? 😉 😉 😉
Aj Dacia bola 100% Renault, a dokonca jeden z najlepších. Ibaže odkedy to bola Dacia, renaultovská kvalita bola ta tam...
Myslím, že som to dobre porovnal s tou Nexiou. Kadett bol originál. Racer kópia(legálna). Nexia bastard. Posledne menované označenie sa hodí aj na Exeo.
Aj Dacia bola 100% Renault, a dokonca jeden z najlepších. Ibaže odkedy to bola Dacia, renaultovská kvalita bola ta tam...
Myslím, že som to dobre porovnal s tou Nexiou. Kadett bol originál. Racer kópia(legálna). Nexia bastard. Posledne menované označenie sa hodí aj na Exeo.
No o tom "cvrknutí" viem svoje... V jednom z mojich predchádzajúcich zamestnaní som prišiel do Schwechatu na letisko pre majiteľku firmy (angličanka) a tá hneď volala riaditeľovi do BA, že či má firma nejaké problémy, keď ju na letisku čaká nejaký ukrainský mafián. >😁 Normálne sa bála nasadnúť do auta. Potom sme sa na tom vo firme dobre bavili... 😉
preboha jazva, čím si prišiel?? Mercedesom Mamutom?? A ako vlastne vyzeráš?? To abysom mal strach keď prídem na Petržku... 😲
neboj sa, nič hrozného... Sám neviem, čo ju to napadlo. Mám síce holú hlavu, ale to má dnes kde-kto. Ale asi to bolo tou mojou povestnou jazvou... 😉
a prišiel som na elite tej doby. Daewoo Espero! >😒]
a prišiel som na elite tej doby. Daewoo Espero! >😒]
espero, to bol sen zeleninárskych kovbojov prvej polovice 90. rokov... 😉 no hlavu mám občas holú aj ja, jazva na čele mi tiež na kráse nepridáva. Mohli bysme založiť takú malú, dvojčlennú blavo-pražskú mafiu zameranú na strašenie anglických dôchodkýň.... >😒]
no to teda mohli! >😁 Ja mám jazvu vzadu na hlave cca 10-12 cm. Od ucha k zátylku. A tuším ešte jednu tiež vzadu ale nejako zvislo...Aj kúsok z pravého ucha mi dokonca chýba, ale tak fakt iba kúsok... 😉
A Teba po narodení pohodili pitbulovi na hranie? >😁
A to zase nie, len pamiatka na mladícku nerozvážnosť a výbušnosť. Pustil som sa do chlapíka s nožom a ja som mal len holé ruky... >😁 dnes by som to už samozrejme nespravil... ;-\
jazva, jazva, tebe sa tie bitky raz neoplatia.... dúfam, že keď ťa až tak dorezal, než si padol v krvi, riadne si mu nakopal prD.el!!!
4 zlomené rebrá, prasknutá sánka, zostali mu asi dva zuby a celkovo bol nejaký opuchnutý a červeno fialový. Pravdu povediac si toho z tej "akcie" moc nepamätám. Skôr ten ranný výsluch na polícii a príchod domov. A flirtovanie s mladou lekárkou na pohotovosti, čo ma šila... >😁
jazva ty si tedy drak. Čo sa mezi vami stalo že ste sa tak pobili??
Ale to nie všetko ja. Najvýraznejšiu spomienku mám na to ako si ho do parády zobral kamarát 185cm/150kg. Ako keď sa stretne rozbehnutý vlak s papierovou krabicou. Potom mám "záznam" - sanitka, mladá doktorka, policajti, rodičovstvo. U policajtov som ešte nafúkal 1,8 a už si fakt nespomínam prečo sa to celé začalo...
😉 Asi alkohol + diskotéka + blbé poznámky alá 507. Mne vtedy moc nechýbalo... ;-\
😉 Asi alkohol + diskotéka + blbé poznámky alá 507. Mne vtedy moc nechýbalo... ;-\
kde sa to stalo?? v Petržke??
nie, v petržke nie. V tedy som býval ešte v u rodičov v Hlohovci... Tak cca 7-8 rokov dozadu.
A my sa nepoznáme náhodu? Do Hlohovca som si odchodil svoje školské roky na ZŠ Leninova ulica... 😉
185/150 kg a Tvoj kamarát?...počuj...môžem byť aj ja Tvoj kamrát? >😒] >😁 😉
prečo nie... máš aj ty podobné "rozmery" ???? On ale za to nemôže, že tak veľmi narástol... >😁
No výška by aj šla...akurát že váhu mám cca. polovičnú.
A v tomto krutom svete potrebujem kamarátov s takýmito kamarátmi! >😒]
A v tomto krutom svete potrebujem kamarátov s takýmito kamarátmi! >😒]
Nemá tvoje manželka to Espéro?
Ty rád snívaš, že? Lebo ak jestvuje nesympatické, nudné, škaredé auto bez štipky života, nápadu, hravosti alebo nápaditosti, úplne bez duše a charizmy, tak je to práve a jedine Fox. Týmto kombi-prevedením ho dorazili totálne...
