Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neznámý Moskvič 3-5 a S (1970-1976): Proč zůstalo jen u prototypu?

Moskviče 408 a 412 si mnozí z nás moc dobře pamatují. Méně známou kapitolou z historie moskevské automobilky je vývoj nástupců sérií 3-5 a S. Tyto vozy se bohužel k zákazníkům nedostaly.
Zpět na článek
27. 12. 2015 15:56
28. 12. 2015 09:59
27. 12. 2015 16:05
27. 12. 2015 16:53
27. 12. 2015 16:49
27. 12. 2015 21:57
28. 12. 2015 09:14
29. 12. 2015 08:59
Avatar - Pekelná Micinka
27. 12. 2015 15:56
Leonid
Na to, že byl Brežněv údajně obdivovatel západních automobilů, se tedy za jeho éry sériově vyráběli docela paskvily.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
28. 12. 2015 09:59
Re: Leonid
Tak jemu to bylo šumák on měl západní auta co dostal darem a na oficiálních akcích se vozil v ZILu. >:D >:D >:D
Avatar - pumpkin
27. 12. 2015 16:05
Minúta ticha
Minúta ticha za všetky zaujímavé prototypy Východného bloku, ktoré sa bohužiaľ nikdy nedostali do sériovej výroby.

Sleeperovi ďakujem za zaujímavý článok, o málo známych prototypoch a modeloch, ktoré u nás nejazdili sa mohol človek čo to dočítať aj vďaka zberateľskej kolekcii Kultové autá. :-)

Mrzí ma to, ale zas mi nejde načítať galéria, s tou už treba fakt niečo spraviť, reklamu načíta, fotky nie (používam Chrome).
Rozbalit vlákno
7
27. 12. 2015 16:17
Re: Minúta ticha
Taky se mi nenačítá galérie ;-\
Avatar - KubikCv
27. 12. 2015 16:22
Re: Minúta ticha
galerie nejde ani v mozille ani v edge...hlavně že reklama ano >:D
27. 12. 2015 16:53
Re: Minúta ticha
Věčně nespokojení. >:D >:D
Ze 41 fotografií se jedna načte (č.7), to asi musí stačit. ;-\ 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
27. 12. 2015 20:56
Re: Minúta ticha
To je demonstrace toho, jak to bylo s dostupností vozidel ve východním bloku.
Avatar - Barrichello
28. 12. 2015 10:00
Re: Minúta ticha
Jojo, bohužel celý východní blok utratil za prototypy všecho možného stovky milionů možná i miliardy, ale většina se nedostala do sériové výroby. Frustrace konstruktérů a zaměstnanců vývoje musela být obrovská. A spousty projektů byla opravdu škoda
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 17:37
Re: Minúta ticha
Neviem si predstaviť, že niekto robil celé roky na projektoch v BAZke a zbytočne.
Avatar - Barrichello
29. 12. 2015 10:02
Re: Minúta ticha
tak tak ale to nebyl jen BAZ
27. 12. 2015 16:16
Zajímavý vůz
Dík za článek a palec nahoru. :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2015 16:49
Co je sakra s tou galerií fotek?!
Tak jsem se těšil, že si ty prototypy pořádně prohlédnu, a ono to nejde! 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
27. 12. 2015 18:31
Re: Co je sakra s tou galerií fotek?!
Je to polámaný. Taky mi to nejde.
27. 12. 2015 16:49
Od té doby
moc nepokročili.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
27. 12. 2015 16:59
Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
V r. 75 mohl v Rusku vyjet vůz Meridian 1700 TS, který by aspoň trošku držel krok s tehdejší dobou. [odkaz] . I přes jasnou inspiraci saabem 99 (a tak trochu předpovězením tvarů saabu 9000, což valím oči), to mohl být dobrý počin. Jenomže to by se nám sovětský občan proháněl ve voze se 71 Kw, a to zaručeně tehdejší soudruzi nemohli připustit. Škoda.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - pumpkin
27. 12. 2015 17:29
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Nie je tajomstvom, že napríklad projekt FSM Beskid bol inšpiráciou pre zrod Renaulta Twingo a napríklad jednému z prototypov Lady Niva, ktorý vznikol v druhej polovici 80. rokov je až nápadne podobná Honda HR-V, ktorá prišla o 10 rokov neskôr. Bol to projekt 2323 z ktorého po výraznom obrúsení hrán vzišiel Lada/Chevrolet Niva. Tu je fotka, v pozadí vidieť nejaký rozobratý Ford, asi pri inšpiráciu. >:D
[odkaz]

