Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Avensis: Ceny v Německu začínají od 22.700 Euro (asi 570 tisíc Kč)

Toyota zveřejnila ceník nového Avensisu pro německý trh. Základní provedení Avensis 1,6 stojí 22.700 Euro (asi 570 tisíc Kč), nejlevnější turbodiesel Avensis 2,0 D-4D má cenovku 24.950 Euro (asi 630 tisíc Kč). Kombi je o 1.000 Euro (25 tisíc Kč) dražší.
Zpět na článek
5. 12. 2008 09:06
5. 12. 2008 09:25
5. 12. 2008 11:16
5. 12. 2008 11:40
5. 12. 2008 12:08
6. 12. 2008 15:29
neregistrovaný "exctenar"
7. 12. 2008 17:51
neregistrovaný "Horways"
5. 12. 2008 11:46
5. 12. 2008 12:00
5. 12. 2008 12:16
5. 12. 2008 12:23
6. 12. 2008 13:59
7. 12. 2008 20:56
7. 12. 2008 22:24
8. 12. 2008 01:13
6. 12. 2008 15:32
neregistrovaný "exctenar"
6. 12. 2008 10:08
6. 12. 2008 17:58
7. 12. 2008 06:52
neregistrovaný "AG"
7. 12. 2008 16:37
7. 12. 2008 16:59
7. 12. 2008 20:10
7. 12. 2008 17:32
7. 12. 2008 20:13
7. 12. 2008 21:12
7. 12. 2008 17:52
neregistrovaný "Horways"
7. 12. 2008 21:56
5. 12. 2008 09:06
Cena
Tak popravdě - čekal jsem trošku nižší cenu. :-|
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Pierro
5. 12. 2008 09:25
Re: Cena
poněkud drahá a tvarově dost nezajímavá.... ;-\
5. 12. 2008 11:16
Re: Cena
me prijde rozhodne hezci nez kokta po faceliftu ;-)
Avatar - Pierro
5. 12. 2008 11:40
Re: Cena
ta to je většina aut. Oktávku liftem pěkně zmršili.... 8-s
5. 12. 2008 12:08
Re: Cena
Avensis je taka nemasna, neslana,z urciteho uhla je az velmi pekna a z ineho uhla je zas slaby priemer. Z predu posobi maska ako kopia Saabu + tie velke reflektory nevytvaraju velmi oku harmonicky celok. Sedan aj combikco posobia z boku celkom pekne, no pri 45 st. ulhe uz tomu tak nieje. Zadna cast, ci uz sedanu alebo kombicka mi pripada ako by iba viac zaoblili doterajsi Avensis. Interier slusny ale pristrojovka nenadchne, dost sucha a fadna. Motorizacia slusna, hlavne ta 1.8 ma papierovo dobre hodnoty a aj spotrebu. Pozitivum je , ze vaha dramaticky u noveho Avensisu nenarastla- aspon papierovo. U dieslovej verzie slusne sa ukazuje 110kW motorizacia, uvidime po testoch a vyskusani. Cena vzhladom na sucastnu krizu - Toyota si dost veri. Uvidime co prinesie buducnost. Apropo podla obrazkov u kombicka ( kde su ulozene tie modre kufre), tak ta sirka batozinoveho priestoru medzi podbehmi asi tiez nic moc nebude, tipujem cca 80cm .
neregistrovaný "exctenar"
6. 12. 2008 15:29
Re: Cena
To píšeš na základě osobní zkušenosti se skutečným autem v měřítku 1:1, nebo podle obrázečku? To auto se designově hoooodně povedlo, vč. interiéru. Ergonomie perfekt. Takže další netový blábolek, děkujeme, ale auto si prohlédni, zkus naživo a pak hodnoť.Navzdory jakési krizi se auta holt budou prodávat za ceny spíš reálné.Že je v EU i výrobce,který to seká pod cenou,a co?Jeho budoucí stabilita je tím dána.A co?Že? :-!
neregistrovaný "Horways"
7. 12. 2008 17:51
Re: Cena
To jo. ;-\ :no:
5. 12. 2008 11:46
Re: Cena
Můžeš popsat jak by měl vypadat tvar auta střední třídy (sedan, kombi) aby byl pro tebe zajímavý a aby byl prodejný?
Avatar - Pierro
5. 12. 2008 12:00
Re: Cena
achjo: třeba jako Mazda 6 anebo Honda Accord, pokud mám zůstat u japonců... ;-) anebo Lex IS či Infi G37... anebo Legacy. Stačí??? ;-)
Bavíme se však o zajímavosti, ne o prodejních úspěších. Na to jsou tu jiní odborníci.
5. 12. 2008 12:16
Re: Cena
buď špatně vidím ale nezapoměl si na apoštola? >:D >:D
Avatar - Pierro
5. 12. 2008 12:23
Re: Cena
ne ne apoštol je německej drzek... >:-[]
Avatar - Katikakus
6. 12. 2008 13:59
Re: Cena
Toyota tradicne sazi na usedlejsi a konzervativnejsi design, ktery jejim zakaznikum vyhovuje. Kazdopadne je to mnohem zajimavejsi, nez napr. nuda a sed, kterou nam jiz nekolik let serviruje jista nejmenovana automobilka z Wolfsburgu.