[odkaz]
[odkaz] :no:
[odkaz]
[odkaz] :no:
Zajímavé...až na to, že mně to velice silně připomíná Cromu se znakem VW na přední masce...
Z toho si nič nerob, kombinácia slabozrakosti, deformácie sietnice, zeleného a šedého zákalu a krátkozrakosti je raz taká. Vidíš všeličo a všelikde, a nič z toho nie je pravda. Ale nevadí, hlavne že jesť ti chutí... >😒]
No, mám radost, stačí hodit nahodit udičku a místní pitomci se hned chytí. čekal jsem sice déle, ale dočkal jsme se. Jinak obdicuji tvoji donekonečna opakovanou frízi o "nesympatickém, nudném, škaredém autu bez štipky života, nápadu, hravosti alebo nápaditosti, úplne bez duše a charizmy´" tady opakuješ u většiny škodovek a volkkswagenů už několik let a ono pořád nic, co? Holt se budeš muset smířit s tím, že i kdyby ses tady upsal, nic s tím nenaděláš. Prostě slovenský proletář s cézarovským komplexem (jak tady už kdosi při jiné příležotosti psal). Ale piš dál, kdyby sem nepsali takoví jako ty, člověk by si nevážil dostatečně těch kvylitních, zajímavých a vtipných příspěvků, které tady taky jsou. 😄
Zábavne je že ten druhý odkaz je zo stránky luxcar.com. >😒]
Ty zase tiež snívaš. Asi Ťa nenapadlo, že tento SpaceFox nie je pre Európu, ale iné štáty. A tam sa hodí dokonalo. MPV sú drahé a nie každý kto ich chce, naň má. A odrazu je tu volksMPV. Vynikajúca myšlienka. Týmto Fox odstrelili zpomnedzi konkuretov, tak ako je to pre VW už tradičné. :yes:
Ale jebenko, ty nečítaš, ty len hádaš, o čom tu ľudia píšu, a potom plodíš také nezmysly... Ja neriešim Európu (kde si sa to preboha dočítal?) ani ostatný svet. Ja píšem o Foxovi ako takom. V tvojom veku by si ešte nemal piť, zabíja to mozgové bunky a potom vidíš lacné MPV tam, kde je iba podivný kombík s väčšou svetlou výškou kvôli zlým cestám. Mimochodom, lacné MPV kúpiš aj v Európe, stačí sa poobzerať a mať trochu rozhľad, ktorý, ako niekedy tvrdíš, vraj máš. Ale teraz dosť pochybujem...
Na horný odstavec môžem dať len :yes: , ale Fox má nejaký IMAGE a charizma nad konkurentmi? Preháňaš, preháňaš a snážíš sa VW chváliť už všade. Ale načo? VW má toľko vynikjaúcich aut.
Vymenuj. Ja som pri sebeväčšej snahe žiadny naozaj mastrovský kus nenašiel.
Up!-sklamanie roku. Napriek veľkým očakávaniam len tradičné mini s klasickým pohonom.
Fox-v nešnej debate, myslím, dostatočne charakterizovaný.
Polo-už dosť zastaraný model, navyše nie práve lacný vzhľadom na ponuku. Nástupcu potrebuje ako soľ, verejnosť naňho nedočkavo čaká.
Golf-sklamanie číslo dva, novší kabát je pekný, interiér kvalitný, technika - stará. Aspoň je sľúbená skoršia generačná výmena. Kombík V. generácie prišiel po funuse, dlhý zadok so svetlami v ázijskom štýle si veľa sympatií nezískal.
Passat-po nástupe noviniek ako Mondeo, Insignia alebo C5 nápadne bledne. Pre niekoho dokonalá kára, pre iného studená sterilná technika bez iskry.
Passat CC-pekný voz. Nová karoséria, ktorá mnohým vzala dych. Ale mnohí v ňom vidia len tvarovú kópiu nemenovaného Mercedesu, a pre iných je len obyčajným Passatom v iných šatách. Módna vlna "štvordverových kupé", ktorá môže padnúť tak rýchle ako sa zjavila.
Phaeton-námet mnohých diskusií o opodstatnenosti jeho existencie pod značkou VW. Dokonalé auto s nedokonalou - značkou. Imidž je nanič, ale keď chýba, je to na zúfanie.
EOS-Zaujímavé auto, akurát mu trochu chýba osobitosť podporovaná osobitým menom. Zúfalo mu chýba iskra a svojbytnejšie tvary, degradovaný tiež použitím palubky v ďalšom modeli. Ale asi najoriginálnejší model značky, hoci tiež prišiel (ako je u VW zvykom) ako posledný.
Golf Plus-podivná kreácia na tému Golfa. Viac priestoru? Nafúkneme. Podivný vzhľad, účelnosť a praktičnosť diskutabilná.
Touran-pre mňa jeden z najkrajších Volksagenov, pekné a sympatické auto. Žiaľ, asi najproblémovejšie a najporuchovejšie MPV na trhu. Nešťastie na kolesách.
