Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aktualizováno: Je to tady! Nový Mercedes E je venku!

Mělo se sice oficiálně představit až za pár dnů, zbrusu nové éčko se ale ukázalo už teď.
Zpět na článek
4. 1. 2016 21:54
4. 1. 2016 23:14
4. 1. 2016 22:19
4. 1. 2016 22:22
4. 1. 2016 22:53
5. 1. 2016 13:05
6. 1. 2016 23:38
4. 1. 2016 22:44
4. 1. 2016 22:55
4. 1. 2016 23:43
4. 1. 2016 23:33
4. 1. 2016 23:47
4. 1. 2016 23:57
5. 1. 2016 08:03
5. 1. 2016 10:17
5. 1. 2016 11:51
5. 1. 2016 13:49
5. 1. 2016 14:40
5. 1. 2016 15:26
5. 1. 2016 13:51
5. 1. 2016 10:14
4. 1. 2016 23:48
5. 1. 2016 07:50
5. 1. 2016 13:15
5. 1. 2016 08:42
5. 1. 2016 09:59
4. 1. 2016 23:28
5. 1. 2016 09:20
5. 1. 2016 14:31
4. 1. 2016 23:28
4. 1. 2016 23:28
4. 1. 2016 23:56
5. 1. 2016 00:48
5. 1. 2016 07:07
5. 1. 2016 07:17
5. 1. 2016 08:36
5. 1. 2016 09:18
5. 1. 2016 10:47
5. 1. 2016 10:58
5. 1. 2016 11:08
5. 1. 2016 11:20
5. 1. 2016 13:56
5. 1. 2016 11:02
5. 1. 2016 11:06
5. 1. 2016 11:39
5. 1. 2016 13:59
6. 1. 2016 13:16
Avatar - Emel
4. 1. 2016 21:54
Nic moc
Interiér není problém, tam je to paráda. Ale exteriér, zejména tedy ten čumák... tam se nemůžu zbavit dojmu, že je něco špatně. Příliš naposilované vstupy vzduchu u stříbrného auta, navíc zřejmě falešné... proč? A to je ta stříbrná verze asi nejlepší.

Možná to naživo zafunguje a dostaví se nějaký pocit majestátní elegance, ale takhle z fotek mám pocit, že se Mercedes nechal trošku strhnout. Čekal jsem, že poměrně dynamické tvary Céčka spíše uklidní a dodají tomu víc noblesy... no, uvidíme v reálu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
4. 1. 2016 22:29
Re: Nic moc
odkedy zacali vizualne barokovy az gycovy face Acka tlacit do kazdeho modelu... tak je pre mna dizajn MB uz pomaly nestravitelny ... aj "bezna" insignia ma dnes uz viacej sarmu ... charizmy a stylu ako vsetky tieto nove unifikovane mercedesy ....
Avatar - praděda7
4. 1. 2016 23:14
Re: Nic moc
...Nic moc? Je to hrůza.... :no:
5. 1. 2016 10:40
Re: MERCEDES E je šunt, MERCEDES E 2018 je E-lektro
jj
TAKOVÁ 60% ZTRÁTOVÁ LÍNA SPALOLACÍ POPELNICE [odkaz] [odkaz] Z MINULÝHO TISÍCILETÍ S NALEPENÝM DISPLEJEM A VOCASNÍCI UŽ SLINTAJÍ >:D
HONEM UTÍKEJTE SI HO KOUPIT!! >:D >:D
Anebo počkejte na MERCEDES/TESLA 2018 [odkaz] soudruzi [odkaz] ;-)
JAK JINAK NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] JE STEJNAK NEJLEPŠÍ ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
5. 1. 2016 22:22
Re: MERCEDES E je šunt, MERCEDES E 2018 je E-lektro
Kharliku tak na Slovensku sa dockala uz TESLA ai rap-ikoveho songu od Suverena ;-)
[odkaz]
Avatar - hedvin
4. 1. 2016 22:02
To se dalo čekat
žádný výstřelek se nekoná, ikdyž v době aut co vypadají u jedné značky stejně se jenom liší velikost a cena
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2016 10:59
Re: To se dalo čekat
Mercedes ovsem tenhle pristup "jeden model, vice velikosti" dotahl k dokonalosti.
Avatar - Twingo
4. 1. 2016 22:11
zevnitř huj z venku fuj
Interiér je opravdu paráda vypadá skvěle dokonce bych řekl že lépe než u třídy S.
Nové Ečko mi připadá jako nafouklé Céčko prostě všechny Mercedesy vypadají stejně. pochopím že značky se snaží sjednotit vzhled ale Mercedes to trochu přehnal řekl bych že zde nejsou žádné velké rozdíly mezi vozy třeba takový Volkswagen to zvládl rozdělit modely lépe. Ale je pravda že moderní Mercedesy vypadají divně na fotkách a ve skutečnosti vypadají skvěle (PŘ: Mercedes Benz GLE coupe )

