Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - Hammunasakra
Ba, ba ..
| 6. 1. 2009 18:58
... pravdu díte milý Dute! Doma v Deutschland má vw pozici těžší a zdaleka není tak "glorifikován", jak v zemích českých .. Jakpak to asi "udělali/dokázali"? :-!
PS: Já že bych "know-how" ráda "převzala" .. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Máte tam zřejmě ...
| 6. 1. 2009 18:54
...překlep, milý petan(e) von hyundai! Nechtěl jste napsat AUTOMATICKÁ převodovka je (v dnešní době :-) ) vždy lepší?
Já tedy zamlada "dosti" se "nakvrdlala" a pokud zrovna o nějaké sportovní cupce není řeč (i když už i tam, nová 911 i Caymánnek jsou už s automatem i rychlejší a ještě spotřebu mají menší :yes: ), tak proč Proč PROČ (zbytečně) namáhat ručičku a nožičku i hlavičku? Proč?
A u takového "mastodonta" jakým i55 je, tam ať raději "samo" se to řídí - ne? ;-)
i55
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 6. 1. 2009 17:55
automat na co. Ruční převodovka je vždy lepší
hyundai
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 6. 1. 2009 17:50
zas nějakej chytrej
Autobus autem nenahradis
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 6. 1. 2009 17:39
a není to jedno kdo s kým spolupracuje.Důležitý je výsladek a ne,jestli spolupracuje firma A s firmou B nebo až s firmou D
Konkurencieschopné
| 9. 12. 2008 13:49
Ať to znamená, co chce, téměř milion korun za korejce v základu dá jedině blázen. Mimochodem, co znamená "i" v názvu? i10, i20, i30...
Avatar - Pjenkava
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 3. 12. 2008 01:19
To asi nepoznám. Ale možná jo. Stejně se takhle v autě nejezdí >:D
CERNY KUN
| 2. 12. 2008 20:16
V nemeckom autobilde zase maju overene ze VW je auto na robenie parady, ale pod zatazou nevydrzi. Pozri link, dolu je tabulka poradia dlhodobych testov. VW ma tri modely v prvej pätke....ale od konca. Jednoducho pruser. Tak otvor oci, nikomu nelez do *rde*e a bude to dobre.
[odkaz]
hyundai
| 2. 12. 2008 15:19
key si mal na Santu, tak si ju kupis... zatial jazdis rozstrelenym veteranom z AAAcek alebo pritiahnutym z nemecka nejakym polakom... Pozicaj si Santu na vikend, povoz sa a potom tu blekotaj o prestizi. Prestiz je ti na dve veci ked za kazdym rohom caka prestizechtivy zlodej. Niekto proste chce vacsie auto pretoze potrebuje tahat jachtu alebo karavan, tak si kupi Verazruz alebo Santu... odvezie to bezpecne a spolahlivo posadku a z usetrenych penazi mozes platit marinu po celu dobu zivotnosti jachty.. ale samozrejme, ty prestiz... sa stavim ze aj zadok si vytieras toaletakom kde je logo Zewa
Jedině bravo!
| 2. 12. 2008 09:10
Sorento bolo v tej dobe urcite velky skok pre Kiu, a kvalitnejsie auto, nez by sa od Kie ocakavalo, ale myslim si, ze az ta buduca generacia Sorenta bude take auto, co ja ked urcite nies s premiami, ale Mazdou, Rav4kou a spol bude sovnatelne. Tento hyundai je tiez dobra volba, no myslim si, ze uz moc velke, aspon pre abycajnu rodinu, tak uz radsej to Santa Fe. Ale ja si myslim, ze normalny clovek si uz SUV v dnesnej dobe nekupuje, staci sa poobzerat po Prahe a 85% takychto aut jazdia zeny, ktore si myslia, ze svoju neschopnost za volantom vynahradi velkost auta, a citia sa bezpecnejsie.... No ako rozumne premyslajuci muz, aj ked vacsinou jazdi sam, tak nekupil by si radsej neaku A5ku...?
Jedině bravo!
| 1. 12. 2008 19:22
Myslim, že je to podobný se Santou, Kiou a Mazdou. Jde jen o prachy. Proti "velikostně" srovnatelný prémii je už velkej skok, neli poloviční. Pro toho, kdo nekouká na image je to dobrá volba a mě se líbí, že je tam konečně silnej motor s automatem. Když sis třeba před 5 lety natipoval Sorento s kůží a automatem, tak si byl taky přes mega a pořád to bylo "jen" Sorento. Kdo je s Hyundai spokojenej a ocení velikost a výkon s pohodlím, tak má 100% spokojenost.
Avatar - Ji/Ri
Především konkurent Lexuse a spol.
| 1. 12. 2008 19:15
Tak to ses sekl....bohovsky. Tahle volba nepadne. Zvolil jsi jako příklad paralelní premiovku.... :-!
Avatar - Ji/Ri
Jedině bravo!
| 1. 12. 2008 19:11
Máš velkou pravdu s tím Volvem.....je to mizerie. Jinak Tiguan vs. Veracruz - ano - jsou jinak velké, ale může být dost těch, kteří si řeknou: Než dát skoromega za tohle, tak to raději dám za tohle....prostě za stejné peníze více muziky. Ale uvidíme.
i55
| 1. 12. 2008 19:02
...tak je to stejná líná mrcha. Jestli něco santovi chybělo, tak právě silný motor s automatem. Předpoklady, že nafta bude stát dnešní den 50Kč tady už byla na jaře. Jestli tak zdraží pohonný hmoty, tak bude i chleba tak drahej, že si pro něj dojdeš pěšky.
i55
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 1. 12. 2008 18:47
Mě trápí trochu spíše obsah 3,0 Litru,protože neví jestli to není moc velký obsah pro Evropany a Čechy. Zas přijde naftová krize nafta 40 kč/l a pak radši budu cestovat malým autem obsahem 1,1 L. Kdyby byl s obsahem cca 2,0 l jako Hyn. Santa fe
Pro ilustraci
| 1. 12. 2008 18:22
:yes:
No musim dodat, ze ten Tvoj posledny link sa neda nehcat iba tak bez komentaru. Mily jossalito, len sa kukni na tu spolahlivost VW... no jo, ja viem v Nemecku je to trosku inak, tak predsa hrdy Fritz neuzna, ze narodny poklad se mu kazi trosku casto, ale v USA zdaleka nevedu domace znacky, o zaujatosti sa ani hovorit neda. Ved na prvom mieste je prave Porsche, ktore na to, ze rocne vyraba viac a viac aut, si drzi nadpriemernu spolahlivost. A potom nasleduju Asisjske znacky, asi tolko o tom, ake ma nemenovany prispievatel dojmy od svojich znamych...
CERNY KUN
| 1. 12. 2008 18:18
Mas overene velke *, a aj to maximalne z roznych diskusii, to je vidiet uz hned z prvych prispevkov. Ja viem, vlastnit Golfa, je snom skoro kazdeho dnes 40-45 rocneho typka, vsak vyrastli v tej dobe ked nad Golfom GTI onanovalo milion chlapcov na vychod od SRN, a zistit ze je to auto ako kazde ine, ba by som povedal po porovnani GIV a 307ky (aj ked o 307ke se uz vobec neda hovorit, ze by nemala chyby...) ani na 'pezota' nema, design, pohodlie, velkost interieru, je uplne inde...O naftovych motoroch sa ani radsej nebavme.
Ba, ba ..
| 1. 12. 2008 18:13
No jo, krstny otec mojeje manzelky mal tiez jednoho kamarata, no a synovec toho typka musel vyhodit motor z golfu po roku... tak asi to je uroven toho Tvojho prispevku.
Aj ked je to uz par rokov, ale clovek niekde zacat musi, 1 novokupene rodinne auto, hyundai accent r.v. 1996, po siestich rokoch najazdene 380 tisic km., co je podla mna celkom slusne, a vzhladom k tomu, ze sa tam okrem dielov ktore sa menit musia nikdy nic ne***o. Nie som hyundai maniak, ale musim podotknut, ze toto mozem potvrdit z dalsich rodinnych aut iba o RAV4-ke, a Honde Civic, aj ked Civic je iba dvojrocny.
CERNY KUN
| 1. 12. 2008 18:05
Byt ritolizacom je to najhorsie 'povolanie'..., ale tebo to slusi... >:D
CERNY KUN
| 1. 12. 2008 18:03
Nezostava nic ineho, nez opakovat tu Tvoju oblubenu vetu: Precitaj si to este raz...
;-)
hyundai
| 1. 12. 2008 17:59
Pred prichodom Santa Fe, slo aj v tej kategorri predovsetkym o prestiz, aspon podla Vas, a kde je teraz Santa Fe v predajoch? :-!
SOULOVÝ KRÁL
| 1. 12. 2008 17:56
GTI, ody o V ti idu skvele, ale strapnovanie inych ludi nie, lebo aj ked robis, co len mozes, strapnujes sam seba. V tejto diskusii si nemal ani jeden argument proti tvrdeniam inych ludi, a cielavedomo sa snazis odbocit od danej temy, ako napriklad pri porovnavani vykonu 1.5 CRDi v hyundai, a tej 1.9 TDI. Ano Accent v zidnom pripade neni v jendej lige s golfom, uz aj iba kvoli rozdielnosti kategorii, ale clovek za to auto zaplati aj o to menej. Tu vsak ide o motor.
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 1. 12. 2008 17:49
Najdi ty chytráku v které větě je zmíňka o tom,že bude auto řídit! Obrazně napsaný,že je 3x dražší znamená,že je podstatně dražší.Když ti zavážu oči a dám ti klapky na uši,poznáš v jakým korábu jedeš? Příště snad budeš číst důkladněji.
SOULOVÝ KRÁL
| 1. 12. 2008 16:16
Neboj, nehodlám Ti fušovat do toho, co Ti jde ze všeho nejlépe! >:-[]