Tiguan-povedzme, že pohľadné SUV. Sklamaním je interiér. A aj fakt, že stretnúť ho na ceste je skôr zriedkavosť ako pravidlo. Čím to asi bude?
Touareg-mastodont na kolesách. Prekvapivo malý interiér voči obrovskej kisni. Lepšie vybavené vozy hodne poruchové. Veľké SUV, ktoré v dnešnej dobe akosi stráca lesk.
Sharan-"dědek" na kolesách. Na dnešnú dobu takmer archaizmus, stále dostupný v predajniach za nie práve výhodnú cenu. Hanba Volkswagenu.
Tak mi ukáž to vynikajúce. Možno jedno alebo dve. Kde si nahrabal tie ostatné?
Up!-sklamanie roku. Napriek veľkým očakávaniam len tradičné mini s klasickým pohonom.
Fox-v nešnej debate, myslím, dostatočne charakterizovaný.
Polo-už dosť zastaraný model, navyše nie práve lacný vzhľadom na ponuku. Nástupcu potrebuje ako soľ, verejnosť naňho nedočkavo čaká.
Golf-sklamanie číslo dva, novší kabát je pekný, interiér kvalitný, technika - stará. Aspoň je sľúbená skoršia generačná výmena. Kombík V. generácie prišiel po funuse, dlhý zadok so svetlami v ázijskom štýle si veľa sympatií nezískal.
Passat-po nástupe noviniek ako Mondeo, Insignia alebo C5 nápadne bledne. Pre niekoho dokonalá kára, pre iného studená sterilná technika bez iskry.
Passat CC-pekný voz. Nová karoséria, ktorá mnohým vzala dych. Ale mnohí v ňom vidia len tvarovú kópiu nemenovaného Mercedesu, a pre iných je len obyčajným Passatom v iných šatách. Módna vlna "štvordverových kupé", ktorá môže padnúť tak rýchle ako sa zjavila.
Phaeton-námet mnohých diskusií o opodstatnenosti jeho existencie pod značkou VW. Dokonalé auto s nedokonalou - značkou. Imidž je nanič, ale keď chýba, je to na zúfanie.
EOS-Zaujímavé auto, akurát mu trochu chýba osobitosť podporovaná osobitým menom. Zúfalo mu chýba iskra a svojbytnejšie tvary, degradovaný tiež použitím palubky v ďalšom modeli. Ale asi najoriginálnejší model značky, hoci tiež prišiel (ako je u VW zvykom) ako posledný.
Golf Plus-podivná kreácia na tému Golfa. Viac priestoru? Nafúkneme. Podivný vzhľad, účelnosť a praktičnosť diskutabilná.
Touran-pre mňa jeden z najkrajších Volksagenov, pekné a sympatické auto. Žiaľ, asi najproblémovejšie a najporuchovejšie MPV na trhu. Nešťastie na kolesách.
Tiguan-povedzme, že pohľadné SUV. Sklamaním je interiér. A aj fakt, že stretnúť ho na ceste je skôr zriedkavosť ako pravidlo. Čím to asi bude?
Touareg-mastodont na kolesách. Prekvapivo malý interiér voči obrovskej kisni. Lepšie vybavené vozy hodne poruchové. Veľké SUV, ktoré v dnešnej dobe akosi stráca lesk.
Sharan-"dědek" na kolesách. Na dnešnú dobu takmer archaizmus, stále dostupný v predajniach za nie práve výhodnú cenu. Hanba Volkswagenu.
Tak mi ukáž to vynikajúce. Možno jedno alebo dve. Kde si nahrabal tie ostatné?
Na obranu Tigiho - ten se prodává dobře, jen je to Stealth auto. V běžném provozu neviditelné
Môže byť. Až na interiér ho považujem za celkom vydarené auto. Vídam ho skoro dnne, ale nie na ulici, len na parkovisku pri jednej výrobnej hale vo VW.
Fakt je, že spatřit Tiguana je problém, i když ti jede vstříc. Občas ho vídám, ale to se musím soustředit, protože design je dotáhnutej k dokonalosti aby nijak "nerušil" a nevyčníval. Hodně zaraženej jsem byl v showroomu VW, kde auta na podstavcích a nablejskaný vyniknou, ale s Tigim to ani nehlo - furt stejně šedivej.
Tohle není tabulka pro třídní majstrštyky. Zde se cení především počet dveří a to, zda uvezeš jednu či dvě basy plzní v kufru.
Obdobným solitérem, jakým je Mercedes-Benz CLS ve své třídě, je i solitérem FOX, VW FOX ve třídě své. Proč tomu takje? No především pro velký, ve své třídě nepochybně nadprůměrný vnitřní prostor, který se ovšem VW nesnaží ohraničit pěti dvěřmi a zaplnit vystresovanou pětičlenou rodinou. Fox je autem pro distingovaného singlistu, případně moderně žijící dvojku. A o tom to je - podvozek ze subkompaktu, vynikající jízdní schopnosti, špičkový, pružný motor, klasicky perfektní ovládání vozu... ikonozní výrobce.
Ostatní až na pár výjimek na to jdou obráceně. Ještě, že tu Foxe máme... Ještě ho tak mít v garáži...