Ale nejvíce se mi asi líbila předchozí generace s oddělenými světlomety (oddělené světla prostě k Mercedesu třídy E patří) ;-\ :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
4. 1. 2016 22:35
Re: zevnitř huj z venku fuj
Souhlasím, nevím, proč se mercedes tolik inspiroval audi a jejich auta teď vypadají jako klony. Interiér luxusní a špica ve své třídě, ale zvenku by se člověk pohádal, o jakou třídu jde. Taky se mi nejvíce líbila minulá generace před faceliftem s oddělenými světly. To tam ještě dávali atmosféru 6,2 V8...to byla paráda.
Avatar - 3_diamanty
4. 1. 2016 22:11
ziadne prekvapko
tazko povedat ci je to skor zmensene Sko alebo zvacsene Cecko ... kazdopadne chyba mi tu akasi vnutorna krasa... pride mi to take bezduche.... akesi nudne ..... tazko to spravne pomenovat.... ale nema to tie gule ako to sucasne Ecko alebo ako to Ecko ktore prislo este pred tymto sucasnym co bolo doteraz ... tato unifikacia sa mi v podani mercedesu vobec ale vobec nepaci.... auta od nich su vizualne uz vsetky na jedno brdo .. chyba tomu napad... akesi caro .... chapem ze to bude bomba moderne a ultra luxusne auto.... ale nedycha z neho na mna vobec nic... len akasi prazdnota.... co sa to deje ..... v minulosti ma mercedesy vedeli ocarit... ( prve SLK, CLK, S klasse z r 98, GLK, predosle Ecka ..... predosle Cecko ) .. dnes uz ma akosi nedokazu vizualne nadchnut napriek tomu ze su luxusnejsie a modernejsie ako ich predchodcovia
Rozbalit vlákno
1
4. 1. 2016 23:01
Re: ziadne prekvapko
praveze konecne tie mercedesy vyzeraju skvele...hlavne predosle Ecko bolo dost skarede, hlavne zozadu mi to pripominalo daco azijske, priam korejske (tvar a velkost zadnych svetiel)...teraz maju fakt smrnc a aj samotne C vyzera ako dostojne auto a nie ako baby mercedes
Avatar - boost.
4. 1. 2016 22:19
Xerox
Jsem ten poslední, kdo by německá auta označoval jako nudná a ten, kdo za každou cenu potřebuje agresivní styling. Nicméně... Tohle je třikrát, na 100 stupňů, přepraná, 24 hodin v puse cucaná kopie třídy třídy C a S. Bez AMG paketu víc pro důchodce než tmavě zelená E-Klasse roku 1999. A ani ten profláklý a dnes všudypřítomný sport paket tomu nepomáhá tolik, jako v případě třídy C.

Esko je eso, C jedině AMG, ale tohle...

No, W212 se mi začala líbit ještě víc. [odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
4. 1. 2016 22:22
Re: Xerox
mercedes akoby ( dizajnom ) nevedel kam..... pride mi jeho dizajn taky nejaky hodne "lacny" az "sterilny" ..... neviem to inak nazvat ale vazne tak mi to pripada.... staci sa na toto Ecko raz dvakrat pozriet a uz mi pride doslova vizualne nezaujimave a okukane ..... aj passat je dnes uz zaujimavejsie tvarovany ako Cecko.. co si budeme klamat
Avatar - CHerokee
4. 1. 2016 22:53
Re: Xerox
Dotáhli k dokonalosti to, co začalo audi. Akorát tentokrát v negativním slova smyslu.
5. 1. 2016 13:05
Re: Xerox
Unifikovaný dizajn svých nosných modelových řad má celá D3, na tom není nic tragického (poznat mihnuvší se 3er od 5er, hlavně zezadu, chce trochu soustředění..). Ač nejsem skalní MB fanatik, líbí se mi jejich poslední výtvory a vůbec celá generační obměna je moc povedená. To, co dizajnově dobře funguje u C a S (speciálně na S kabrio jsou komentáře pozitivní), bude u E fungovat taky. Vsadím se, že svůj názor změníš, až uvidíš nové éčko naživo a v pohybu ;-).
Jinak interiér je :yes:
6. 1. 2016 23:38
Re: Xerox
Mně se ten design obecně líbí taky, ale nevím, jestli ohodnotím nové E pozitivně, až ho potkám, protože si nejsem vůbec jistý tím, že ho poznám. Ze předu téměř není šance, vzadu se naštěstí od dua C+S liší zadní světla, ale je to na odlišení v provozu dost ?
4. 1. 2016 22:35
Vstříc asijskému (ne)vkusu
Opravdu nechápu, proč teď musí všem sedanům Mercedesu směrem dozadu brutálně klesat zadek směrem k silnici. Je to opravdu nevkusné a vypadá to, jakoby se auto směrem vzad roztékalo... Když si člověk vzpomene, jak pěkné byly a jak festovně působily minulé generace tříd E, C i S, je mu do pláče... :'-( 8-s :no:
Rozbalit vlákno
34
Avatar - 3_diamanty
4. 1. 2016 22:39
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
mne sa nepacia tie megarazvory v pomere k tym kratkym zadkom ...... ani na GLC ani na C ani na tomto E to nevyzera dobre..... co je to za modu... dat tam megarazvor a zadok uz potom len taky z nutnosti .. aby sa nepovedalo... skus si poziet Cecko... razvor neskutocny a zadok snad kratsi ako ma fabia sedan... k tomu megakola... mega maska... mega hviezda... barokovy styl ... je to hodne pompezne a take bezduche...... nepaci sa mi tento dizajnovy smer .... zlate audi, no fakt
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2016 22:40
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Tak... to má jednoho společného jmenovatele a tím je aerodynamika. Čím blíže kapkovitému tvaru, tím lepší obtékání, nižší odpor, nižší spotřeba. Tuhle vlnu táhnou už delší dobu. Hezky to nevypadá, to je druhá stránka, ale dělají to všichni.
Avatar - Pekelná Micinka
4. 1. 2016 23:30
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Na Jaguarech to vypadalo dobře. A na CLS taky.
Avatar - Blue Sun
5. 1. 2016 07:00
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Na CLS něco vypadá hezky? Ufff...
5. 1. 2016 07:16
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Na původním? Ano, skoro vše.
Avatar - Blue Sun
5. 1. 2016 08:37
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Každý máme jiné oko...
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2016 14:16
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
:yes:
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 09:11
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
[odkaz] ;-)
Avatar - Blue Sun
5. 1. 2016 09:32
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Hm, a?
Škodovky taky dostaly Red dot award a hezké nejsou.
Ale pro tebe to nejspíš stačí... Autorita vyhlásila, padněme na kolena...
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 09:51
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Nebuď trapnej >:D