Jo a díky, že si nám opět potvrdil, že přes příliš ztopořelé ego je hold špatný rozhled i nadhled... :-!
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
neregistrovaný "Leslie"
| 1. 12. 2008 12:52
Dobre si mu nalozil:) Konecne!!! Inak GTI, ked si tu najvacsi sef, preco nezverejnis svoje auto?:) Ziadne nemas.. :)???? a doma snivas o makkych plastoch a hrkotajucom TDI?:)
Pro ilustraci
| 1. 12. 2008 07:57
Velmi podobnou debatu jsme tu měli myslím už 2x, však taky Veracruz už nějaký ten pátek jezdí. Přesně podle (nejen) mých předpokladů ho Hyundai nechal ohřát v US, teď ho pouští do Evropy. Imho spíš jako upozornění na šířku svého "sortimentu", než s přehnanými očekáváními, pokud jde o prodeje, zvlášť ne dnes, kdy všichni výrobci velkých SUV mají velmi malou, jelikož staženou, škvírku. Dávám sem ještě jednou dnes už klasický srovnávací test Motortrendu Hyundai vs. Lexus, který imho nepřehání ani doleva ani doprava. Na straně 3 je dobře zpracovaná tabulka technických údajů. [odkaz]
Tragickou situaci aktuálního US trhu dokumentuji čísla prodejů 2008 vs. 2007, zde v odkazu je tabulka zpracovaná za Hyundai America, čísla za Veracruz jsou v ní taky. O důvod víc zkusit prodat něco i v Evropě: [odkaz] Přeji pěkný den
Avatar - Pjenkava
Hmotnost/zrychlení
| 1. 12. 2008 01:13
To jsou ty věhlasné Korejské technologie >:D *viz. Kobyla
Avatar - Pjenkava
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 1. 12. 2008 01:08
Nemůže ;-)
Avatar - Pjenkava
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 1. 12. 2008 01:06
Je mi líto, ale ty skutečně nemáš pravdu. Řídit auto se zavázanejma očima a klapkama na uších je značně nepraktický. Nevim jaký přesně záviděníhodný technologie maj v Korei, ale design jim teda fakt nejde. A snažit se toto auto srovnávat s BMW je trošku nadnesený, no. BMW, král podvozků, motorů, zpracování, image a designu je jen těžko sesaditelný. Rozhodně X-pětku nesesadíš touhle ošklivou a mainstreamovou Hyundaí. Ani po kolena jí nesahneš.
Avatar - Pjenkava
Dzyeah
| 1. 12. 2008 00:57
Celý je to hnusný ;-)
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 1. 12. 2008 00:16
Tak to jsi opravdu novodobý cestovatel E.S.Vraz,jen s tím rozdílem,že on věděl kde je či byl.A ty jsi byl max. v análu,anebo podle těch zemjanek u cikánů v Košicích. >:D Pokud chceš poslat atlas světa zanechej tady adresu. :-!
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 1. 12. 2008 00:11
Zkoušel jsem to s lopatou,vyprávěl jsem jí pohádky a ona nic,ani se nepohnula,asi nechtěla.Ty by jsi možná chtěl,ale jsi moc velký reprezentant a tak děláš poskoka.A jak se reprezentuje majitel firmy?Tak já ti to řeknu a můžeš tochlapcům u 10.ky vyprávět.Každý rok dělám pro takové poskoky jako jsi ty (ovšem těch si na rozdíl od tabe vážím) vánoční besídku.Mají dobré jídlo a pití a jak se baví nevím,protože se toho nezůčastním.To je jen pro ně.Jedno vím ale jistě,makat budou a za rok příjdou zas slavit.Ty možná za rok budeš číst dva dny starý noviny. :-!
Hmotnost/zrychlení
| 1. 12. 2008 00:07
Nějak mi nesedí to zrychlení. Nikde jsem nenašel ani zmínku o hmotnosti vozidla, leda o redukci hmotnosti, ale zrychlovat za 10,4 sec při výkonu 240 koní a toč. momentu 451 Nm v rozsahu 1.750 – 3.500 otáček...I při dlouhém převodu a vysoké hmostnosti to nějak nesedí :-| BMW 3,0d to stihne za 8,1 sec a ML 320 CDI za 8,6 sec.
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 21:21
:-)
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 21:08
Je 10 za rok 2007. Pravděpodobně se v tomto roce posunul na 5. místo
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 20:58
Jenže ve vzdáleném časovém horizontu to poškodí image exkluzivity a za pár let nový občané této planety budou brát BMW,MB, Audi jako stejnou automobilku jako je Hyundai. Je to stejný případ jak Phaeton jen obráceně a bude to déle trvat.
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 20:25
To si mám jako schválě koupit Hyundai, abych zjistil (což mám ověřeno z mého blízkého okolí), že se nevyrovná německé produkci, ve které jezdím? Proč bych si měl kupovat yundai, když nemusím? To jsou zase tvoje hlášky dne. :-!
CERNY KUN
neregistrovaný "PREMDA"
| 30. 11. 2008 19:56
Co takhle přihodit i nějaký vlastní.
Hyundai - auto na dělání parády. HLÁŠKA DNE.
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 19:56
Ano, když si to budeš myslet, bude se ti mnohem lépe usínat. :-)
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 19:53
Hyundai pod zátěží nevydrží. Je to takový auto na "dělání parády" na cestě, jak vjede do terénu (Tucson, Santa Fe), nebo se za něj něco pověsí, odejde brzy spouta dílů. Tohle jsou zkušenosti z mého blízkého okolí.
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 19:47
To jseš tak váhavej vždy? Pět mínus šest? Pozice je jasně daná.
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 19:41
Nevím, koho myslíš pod pojemem "diGTInár", nikdo takový zde neexistuje, maximálně v tvých vlhkých představách. :-!
CERNY KUN
neregistrovaný "PREMDA"
| 30. 11. 2008 19:41
Jen nastavovač nastavovače může srovnávat tyhle dvě značky. Trochu jiný segmenty, trochu jiný linky a trochu jiný počty prodaných kusů.
Jasný, Porsche má kvalitu zmáklou, jeden článek nic nezmění. V jeho třídě se to ale očekává. Hyundai ale střílí jiný ptáky. Kvalitu má zmáklou líp než VW. Mrkni se na spodek linku.
[odkaz]
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 19:22
Já jo, mně to stačilo, ale Tobě asi došly argumenty...ostatně jako každému, kdo machroval a nakonec přišel na to, že mame na 90% stejná auta, jen ta cena je jinde.
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 19:19
Hyundai je 5-6 :-!
CERNY KUN
neregistrovaný "PREMDA"
| 30. 11. 2008 19:01
U sebe nemusím. Vím, za co jsem placenej a dobře. diGTInár je jen plácal, kterej o autech neví nic. Ty jseš jouda, kterej mu to žere.
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 18:58
Zkus to nejdřív u sebe, ano?
CERNY KUN
neregistrovaný "PREMDA"
| 30. 11. 2008 18:34
Ne, já to říkám diGTInárovi.
Autobus autem nenahradis
neregistrovaný "PREMDA"
| 30. 11. 2008 18:31
"V plug-in hybridu a elektromobilu nevidím osobně moc velký rozdíl.."
Tak tady jsi nám ukázal, co vlastně víš o autech......nic
:-!
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 18:28
VW je aktuálně světovou trojkou, Hyundai je kde?
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 18:28
A ty nám to musíš povědět, co? >:D
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 18:27
Jasně, Porsche tu kvalitu a spolehlivost nemá, jak píšeš v jedné diskuzi, naproti tomu zde vyzdvihuješ Hyundai, který je tak i tak o "pár" řádů níže. Jak směšné, spíše až k pláči.
CERNY KUN
neregistrovaný "PREMDA"
| 30. 11. 2008 18:20
Jó Hyundai má našlápnuto. VW s tím co má, nikdy jedničkou nebude.
CERNY KUN
neregistrovaný "PREMDA"
| 30. 11. 2008 18:18
Ale ty nevíš o autech vůbec nic diGTInáre.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 18:15
Jo ale všechny roboti(a že jich)je na svařovně jsou od Hyundai.Takže nevím co k tomu dodat.Zkus najít něco podobného u třeba VW.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 18:10
Nevidím důvod proč by měla být stejná.Vše záleží na použitých technologiích a Hyundai-Kia mají většinou poměrně nové provozy.Desetiletí prodávat pod cenou nejde,navíc by si na ně EU za dumpingové ceny došlápla.Kdo jak nastaví míru zisku je jeho věc.
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 18:08
Vždyť jsem to napsal - Güdel a Rotem Hyundai
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 18:02
Tak se Falco podívej na tvé odkazy a uvidíš nápis na žlutém svařovacím robotu nápis Hyundai.Stejně tak v továrně Kia [odkaz]
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 18:02
Ty a firmu? K smíchu, upřímně. >:D

