Interiér není problém, tam je to paráda. Ale exteriér, zejména tedy ten čumák... tam se nemůžu zbavit dojmu, že je něco špatně. Příliš naposilované vstupy vzduchu u stříbrného auta, navíc zřejmě falešné... proč? A to je ta stříbrná verze asi nejlepší.
Možná to naživo zafunguje a dostaví se nějaký pocit majestátní elegance, ale takhle z fotek mám pocit, že se Mercedes nechal trošku strhnout. Čekal jsem, že poměrně dynamické tvary Céčka spíše uklidní a dodají tomu víc noblesy... no, uvidíme v reálu.
odkedy zacali vizualne barokovy az gycovy face Acka tlacit do kazdeho modelu... tak je pre mna dizajn MB uz pomaly nestravitelny ... aj "bezna" insignia ma dnes uz viacej sarmu ... charizmy a stylu ako vsetky tieto nove unifikovane mercedesy ....
Re: MERCEDES E je šunt, MERCEDES E 2018 je E-lektro
jj
TAKOVÁ 60% ZTRÁTOVÁ LÍNA SPALOLACÍ POPELNICE [odkaz] [odkaz] Z MINULÝHO TISÍCILETÍ S NALEPENÝM DISPLEJEM A VOCASNÍCI UŽ SLINTAJÍ >:D
HONEM UTÍKEJTE SI HO KOUPIT!! >:D >:D
Anebo počkejte na MERCEDES/TESLA 2018 [odkaz] soudruzi [odkaz] ;-)
JAK JINAK NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] JE STEJNAK NEJLEPŠÍ ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Interiér je opravdu paráda vypadá skvěle dokonce bych řekl že lépe než u třídy S.
Nové Ečko mi připadá jako nafouklé Céčko prostě všechny Mercedesy vypadají stejně. pochopím že značky se snaží sjednotit vzhled ale Mercedes to trochu přehnal řekl bych že zde nejsou žádné velké rozdíly mezi vozy třeba takový Volkswagen to zvládl rozdělit modely lépe. Ale je pravda že moderní Mercedesy vypadají divně na fotkách a ve skutečnosti vypadají skvěle (PŘ: Mercedes Benz GLE coupe )
Ale nejvíce se mi asi líbila předchozí generace s oddělenými světlomety (oddělené světla prostě k Mercedesu třídy E patří) ;-\ :-)
Souhlasím, nevím, proč se mercedes tolik inspiroval audi a jejich auta teď vypadají jako klony. Interiér luxusní a špica ve své třídě, ale zvenku by se člověk pohádal, o jakou třídu jde. Taky se mi nejvíce líbila minulá generace před faceliftem s oddělenými světly. To tam ještě dávali atmosféru 6,2 V8...to byla paráda.
tazko povedat ci je to skor zmensene Sko alebo zvacsene Cecko ... kazdopadne chyba mi tu akasi vnutorna krasa... pride mi to take bezduche.... akesi nudne ..... tazko to spravne pomenovat.... ale nema to tie gule ako to sucasne Ecko alebo ako to Ecko ktore prislo este pred tymto sucasnym co bolo doteraz ... tato unifikacia sa mi v podani mercedesu vobec ale vobec nepaci.... auta od nich su vizualne uz vsetky na jedno brdo .. chyba tomu napad... akesi caro .... chapem ze to bude bomba moderne a ultra luxusne auto.... ale nedycha z neho na mna vobec nic... len akasi prazdnota.... co sa to deje ..... v minulosti ma mercedesy vedeli ocarit... ( prve SLK, CLK, S klasse z r 98, GLK, predosle Ecka ..... predosle Cecko ) .. dnes uz ma akosi nedokazu vizualne nadchnut napriek tomu ze su luxusnejsie a modernejsie ako ich predchodcovia
praveze konecne tie mercedesy vyzeraju skvele...hlavne predosle Ecko bolo dost skarede, hlavne zozadu mi to pripominalo daco azijske, priam korejske (tvar a velkost zadnych svetiel)...teraz maju fakt smrnc a aj samotne C vyzera ako dostojne auto a nie ako baby mercedes
Jsem ten poslední, kdo by německá auta označoval jako nudná a ten, kdo za každou cenu potřebuje agresivní styling. Nicméně... Tohle je třikrát, na 100 stupňů, přepraná, 24 hodin v puse cucaná kopie třídy třídy C a S. Bez AMG paketu víc pro důchodce než tmavě zelená E-Klasse roku 1999. A ani ten profláklý a dnes všudypřítomný sport paket tomu nepomáhá tolik, jako v případě třídy C.