Nebo si jako Ji/Ri myslíš že seš ve všech oborech chytřejší než docenti na UK? >:-[]
Avatar - Blue Sun
5. 1. 2016 11:20
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Ne, já si pouze myslím, že mám i v dnešní diktátorské době právo na svůj vlastní názor. A to zejména v oblasti vizuálních vjemů. "Je to prémie, to se ti musí líbit." "Je to Apple, to se ti musí líbit." Ne, nemusí.
Tobě stačí docenti, já mám rád i jiný pohled a výsledkem jsem "já".
5. 1. 2016 11:25
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
To je snad v naprostém pořádku. ;-)
Avatar - Blue Sun
5. 1. 2016 12:15
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Jak vidíš, pro Sakru ne...
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 12:20
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Já vim že pro Sakru jo..

Viz 11:37 i další zdroje :-)

Odkud bereš info ty? ;-)
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 11:34
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Ano. Někdo se musí ptát i na své biologické potřeby expertů na uk.
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 11:37
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Zrovna u designu naprosto souhlas. Mě se teda CLS docela líbí - byť mym favoritem je jednoznačně [odkaz] :yes: :-!
5. 1. 2016 11:41
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Proč tam nedáš BMW 6er?
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 11:47
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Protože konkurent pro CLS je tohle 6 GC? :-)
5. 1. 2016 12:14
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Pro první generaci CLS, která byla z mého pohledu úchvatná BMW nemělo odpověď, te'd je tomu znovu podle mě naopak. Poslední generaci CLS zahlédnout je umění. Spíš, že jsi dal Alpinu...
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 12:23
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Souhlasim a souhlasim

Alpinu sem dal protože mě bere o dost víc než BMW ale v tomhle případně je to jedno = prostě design 6GC mi přijde skvělej nejlepší ve třídě :yes:
5. 1. 2016 12:48
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
To lízatko pod předním nárazníkem nebo strašlivý budíky? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2016 14:24
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Současná CLS už není tak výjimečná, tehdy to byl úkaz a takový ti trendaři si po první vlně SUV museli vyzkoušet něco nového. Proto jich bylo tolik. S unifikovanou tváří a s postupem designu MB k oblým, elegantním liniím se CLS trochu ztrácí. Zajímavé je jak Audi jde ve svém duchu spíš k velmi hranatým, skoro krabicodním tvarům.
5. 1. 2016 11:26
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Nebo si jako Ji/Ri myslíš, že máš právo na svůj vlastní a případně rozdílný názor než docenti odkudkoliv nebo kdokoliv jiný? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 11:29
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Právo mu neupírám >:-[]
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 11:36
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Zítra se jedu zeptat na uk, kterak s úklidem případného sněhu >:-[] ať to má fazonu >:D
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2016 11:38
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
:yes: >:D >:D >:D >:-[]