Takovým způsbem jako ty se majitel firmy prostě neprezentuje. :-!
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 30. 11. 2008 17:59
Bohužel tomuto článku by věřil jen neinformovaný člověk. Mimochodem, proč tahat do auta Windows?
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 17:54
Tvrdím snad opak? Jen jsem řekl, že je výrobní cena Golfa a cee'da stejná
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 17:53
[odkaz]

Güdel [odkaz] a Rotem Hyundai
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 17:14
:no:
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 16:51
Jinak v 99%případů je vnitropodniková zakázka lacinější než externímu zákazníkovi.Jsou vyjímky,kde je to naopak,které by,ale neměli být.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 16:38
Že splácí postupně jiné divizi Hyundai a pár jiným dodavatelům?Když dost důležité věci si dodali sami?Každý větší podnik je rozdělen na divize,které si mezi sebou produkty platí,to je snad v rámci hospodaření a sledování hospodářských výsledků,jednolivých divizí normální.Nebo snad ne.Na takovéto investice se berou úvěry,ty také splácíš postupně,stejně tak jako výr. zařízení,když už ti to vydělává.Co na tom je zvláštního?Když máš na něco zařízení a dokážeš to vyrobit sám,je to vždy levnější než,od cizí firmy.Už to chápeš.Samozřejmě sem nebudou tahat nosníky hal(ty jso prý z Číny),nádrže atd. až z koreje.Snaž se uvažovat ekonomicky.
Na závěr mám otázku.Kdo podle tebe vyrobil lisy a roboty,na svařovně i lakovně,kteří provádějí nejdůležitější práci?Uveď jméno výrobce,jsem zvědav zda odpovíš.
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 16:25
Proč bych si měl něco ujasňovat? Pouze interpretuji fakta!
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 16:21
Co na tom nechápěš?