Esko je eso, C jedině AMG, ale tohle...
No, W212 se mi začala líbit ještě víc. [odkaz] :-!
mercedes akoby ( dizajnom ) nevedel kam..... pride mi jeho dizajn taky nejaky hodne "lacny" az "sterilny" ..... neviem to inak nazvat ale vazne tak mi to pripada.... staci sa na toto Ecko raz dvakrat pozriet a uz mi pride doslova vizualne nezaujimave a okukane ..... aj passat je dnes uz zaujimavejsie tvarovany ako Cecko.. co si budeme klamat
Unifikovaný dizajn svých nosných modelových řad má celá D3, na tom není nic tragického (poznat mihnuvší se 3er od 5er, hlavně zezadu, chce trochu soustředění..). Ač nejsem skalní MB fanatik, líbí se mi jejich poslední výtvory a vůbec celá generační obměna je moc povedená. To, co dizajnově dobře funguje u C a S (speciálně na S kabrio jsou komentáře pozitivní), bude u E fungovat taky. Vsadím se, že svůj názor změníš, až uvidíš nové éčko naživo a v pohybu ;-).
Jinak interiér je :yes:
Mně se ten design obecně líbí taky, ale nevím, jestli ohodnotím nové E pozitivně, až ho potkám, protože si nejsem vůbec jistý tím, že ho poznám. Ze předu téměř není šance, vzadu se naštěstí od dua C+S liší zadní světla, ale je to na odlišení v provozu dost ?
Opravdu nechápu, proč teď musí všem sedanům Mercedesu směrem dozadu brutálně klesat zadek směrem k silnici. Je to opravdu nevkusné a vypadá to, jakoby se auto směrem vzad roztékalo... Když si člověk vzpomene, jak pěkné byly a jak festovně působily minulé generace tříd E, C i S, je mu do pláče... :'-(8-s:no:
mne sa nepacia tie megarazvory v pomere k tym kratkym zadkom ...... ani na GLC ani na C ani na tomto E to nevyzera dobre..... co je to za modu... dat tam megarazvor a zadok uz potom len taky z nutnosti .. aby sa nepovedalo... skus si poziet Cecko... razvor neskutocny a zadok snad kratsi ako ma fabia sedan... k tomu megakola... mega maska... mega hviezda... barokovy styl ... je to hodne pompezne a take bezduche...... nepaci sa mi tento dizajnovy smer .... zlate audi, no fakt
Tak... to má jednoho společného jmenovatele a tím je aerodynamika. Čím blíže kapkovitému tvaru, tím lepší obtékání, nižší odpor, nižší spotřeba. Tuhle vlnu táhnou už delší dobu. Hezky to nevypadá, to je druhá stránka, ale dělají to všichni.
Ne, já si pouze myslím, že mám i v dnešní diktátorské době právo na svůj vlastní názor. A to zejména v oblasti vizuálních vjemů. "Je to prémie, to se ti musí líbit." "Je to Apple, to se ti musí líbit." Ne, nemusí.
Tobě stačí docenti, já mám rád i jiný pohled a výsledkem jsem "já".
Pro první generaci CLS, která byla z mého pohledu úchvatná BMW nemělo odpověď, te'd je tomu znovu podle mě naopak. Poslední generaci CLS zahlédnout je umění. Spíš, že jsi dal Alpinu...
Současná CLS už není tak výjimečná, tehdy to byl úkaz a takový ti trendaři si po první vlně SUV museli vyzkoušet něco nového. Proto jich bylo tolik. S unifikovanou tváří a s postupem designu MB k oblým, elegantním liniím se CLS trochu ztrácí. Zajímavé je jak Audi jde ve svém duchu spíš k velmi hranatým, skoro krabicodním tvarům.
