I ten předsazený přední blatník s průduchem nepůsobí zrovna nejlíp.
Dřív člověk musel odpustit něco z designu subaru, a dnes to člověk musí udělat hondě.
mne pripomina vizaz hondy civic .. naparovaciu zehlicku.. zvlast prave v type R verzii ;-) ..
ale G10 uz vyzera lepsie... v jej type R podani to bude uz zda sa aj vizualne lepsie ako sucasna verzia ;-) .. uz len vyckat nejaky ten rok na type R 10G a konkurencia ma po chlebe
nastastie na dizajn nejazdi ziadne auto.... ak by to tak bolo tak by polovica aut na nasom trhu bola v podstate nepojazdna ;-) ale na druhej strane.. dizajn je subjektivny... a budme radi ze je to tak.... sucasny civic .... ale uprimne ani wrx napriek zlepsenu dizajnu zrovna tym svojim dizajnom tiez neohuri aj ked je to uz podstatne lepsie ako v minulosti
subaru tiez nikdy nejazdilo na dizajn... ani vw... a peknych par rokov na dizajn uz nejazdi ani skoda a par dalsich europskych znaciek.... aj ked ano... zase sme pri tej subjektivite dizajnu.... a niekto iny nemusi so mnou suhlasit....
Jestli ono to nebude tím, že evropský člověk je značně ovlivněn evropským designem aut. Neříkám, že se mi některé kusy nelíbí, ale když vidím všechny ty skoro stejne předky a zadky Škodovek, Seatu, VW, jenom s jiným znáčkem, tak se mi chce blít. A proto se nedivím, že se drtivé většině nelíbí Japan design. Ale pán bůh zaplat, že existují i jiné, než koncernové krabice a máme možnost volby!
S předkem a profilem souhlas. Chtěl jsem napsat, že ten zadek se dá ještě skousnout, ale máš pravdu, celý ponton se vzadu dostal výškově "mimo kontrolu". Pak potřebný zatmavený panel pod křídlem vůz ještě visuálně zúžil a dokonal dílo zkázy. Doufám, že člověk, který ten styling schválil, již pro Hondu nepracuje... ;-\
Naživo je docela "hrozná" i kombinace vystouplého lemu zadních blatníků a "utopených" zadních kol v nich. Vypadá to jako optický tuzing uvízlý někde na půli cesty.
Jde o můj subjektivní názor a je to neměřitelná věc, u které nemá cenu diskutovat, kdo má pravdu. Co se mě týká, je to opravdu nejhnusnější a nejdebilnější auto, za které člověk může vyhodit peníze!
Jenomže! Je originální a nepodbízí se. Čili lepší, než celej národ ve stříbrnejch ó-cé-čkách té-dé-í v kombajnu.
Někdo může mít jiný názor a dokonce právě pro něj to může být to nej auto. Takže ať si ho koupí a přeju, ať si ho maximálně užije a ať mu přinese hodně radosti. A to je bez ironie. To, že mě se hnusí neznamená, že je špatný. Na jízdu to bude asi OK předo-hot-hatch.
Mě vadí, když si každej maslí, že jeho auto je nej a druhej že je blb, když se mu líbí něco jinýho.
Sláva originalitě!
"V souvislosti s tím tedy určitě neuškodí připomenout si hlavní technické speciality ostré Hondy, které jí dopomohly k dosažení nejlepšího času mezi auty s pohonem předních kol na Severní smyčce Nürburgringu."
3.3. 2015 tady pod vašim jménem (Michal Fokt) vyšel článek (na který odkazuje i v tomto článku) s informací:
"Honda oznámila, že vývojový prototyp sportovního Civicu již vloni v květnu zajel legendární Nordschleife pod 7:51 (7:50.63)."
Dále v něm uvádite:
"Oficiální rekord s produkčním vozem má (Honda) v plánu pokořit letos na jaře."
Od té doby (cca 9 měsíců) jsem tady o žádném oficiálním čase produkčního vozu nové CTR nic nečetl, takže podle výše zmíněného logicky usuzuji, že se stále jedná o neoficiální čas, navíc zajetý vývojovým prototypem.
Ondra Chamila tady na to (na rozdíl od vás) ve včerejší srovnávače CTR vs WRX STI upozornil ("s prozatím stále neoficiálním časem na Severní smyčce Nürburgringu,...).
Chápu, že zrovna Hondě auto velmi fandíte (obecně nic proti tomu), ale v těchto věcech by měla mít (u profesionála) přednost profesionalita.
Tím samozřejmě netvrdím, že nová sériová CTR nemá na to, zajet nějaký skvělý čas na NS oficiálně, otázkou zůstává "pouze" to, jaký konkrétně.