"Dosud korejská firma Hyundai Motor Co. v Nošovicích proinestovala 660 milionů eur, i když hodnota továrny je 990 milionů. »Stroje a zařízení splácíme postupně, nikoli najednou,« vysvětlil mluvčí automobilky Petr Vaněk.
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 16:18
Shanghai je v Korei,nebo v Japonsku?Dobrý,jen cestu. :yes: >:D
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 15:51
>:D Tyhle zaručený zprávy z MMF mě vždycky utvrdí v tom, že nebýt tu mistRR silnic, nevím o autech vůbec nic... >:D Za perlu, která prostě skončit ve Zlatém ventilku 2010 musí považují tvou skoromyšlénku, že ix55 je konkurentem v té nejlepší konkurenci... >:-[] Tohle má našlápnuto na medaili.
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 15:47
Jestli máš problém s Německem, odstěhuj se třeba na Kubu, tam tě auta přestanou zajímat úplně. A nastuduj akciové trhy, ať tu příště nejsi za dítě mezi dospělými...
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 15:45
Accent... myslím, žes tu řekl vše...
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 15:42
Tak tedy si ujasni s kým nakonec mercedes bude spolupracovat.Tento a předchozí příspěvěk trochu koliduje,nebo si to chce Mercedes posychrovat.
jeden výrobce bez dosavadních zkušeností,super.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 15:37
Tak tam také ukaž výrobní zařízení,všichni roboti ve svařovně jsou hyundai,to samé lisy.Víš od koho byly lisy do Škodovky před začátkem výroby fábií,a kde byli hlavní části vyrobeny?Já to vím,a chtěl bych vidět přímo ve Škodovce nějaké zařízení třeba VW(krom managementu). O nich jsem mluvil.Něco jiného je samotné výrobní zařízení a pak např. nádrže na technické plyny,chlazení a pod.
Nevím co děláš,ale měli jsme u jednoho druhu výrobku problém prodělku 15% na kusu,změnou technologie jsme se rázem dostali na 15%zisku.Na kompletu to nepoznáš,ani materiál nebyl ošizen,stálo to jen chvíli vývoje.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 15:27
OMG....na to se vic rict neda...snad jen..cestuj,pochopis.
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 15:25
Chtej jen vice bohatnout a ziskat si zakazniky.Kdyz si totiz vetsina lidi koupi novy vuz,druhy vuz je (vetsinou) od stejne znacky...
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 15:24
Presne tak, Hyundai jeste nedejcha na * ani Opelu a VW a BMW by melo mit prujem...?
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 15:23
[odkaz]
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 15:23
Ty jsi hustej ty voe,tebe vymejt nebude slozity.Byl jsem v Shanghaii,pripadal jsem si jak na mesici a NewYor a Las Vegas v mich ocich vypadaly jako chude predmesti,pak jsem ale vyjel 20km za hranici SHanghu a myslel jsem, ze jsem se snad musel vratit v case.Lidi bydlici v cemsi z plech,zemjamkach...jidlo jen rejze a jeste malo...tito lide se do Shanghu nikdy nepodivaji,protoze radovy obcan musi mit pro vstup do Shanghu povoleni....
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 15:21
A jaké technologie? Hyundai vyrábí jen CNC

[odkaz]
[odkaz]

"Dosud korejská firma Hyundai Motor Co. v Nošovicích proinestovala 660 milionů eur, i když hodnota továrny je 990 milionů. »Stroje a zařízení splácíme postupně, nikoli najednou,« vysvětlil mluvčí automobilky Petr Vaněk." [odkaz]
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 30. 11. 2008 15:18
>:D
Lol,to snad nemuzes myslet vazne >:D.Za chvili podle tebe bude GrandTurismo 8 vzorem pro automobilky , jak maj auta jezdit ne :D,aby se co nejvice priblizili PS realite...?
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 15:17
Dekuji,odpovedel jsi za mne. :yes: :yes: :yes:
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 15:12
Přesně,tyto firmy mají velmi dobře našlápnuto.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 15:06
Jednotlivé firmy si budou vybírat různé dodavatele,zatím ale nejvíce hybridů dělá Toyota,ta spolupracuje s Panasonicem.Další budou VW-Sanyo,Hyundai-Kia-LG,Renault-Nissan-N… bude ta hlavní váha je z toho zřejmé.Hlavně a to je smutné nevidim evropskou firmu schopnou dodat baterie.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 14:55
Samozřejmě že výrobní technologie.
Některé komponenty nakupuje snad každá automobilka.Co se týká té převodovky,snad příští rok má mít Genesis novou vlastní 8-stupňovou.
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 14:02
...přesněji Renault-Nissan-Samsung. ;-)
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 13:53
No vidíš, i to má co dělat s J.Korejí, neboť jsi zapoměl (asi záměrně) jmenovat celý koncern, tj. RENAULT-NISSAN-SAMSUNG. :-)
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 13:51
Nebo je tam posílají, protože jsou si právě jistí. Naopak je to daleko těžší, až nemožné.
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 13:41
To je dost slušná dávka pokrytectví od člověka, který se tu bije do prsou za automobilku, kterou založili nacisti včele s Hitlerem tak, že v podstatě ukradli technologii a konstruktéry Tatře.

Navíc prvním evropským automobilem byl Benz, takže podle Tvého metru jsou všichni ostatní pouze kopírovači, a je tedy nepodstatné, jaký mají tvar očí.

A o 100-letou tradici se v případě LidovéhoVozítka radši neotírej. To je totiž rádo, že mu je letos teprve 70, notabene když např. Tebou opovrhovaná korejská KIA je jenom o 6 let mladší... >:-[]

Svému VW si můžeš přát do nového roku, co chceš (třeba ještě socanštější německé zákony, které by ho uměle držely tam, kam dávno nepatří). Jisté je ale jedno - příští rok už žádné VW, jak ho znáš dnes, nebude, neboť jako přívěšek kvůli emisním limitům si ho pořídí Pan Porsche. ;-)
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 13:37
No myslím že on myslel výrobní zařízení samotné automobilky ne komponenty do aut.
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 13:21
No ne že doslova. Nicméně určitě zas tak sebejistí si nejsou když posílají auta i do nižších kategorií.
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 13:20
Daimler a Johnson Controls [odkaz]
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 13:15
Mluvíš nesmysly [odkaz] [odkaz] [odkaz]