Musím říct, že to mám opačně, než většina zde. Exteriér současného portfolia je dech beroucí (Na S classe podle mě dnes zbytek D3 nemá odpověď) a éčko je jako mid range přesně takové jaké má být. Bohužel interiér vypadá velice zastarale, antikvariátně a paradoxně nemercedovsky. ( MB snad nikdy takto barokní interiéry nemělo...)
Ten interiér je skoro kopií toho z S Klasse. Tady nejde o to, že by se mi to Éčko nelíbilo, samo o sobě by bylo velmi zajímavé, kdyby už tady nejezdili dva jeho klony....jeden delší a jeden kratší. Nulová originalita, odlišnost, žádný specifický prvek.
Snaha o originalitu u E classe byla vždy spíš na škodu.. celá ta věc se čtyřmi světly... snad částečně s výjimkou w211, ale tam to zachraňovala silueta.
Tohle E má snad nejkrásnější tvář ever. A vypadá přesně jak mercedes vypadat má...
Na esko si odpovedeli sami ceckem a eckem a tim ho deklasovali. Majitele cecek si slintaji blahem ze jejich auto vypada stejne jako vlajkova lod, ale pruser je v tom, ze to esko nema jediny vyraznejsi detail ktery by ji odlisil od toho budgetu. Navic kdyz jsem vedle sebe videl bilou C55 AMG a S na zakladnich kolech v cerne, tak jako budget vypadalo to esko. A to urcite neni dobre
Ne, ten priklad vypovida naprosto spolehlive o dane veci. Navic i kdyz je to esko namaslene priplatky, tak se odlisi tak o 5% od zakladu. A za druhe ziju v nemecku a tady je tech Mercedesu prece jen o trochu vic nez v cesku a neveril bys, kolik majitelu tech novych C o tom primo mluvi. Stodevadestku a prvni cecko si nikdo se stoctyricitkou splest nemohl, nastupce stoctyricitky byl hnusnej bastard ( velke cecko ) a predposledni esko bylo rovnez svebytne. A soucasne esko bylo vyjimecne kdyz nebylo C a E. Ted tu vyjimecnost docista ztratilo. Navic to Ecko je o neco mladsi, jemnejsi a tim i modernejsi.
No právě, kolik majitelů C o tom mluví... pochopitelně to byl cíl mercedesu, trošku pohladit ego majitelům střední třídy. Pochybuju, ale že to reverzně nějak trápí majitele/ kupce S. Mercedes měl vždy v rámci generace velmi podobná auta. S výjimkou minulé, kde každý model jiná ves. (A bylo to vyloženě na škodu) . Na rozdíl od Audi ale MB bezpečně odlišuje generace modelů, tedy nový nevypadá jako facelift. (což mě oslovuje více)
Souhlas. Tohle je presne priklad spravneho zvladnuti nacasovani uvedeni. Sko jako prvni a vse co prijde po tom jenom pohladi na dusi majitele C a E, ze maji svoje "mensi eSka". Noapak uplne prokaucovane to je v podani skodovky, ktera nejdriv uvede octavii a pak ji o 20% prifoukne a se stejnym interierem vypusti superb. Majitel octavie ma tak proste octavii, a majitel superbu ma "vetsi octavii". V tomhle poradi je to spatne, v obracenem je to cajk.
Co se Superbu týče, můžeme diskutovat o interiéru... ale zvenku není pochyb o tom, že je Superb o třídu výš... nejen velikostí. Ve srovnatelných verzích, a tím spíš v těch standardních (tj. Octavia s halogenama, Superb s xenonama). Já tam z pohledu potenciálního majitele Superbu problém nevidím.
Co se Superbu týče, můžeme diskutovat o interiéru... ale zvenku není pochyb o tom, že je Superb o třídu výš... nejen velikostí. Ve srovnatelných verzích, a tím spíš v těch standardních (tj. Octavia s halogenama, Superb s xenonama). Já tam z pohledu potenciálního majitele Superbu problém nevidím.
A taky jedine o interieru diskutujeme. ;-) V exterieru si superb samozrejme hraje svou vlastni ligu jak se slusi a patri, ale o tom rec (v mem podani) nebyla. Na tom prikladu jsem se jen snazil ilustrovat, ze je podle me spravna postupnost zhora dolu a ne naopak (a obecne tohle plati jak pro interier tak exterier).