P.S. Jinak mně osobně jízdně nová CTR příjemně překvapila především schopností přenést pouze přes přední kola výkon přes 300 PS. Přední náprava je k přenosu podobného výkonu pochopitelně tou nejméně vhodnou variantou (z AWD/RWD/FWD), ale v rámci FWD HH to zřejmě zvládá zatím nejlépe právě nová CTR.
Vnější design je pro mě naopak velkou slabinou a v bílé barvě zvlášť. Červená, nebo šedá se mi jeví jako opticky schůdnější varianta.
Asi ti uniklo, ze se na jare stala na NS jista tragicka nehoda a od te doby na nem plati nekolik omezeni rychlosti. Proto jak Honda, tak ani zadna jina automobilka od te doby nemohla zajet zadny rekordni cas a jakykoli test, ktery tam probihal, se uvadi bud s poznamkou o pomalejsim kole, nebo se dela s teoretickym odpoctem nekolika sec., jako by byla trat "kompletni". Ted se Ring uzavrel a opravuje se, upravy samotne trati by se mely omezit na spraveni povrchu v nekolika usecich a zrejme na castecnem snizeni skoku na Flugplatzu, takze tezko rict, jak velky vliv to bude mit na rozdil i v casech, co se na nem budou v nadchazejici sezone zajizdet.
Ad relevantnost predprodukcniho prototypu CTR- je zhruba stejne relevantni, jako u jinych "seriovych" vozu >:D
Co na tom nechápeš? Copak já tu něco v tomto smyslu vyčítám (samotné) Hondě?
Moje připomínka naprosto jasně mířila pouze na autora článku, který, na rozdíl od "včerejšího" článku jeho kolegy, neumí napsat, že se stále jedná o neoficiální čas. Logicky tím spíš, že případný oficiální čas (na tomto okruhu) ani nebylo letos kde zajet.
Nic víc a nic méně. Co je na tom k nepochopení nechápu (pro změnu) zase já... ;-)
Chtěl bych jen dodat, že závěrečná poznámka o relevantnosti zajetých časů sedí. However,.........sériák, ikdyž "upravený", je stále sériák, kdežto prototyp zústává prototypem. Proto čas zajetý sériákem má logicky větší "váhu"... :-!
Ano, souhlasím, mělo to zaznít. S ohledem na rozsah článku, který je de facto "newsem", jsem se opravdu snažil šetřit řádky. I proto jsem napsal, že je o nejrychlejší čas, nikoli rekord.
Ostatně - je to myslím všeobecně známo, proto jsem se věnoval spíše té technice. ;-)
jak tu bylo vícekrát zmíněno, design je subjektivní, padni, komu padni. Na obrázcích mě nový CTR taky moc neoslovil... Tento měsíc jsem se však byl podívat ke zdejšímu prodejci na nové HR-V a měli tam bokem vystavené i CTR. Na první pohled, nic moc, ovšem při bližším ohledání se mi začal docela líbit. Docela se mi zamlouvaly i různé detaily exteriéru (difuzor, průduchy, spoiler, ale i silueta), pak i v interiér, no a ruku na srdce - opravdu bych si ho dokázal představit ve své garáži. Honda jde odlišným směrem, mnohdy s tím však naráží, prostě mnozí z nás jsou "zvyklí" na čistě evropský design, ale proč ne, CR-V se taky nemůže líbit každému, každý má právo volby, ale osobně bych s designem problém neměl. Technicky je to opravdu vyvedené auto a věřím, že jízda s ním bude opravdu zábavná a pekelně rychlá. Měl jsem Civica VTI a do dnes na něj vzpomínám jen v dobrém. Byl docela rozšířený a tak doufám, že se Hondě podaří navázat na prodejní úspěchy předchozích "hothatchích" verzí, ať už s devátou, nebou desátou verzí CTR.
V bílé.... To mě právě na chvíli vnitřně rozhodilo, protože nejsem příznivcem bílé barvy na autě, a přesto se mi ten CTR líbil... Osobně bych si vybral modrou ze Civicu Sport, anebo černou perlu.
Je to možné, proč ne, červená k ostrému hatchi jde. Ale je škoda, že je to tak málo rozšířené auto, že i kdyby byl člověl pevně rozhodnut tuhle Hondu koupit, nemůže většinou vybranou barvu shlédnout "in natura" a objednáva naslepo, podle katalogu. Na salonu prostě nemůžou držet vše, jak jsem se třeba přesvědčil u mnou vybrané Hondy - v té barvě prostě není skladem a "čekačka" cca 5 měsíců. Hold, není to Škoda nebo VW.