Např. Genesis má německou převodovku..
Avatar - Ghostyx
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 12:56
Mam podobny nazor s tim, ze jako jednoho z velkych hracu, krome vyse zminenych, tady vidim jeste i Renault-Nissan. ;-)
za ty peníze
| 30. 11. 2008 12:53
Koleos, ac vyborne postavenym vozem, je o mnoho mensi.
CERNY KUN
| 30. 11. 2008 12:52
Automobilka Hyundai je velkym hracem napric tridami. Tak siroky zaber ma, jestli vubec nekdo, malokdo. Hyundai prekvapoval rychlosti vyvoje, pote hladinou kvality a dnes.....si brousi zuby na prodejni spicku sveta.
Prave plnoformatovost, spolecne s kvalitou napric tridami je vybornym znakem do budoucna. Hyundai slape po jiste stope. Doslape az na samy vrchol? V soutezi o prodejni jednicku sveta je tzv. cernym konem. Z konkurentu napr. Volkswagen se s velkou muzikou nasilne dere tam, kde dnes stoji Toyota. Vypada to, ze se zacina zadychavat a ze se tento rozjety kolos zacina pomalu rozpadavat zevnitr ven.
Hyundai, jakoby v tomto zavode jel s lehkou nohou na plynu. Rychlost ma vyvazenou s vedomim toho, ze bude mit v zaverecnem spurtu sil na rozdavani.
iX55 je dalsim zelizkem v ohni. Na prvni pohled jistym konkurentem i v te nejlepsi konkurenci. Pod znackou Hyundai se nese na image dobre kvality a spolehlivosti spojene s pratelskou cenou. Vyborne Hyundai.
Avatar - Ghostyx
za ty peníze
| 30. 11. 2008 12:52
Ac priznivec Rendla, tak Koleos je mi dost nesympatickej tim svym clunovitym designem :no: a osobne kdybych se mel rozhodovat pro koupi, tak bych ho prave kvuli tomu (dle meho) nepovedenemu designu nekoupil, byt ma vytecne jizni vlastnosti a slusnou techniku... ;-\
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:51
no a proto i VW uzavřel smlouvu o spolupráci s Sanyo [odkaz]
nu
| 30. 11. 2008 12:48
Je to pekny pokus na Evropsky trh, ale myslim si ze nejvetsi prulom pro tuto znacku bude tam dat Hybridni + benzin ci naftu pohon vlastni konstrukce za 4-6 let u jasnit designovou linie v teto kategorii jako se to povedlo u nizsi tridy trochu Eco PR bla bla a najdou si dost Evropskych kupcu.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:47
Tak to je bez debaty.Dělám pro německou firmu,vím kolik jsou výrobní náklady,daných výrobků a kolik je prodejní cena(někde jejich platy musí být vidět).Jako zakázník naopak netuším odkud jednotlivé komponenty,nebo celý produkt pochází.Důležitá je i výrobní technologie.Uvědom si že,většina evroských automobilek výrobní zařízení objednává u jiné firmy,která ho zase nechá vyrobit jinde,japonské i korejské firmy jso obrovské konglomeráty,které si výrobní zařízení vyrábějí sami (lisy,obráběcí stroje,roboty).Tady zase najdeš obrovské úspory,není nad to když si co nejvíce věcí dokážeš udělat sám(v dané kvalitě samozřejmě),neplatíš dalším firmam vysoké marže.V továrnách Kie i Hyundai u nás i na Slovensku je většina výrobního zařízení jejich vlastní výroby.
Avatar - Ghostyx
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:43
S tim Renault-Nissan Souhlas. :yes: Az na jedno..., ze to je jedna z nejperspektivnejsich automobilek soucasnosti, ale nikoliv jedina! ;-)
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:31
Možná jsem použil moc silné slovo, ale to nic nemění na strategii firmy. Ty víš za kolik Korejci vyrábí? Myslíš, že vyrobí cee'da levněji než VW Golfa?
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:20
V plug-in hybridu a elektromobilu nevidím osobně moc velký rozdíl..

BTW: Největší světový výrobce baterii je americká firma A123Systems! [odkaz]
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:19
A já myslel, že jsem zcela transparentně napsal, že při tom všem pokroku dokáží vyrábět stále levně a ne, že se někdo do někoho zamiloval. :-O

A jasně, korejci už 30 let (v roce 1978 dorazily první Hyundaje do Evropy) drží dumpingové ceny a vesele si prodělávají, jen aby Ti udělali radost! >:D S touhle naivní logikou většiny nafoukaných Evropanů budou brzo evropské automobilky opravdu hrát v Evropě až druhé housle (v tom lepším případě). ;-\
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:15
ještě dám jeden odkaz [odkaz]
za ty peníze
| 30. 11. 2008 12:14
znám lepší "korejské" auto Koleos a za zbytek peněz bych mohl přítelkyni koupit twingo ;-)
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 12:02
Pro Tebe ještě jednou odkaz na klasické technologie.[odkaz]
Oni sami vědí že do roku 1991 byli zcela závislý na licenčních technologiích,po 17-letech je situace zcela opačná.Ti co Hyundai poskytovali technologie,teď je buď od Hyundae už používají,nebo vyjadřují zájem.To je pokrok,docela závratný.
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 11:57
Čti prosím jen to co píšu :-)
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 11:56
Jenže k tomu musíš mít propracovaný elektropohon plus baterie.Toto vyznávají i ti korejci [odkaz]
Berou hybrid pouze jako nutnou přestupní stanici.Jinak Renault-Nissan s čistě elektromobilem skvělé.To jsou ale posuny.Před chvílí jsi chtěl hybrid plug-in,teď už jen čistý elektromobil.Vtip je v tom že korejci pracují na všech těchto techlnologiích,protože jádro problému jsou baterie,nebo kondenzátory,které se nacházejí jak v klasickém hybridu,u palivových článků a čistém elektromobilu.Další shoda u všech těchto technologií je rekuperace energie.V praxi toto korejci řeší už dlouho,a víme že evropané budou používat stejně japonské nebo korejské baterie.Tak nechápu tu zatvrzelost.
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 11:53
Baterie jsou zatím v plenkách.. Jak jsem napsal, efektivní budoucnost vidím hlavně v nanotechnologii [odkaz]
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 11:43
Podle mě je budoucnost v elektromobilech, tedy pořadí - Japonsko a Evropa, USA, Korea

[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

Za nejperspektivnější automobilku momentálně považuji Renault-Nissan!
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 11:36
Energetická náročnost výroby baterie do hybridního automobilu převyšeje energii, kterou je baterie schopná po dobu své životnosti akumulovat(předat, zprostředkovat). Hybridní auta s bateriemi je čístý ekologický populismus, slepá cesta která nevede nikam.
Především konkurent Lexuse a spol.
| 30. 11. 2008 10:57
To je přesné :yes:
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 10:55
Určitě nemají dumpingovou cenu.Na každém prodaném autě mají i zisk.Že budou v budoucnu dražší o tom nepochybuji.Také si budou nechávat platit za přezaměstnanost,krátké praconí doby,spoustu byrokratů,apod. :-!
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 10:47
Původně jsem reagoval na příspěvek,že korejci nikdy nedostihnou němce ve vývoji.Čti prosím celou diskuzi.Možná už se tak ale stalo. :-!
Avatar - twistedTSD
ix55
| 30. 11. 2008 10:47
hodne se mi libi! je nadhernej :yes: :yes: :yes:
SOULOVÝ KRÁL
| 30. 11. 2008 10:46
Já tu neříkám, že jsou korejci nějaká extratřída.
Jenom mě serou kecy od těch, co mají zn. auta od německých koncernových značek a blábolí, jací jsou korejci šmejdi a když se v autě svezou, nestačí se divit.