Jaký to je mít za stejně složitý vědní obor na UK a uklizení? >:-[]
5. 1. 2016 11:40
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
To co myslíš ty, se správně mluvnicky podává: "Zítra se jedu zeptat na UKrajinu..." >:D
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 11:52
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
>:-[] :yes: a s kalovým čerpadlem opatrně kolem kavárny.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2016 14:18
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Tak mě se zrovna současná generace škodovek dost líbí, takže s oceněním Red Dot nemám problém.
Avatar - Blue Sun
5. 1. 2016 14:46
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
A ta ho zrovna vůbec nemá... >:D
Avatar - Emel
5. 1. 2016 14:47
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Jasně...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2016 14:17
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Těsně vedle ;-)
Avatar - praděda7
4. 1. 2016 23:19
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
....ano, ten zadek mě připomíná spráskaného psa... ;-\
Avatar - netcar.xx
4. 1. 2016 23:36
Re: Vstříc asijskému (ne)vkusu
Nebo hyenu ktera prave vykonava potrebu
4. 1. 2016 22:44
like
Musím říct, že to mám opačně, než většina zde. Exteriér současného portfolia je dech beroucí (Na S classe podle mě dnes zbytek D3 nemá odpověď) a éčko je jako mid range přesně takové jaké má být. Bohužel interiér vypadá velice zastarale, antikvariátně a paradoxně nemercedovsky. ( MB snad nikdy takto barokní interiéry nemělo...)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - CHerokee
4. 1. 2016 22:55
Re: like
Ten interiér je skoro kopií toho z S Klasse. Tady nejde o to, že by se mi to Éčko nelíbilo, samo o sobě by bylo velmi zajímavé, kdyby už tady nejezdili dva jeho klony....jeden delší a jeden kratší. Nulová originalita, odlišnost, žádný specifický prvek.
4. 1. 2016 23:43
Re: like
Snaha o originalitu u E classe byla vždy spíš na škodu.. celá ta věc se čtyřmi světly... snad částečně s výjimkou w211, ale tam to zachraňovala silueta.
Tohle E má snad nejkrásnější tvář ever. A vypadá přesně jak mercedes vypadat má...
Avatar - netcar.xx
4. 1. 2016 23:33
Re: like
Na esko si odpovedeli sami ceckem a eckem a tim ho deklasovali. Majitele cecek si slintaji blahem ze jejich auto vypada stejne jako vlajkova lod, ale pruser je v tom, ze to esko nema jediny vyraznejsi detail ktery by ji odlisil od toho budgetu. Navic kdyz jsem vedle sebe videl bilou C55 AMG a S na zakladnich kolech v cerne, tak jako budget vypadalo to esko. A to urcite neni dobre
4. 1. 2016 23:47
Re: like
Nevím jestli takhle někdo v reálném světě uvažuje. A příklad c55 mag vs. S v základu je prostě špatně zvolený.
Avatar - netcar.xx
4. 1. 2016 23:57
Re: like
Ne, ten priklad vypovida naprosto spolehlive o dane veci. Navic i kdyz je to esko namaslene priplatky, tak se odlisi tak o 5% od zakladu. A za druhe ziju v nemecku a tady je tech Mercedesu prece jen o trochu vic nez v cesku a neveril bys, kolik majitelu tech novych C o tom primo mluvi. Stodevadestku a prvni cecko si nikdo se stoctyricitkou splest nemohl, nastupce stoctyricitky byl hnusnej bastard ( velke cecko ) a predposledni esko bylo rovnez svebytne. A soucasne esko bylo vyjimecne kdyz nebylo C a E. Ted tu vyjimecnost docista ztratilo. Navic to Ecko je o neco mladsi, jemnejsi a tim i modernejsi.
5. 1. 2016 08:03
Re: like
No právě, kolik majitelů C o tom mluví... pochopitelně to byl cíl mercedesu, trošku pohladit ego majitelům střední třídy. Pochybuju, ale že to reverzně nějak trápí majitele/ kupce S. Mercedes měl vždy v rámci generace velmi podobná auta. S výjimkou minulé, kde každý model jiná ves. (A bylo to vyloženě na škodu) . Na rozdíl od Audi ale MB bezpečně odlišuje generace modelů, tedy nový nevypadá jako facelift. (což mě oslovuje více)
Avatar - fOE
5. 1. 2016 10:17
Re: like
Souhlas. Tohle je presne priklad spravneho zvladnuti nacasovani uvedeni. Sko jako prvni a vse co prijde po tom jenom pohladi na dusi majitele C a E, ze maji svoje "mensi eSka". Noapak uplne prokaucovane to je v podani skodovky, ktera nejdriv uvede octavii a pak ji o 20% prifoukne a se stejnym interierem vypusti superb. Majitel octavie ma tak proste octavii, a majitel superbu ma "vetsi octavii". V tomhle poradi je to spatne, v obracenem je to cajk.
Avatar - Emel
5. 1. 2016 13:49
Re: like
Co se Superbu týče, můžeme diskutovat o interiéru... ale zvenku není pochyb o tom, že je Superb o třídu výš... nejen velikostí. Ve srovnatelných verzích, a tím spíš v těch standardních (tj. Octavia s halogenama, Superb s xenonama). Já tam z pohledu potenciálního majitele Superbu problém nevidím.

Co se Superbu týče, můžeme diskutovat o interiéru... ale zvenku není pochyb o tom, že je Superb o třídu výš... nejen velikostí. Ve srovnatelných verzích, a tím spíš v těch standardních (tj. Octavia s halogenama, Superb s xenonama). Já tam z pohledu potenciálního majitele Superbu problém nevidím.

[odkaz]
Avatar - fOE
5. 1. 2016 14:40
Re: like
A taky jedine o interieru diskutujeme. ;-) V exterieru si superb samozrejme hraje svou vlastni ligu jak se slusi a patri, ale o tom rec (v mem podani) nebyla. Na tom prikladu jsem se jen snazil ilustrovat, ze je podle me spravna postupnost zhora dolu a ne naopak (a obecne tohle plati jak pro interier tak exterier).
Avatar - Emel
5. 1. 2016 15:26
Re: like
Aha... no, podle mě u interiéru Superbu není až tak problém designová podobnost s Octavií jako spíš to, že obecně nepřekonává standardy kompaktní třídy. On ten interiér je lepší než v Octavii, ne že ne... ale není tam takový ten wow efekt po usednutí.