Neviem kto bol dizajnérom, ale vyzerá, že robil aj Ladu 110. Škoda, že tie autá neprišli hneď na začiatku 90. rokov, bol to podľa mňa celkom fajn dizajn na tú dobu, aj keď teda tiež zrejme šlo o patrnú inšpiráciu zo západu, napríklad prototypom Audi B12 z 83.
27. 12. 2015 18:01
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Ten Ford v pozadí na fotografii je pětidveřová Sierra :-)
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 00:01
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Správne :-)
Avatar - KubikCv
27. 12. 2015 18:33
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
ano..prototyp řady 11x byl na světě už v 80tých letech
Avatar - KubikCv
28. 12. 2015 21:35
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
už v roce 1986 byl připraven prototyp [odkaz]
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 22:46
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Áno, tu je toho aj viac. Odporúčam si pozrieť všetkých 26 strán, veľmi zaujímavé.
[odkaz]
29. 12. 2015 06:13
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
:yes:
27. 12. 2015 20:01
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Meridian 1700 TS alias Moskvič S-1 (viz článek). Ale za dobovou fotku díky!
Avatar - Uživatel_5340709
27. 12. 2015 20:22
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Jj, jen jsem chtěl doplnit článek o svůj komentář, ale asi to špatně vyznělo, že o něm není v článku zmínka. Každopádně tento projekt se jevil zajímavý tím, že doposud co v Rusku v automobilovém průmyslu vzešlo, tak už jako u nich novinka, to bylo technicky i designově zastaralé, a tohle mohl být průlom.
Zkuste něco udělat s galerií, nejde otevřít.
28. 12. 2015 06:18
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Dobrá :-) Galerie je nějaká rozbitá, už jsem napsal grafikovi...
28. 12. 2015 12:24
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
Galerie je už ok. Děkuji za opravu. :yes: (Zase ten tajemný grafik :-) , tomu taky dík.)
Avatar - Ja Prvni 123
28. 12. 2015 17:57
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
POŘÁD TO NEFUNGUJE!!

Asi po pěti obrázkách to "spadlo" do nějaké reklamy... tak jsem to raději vypnul a šel pryč, ať nechytnu nějaký vira.

;-)
Avatar - Ja Prvni 123
28. 12. 2015 17:55
Re: Nepochopitelnost rozhodnutí KS SSSR
A vážně chcete, aby auta byla závislá na software... včetně grafiky?
;-)

Si to představte - nastartuju auto, zadám hlasem cíl cesty... a ze 41 překážek na cestě, se zobrazí jedna.

:-!
27. 12. 2015 21:46
Moskvič
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
27. 12. 2015 21:57
Re: Moskvič
Tiež dobré čítanie. :yes:
Avatar - pumpkin
28. 12. 2015 00:08
Moskvič/Simca 1307
Tu na fotkách pekne vidieť evolúciu, ako sa z do bodky okopírovanej Simcy 1307 stal Moskvič 2141 Aleko.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
28. 12. 2015 10:02
Re: Moskvič/Simca 1307
přední náprava byla z Audi, jen tak pro zajímvost. Nakonec krom části skeletu z původní simcy 1307 skoro nic nezbylo, zvláště co se týká porevolučních vozů (92-až konec výroby)
Avatar - KubikCv
28. 12. 2015 21:28
Re: Moskvič/Simca 1307
jediná věc která by měla být se Simcou shodná bylo přední okno.
Aleko se mi kdysi hrozně líbilo :-)
28. 12. 2015 09:14
moskvič
:yes: moc pěkný
Rozbalit vlákno
0
28. 12. 2015 13:00
Dik za tyhle clanky
:yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - chetoos
28. 12. 2015 15:27
Re: Dik za tyhle clanky
Moc pěkný a povedený článek. musím uznat, že v té době by se jednalo o vcelku hezký a moderní automobil. Škoda, že se nedostal do výroby. Myslím si, že nebyly na výrobu peníze a asi ani vůle soudruhů.
Avatar - Ji/Ri
28. 12. 2015 20:09
Re: Dik za tyhle clanky
Bude houšť ;-) :yes:
29. 12. 2015 06:03
Re: Dik za tyhle clanky
Chystas se napsat o ponikovi? ;-) :-)
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2015 06:59
Re: Dik za tyhle clanky
>:D ;-)
Avatar - petr164
29. 12. 2015 08:59
Blbci u vesla
Je to jako tenkrát. V SSSR zabili tyto nadějné projekty, u nás škodováckou parádu s italským kabátem a dnes? Auta již nejsou prioritou, jen ČR se tváří, že ano a fedruje produkci bez ohledu na zdrojovou stabilitu. Blbci u vesla jsou hrobem každé společnosti, která dopustí partajničení, kamarádíčkování, mafiánství a nestojí o poctivost a odpovědnost. V každé zemi se najdou skvělí lidé s myšlenkami na progresivní konstrukce produktů, které nám dobře poslouží a nebudou překážet. Blbci u vesla financí mají na svědomí další, tentokrát již úplný kolaps.
Rozbalit vlákno
0