Příkl.: Strýc má Golfa IV 1,9 TDI (81kW/110k),když jsem si koupil Accenta 1,5 CRDi (81kW/110k) smál se mi, ovšem když jsem mu pak při zkouškách jak to jede, natrhnul pr.del, jakou dobu se mnou nemluvil. Za auto dal půl mega a já 300 000. Já tu nechci pomlouvat evropské značky (jezdil jsem na škodovce - felda 1,6), jen tu říkám, že korejci hodně pokročili ve vývoji.
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 10:43
Píšu snad že jsou Korejci lepší než Japonci? Japonci jsou už někde jinde,to je snad jasné.Nicméně zatím se u hybridů používají NiMH baterie,takže Li-pol je také pokrok.Volt bude mít plug-in,v podstatě ve stejné době,jako prius plug-in.Z Volt a za Teslu mají mé uznání,i když na takovou automobilovou velmoc to není zrovna vývojová smršť.
Tak mi tedy také odpověz kde mají evropské automobilky navrch.
Pořadí ve vývoji od špičky je tedy Japonsko,USA,Korea,Evropa(až na posledním místě).Přesto zde májí korejská (i americká,stačí se podívat na diskuzi o GM)auta tolik odpůrců.Jsou to jen a jen předsudky ne zkušenosti.platí to ve sportu i v ekonomice,nejhorší je podcenit soupeře. ;-)
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 10:22
To si skutečně myslíš, že Korejci drží nízké ceny proto, že Vás mají rádi?

Hyundai vede v Evropě likvidační cenovou politiku – proto používá dumpingovou cenu. V budoucnu bude, podobně jako dnes Japonci nebo Němci, určovat cenu podle hodnoty vnímané zákazníkem a tím maximalizovat svůj zisk. Prostě řečeno, za dvacet let tady budete onanovat nad Čínou..
Především konkurent Lexuse a spol.
| 30. 11. 2008 10:21
Tohle auto asi nebude konkurovat BMW X5 nebo Audi Q7, ale je zacíleno na potencionální kupce Lexusu RX nebo nově příchozí Infiniti. Tady v Evropě se těhle aut moc neprodá, ale třeba v Rusku, v USA a Asii se podobných aut prodá určitě dost, krize nekrize. Protože narozdíl od nenažraných motorů v amerických korábech jsou japonské a korejské motory daleko úspornější. A určitě se i u nás najde pár kupců co si iX 55 koupí. Navíc už se nebude muset montovat do N1 přepážka, takže nakonec vyjde iX55 na přijatelných 850 tis. Kč.
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 10:14
Tvrdím snad, že jsou Korejci sto let za opicemi? :-)
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 30. 11. 2008 10:10
Gel? Já budoucnost vidím jinde [odkaz]

Pořád si mi neodpověděl, mají Korejci plug-in hybrid?
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 09:15
>:D
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 30. 11. 2008 08:26
Ty patříš mezi české ubožáčky,kteří si vše jen přečtou,pak si vytvoří vlastní prostoduchý názor a doma v kůlně leští G2 GTI či jiný podobný šrot.Takových vesnických buranů mi líto není a nebude. O autech vím své a používám je denně.Je to spotřební věc a do firmy kupuju 1 až 2 ročně.Vystřídal jsem docela dost značek,ty si maximálně vystřídáš ruku při honění. :-!
Jedině bravo!
| 30. 11. 2008 01:22
Já jsem ten poslední, kdo by to srovnával, jen jsem chtěl vypíchnout tak nějak tu motorovou bídu u Volva a překvapivě "zajímavý" výkony u Hyudai. Nic jinýho. Korea z hlediska hlavně image bude ještě dlouhý léta Korea, jak o tom píšu výše.
Jedině bravo!
neregistrovaný "bendaa"
| 30. 11. 2008 01:12
no srovnavat volvo,audi,marcedes s koreou nejde..kdo ma penize tak koupí prestiz..o to u SUV preci jde??jinak je to hromaada zeleza..neznam nikoho kdo kdyz vybíra si vybere tohle..
hyundai
neregistrovaný "bendaa"
| 30. 11. 2008 01:09
kazdy kdo rozumý autum ví ze v teto kategorii jde hodne o prestiž a tu korea nema a mít nebude.. :no:
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 29. 11. 2008 23:01
Ventilek by si zasloužil měsíční publikaci s možností hlasovat do závěrečného kola >:D
SOULOVÝ KRÁL
| 29. 11. 2008 22:20
No, tys tu scházel, Zdeňku. Takže celá přes sto letá historie evropskeho auto průmyslu, jde do kytek kvůlivá pár licencím, co umožnily korejcům vyrábět skoroauta? Neupad jsi vokem na šroubovák?

Docela by mě to srovnání korejských motorů (srovnáváš výkon, hmmm) zajímalo. Rozpal to tu.

Hele, když tak o tom přemýšlím, nepoplet sis to zde s plastikovejma stavebnicema autíček na setrvačník?

Nakonec, je fajn, že jako evropan (jsi doufám z Evropy?) fandíš evropským automobilkám, nebo jsem ten tvůj závěr špatně pochopil? Neměl bys spíše fandit třeba Volkswagenu, aby se stal tou světovou jedničkou? Nebo, že by nakonec včera tatínek pořídil jedno ceedový lambo? :-)
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 29. 11. 2008 22:06
Já ještě nikdy (fakt nikdy) auto se zavázanejma očima klapkama na uších a podvázanejma varlatama neřídil. Asi o tom budeš ale něco vědět ty, viď. No, asi to bude tím, že se na rozdíl od tebe nepohybuju jen po ploše obrazovky, ale po silnicích.

A že je BMW dražší? :-) Zaslouženě, kobylo, zaslouženě...

