Nějak nevidím důvod uvádět na trh ještě menší auto, než je Panda. Je tu Fiat 500, který v základu zase tak drahý není a těžko někdo může říct, že je pro něj Panda moc velká. Pro třetí auto segmentu A opravdu nevidím smysl. Ať se radši u Fiatu kouknou směrem nahoru. Plnohodnotný zástupce nižší střední a střední třídy by dával větší smysl. Taky mi chybí na trhu nástupce modelů Ulysse/Phedra. Tuhle díru chtěl Fiat levně zaplácnout přeznačkovaným Voyagerem a dopadlo to jak dopadlo. :-!
Mohla by za tím být překrmenost pětistovkou. Příjde mi, že to prostě s tím designem přepálili a naroubovali ho už na tolik aut, že to začíná lidi otravovat. Základní pětikule je pořád dobrá, ale její větši deriváty jí podrážejí nohy a možná se tímhle novým mikroautem fiat připravuje na dobu, kdy se přízeň zákazníků od F500 odvrátí. Nebo-li chystá jí nástupce. Přeci jen, vyrábí se už osm let a kromě toho za chvíli skončí výroba Ypsilonu.
Plnohodnotný zástupce nižší střední by mělo být nové Tipo.
"Plnohodnotný zástupce nižší střední by mělo být nové Tipo." - To nemyslíš vážně, že ne?! Tipo bude dobré jako low-cost konkurence pro ostatní podobné modely (Rapid, Toledo, 301, C-Elysée), ale plnohodnotná nižší střední třída to není ani náhodou.
Přesně tak, F500 je i v základu drahé auto, současná Panda už také není nejlevnější a rozměrově nejmenší, takže další menší a levnější sourozenec mi dává smysl.
Malé a jednoduché autíčko za nízkou cenu v nabídce Fiatu totiž chybí...