Každopádně pod Mercedesem je to trošku off-topic... tam se řeší unifikovanost vnějšího designu.
5. 1. 2016 13:51
Re: like
Hošiii, proč to sem taháte?
Avatar - netcar.xx
4. 1. 2016 23:48
Re: like
Ve srovnavacim testu v AutoBild nova sedmicka porazila esko, Panameru a A8. Takze s tim, ze na esko nemaji odpoved bych to tak horke nevidel.
5. 1. 2016 07:50
Re: like
Problem Ska v Evrope jsou motory. Tam je dnes obecne Mercedes daleko za zbytkem pelotonu. Nejsilnejsi motor 190 kW stale prodavany se zoufale zastaralym 7G Tronicem, jehoz nejvetsi slava byla pred deseti lety, je v ramci techle aut hodne nekonkurenceschopne. V podstate Mercedes konci tam kde BMW nebo Audi zacina.
5. 1. 2016 13:15
Re: like
V ČR se 500, 600, 63 nebo 65 neprodávají? Jo, v dieselech je to slabé, i když to hlavní by pokryté měli mít. Ještě horší je to pak u GL nebo i ML (tedy GLS a GLE, nebo jak tomu dnes říkají).
5. 1. 2016 08:42
Re: like
Vždycky mi přišlo, že inženýři BMW vyvíjí 7cku jen proto, že musí. Ale srdce dávají do 3ky. A MB to má opačně. Cčko vyrábí protože musí, ale Sko je passion for perfection.

Tím pádem 5 a E jsou takovým ideálním průsečíkem:)
5. 1. 2016 09:59
Re: like
Dnešní styl mercedesu s kapkou barokního retra se mi sice líbí, ale od E classe jsem očekával více čisté, přímočaré elegance. Design éčka byl podle mě vždycky více přímočarý než ostatní mercedesy a tady je těch prolisů nějak moc - trochu jakoby vzali předchozí bmw pětku a udělali deset faceliftů najednou a potom to ještě vyfotili zkrze zrcadla v petřínském bluďišti.
Doufám, že neospoilerovaná verze bude méně zdegenerovaná takovýmto vlnobitím
Avatar - vabis
4. 1. 2016 22:54
jedničkář na tahu
Vzhled je "venku" dlouho. Poslední testovací exempláře měly maskování míň než symbolické. Globální design vypadá v reálu o chloupek líp než na obrázcích. Co PN, vrátí se horní ramena? Močovina i pro malé diesely? Uvidíme o kolik se zvedne kultura jízdy, protože třeba u eska w222 to oproti w221 zas takový rozdíl není. U MLka 166 oproti 164 dokonce vůbec.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
4. 1. 2016 23:00
Tragédie, prostě ty nové Mercedsy jsou fakt hnusný
a tenhle není výjmkou :no:

je to takové, zaoblené buclaté, prostě ee, doby kdy Mercedes dělal pěkná auta jsou pryč a je to škoda

Na Dizajn Audi se Mercedes fakt nechytá
Rozbalit vlákno
3
Avatar - praděda7
4. 1. 2016 23:22
Re: Tragédie, prostě ty nové Mercedsy jsou fakt hnusný
....tak to dopadne, když všechny šikovné stylisty koupí Korejci... ;-\
Avatar - Individualita
5. 1. 2016 09:18
Re: Tragédie, prostě ty nové Mercedsy jsou fakt hnusný
Od kdy se fanboyovi Audi nelíbí zaoblená a buclatá auta? >:D
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2016 09:32
Re: Tragédie, prostě ty nové Mercedsy jsou fakt hnusný
od jakživa
Avatar - salamoon
4. 1. 2016 23:03
rad by som nahlasil chybu
v clanku o E class mate fotky C class.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - netcar.xx
4. 1. 2016 23:22
Re: rad by som nahlasil chybu
Jsi se spletl. To je esko
Avatar - netcar.xx
4. 1. 2016 23:21
Tak to si teď
nebudu plést dva Mercedesy ale tři. Ostatně jsem ani nic jiného nečekal. Golfa si taky člověk může koupit v libovolné velikosti.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
5. 1. 2016 08:41
Re: Tak to si teď
Jako že jsi schopen si splést Golfa s Passatem?
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 11:18
Re: Tak to si teď
>:-[] :yes:
Avatar - netcar.xx
5. 1. 2016 11:51
Re: Tak to si teď
Ne doslova, ale Touareg nevypada o moc jinak nez Polo ;-)
Avatar - Emel
5. 1. 2016 14:02
Re: Tak to si teď
Použití jednotných designových prvků je jasná věc, ale jestli se to někde opravdu pletlo, tak maximálně Touran (ještě ten minulý po fl) a Sharan. Taková podobnost jako je třeba mezi 3er a 5er tam zase není.
Avatar - nardoxx
4. 1. 2016 23:26
Dizajn mercedesov...
Ako všetci nadavali na dizajn Audi...Tak teraz má taký istý štýl aj BMW a Mercedes a pri nich mám problém rozoznať model o dosť väčší ako pri Audi a to hlavne pri Mercedesoch...čo sa týka nového E-čka, tak je to len S-ko v menšom a C-čko vo väčšom, ešte aj svetla má takmer rovnaké...celkovo sa mi dizajn týchto nových Mercedesov vôbec nepozdáva, z boku to vyzerá ako banán a z predu sú všetky ako A-čko.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
4. 1. 2016 23:28
E
Líbí, nadále si to nelze splést s D2, Jaguarem, Volvem ani Lexusem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Individualita
5. 1. 2016 09:20
Re: E
To Tráboš taky ne, ale chápu jak to myslíš ;-)
5. 1. 2016 14:31
Re: E
A v zásadě ani s jiným produktem. Ano, vlastní xicht má...to bez pardonu.
Avatar - twistedTSD
4. 1. 2016 23:28
Zklamání
Po všem tom očekávání přišlo něco, co jsem na první pohled považoval za Céčko (a už to jsem si svého času spletl s eSkem). A pak si stěžujte na unifikaci v řadách nejmenovaného koncernu, vždyť zde není vidět snaha ani o špetku svébytnosti. Předchůdcům přitom nikdy nechyběla.