Koukám, že než jsi napsal příspěvek, urazil jsi láhev vodky... >:D
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 29. 11. 2008 21:59
Jo, to se mu fakt povedlo, letí to šupem jako první nominace ve Zlatým ventilku 2010 :-)
Jedině bravo!
neregistrovaný "kierke"
| 29. 11. 2008 21:15
Suhlas jednoznacne i s Iudex tak s tebou.
Uz i30 vyvrátila nepodlozene /no tak ciastocne s ohladom na minulost aj podlozene/ presudky a ked uz niekto potrebuje priestranne SUV s dostojnou motorizaciou urcite moze siahnut po Veracrusovi nez po danom trpaslikovi Tigim.
Plnohodnotna nahrada za premiovku to nemoze byt, ale ten kto poctivo zaraba oceni tamer polovicnu cenu za dostojny diesel i v menej reprezentativnom, rozumej image-ovom podani. :yes:
Jedině bravo!
| 29. 11. 2008 20:44
Nemyslíš, že je Tiguan a tohle velikostně trochu jinde? Auto je to určitě slušný i konečně motor a převodovka odpovídající, ale pokud se nepočítá ta triplprémie, tak má pořád dost konkurentů. Každopádně kdo volí podle motoru a převodovky, tak takový XC90 se může stydět.
Avatar - Ji/Ri
Jedině bravo!
| 29. 11. 2008 20:24
Myslím, že HV ani němcům konkurovat nechce.....ale není to tak dávno, kdy tu "někteří" pluli (plivali) na Ceeda....no a helemese.... Němci jsou Němci. Kdo seděl v Q5 pozná vrchol kvality. Ani bmw na ně nemá...mercedes určitě,ale jak který model. Toto vozítko bude určitě oslovovat ty, kteří nemají vnímání buď 3prémie nebo nic. A takových je hodně. Veracruz jsem viděl na vlastní oči a je to moc dobré, opravdu moc. Kvalita, materiály, zpracování, dojem....k tomu 6automat a pak ten 6ti válec. Moc moc dobré. Za mě Hyundai 1*. :yes: :yes: :yes: a gti, nech si prosím ty některé tvé jedovaté kecy. Myslím třeba, že bude dost těch, kteří budou volit např. mezi vw tigu a tímto....cenově stejné (ve srovnatelných výbavách). A uznejte, že TIGI je proti tomuto krpatec a o interieru nemluvě. Na premiovku ovšem opravdu nemá.
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 20:18
...a takovejch je nás tady víc. :-! Ještě bych dodal, že i přes tuhle stoupající tendenci drží korejci ceny nových aut na rozumné výši, přitom mají v J.Koreji průměrný plat 2x vyšší než třeba u nás. Bylo by zajímavé zjistit, jak dlouho by vydržela třeba naše škodovka, kdyby prodávala auta za konkurenční cenu a platila zaměstnancům dvojnásobek. ;-)
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 29. 11. 2008 20:13
Některým automobilkám se to nepovedlo ani za 50 a více let. I přes obrovský technický vývoj na celém světě předpokládám, že se toho nedožiju a z hlediska image ani moje vnoučata. Přesto jim přeji úspšch, ale snažím se být přinejmenším opatrný a hlavně soudný.
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 19:55
Proč založil Bosch společný podnik se Samsungem,kde manageři budou korejci,vývoj také korejci (sídlo v Soulu),marketing v Německu.To o něčem také svedčí.
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 19:51
Má snad někdo hybrid s těmito bateriemi? [odkaz]
Doufám že už ten odkaz bude správně.
Palivové články jsou už starší vynález(určitě měl v roce 1838 stejné parametry jako dnešní),ale v automobilech je zatím nejdále u Hondy.Hyundai má ale také vlastní funkční prototyp(nedávno zde byl článek o Kii borego),kde řeší hlavně dojezd a startování za nízkých teplot.Kolik evroských automobilek má funkční prototypy s palivovými články?
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 19:38
Korejci mají plug-in hybrid?

Mají palivové články! A to má být ten pokrok?

Princip fungování palivových článků byl objeven už v roce 1838 německým chemikem Christianem Friedrichem Schönbeinem. První palivový článek vznikl již v roce 1843, ale teprve o více než sto let později, v roce 1959, zkonstruoval britský fyzik Francis Thomas Bacon první prakticky využitelný vodíkový palivový článek o výkonu 5 kW. Rozsáhlejší využití palivových článků pak přišlo s vesmírným programem Apollo a dalšími projekty NASA. zdroj: Hybrid.cz
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 29. 11. 2008 19:35
No určitě ví více o daném problému,než kdokoliv z nás.
No jo,já zapomněl že u nás je spousta chytráků,kteří všechno znají,všechno umějí.Vypadá to tady podle toho. :-!
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 19:30
Ještě mají Teslu.Mimochodem hybridní technologie zde mnozí zastánci pouze německých aut moc neuznávají(diskuze o hybridech bývají vždy sáhodlouhé).Ovšem jen do té doby,až to začnou používat jejich oblíbené značky.Tak si tím tvojím argumentem nejsem moc jistý.
Autobus autem nenahradis
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 29. 11. 2008 19:22
poslušně hlásim pane obrlatnant,že ja také fandím koreji.
Dzyeah
| 29. 11. 2008 19:22
Ale ty jsi se na něj tedy podíval,když víš co to bylo zač. :yes:
A přitom jsi se rozhlížel kolem,zda si ho někdo prohlíží,nebo ne.Taky dobrý. ;-) :yes:
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 29. 11. 2008 19:20
ale jo za par leet to může být realita.
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 29. 11. 2008 19:19
pche,věřit managerum z BMW.
Dzyeah
neregistrovaný "petan von hyundai"
| 29. 11. 2008 19:15
už jsem ho zahlídl jednou v Brně. Bylo to auto na předvádečku.Ale nikdo jinej se na auto ani nepodíval.Na chodníku stáli studenti VUT a jen je to nezaujalo. Jo kdyby tam stálo BMW nebo MB tak vo tom budou kecat až na konečnou ,,šalinu,,.
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 19:12
Ano hybridní Volt.Tuto technologii už mají korejci také plus palivové články.Hybridní sonatu už skoušely prodávat doma a v USA (stejná technologie,jako Honda v civiku),ovšem zatím neúspěšně.Nová generace od roku 2009 bude propracovanější
[odkaz] to má v evropě?Jen prémiovky BMW a Mercedes.
Avatar - Falco
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 18:56
A kde jsou? [odkaz] [odkaz]
Avatar - Falco
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 29. 11. 2008 18:49
Už to nehul!
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 29. 11. 2008 18:44
Obrazně napsaný,že je 3x dražší znamená,že je podstatně dražší.Když ti zavážu oči a dám ti klapky na uši,poznáš v jakým korábu jedeš?Těžko a to je trasa z bodu A do B.Nevím,kde jsi vyčetl v mém příspěvku,že Hyundai si drží cenu.Dáváš všem své falešné informace.O technologiích co mají v Korei můžeme opravdu jen zdát.Už si byl dál než u babičky v Přelouči?Máš úžasný nick GTI.Já v Korei byl,pro hlupáky co čtou co není napsaný,v jižní a taky jsem si prohlídnul Japonsko.Máme před sebou mocdlouhou cestu než se jim vyrovnáme,ale je prakticky namožný.Zahraj japonský stejšn a potom se alespoň na dokument o Korei. :-!
Jaký článek jsi četl zdřený GTI
| 29. 11. 2008 18:15
Tak tohle je nezapomenutelná hláška! BMW se musí třást z Hyundai strachy. Fakt dobrý! :yes:
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 17:55
Nechci rejpat, ale kvalitou se už korejci hodně přiblížili evropským automobilkám ve všech atributech (jak píšeš). Která německá automobilka bude od roku 2009 montovat seriově hybridní motory?? Hyundai od 2/09 (i když asi na americký trh). A třeba škála motorů je u některých korejců i o 1/3 širší, jak u evropských. Korejci v posledních letech investovali hodně peněz do vývoje svých motorů a nezlob se na mě, pokud srovnáš výkony jejich s evropskými, korejci kolikrát vyhrávají. Jsem na ně zvědav, jak si povedou do budoucna a fandím jim :-|
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 29. 11. 2008 17:51
To že i Tvým diamantovým kovbojům jde v prvé řadě o cenu svedčí toto [odkaz]
Tak manažeři z BMW se obávají placených programů,sorry GTI věřím více managerům této firmy,než výborně píšící anonymní osobě.
Je tam opravdu psáno že se nebojí tak známé modré obrazovky,ale ceny.
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 17:49
neřikej to nebo dostaneš ban!
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 29. 11. 2008 17:47
...a když střední sůvo,je tu touareg.A když velké súvo,je tu escalade. >:-[]
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 17:41
Dám sem docela dobrý odkaz,je v něm jasně vidět jak se svět vyvíjí.[odkaz]
Podívej se třeba 40let zpět na evropskou a americkou produkci.Tenkrát ty jejich káry byl sen pro evropana,kde jsou dnes?
Autobus autem nenahradis
| 29. 11. 2008 17:31
Když si chce někdo koupit autobus tak si koupí Q7/Touareg/X5 (v abecedním pořadí). Nikdy jsem nepochopil tu třetí řadu sedadel u těchto aut, které až na čestné vyjímky nepotřebijí ani řadu druhou.
Jinak korejci němce nikdy v kvalitě (myšleno ve všech atributech - motor, převodovka, podvozek, brzdy, interiér ...) NEDOSTIHNOU (natož předběhnou). To co je u německých aut běžný standard to je u koreje hraniční extém, co je extrémem u německých aut to budou mít v korei za 20 let na projekčních stolech (nejdřív).
Jiná věc je otázka ceny ale to tady nechci řešit.
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 29. 11. 2008 17:18
No s Q5 by som to urcite neporovnaval.. Toto ma byt asi SUV vacsie ako Santa Fe, ktora ma podla mna urcite miesto na trhu ,vyborna pre rodiny. Ale v tomto vidim cielovu skupinu ludi na SK a CZ, akurat ako lacno kupene OJAZDENE luxusne SUV zo zahranicia...