BRAVWO :yes:
Obdobným solitérem, jakým je Mercedes-Benz CLS ve své třídě, je i solitérem FOX, VW FOX ve třídě své. Proč tomu takje? No především pro velký, ve své třídě nepochybně nadprůměrný vnitřní prostor, který se ovšem VW nesnaží ohraničit pěti dvěřmi a zaplnit vystresovanou pětičlenou rodinou. Fox je autem pro distingovaného singlistu, případně moderně žijící dvojku. A o tom to je - podvozek ze subkompaktu, vynikající jízdní schopnosti, špičkový, pružný motor, klasicky perfektní ovládání vozu... ikonozní výrobce.
Ostatní až na pár výjimek na to jdou obráceně. Ještě, že tu Foxe máme... Ještě ho tak mít v garáži...
BRAVWO :yes:
proboha jen to snad ne.... 😒
Přijde krize a ještě budem za foxteriéra rádi!
čoveče, to už radši nějakou olítaninu z bazáče... 😒
minulý týždeň som bol v českej zemi(2dni 1 noc) a videl som veci, ktoré na slovensku nevidieť. Konkrétne som stretol 2 Foxy a dokonca až 3 Tiguany. Za tak pomerne krátky čas, je to na môj vkus až priveľa. No a dokonca som videl aj Lagunu - kupéčko v Hodoníne... 😉
Ty si žiješ, takhle si vyrazit na západ... >😁
sem - tam sa mi podarí. Ale fakt iba občasne. To vieš, tu u nás na východe je to bieda a treba sa občas pozrieť na tú vašu českú zem. 😉 Hlavne keď môžem ísť sám a obdivovať vaše slečny, čo sa mi tentoraz nepodarilo...
Slečny si nemusíme závidět, ale naší Kateřinu Zelenou asi nemáte :yes:
tak tú nepoznám. ;-\ Ale máš pravdu, že slečny máme na oboch stranách pekné. Len pri tých autách ma to dosť zarazilo, že človek prejde pár kilometrov a za chvíľu uvidí to, čo sa mu inde nepodarilo uvidieť za oveľa dlhšie obdobie. Napríklad z Rakúska takéto skúsenosti nemám.
Tak Tiguany vidim i u nás na vsi pořád, zase Foxe jsem snad nikdy neviděl, nebo o tom nevim 😉
Ako sa hovorí - iný kraj, iný mrav. Alebo nie? 😉 Je ale fakt, že čo je Tigi v obehu, tak som ho u nás stretol iba 1x (slovom JEDEN KRÁT)!!! Potom vytiahnem päty z dediny a hneď takýto nával. Sa mi nečuduj, že mi to príde divné... >😁 Napr. v HU ma udivilo to množstvo Suzuki. Som sa miestami cítil ako v nejakom Suzukilande... 😉
Dyť říkám, divná země...
No Tiguan z venku vypadá celkem přijatelně..na rozdíl od Foxe... Tiguan je O.K.
Laguna vypadá taky moc pěkně..., takže si měl pěkný den.... :yes:
No Tiguan z venku vypadá celkem přijatelně..na rozdíl od Foxe... Tiguan je O.K.
Laguna vypadá taky moc pěkně..., takže si měl pěkný den.... :yes:
No pravdu povediac, ja by som skôr prekusol toho Foxa, ako Tigiho. Nejako mi proporčne nesedí. Ale ak sa to niekomu páči, tak prosím... Mne sa tiež stáva, že sa mi páčia veci, čo sa nepáčia iným.
A laguna je kapitola sama o sebe. Neviem sa rozhodnúť, či je to moja "šálka kávy", alebo nie. Prvý moment bo "wow" a keď som sa zadíval, tak som nejako triezvel. Tak som radšej pridal plyn a bola preč. Mám pocit, že je to s ňou ako keď vidíš peknú ženu odzadu a ona sa zrazu otočí tvárou k tebe a ty si v duchu povieš - prečo si to pre boha robila!!!!! 😉
A laguna je kapitola sama o sebe. Neviem sa rozhodnúť, či je to moja "šálka kávy", alebo nie. Prvý moment bo "wow" a keď som sa zadíval, tak som nejako triezvel. Tak som radšej pridal plyn a bola preč. Mám pocit, že je to s ňou ako keď vidíš peknú ženu odzadu a ona sa zrazu otočí tvárou k tebe a ty si v duchu povieš - prečo si to pre boha robila!!!!! 😉
Já mam dobytek, lidi budou žrát věčně a povoz taky utáhnou. Hlavně žádný povinný ručení, žádný gumy, jen žerou a se...ou.
A je v luxusní výbavě,prává kůže,žádné tvrdé plasty,čtyřnásobné zpracování paliva >😁
Když má tolik předností tak je mi záhadou proč jich jezdí tak málo.Možná by se měl nad tím někdo zamyslet kde se stala chyba.