A interiér...vážně se vám líbí ten megatablet?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
4. 1. 2016 23:54
Re: Zklamání
Ten megatablet je taký výstrelok, ale v dobe, keď už neviem od seba rozoznať modely Mercedesov som zaň celkom vďačný.
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2016 09:48
Re: Zklamání
Přesně tak, je to hnus, souhlasím :yes:
Avatar - Ham.
4. 1. 2016 23:56
Nové Ečko
se mi líbí, myslím, že nešlo čekat žádné vybočení ze stávajícího designového stylu Mercedesu. Ten funguje dobře na velkých modelech (S-ko, S-coupé) a i tady u Ečka je perfektní. Nelíbí se mi tento styl u A ček, CLAček (u Cčka je to "na hraně") a dalších malých klonech, kde na malých autech působí příliš "bublinózně", na velkých autech se správnými proporcemi (dlouhý rozvor, střed předních kol hozený dopředu před pomyslnou padající linii předního skla) nemá chybu. Jediné co se mi nelíbí je magatablet v interiéru, ten na mě působí jak digitálky Casio na rukou majitele firmy Breitling.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2016 00:18
Re: Nové Ečko
Mně se tedy docela líbí, ale připouštím, že CLA vypadá trochu komiksově. Největší problém mám s GLE.
Jestli bych něco vytknul nové E-klasse, pak nejvíc asi chromový rám grillu, viděn na fotkách.

EDIT: Opraveny názvy modelů, mám v tom trochu hokej, co to MB přeznačovalo.
5. 1. 2016 00:48
OK
U mě dobrý. Proporce jsou naprosto v pořádku, což je hlavní. A to ostatní je prostě současný styl Mercedesu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
5. 1. 2016 02:17
Třída C, E, S
Tak teď už opravdu na první pohled člověk na silnici nerozezná, jestli před ním jede C, E, nebo S... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
5. 1. 2016 03:55
Nemastné, neslané
Zvonku je to E-čko nejaké nevýrazné. Nemá žiadnu "tvár", ako sa hovorí. Trefne podotkol niekto nado mnou, že z boku je celé auto ohnuté ako banán. Mne sa najviac nepáči zadná časť, zohnutá k zemi, nevyzerá to vôbec dobre. A zadné svetlá ako z nejakej električky.
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2016 11:37
Re: Nemastné, neslané
Přesně jsi to vystihl, všechny sedany mercedesu z poslední doby jsou z boku ohnuté jako banán a už na to začínám být alergický :'-( :no:
Avatar - bystron
5. 1. 2016 06:59
Kaplického chobotnice
Trošku jak Kaplického chobotnice, oblý oblob jak to jen jde ale jinak celkem dobrý. Po kam si na normální motor tj 3 litrový šestiválec, pak sa ukaze
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
5. 1. 2016 07:07
In
Ta bílá verze interiéru, se vším lesklým a dvojicí obřích tabletů, je příšerná. Vyloženě prémiovost...
Jen mě k tomu tak napadá, jak všichni před lety nadávali na digitální přístroje v autech, jak jsou ty displeje strašné. A teď, když prémiovka suverénně vyhodí klasické budíky a namísto nich dá LCD za pár šlupek, budeme tomu ještě tleskat...
Rozbalit vlákno
2
5. 1. 2016 07:17
Re: In
Nikdo asi nijak zvlášť netleská, pokud bude grafika ve stylu 3D, bude to zřejmě i putna. Navíc není LCD jako LCD.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2016 14:28
Re: In
No tak to ještě štěstí, že to neřídí Microsoft, protože s grafikou ve stylu Metro (aka dlaždice) bych se asi rozštíp o první soušku u cesty.
5. 1. 2016 07:14
Sklizeň brambor
Že M-B sjednotil tvář se dalo čekat. Nepotřebuju jako jejich neklient nutně poznat co kolem mě jede, ale tyto tvary fungují nejlíp na něčem opravdu velkém, tedy S-Klasse. AMG pakety pojedou jako na běžícím pásu, protože velké nosdry dokáží alespoň trochu rozbít oblou a vysokou karoserii. Interiér má svůj glanc, obrazovky jsou už dnes všude, jen E je nabízí víceméně spojené a o technologiích nemám pochyb. Jsem zvědav na nový R6 a podvozek. Podaří se ho dobře naladit už v základu nebo bude muset sáhnout k Airmaticu nepříliš použitelnýmu k dynamický jízdě na točitých silnicích? :-) .