Inak fakt nepoznam niekoho kto by si to kupil nove, a to pozanm mrte vela ludi to mi verte:D
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 29. 11. 2008 17:05
:-) Děkuju za poučení o plejstejšnu, no vidím, že i ta iluze je tam dělaná realisticky ;-)

Souhlas s tím miliónem, vždyť takový majstrštyk jakým bezesporu je AUDI Q5 je na fantastickém naftovém třílitru za jedna dva. A když už velké SUV, je tu TOUAREG.
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 29. 11. 2008 16:45
Prepac, ale ja ako jazdec z Playstationu ti musim oponovat..Gran turismo 4 nema od skutocnosti velmi daleko a kazde auto tam jazdi uplneuplne inak..Ale musim povedat,ze BMW jazdia najlepsie ak neratam supersporty..

Inak suhlasim tej cenovej politike som nepochopil.. Podla mna milion ceskych korun je za toto auto vela.Ja viem ze to ma byt velky jeep ala X5 alebo X6 ale kto si chce kupit velky jeep urcite si radsej priprali tych par stotisic za luxus a znacku..
KOBYLA MÁ MALÝ BOK
| 29. 11. 2008 16:33
Faleš nad faleš. Tak především X5 není třikrát dražší než iX55, nýbrž dražší o třetinu a kousek. Že by produkt od Hyundai odvedl stejně dobrou práci při jízdě z bodu A do B... no, tohle může opravdu tvrdit jen jezdec plejstejšnu. A že bychom (kdo?) technologie (které máš na mysli?) mohli korejcům závidět :-) Nespad jsi z křesla při nějaké plejstešnové orgii?

Pominu-li skutečnost, že by se u volva mohli začít ptát kdo se tu pokouší o dálněvýchodní interiér XC90, pak se tě musím ovšem zeptat já, kdes koupil tu hloupost že Hyundai si drží cenu a BMW na ceně ztrácí. Tohle bys měl zavolat do tří áček, tam z tvé teorie budou poměrně dost vyvalení...
Svet se zblaznil, drzte se
| 29. 11. 2008 16:14
Už dlouhodobé prognozy předpověděli korejský rozmach nejen v automobilech,ale i elektronice atd.O jejich technologii si můžeme nechat zdát.Proto mě jejich auta nemůžou svojí kvalitou překvapit a že stojí mega je normální cena.BMW v tomhle provedení stojí 3x tolik a je na stejné úrovni + -,odvede stejnou práci z bodu A do bodu B.Zaplatit značku a pak kulit oči jak rychle ztrácí na hodnotě je docela komedie. >:D Vataři tohle moc neřeší a tak si klidně zakoupí za 3 roky nový,ovšem ti, co si myslí jak dobře po nich koupí ojetinu nemají na drahý servis. :-(
Dzyeah
| 29. 11. 2008 15:42
No praveze ten zadok sa mi nezda byt skopirovany..Aj ked dnes je tazko vymysliet nieco co nevyzera ako skopirovane lebo vsetky pekne tvari su uz asi pouzite:D

A za tu canu by som si asi kupil mozno rok jazdene ML... A nechcem urazat Huyndai ale urcite niesom sam kto ma ten nazor.

Ale nepredbiehajme mozno to bude bestseller... Ale asi ne
Dzyeah
| 29. 11. 2008 15:34
libi se ti ten transplantovanej zadek z Quashkaie? >:-[]
Svet se zblaznil, drzte se
| 29. 11. 2008 15:32
Hyundai za mego >:D to me poser >:D .To je stejne dobrej kauf,jak cinska kopie X5ky atd za 350k CZk >:D .
Dzyeah
| 29. 11. 2008 15:01
Po dlhom case auto na ktorom sa mi viac paci zadok ako predok...Keby som ho videl na semafore predo mnou tak by som si povedal ake pekne ,ale ten predok...Nieco mi na nom nesedi nepaci sa mi a preto by som si asi toto auto nikdy nekupil..
Konkurencieschopné
neregistrovaný "Tony84"
| 29. 11. 2008 12:05
to označení není že by něco napodobovali. je to jejich nové značení vozů od i30. X znamená SUV a 55 třídu.
Avatar - iudex
Konkurencieschopné
| 29. 11. 2008 09:57
I ked principiálne mi opodstatnenost takýchto SUV uniká, iX55 (podobnost názvu s bavorským SUV cisto náhodná:-))) sa mi javí ako plnohodnotný príspevok do tejto kategórie, ktorý sa nemusí za nic hanbit: zaujímavý dizajn, slusná technika, kvalitne vyzerajúci interiér (co bola este donedávna najvacsia slabina Kórejcov) a najma pre Európu klúcový velký diesel V6 s výkonom prevysujúcim priemer v triede. Slusné. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku