Novinky
Anonym
4
přední náprava byla z Audi, jen tak pro zajímvost. Nakonec krom části skeletu z původní simcy 1307 skoro nic nezbylo, zvláště co se týká porevolučních vozů (92-až konec výroby)
Přejít do diskuze
Tu na fotkách pekne vidieť evolúciu, ako sa z do bodky okopírovanej Simcy 1307 stal Moskvič 2141 Aleko.
[odkaz]
[odkaz]
Minúta ticha za všetky zaujímavé prototypy Východného bloku, ktoré sa bohužiaľ nikdy nedostali do sériovej výroby.
Sleeperovi ďakujem za zaujímavý článok, o málo známych prototypoch a modeloch, ktoré u nás nejazdili sa mohol človek čo to dočítať aj vďaka zberateľskej kolekcii Kultové autá. 😄
Mrzí ma to, ale zas mi nejde načítať galéria, s tou už treba fakt niečo spraviť, reklamu načíta, fotky nie (používam Chrome).
Sleeperovi ďakujem za zaujímavý článok, o málo známych prototypoch a modeloch, ktoré u nás nejazdili sa mohol človek čo to dočítať aj vďaka zberateľskej kolekcii Kultové autá. 😄
Mrzí ma to, ale zas mi nejde načítať galéria, s tou už treba fakt niečo spraviť, reklamu načíta, fotky nie (používam Chrome).
Jojo, bohužel celý východní blok utratil za prototypy všecho možného stovky milionů možná i miliardy, ale většina se nedostala do sériové výroby. Frustrace konstruktérů a zaměstnanců vývoje musela být obrovská. A spousty projektů byla opravdu škoda
Tak jemu to bylo šumák on měl západní auta co dostal darem a na oficiálních akcích se vozil v ZILu. >😁 >😁 >😁
jediná věc která by měla být se Simcou shodná bylo přední okno.
Aleko se mi kdysi hrozně líbilo 😄
Aleko se mi kdysi hrozně líbilo 😄
Moc pěkný a povedený článek. musím uznat, že v té době by se jednalo o vcelku hezký a moderní automobil. Škoda, že se nedostal do výroby. Myslím si, že nebyly na výrobu peníze a asi ani vůle soudruhů.
Na to, že byl Brežněv údajně obdivovatel západních automobilů, se tedy za jeho éry sériově vyráběli docela paskvily.
Je to jako tenkrát. V SSSR zabili tyto nadějné projekty, u nás škodováckou parádu s italským kabátem a dnes? Auta již nejsou prioritou, jen ČR se tváří, že ano a fedruje produkci bez ohledu na zdrojovou stabilitu. Blbci u vesla jsou hrobem každé společnosti, která dopustí partajničení, kamarádíčkování, mafiánství a nestojí o poctivost a odpovědnost. V každé zemi se najdou skvělí lidé s myšlenkami na progresivní konstrukce produktů, které nám dobře poslouží a nebudou překážet. Blbci u vesla financí mají na svědomí další, tentokrát již úplný kolaps.
POŘÁD TO NEFUNGUJE!!
Asi po pěti obrázkách to "spadlo" do nějaké reklamy... tak jsem to raději vypnul a šel pryč, ať nechytnu nějaký vira.
😉
Asi po pěti obrázkách to "spadlo" do nějaké reklamy... tak jsem to raději vypnul a šel pryč, ať nechytnu nějaký vira.
😉
A vážně chcete, aby auta byla závislá na software... včetně grafiky?
😉
Si to představte - nastartuju auto, zadám hlasem cíl cesty... a ze 41 překážek na cestě, se zobrazí jedna.
:-!
😉
Si to představte - nastartuju auto, zadám hlasem cíl cesty... a ze 41 překážek na cestě, se zobrazí jedna.
:-!
Nie je tajomstvom, že napríklad projekt FSM Beskid bol inšpiráciou pre zrod Renaulta Twingo a napríklad jednému z prototypov Lady Niva, ktorý vznikol v druhej polovici 80. rokov je až nápadne podobná Honda HR-V, ktorá prišla o 10 rokov neskôr. Bol to projekt 2323 z ktorého po výraznom obrúsení hrán vzišiel Lada/Chevrolet Niva. Tu je fotka, v pozadí vidieť nejaký rozobratý Ford, asi pri inšpiráciu. >😁
[odkaz]
Neviem kto bol dizajnérom, ale vyzerá, že robil aj Ladu 110. Škoda, že tie autá neprišli hneď na začiatku 90. rokov, bol to podľa mňa celkom fajn dizajn na tú dobu, aj keď teda tiež zrejme šlo o patrnú inšpiráciu zo západu, napríklad prototypom Audi B12 z 83.
[odkaz]
Neviem kto bol dizajnérom, ale vyzerá, že robil aj Ladu 110. Škoda, že tie autá neprišli hneď na začiatku 90. rokov, bol to podľa mňa celkom fajn dizajn na tú dobu, aj keď teda tiež zrejme šlo o patrnú inšpiráciu zo západu, napríklad prototypom Audi B12 z 83.
V r. 75 mohl v Rusku vyjet vůz Meridian 1700 TS, který by aspoň trošku držel krok s tehdejší dobou. [odkaz] . I přes jasnou inspiraci saabem 99 (a tak trochu předpovězením tvarů saabu 9000, což valím oči), to mohl být dobrý počin. Jenomže to by se nám sovětský občan proháněl ve voze se 71 Kw, a to zaručeně tehdejší soudruzi nemohli připustit. Škoda.
Jj, jen jsem chtěl doplnit článek o svůj komentář, ale asi to špatně vyznělo, že o něm není v článku zmínka. Každopádně tento projekt se jevil zajímavý tím, že doposud co v Rusku v automobilovém průmyslu vzešlo, tak už jako u nich novinka, to bylo technicky i designově zastaralé, a tohle mohl být průlom.
Zkuste něco udělat s galerií, nejde otevřít.
Zkuste něco udělat s galerií, nejde otevřít.