Btw.: někteří konkurenti by se od M-B mohli učit, jak barevně prezentovat interiér novinky...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
5. 1. 2016 07:35
Re: Sklizeň brambor
Nejen barvy pro prezentaci, ale prezentaci celkově, u MB umí fotit, možná tam jsou i nějaké "modelkovské" retuše příliš vyklenutých stehen apod., ale ať tak nebo tak, na promo fotkách vypadají MB vždy velmi dobře, u konkurence je to většinou naopak.

Každopádně, mě se nové E celkem líbí, samo, že jeho design nepřináší nic nečekaného, ale v mých očích této velikosti auta aktuální designový styl Mercedesu sedí nejvíc. Je to lepší než velký pecen eska a bochníček céčka, prostě ta správná stuttgartská "štrycla". Verze bez klasické chrom masky vypadají dynamicky, správná barva a velká kola... pěkné auto, já nemám problém. Vnitřek bez těch světlých kůží a jachta dýhy nebude už taková pecka, ve verzi s klasickými přístroji je nesourodost přístrojovky už přes čáru, vypadá to levně, ale celkově při vhodné konfiguraci i uvnitř dobrý. Opravdu podstatné bude, jak říkáš, co předvede podvozek a jaké budou nové řadové šestiválce. Design pro éčko problémem určitě nebude... ;-)
5. 1. 2016 08:13
Re: Sklizeň brambor
Nesedí mi systém vysoký kabiny, ten mi dělá problém. S tím souvisí dojem vysokýho auta. Spy fotky 5er nebo Audi A6 případně XF ukazují, že se to dá na takový délce udělat štíhleji ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2016 14:36
Re: Sklizeň brambor
Systém vysoký kabiny, jak to popisuješ, ale podle mě dělá ten trademark E. Navíc na 4kupé mají CLS. A taky musí počítat s Estate verzí. Subjektivně mám E-klasse spojeno se strmějším zadním sklem, ale může to být jen zdání.
5. 1. 2016 15:04
Re: Sklizeň brambor
Nevím, přijde mi, že to po krásné W211 přinesla W212 a stejný trend je i u C.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2016 15:57
Re: Sklizeň brambor
Já tam ten náznak vidím už od W124, zkrátka E se vzadu nesvažuje. Konečně na od toho tu jsou J-iní. ;-)
5. 1. 2016 16:29
Re: Sklizeň brambor
Ano, tam těch taxi variant moc není ;-)
5. 1. 2016 13:13
Re: Sklizeň brambor
On někdo používá E k dynamické jízdě po točitých silnicích ;-)?
5. 1. 2016 13:49
Re: Sklizeň brambor
Myslíš, že majitel klasickýho sedanu před zatáčkou kapituluje? To není jen o výkonech, ale o dopadu na komfort, či ovladatelnost nebo stabilitu.
Avatar - Emel
5. 1. 2016 13:53
Re: Sklizeň brambor
Velké nozdry se mi právě z některých úhlů moc nezdají... třeba tady:
[odkaz]

Vyloženě jsem si vzpomněl na R-Line Tiguan ;-)

Z jiných úhlů je to ale lepší, tak uvidíme.
5. 1. 2016 07:47
Autopilot na dálnici
Tady je popis:

[odkaz]

V němčině.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
5. 1. 2016 08:28
To je C nebo S?
Design mě osobně hodně překvapil, ale pouze v tom negativním. V minulosti měl Mercedes vždy podobný design u střední a luxusní třídy, kde je záměna na první pohled díky velikosti vyloučená a vyšší střední třída měla vždy trochu odlišný design. Takhle to bylo u Mercedesu už od 80. let, kdy W201 a W126 měli podobný design a W124 se od nich odlišovala, pak W202 s W140 a k nim opět designově zcela jiná W210 atd... Tahle nová třída E vypadá stejně jak její menší či větší sourozenec a Mercedes se tímto vydal ve stopách Audi, kdy její modely člověk bez přečtení označení na kufru nepozná. Za mě tedy design :no: Zbytek auta ani nehodnotím, protože je duchu dnešní doby plné elektroniky a velkých obrazovek pro mě zcela nezajímavé.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PlugIN
5. 1. 2016 08:36
C?
Interiér je naprosto úžasný, dle mě nejlepší v dané třídě.