Kde udelali soudruzi z NDR chybu? >😒]
"Tak soudruzi, aby všem bylo jasné, proč jsme dovoz Volkswágenů k nám nepovolili, tak důvod je popravdě ten, že západoněmecký soudruh, když myslí, tak myslí za valuty, a když domyslí do výšky vejplaty, kterou mu kapitalistický vydřiduch v lepším případe vyplatí, pak už myslet přestane, a proto jsou jejich auta úplně nedomyšlená, kazová, a pak se to všecko sere, nikdo to nechce, a nabízejí to nám, asi si myslí, že jsme tak blbí, a koupíme to. Ale to se šeredně mýlí, soudruzi, my jejich odpad nechceme, třeba je západoněmecký, druhotných surovin u nás máme taky dost, tak ať se s těma lidovýma autama serou dál hezky sami."
No neviem ako je v Cechách rozvinutá a pouzívaná pracovná pozícia v Amerike nazývaná spin doctor, ale Ty si na to ideálny kandidát. Obhájit neobhájitelné, vykrútit sa zo vsetkého a vytvárat pozitívny image niecomu, co vsetci zatracujú, znásat výsmech za prezentované názory a vzápatí príst s novou, este absurdnejsou apoteózou. Clovece ved tým sa iní zivia, tak preco to tu Ty robís zadarmo? 8-s >😁
"Clovece ved tým sa iní zivia, tak preco to tu Ty robís zadarmo? 8-s >😁"
Tak tuhle jistotu sem už dávno ztratil...
Ale hlavní je, že Fox je ikona..., o tom tady nikdo nepochybuje.
P.S. Já to furt říkám, že lidi jsou tady nějací divní, když nakupují škodovky a Golfy a nekupují Foxe...
Tak tuhle jistotu sem už dávno ztratil...
Ale hlavní je, že Fox je ikona..., o tom tady nikdo nepochybuje.
P.S. Já to furt říkám, že lidi jsou tady nějací divní, když nakupují škodovky a Golfy a nekupují Foxe...
Takže pridáme ešte jeden pár dverí (pre psa), dozadu licencovaný teindoor a máme jedničku segmentu! >😁 Až na tú Plzeň, GTI, ty si asi spadol z jahody, kto kúpi takúto ozdobu ciest a technický "majstrštyk", tak nie je buran, čo pije pivo, ale estét,ktorému drink musí niekto naliať a podať... Takže kufor snáď na aktovku a notebook...
S tým Foxom si to celkom trafil, isteže, cpať na jeho poddimenzované zadné sedačky rodinu je absurdné. A ten, kto si proti svojej vôli raz za čas dozadu sadne, nejaké tie nervy s nastupovaním cez sklopenú vodičovu sedačku snáď vydrží...
Jedného Foxa vídam skoro pravidelne, zvykne parkovať pri Baumaxe, keď ide majiteľ na nákupy. Keď som sa ho opýtal, či to autíčko rovnako dobre jazdí ako vyzerá (asi pochopil dvojzmysel, lebo sa v momente nasral), veľmi mu do reči nebolo. Až potom mi jeho spolujazdec prezradil, že ho to "auto" stálo cez 400 litrov, kúpil ho žene, a tá mu ho po dvoch týždňoch vrátila, nech na takom hnoji jazdí sám. Teraz s tým robí drobné nákupy pre firmu... Ikona jak prasa, teda fakt.
Mať ho v garáži, asi sa k tej garáži radšej nepriznám... ;-\
S tým Foxom si to celkom trafil, isteže, cpať na jeho poddimenzované zadné sedačky rodinu je absurdné. A ten, kto si proti svojej vôli raz za čas dozadu sadne, nejaké tie nervy s nastupovaním cez sklopenú vodičovu sedačku snáď vydrží...
Jedného Foxa vídam skoro pravidelne, zvykne parkovať pri Baumaxe, keď ide majiteľ na nákupy. Keď som sa ho opýtal, či to autíčko rovnako dobre jazdí ako vyzerá (asi pochopil dvojzmysel, lebo sa v momente nasral), veľmi mu do reči nebolo. Až potom mi jeho spolujazdec prezradil, že ho to "auto" stálo cez 400 litrov, kúpil ho žene, a tá mu ho po dvoch týždňoch vrátila, nech na takom hnoji jazdí sám. Teraz s tým robí drobné nákupy pre firmu... Ikona jak prasa, teda fakt.
Mať ho v garáži, asi sa k tej garáži radšej nepriznám... ;-\
Ten tvoj romantický príbeh ala Rosamunde Pilcher bol úbohý, ale aspoň, že si napísal, že sa "nasral", lebo tovja arogancia a nevychovanosť je naozaj zúfalá. :no:
Klaudie, objektivně (technicky, materiálově, rozměrově, motorově) vzato nemá FOX ve své třídě konkurenci. Vizualita Foxe je věc, o níž bychom mohli rozvinout poměrně košatou diskuzi, postačí snad jen - je to snad jediné auto, které ve své třídě vypadá jako... dospělé auto.