Aha... no, podle mě u interiéru Superbu není až tak problém designová podobnost s Octavií jako spíš to, že obecně nepřekonává standardy kompaktní třídy. On ten interiér je lepší než v Octavii, ne že ne... ale není tam takový ten wow efekt po usednutí.
Každopádně pod Mercedesem je to trošku off-topic... tam se řeší unifikovanost vnějšího designu.
Problem Ska v Evrope jsou motory. Tam je dnes obecne Mercedes daleko za zbytkem pelotonu. Nejsilnejsi motor 190 kW stale prodavany se zoufale zastaralym 7G Tronicem, jehoz nejvetsi slava byla pred deseti lety, je v ramci techle aut hodne nekonkurenceschopne. V podstate Mercedes konci tam kde BMW nebo Audi zacina.
V ČR se 500, 600, 63 nebo 65 neprodávají? Jo, v dieselech je to slabé, i když to hlavní by pokryté měli mít. Ještě horší je to pak u GL nebo i ML (tedy GLS a GLE, nebo jak tomu dnes říkají).
Vždycky mi přišlo, že inženýři BMW vyvíjí 7cku jen proto, že musí. Ale srdce dávají do 3ky. A MB to má opačně. Cčko vyrábí protože musí, ale Sko je passion for perfection.
Tím pádem 5 a E jsou takovým ideálním průsečíkem:)
Dnešní styl mercedesu s kapkou barokního retra se mi sice líbí, ale od E classe jsem očekával více čisté, přímočaré elegance. Design éčka byl podle mě vždycky více přímočarý než ostatní mercedesy a tady je těch prolisů nějak moc - trochu jakoby vzali předchozí bmw pětku a udělali deset faceliftů najednou a potom to ještě vyfotili zkrze zrcadla v petřínském bluďišti.
Doufám, že neospoilerovaná verze bude méně zdegenerovaná takovýmto vlnobitím
Vzhled je "venku" dlouho. Poslední testovací exempláře měly maskování míň než symbolické. Globální design vypadá v reálu o chloupek líp než na obrázcích. Co PN, vrátí se horní ramena? Močovina i pro malé diesely? Uvidíme o kolik se zvedne kultura jízdy, protože třeba u eska w222 to oproti w221 zas takový rozdíl není. U MLka 166 oproti 164 dokonce vůbec.
Použití jednotných designových prvků je jasná věc, ale jestli se to někde opravdu pletlo, tak maximálně Touran (ještě ten minulý po fl) a Sharan. Taková podobnost jako je třeba mezi 3er a 5er tam zase není.
Ako všetci nadavali na dizajn Audi...Tak teraz má taký istý štýl aj BMW a Mercedes a pri nich mám problém rozoznať model o dosť väčší ako pri Audi a to hlavne pri Mercedesoch...čo sa týka nového E-čka, tak je to len S-ko v menšom a C-čko vo väčšom, ešte aj svetla má takmer rovnaké...celkovo sa mi dizajn týchto nových Mercedesov vôbec nepozdáva, z boku to vyzerá ako banán a z predu sú všetky ako A-čko.
Po všem tom očekávání přišlo něco, co jsem na první pohled považoval za Céčko (a už to jsem si svého času spletl s eSkem). A pak si stěžujte na unifikaci v řadách nejmenovaného koncernu, vždyť zde není vidět snaha ani o špetku svébytnosti. Předchůdcům přitom nikdy nechyběla.
se mi líbí, myslím, že nešlo čekat žádné vybočení ze stávajícího designového stylu Mercedesu. Ten funguje dobře na velkých modelech (S-ko, S-coupé) a i tady u Ečka je perfektní. Nelíbí se mi tento styl u A ček, CLAček (u Cčka je to "na hraně") a dalších malých klonech, kde na malých autech působí příliš "bublinózně", na velkých autech se správnými proporcemi (dlouhý rozvor, střed předních kol hozený dopředu před pomyslnou padající linii předního skla) nemá chybu. Jediné co se mi nelíbí je magatablet v interiéru, ten na mě působí jak digitálky Casio na rukou majitele firmy Breitling.
Mně se tedy docela líbí, ale připouštím, že CLA vypadá trochu komiksově. Největší problém mám s GLE.