Ale exterirér, nové Mercedesy se mi obecně vzato hodně líbí, ale prostě to nedokážu prvním pohledem oddělit od Céčka .. Docela provar.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
5. 1. 2016 09:18
S, M, L, XL...
Nejdriv napisu, ze to vubec neni skarede auto, spis naopak, aktualni design mercedesu se mi vylozene libi, ale tady ta unifikace uz zasla vazne do extremu. Ted uz s klidem na srdci clovek muze zajit k dealerovi mercedesu a jen rict, ze chce auto "asi X,XXm dlouhe" a prodejce ho jen posle k C, E nebo S.
Audi je zesazeno z trunu a novy kral "umim jen jeden design tak jej delam v ruznych velikostech" at zije. :no:
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2016 10:34
falešná svíčková
U Mercedesu evidentně neznají výraz "less is more".
Proto i ten jinak kvalitní interiér vypadá blbě..
Vnější design nic moc, falešné výfuky asi dneska má už každý nový Mercedes.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2016 10:53
Re: falešná svíčková
Špatně jsi to řekl. Interiér se nelíbí tobě, drtivé většině ano. I exteriér se povedl, už to není design pro důchodce. Vadí jen úplná stejnost s C a S.
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 11:10
Re: falešná svíčková
Ono to vadí spíše okolí. Kupec Ska ví, v čem jede, toho to nerozhází, Céčkař bude skrytě hrdý, že jezdí bejby S nebo skoroEčkem. Teda pokud tohle u Merc vůbec někdo řeší. :yes:
Avatar - Warrual
5. 1. 2016 19:21
Re: falešná svíčková
''Teda pokud tohle u Merc vůbec někdo řeší.''

Správně..pokud. Myslím že to řešíme jen my, na diskuzích, ale majtelé ''některé z velikostí toho auta'' ( >:D ) na to vůbec nepomyslí.

Už jsem to psal jednou na TSbodkaSK že na Ečko ten design bude nejvíc pasovat. Líbí se mi. :yes:
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 10:47
Mercedes
.... a je přesně takový, jaký má být. :yes: tohle si nespleteš s konkurencí a o to jde. Že si ho budeš plést s C, S? No a? Funguje to výborně nejen u prémie. Jak říká webpaja - ještě se uvidí jak pojede plus hmotnost, která je u C celkem terčem kritiky.
Za mě zatím: :yes:
PS: Hlavně, že se nejedná o paskvil typu gle /merc. x6/ - tam je to tvar jako když kocur s.ere do plev.
Rozbalit vlákno
6
5. 1. 2016 10:58
Re: Mercedes
Prémiovej základ má, je to primárně RWD s možností AWD. Jsem zvědav na řízení, automat a podvozek. O ostatním nemám pochyb nebo je subjektivní (design).
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 11:08
Re: Mercedes
Uvidíme jak to bude v reále. C funguje opticky až s nějakým paketem a většími koly. Jsem zvědav na výduchy, o kterých mluvil Emel. Je to součást basic designu nebo ne...?
Cílová skupina bude nadšena..... a není se čemu divit.
5. 1. 2016 11:20
Re: Mercedes
Myslím, že obrázky ukazují všechny verze, včetně Classic nebo Elegance a hlavní nádechy na krajích předního nárazníku jsou velké u všech.
Ta zmrzlá šedá k němu jde výborně, červená trpí černým spodním rtem sportovního nárazníku, který opticky zvedá příď, ale už samotná existence rudé ve škále je na pochvalu! ;-)

P.S.: je škoda, že člověk nevidí "hrdiny" s palci :-)
Avatar - Emel
5. 1. 2016 13:56
Re: Mercedes
K té červené navíc moc nesedí ta hotwheels kola...
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2016 11:02
Re: Mercedes
Spíše do nablito.
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2016 11:06
Re: Mercedes
No včera jsem ho viděl po několikáté u kamaráda, co ho má v plné.... zepředu je to macek, ale ten zbytek je opravdu zoufalý. On sám řekl, že v tom autě vypadá i stará žena jak - nepatřičně. >:D Co se jízdy týká, tam je to krása.
Avatar - Ghostyx
5. 1. 2016 11:39
U mě dobrý!
Sice z venku tak trošku pojízdná Kaplického chobotnice, ale jinak u mě je to dobrý, interiér přímo parádní... :yes: Až teda na to, když se to po.se.re a všechny ty načančané obrazovčičky zhasnou a za jízdy nastane před tebou černo, to pak potěš... Doufám, že to maj nějak vychytaný! ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - happy_driver
5. 1. 2016 13:59
***
Nádhera. Počkám na uvedenie na trh, nejaké to zvezenie sa... No a potom pôjde súčasné E niekam ďalej do rodiny. Som zvedavý na šesťvalce. :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2016 09:16
Stejný vzhled
Ach jo, dost že Audi jsou všechny skoro stejné, BMW 3, 5, 7 velmi podobné, to už i Mercedesy musí být stejné? :-(
Ne že by nebyly pěkné, ale když si někdo koupí exkluzivní S, nechce aby o polovinu levnější auto vypadalo skoro úplně stejně...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - blake26
6. 1. 2016 13:16
E coupe
podla mna treba pockat na E coupe to sa nam bude pacit mozno viac ale ked pozeram na to co sa udialo s E sedan tak coupe bude jednoducho opat C+S design co je samozrejme krasny dizajn len si niesom isty ci to chcem vidiet po treti krat ? ... vseobecne dizajn e-klasse som povazoval vzdy za specialny u MB odlisoval jednotlive triedy a clovek vzdy vedel ze ide e klasa teraz s tymto modelom to je jednoducho hadanka na ulici.... s kamosom budeme z dialky typovat ci ide C E alebo S a ten kto prehra dostane za ucho .... >:-[]
Rozbalit vlákno
0