FOX je takřka "lidová ceeleska" ... >😁 , no... skoro >😁 😉
FOX je takřka "lidová ceeleska" ... >😁 , no... skoro >😁 😉
Chváliš tu Foxa, pritom si ho tento mesiac nikto nekúpil. VW FOX je jediný, jediný VW v Európe, ktorý patrí k tej skupine aut, ktorú voláme ABSOLÚTNY PRIEMER. Cenou nevyniká, dizjanom už vôbec. Interiér je priemerný, ten priestor vzadu namiesto sedadla je celkom dobrá myšlienka, ale spolu s tromi dverami nerobí z Foxu dvakrát praktické auto. Materiály priemerné, jazdné vlastnosti sú dobré, ale nemyslím, že vo svojej triede tak extra ako v iných VW a ešte k tomu jedine s motorom HTP-Je to dobrý a úsporný motor-ak nenaložíš auto, ale ponúkať jedine trojvalec sa mi nezdá. Aspoň tu na Slovensku ponúkajú trojvalec, neviem ako u Vás. Nie žeby som Ti chcel oponovať. Ale FOX ten jediný VW, ktorý nemáš v čom chváliť. A tvoj text mi pripadá, ako by si vymýšaľ ako len vychváliť VW. Tak prosím Ťa-nesnaž sa tu z Foxa robiť premianta.
A kolik lidí myslíš, že si tu tento měsíc koupilo Ferrari.... >😁 😉
Popravdě, jak píši nad tebou Klaudiovi, Fox ve své třídě nemá konkurenci. A to je fakt.
Popravdě, jak píši nad tebou Klaudiovi, Fox ve své třídě nemá konkurenci. A to je fakt.
Jo, jo. Proto ma tak oslnive prodeje.
Napsat o 1.2HTP, ze je to spickovy pruzny motor - to uz je diagnoza.
Zbytek nema ani smysl komentovat, tim motorem jsi ukazal, ze jsi absolutne nekriticky co se VW tyce, takze dalsi diskuze by byla ztratou casu.
Napsat o 1.2HTP, ze je to spickovy pruzny motor - to uz je diagnoza.
Zbytek nema ani smysl komentovat, tim motorem jsi ukazal, ze jsi absolutne nekriticky co se VW tyce, takze dalsi diskuze by byla ztratou casu.
Je zajímavé, že přestože má Fiat 500 také jen dvoje dveře, prodá se ho až šestinásobně víc než foxe (navíc je relativně míň praktický), Twingo, taktéž dvoje dveře a dobré prodeje.
Totiž, na prvním místě je image a design (to se týká pouze třídveřových modelů!!), pak až cena.
Totiž, na prvním místě je image a design (to se týká pouze třídveřových modelů!!), pak až cena.
Tak potom nechápen prečo je na prvom mieste i10 a až na deviatom zo štrnástich je Fiat 500 s pomerom predaných aut približne 1:6. 😲
Jednak mluvil u třídveřových modelech, ale především nezapomínej na dramatický rozdíl v ceně obou aut, v zásadě se dá říci, že F500 v holobytu začíná cenově tam, kde končí i10 "v plné palbě"... Kdo má na jednom kusu větší marži, jistě netřeba připomínat. 😉
Neviem ako sa Fox predáva v celej Europe, ale tu na Slovensku, a aj v Česku nič moc. Je to kvôli tomu, že celý Fox je dobré auto. Ale ničím výnimočné. Já ososbne by som nevidel najmenší dôvod si nekúpiť Clio Storia alebo Thaliu namiesto Foxa. Veď za tú cenu tiež dostanem solídne auto s oveľa univerázlnejším motorom a o celý vesmír praktickejšie hlavne pokiaľ ide o Thaliu. Fox proste nie volks-wagen 21. sotročia, ako s ním vyrukovali v reklame. Je to bia priemrné, ničím nevytŕčajúce auto z davu.
tak teraz s tebou musím súhlasiť a len doplním, že namiesto slova "Fox" sa do tvojej reakcie môže (s výnimkou Passat CC) dosadiť každý produkt VW. A bude to dokonca ja pravda...
Nuž, zato, že od Passatu očávaš zvezenie ako v BMW 7 ešte neznamená, že je priemrným autom svojej triedy.
Ja (a dúfam,že ani nikto iný) neočakávam, že Passat ma zvezie ako BMW 7 ... 8-s Len nie som z neho taký "odvarený" ako poniektorý tu diskutujúci. A to na ňom dokonca aj jazdím a dokonca aj v slušnej výbave. Ale nikdy sa mi nestalo, že by som si pri jazde, alebo po nej povedal "wow". Prídem, sadnem, odveziem sa, vystúpim. Absolútne bez emócii. Teda pokiaľ ma niekto nevytočí počas jazdy svojim vodičským "umením"
Pravda je taká, že ani pre priemrného Slováka alebo Čecha by táto trieda nebola vyhovujúca ako rodinný automobil. A tak ide naozaj o druhé auto do rodiny alebo štýlovku. Dobre, nechajme Fiat 500 a MINI tak. Toto sú drahé autá a kto chce, tak si ic kúpi. Ale čo ostatný? Já ososbne sa vôbec nečujem, že najlepším je i10. Táto trieda nie je o štýlvok dizane, s výnimkou "tých dvoch". Je len a len o cene a prekatickosti. Preto by som asi nekúpil ani 107, ani C1 ani Aygo. Za túto cenu dostanem Fabiu a nie núdzové auto do mesta, na ktorom je vidieť snahu o maximálnu možnú úsporu nákladov. Sedadlá bez opierky, tachometer, ktorý nie integorvaný do palbuky, bakelitová palubka. Bože, ktorý *** si môže za túto cenu kúpiť ako, ktoré vyzerá ako Nano Európy? Veľmi ma hnevá, že toto trio je tak úspešné. Je smutné, že ľudia sp slepý a dokážu dať také množstvo peňazí za najlacnšjeiš auto, len preto, že vyzerá štýlovo. Podobne ako s 206 SW Fabia Combi bola vo všetkých, všetkcýh lepšia, no aj tak nemohla predajom konkurevať Peugeotu. to ja tragické.