Jestli bych něco vytknul nové E-klasse, pak nejvíc asi chromový rám grillu, viděn na fotkách.
EDIT: Opraveny názvy modelů, mám v tom trochu hokej, co to MB přeznačovalo.
Zvonku je to E-čko nejaké nevýrazné. Nemá žiadnu "tvár", ako sa hovorí. Trefne podotkol niekto nado mnou, že z boku je celé auto ohnuté ako banán. Mne sa najviac nepáči zadná časť, zohnutá k zemi, nevyzerá to vôbec dobre. A zadné svetlá ako z nejakej električky.
Ta bílá verze interiéru, se vším lesklým a dvojicí obřích tabletů, je příšerná. Vyloženě prémiovost...
Jen mě k tomu tak napadá, jak všichni před lety nadávali na digitální přístroje v autech, jak jsou ty displeje strašné. A teď, když prémiovka suverénně vyhodí klasické budíky a namísto nich dá LCD za pár šlupek, budeme tomu ještě tleskat...
Že M-B sjednotil tvář se dalo čekat. Nepotřebuju jako jejich neklient nutně poznat co kolem mě jede, ale tyto tvary fungují nejlíp na něčem opravdu velkém, tedy S-Klasse. AMG pakety pojedou jako na běžícím pásu, protože velké nosdry dokáží alespoň trochu rozbít oblou a vysokou karoserii. Interiér má svůj glanc, obrazovky jsou už dnes všude, jen E je nabízí víceméně spojené a o technologiích nemám pochyb. Jsem zvědav na nový R6 a podvozek. Podaří se ho dobře naladit už v základu nebo bude muset sáhnout k Airmaticu nepříliš použitelnýmu k dynamický jízdě na točitých silnicích? :-) .
Btw.: někteří konkurenti by se od M-B mohli učit, jak barevně prezentovat interiér novinky...
Nejen barvy pro prezentaci, ale prezentaci celkově, u MB umí fotit, možná tam jsou i nějaké "modelkovské" retuše příliš vyklenutých stehen apod., ale ať tak nebo tak, na promo fotkách vypadají MB vždy velmi dobře, u konkurence je to většinou naopak.
Každopádně, mě se nové E celkem líbí, samo, že jeho design nepřináší nic nečekaného, ale v mých očích této velikosti auta aktuální designový styl Mercedesu sedí nejvíc. Je to lepší než velký pecen eska a bochníček céčka, prostě ta správná stuttgartská "štrycla". Verze bez klasické chrom masky vypadají dynamicky, správná barva a velká kola... pěkné auto, já nemám problém. Vnitřek bez těch světlých kůží a jachta dýhy nebude už taková pecka, ve verzi s klasickými přístroji je nesourodost přístrojovky už přes čáru, vypadá to levně, ale celkově při vhodné konfiguraci i uvnitř dobrý. Opravdu podstatné bude, jak říkáš, co předvede podvozek a jaké budou nové řadové šestiválce. Design pro éčko problémem určitě nebude... ;-)
Nesedí mi systém vysoký kabiny, ten mi dělá problém. S tím souvisí dojem vysokýho auta. Spy fotky 5er nebo Audi A6 případně XF ukazují, že se to dá na takový délce udělat štíhleji ;-)
Systém vysoký kabiny, jak to popisuješ, ale podle mě dělá ten trademark E. Navíc na 4kupé mají CLS. A taky musí počítat s Estate verzí. Subjektivně mám E-klasse spojeno se strmějším zadním sklem, ale může to být jen zdání.
Design mě osobně hodně překvapil, ale pouze v tom negativním. V minulosti měl Mercedes vždy podobný design u střední a luxusní třídy, kde je záměna na první pohled díky velikosti vyloučená a vyšší střední třída měla vždy trochu odlišný design. Takhle to bylo u Mercedesu už od 80. let, kdy W201 a W126 měli podobný design a W124 se od nich odlišovala, pak W202 s W140 a k nim opět designově zcela jiná W210 atd... Tahle nová třída E vypadá stejně jak její menší či větší sourozenec a Mercedes se tímto vydal ve stopách Audi, kdy její modely člověk bez přečtení označení na kufru nepozná. Za mě tedy design :no: Zbytek auta ani nehodnotím, protože je duchu dnešní doby plné elektroniky a velkých obrazovek pro mě zcela nezajímavé.
Nejdriv napisu, ze to vubec neni skarede auto, spis naopak, aktualni design mercedesu se mi vylozene libi, ale tady ta unifikace uz zasla vazne do extremu. Ted uz s klidem na srdci clovek muze zajit k dealerovi mercedesu a jen rict, ze chce auto "asi X,XXm dlouhe" a prodejce ho jen posle k C, E nebo S.
Audi je zesazeno z trunu a novy kral "umim jen jeden design tak jej delam v ruznych velikostech" at zije. :no:
U Mercedesu evidentně neznají výraz "less is more".
Proto i ten jinak kvalitní interiér vypadá blbě..
Vnější design nic moc, falešné výfuky asi dneska má už každý nový Mercedes.
Špatně jsi to řekl. Interiér se nelíbí tobě, drtivé většině ano. I exteriér se povedl, už to není design pro důchodce. Vadí jen úplná stejnost s C a S.
Ono to vadí spíše okolí. Kupec Ska ví, v čem jede, toho to nerozhází, Céčkař bude skrytě hrdý, že jezdí bejby S nebo skoroEčkem. Teda pokud tohle u Merc vůbec někdo řeší. :yes:
.... a je přesně takový, jaký má být. :yes: tohle si nespleteš s konkurencí a o to jde. Že si ho budeš plést s C, S? No a? Funguje to výborně nejen u prémie. Jak říká webpaja - ještě se uvidí jak pojede plus hmotnost, která je u C celkem terčem kritiky.
Za mě zatím: :yes:
PS: Hlavně, že se nejedná o paskvil typu gle /merc. x6/ - tam je to tvar jako když kocur s.ere do plev.
Prémiovej základ má, je to primárně RWD s možností AWD. Jsem zvědav na řízení, automat a podvozek. O ostatním nemám pochyb nebo je subjektivní (design).
Uvidíme jak to bude v reále. C funguje opticky až s nějakým paketem a většími koly. Jsem zvědav na výduchy, o kterých mluvil Emel. Je to součást basic designu nebo ne...?
Cílová skupina bude nadšena..... a není se čemu divit.
Myslím, že obrázky ukazují všechny verze, včetně Classic nebo Elegance a hlavní nádechy na krajích předního nárazníku jsou velké u všech.
Ta zmrzlá šedá k němu jde výborně, červená trpí černým spodním rtem sportovního nárazníku, který opticky zvedá příď, ale už samotná existence rudé ve škále je na pochvalu! ;-)
P.S.: je škoda, že člověk nevidí "hrdiny" s palci :-)
No včera jsem ho viděl po několikáté u kamaráda, co ho má v plné.... zepředu je to macek, ale ten zbytek je opravdu zoufalý. On sám řekl, že v tom autě vypadá i stará žena jak - nepatřičně. >:D Co se jízdy týká, tam je to krása.
Sice z venku tak trošku pojízdná Kaplického chobotnice, ale jinak u mě je to dobrý, interiér přímo parádní... :yes: Až teda na to, když se to po.se.re a všechny ty načančané obrazovčičky zhasnou a za jízdy nastane před tebou černo, to pak potěš... Doufám, že to maj nějak vychytaný! ;-)
Ach jo, dost že Audi jsou všechny skoro stejné, BMW 3, 5, 7 velmi podobné, to už i Mercedesy musí být stejné? :-(
Ne že by nebyly pěkné, ale když si někdo koupí exkluzivní S, nechce aby o polovinu levnější auto vypadalo skoro úplně stejně...
podla mna treba pockat na E coupe to sa nam bude pacit mozno viac ale ked pozeram na to co sa udialo s E sedan tak coupe bude jednoducho opat C+S design co je samozrejme krasny dizajn len si niesom isty ci to chcem vidiet po treti krat ? ... vseobecne dizajn e-klasse som povazoval vzdy za specialny u MB odlisoval jednotlive triedy a clovek vzdy vedel ze ide e klasa teraz s tymto modelom to je jednoducho hadanka na ulici.... s kamosom budeme z dialky typovat ci ide C E alebo S a ten kto prehra dostane za ucho .... >:-[]