Je to prostě tak, minimálně 50% lidí hodnotí auta podle vzhledu, teprve potom podle techniky a nakonec se podívají na "kvalitu plastů" nebo spáry mezi plechy. Alespoň já to tak mám, auto se mi musí nejdříve líbit, pokud se mi nelíbí jdu od něj a už vůbec neřeším jeho techniku a kvalitu. Techniku řeším až když se mi to auto líbí. I když mám v autě měkčených plastů kolem sebe dost, vůbec mě to nezajímá a i kdyby výplně dveří byly z tvrdýho plastu tak si to auto koupím, protože se mi líbí. Je to potom na samotné automobilce, jestli chce vyrábět auta pro lidi nebo pro "motoristické novináře", jak vidíme, skloubit tyto vlastnosti do jednoho auta se moc nedaří. Když se to náhodou podaří není to pak pro normální lidi (např. Ferrari). Takže máme jak auta hezká tak auta "kvalitní" a nudná, je to na každým aby si vybral.
Plne s tým súhlasím, plne s tým súhlasím, ale nie v tomto prípade. Úplnu pravdu máš v tom, že jedine Ferrari alebo Bentley ponúka nádherný vzhľad techniku "NULA", nie prvotirdnu. A ako si povedal-na tieto cestné lietadlá nemá len tak niekto. A práve preto, ak mám hlbšie do peňaženky, si musím dôkladne uvážiť čo si kúpim. Ak mám len na Fabiu, tak nerieším vzhľad. Hlavné je-MAŤ DOBRÉ AUTO. A potom nájsť komprimis medzi dobrým autom a dobrým dizajnom. Zato-nekomprimisne mínať peniaze do najlacnejšieho auta s cenou oveľa lepšieho a kvalitnejšieho, tak to už je príliš.
Fiat500 1.2/65k Lounge - 372 500,-Sk (12 365,-Eur).
Vo výbave je volant v koži s ovládaním autorádia, 15" elektróny, chrómové doplnky, presklená strecha s roletkou, manuálna klíma, nastaviteľný volant, el. ovládané aj vyhrievané zrkadlá, kvalitné rádio, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, park. senzory, ABS, hmlovky, 8 airbagov.
Volkswagen Fox 1.2/40 kW - 254 565,-Sk (8450,-Eur). Do výbavy Fiata treba ešte doplatiť😒br /> predné hmlovky - 4 910,-Sk
bočné airbagy - 10 090,-Sk
el. okná - 8820,-
nárazníky a zrkadlá v laku - 3430,-Sk
klimatizácia - 27 740,-Sk
15" elektróny a posilňovač riadenia - 36 660,-Sk
el. zrkadlá + centrál - 16 870,- Sk
rádio - 8760,-
CELKOM cena auta 254 565,-Sk+117 285,-Sk výbava, to je spolu, ak sa nemýlim 371 850,- Sk. Fiat je drahší o 650 (!!!) Sk.
Pre poriadok klíma vo Foxe je poloautomatická, Fox zase nemá presklenú strechu, delené zadné sedadlá (posuvná zadná lavica s deleným sklopným operadlom stojí 2620,-Sk), volant v koži, ani ovládanie rádia na volante, alebo chrómové doplnky. Má iba 4 airbagy aj s tými príplatkovými.
Za obdobnú Fabiu 1.2 HTP/70k Elegance dáš 385.000,-, pripočítaj 9000,- za hlavové airbagy, 5900 za čelné sklo s tieniacim pruhom (aká-taká náhrada za presklenú strechu), 8500,-za ovládanie rádia pod volantom, čo dohromady dá cenu 408 400,-Sk.
Toyota Aygo 1.0/68k Cool+ je za cenu 342 900,-Sk, najdrahší model s manuálnou prevodovkou je za 392 000,-Sk. Za kvalitné, bezpečné a trvácne auto to je dosť, ale nie tak strašne veľa, ako píšeš.
Ak mám brať do úvahy aktuálnu akciovú cenu, Peugeot 107 s full výbavou dostaneš za 260 tisíc...(dobrý dôvod na kúpu, nie?). Bežná cena za najlepšiu výbavu cca 370 tisíc. C1 je cenovo približne na úrovni Toyoty.
Tak a teraz mi ešte vysvetli ty mudrlant, že Fiat 500 je drahý...
Vo výbave je volant v koži s ovládaním autorádia, 15" elektróny, chrómové doplnky, presklená strecha s roletkou, manuálna klíma, nastaviteľný volant, el. ovládané aj vyhrievané zrkadlá, kvalitné rádio, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, park. senzory, ABS, hmlovky, 8 airbagov.
Volkswagen Fox 1.2/40 kW - 254 565,-Sk (8450,-Eur). Do výbavy Fiata treba ešte doplatiť😒br /> predné hmlovky - 4 910,-Sk
bočné airbagy - 10 090,-Sk
el. okná - 8820,-
nárazníky a zrkadlá v laku - 3430,-Sk
klimatizácia - 27 740,-Sk
15" elektróny a posilňovač riadenia - 36 660,-Sk
el. zrkadlá + centrál - 16 870,- Sk
rádio - 8760,-
CELKOM cena auta 254 565,-Sk+117 285,-Sk výbava, to je spolu, ak sa nemýlim 371 850,- Sk. Fiat je drahší o 650 (!!!) Sk.
Pre poriadok klíma vo Foxe je poloautomatická, Fox zase nemá presklenú strechu, delené zadné sedadlá (posuvná zadná lavica s deleným sklopným operadlom stojí 2620,-Sk), volant v koži, ani ovládanie rádia na volante, alebo chrómové doplnky. Má iba 4 airbagy aj s tými príplatkovými.
Za obdobnú Fabiu 1.2 HTP/70k Elegance dáš 385.000,-, pripočítaj 9000,- za hlavové airbagy, 5900 za čelné sklo s tieniacim pruhom (aká-taká náhrada za presklenú strechu), 8500,-za ovládanie rádia pod volantom, čo dohromady dá cenu 408 400,-Sk.
Toyota Aygo 1.0/68k Cool+ je za cenu 342 900,-Sk, najdrahší model s manuálnou prevodovkou je za 392 000,-Sk. Za kvalitné, bezpečné a trvácne auto to je dosť, ale nie tak strašne veľa, ako píšeš.
Ak mám brať do úvahy aktuálnu akciovú cenu, Peugeot 107 s full výbavou dostaneš za 260 tisíc...(dobrý dôvod na kúpu, nie?). Bežná cena za najlepšiu výbavu cca 370 tisíc. C1 je cenovo približne na úrovni Toyoty.
Tak a teraz mi ešte vysvetli ty mudrlant, že Fiat 500 je drahý...
>😁 že nula kusov foxu..to je pre VW kus hanba..zas také zlé auto to nie je, len tá cena..alebo?
fox nenabizi nic vic jak ostatni mikroauta..nabizi jenom vyssi cenu :no😒br />
PS:jsem velice zvedavy na novou pandu..
PS:jsem velice zvedavy na novou pandu..
Když někdo přiveze do Evropy auto z Jižní Ameriky, které je postaveno hlavně pro tento trh, navíc průměrné technické úrovně s naprosto nudným designem, nemůže ho v Evropě prodávat za peníze, které odpovídají autům vyrobeným v Evropě pro Evropské zákazníky, teda může ale neprodá ani kus. Logan nebo Sandero se taky prodávají za "přiměřené" ceny a nemají problém s prodejností. Cena musí být úměrná technické úrovni a kvalitě, pokud není, tak se neprodává.
Jo jo, Fox byl megaúspěch... Krásné auto, výběr motorů, výběr výbavy, přesně ten typ auta, co naplňuje představu o superhlavním proudu. Přesně se trefil do vkusu evropského zákazníka.
No nic, o mrtvých jen dobře. Ale musím se přiznat, že tuhle koncernovou podivnost i přes jeho generační prodeje občas na silnici vidím... a usmívám se..., přemýšlím...kdo si to asi koupil, co za člověka to je... Jaký typ diamantového kovboje to bude...
A Panda...? Když si člověk veme, jak dlouho na trhu je a když si člověk uvědomí, kolika různým autům už Panda dala střeva, kolika autům je předlohou a jak kvalitní a ověřené auto se podařilo v podstatě nízkonákladově Fiatu postavit, ve fabrice na v té době zelené louce, nezbývá, než prohlásit, že tohle auto se řadí mezi ikony moderní doby, vememe-li to v kontextu.
P.S. Podobná auta v době krize budou hrát prim a Fiat v nové generaci drží v rukou pikové eso....
A to se musí ještě podotknout, že ani dnes se u prodejů Pandy nedá mluvit o dumpingových cenách (nebereme-li v úvahu speciální leasingové akce). Tohel auto je možné jen doporučit. Za tohle auto Fiatu tleská celý svět (a někdo i závidí), zejména ten, kterému za minulý měsíc svítí na tabuli velká nula 0, 0, 0...jistě víš co to znamená. Jedna nula.
No přece, že superprémiový mainstream začíná až v nižší střední...
Jojo, blahoslavení chudí duchem...