Avatar - R32
7. 12. 2008 20:56
Re: Cena
Toyota v poslednej dobe robí všetko len nie usadlejší a konzervatívnejší design. Yaris, Auris, Corolla všetko autá s výrazným designom. Si pozri ešte raz poriadne tie ostré hrany ktoré znamenajú agresívnejšie, športovejšie tvary... VW je na novej vlne ktorý sa odkláňa viac k športovosti viď: CC, Scirocco, nový Golf a v tomto duchu bude aj nové Polo ktoré tohto roku príde... ;-)
Avatar - Katikakus
7. 12. 2008 22:24
Re: Cena
Srovnaval jsem treba s Mazdou nebo Hondou a proti nim je design konzervativnejsi, i kdyz musim souhlasit, ze u novych modelu se Toyota stale vic od teto strategie odklani. Mne osobne se libi jak soucasna (koncici), tak nova generace Avensisu, ale musim rict, ze Mazda 6 je hezci. Design je vsak ciste subjektivni.
Ad VW - Scirocco a CC maji evokovat dojem sportovnosti - proto byly vytvoreny. Golf sportovnosti opravdu moc nepobral a obavam se, ze stejne to bude s Polem. Schazi invence a odvaha zkusit neco jineho. Porad dokola se oplacava ten samy zaklad a to uz dnes nestaci.
Avatar - R32
8. 12. 2008 01:13
Re: Cena
V podstate súhlas... ;-) :yes:
Avatar - peter222
5. 12. 2008 15:36
Čo to je ? Copy shop.
Tento nový Avensis už nieje taký elegantný ako bol jeho predchodca.
Predošlá generácia nebola možno najkrajšia ,ale pôsobila velmi solídne a uhladene bez rušivých prvkov. Tento nový model ako by bol robený cez kopírak. To asi dizajnérom došli nápady tak tam skopírovali to čo bolo po ruke.
Rozbalit vlákno
6
6. 12. 2008 13:11
Re: Čo to je ? Copy shop.
Stary model moc elegance nepobral, takze tezko srovnavat, ale netusim jaky kopirak jsi mel na mysli?! Se starym modelem nema design nic spolecneho, uz se na to auto da (aspon z nekterych uhlu) divat. Co podelali na novem aute jsou ty obrovske predni svetla, nevim co to je za blby zvyk ted delat lampy co zasahujou az nad kolo do pulky kufru, za chvili budou az k prednim sloupkum, to bude teprve "nadhera"....
neregistrovaný "exctenar"
6. 12. 2008 15:32
Re: Čo to je ? Copy shop.
Možná myslel kopírák do psacího stroje >:D Nerozumím pojmu usedlý design, resp. mu odmítám rozumět,protože toto auto má svůj šmrnc a eleganci, čehož se u aut např. z Koreje člověk jaksi sotva dočka. >:-[]
Avatar - R32
7. 12. 2008 21:03
Re: Čo to je ? Copy shop.
Kórea je s designom myslím na podobnej úrovni ako Japonci. Hovorím o aktuálnych modeloch nie starších ako cca tri roky. Majú tam ľudí z Európy ktorí vedia čo sa ľuďom v Európe páči. Videl si new Hyundai Genesis Coupe? :yes:
Avatar - Katikakus
7. 12. 2008 22:25
Re: Čo to je ? Copy shop.
Souhlas, soucasna korejska produkce je designove mnohem vice evropska nez nektere evropske znacky - viz treba posledni vytvory Skody Auto.
6. 12. 2008 23:04
Re: Čo to je ? Copy shop.
Tuto novu verziu som videl iba na fotkach, ale posobi na mna na rozdiel od predchadzajucej predovsetkym dynamickejsie, jednoliatejsie, ale aj cistejsie a funkcnejsie. Prvy dojem bol, ze je oproti starej akoby len "nahrubo otesana", bez jemnych detailov. Zadok na mna posobi velmi jednoduchym ale zaroven cistym dojmom, nie je tam nic na obdivovanie ale hlavne ani na kritizovanie. Predok je uz zaujimavejsi, tam to uz moze vzbudzovat rozne pocity, mne sa tento "hrubsi" kukuc paci, to auto jasne dava najavo ze nie je ani slecinka, ani metrosexual. VWfili prepacia, u mna je to drzek ako vysity :). Pre mna by bolo velmi zaujimave staticke porovnanie Avensisa s Mazdou6.
Co sa tyka predosleho Avensisa, z mojho pohladu to bolo nejednoliate, iste prvky, napr. zadne svetla akoby na to auto boli transplantovane z ineho auta. Za dalsie mi tam chybalo akekolvek vyjadrenie dynamiky, ten model na mna posobil dojmom jemneho automobiloveho baroka, toto sa vsak neda povazovat za chybu, ale za zamer ktory ja nedokazem ocenit.
Avatar - twistedTSD
6. 12. 2008 10:08
avensis
no mne se avensis docela libi...hlavne zezadu je fakt hezkej :yes: ...ani zepredu nevypada zle
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2008 17:58
Pekne
Predok je prinajmensiom zaujimavy, to ze by bol skaredy netrvrdim, ale synonymom krasy urcite nebude. Zadok je uz celkom pekny, a co sa tyka exterieru ako celku, je dobrym zakladom pre facelift ;-), a potom to bude aj exterierovo bezchybne.
Interier ale je paradny a dovolim si tvrdit, ze je najvkusnejsim interierom tejto triedy. Cena je primerana, a produk nadpriemerny, ako celok, to auto posobi velmi pozitivne urcite by som to bral.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AG"
7. 12. 2008 06:52
Žádná sláva
zatímco cena na současné poměry a s přihlédnutím ke kvalitám a vzhledu konkurence šplhá k závratným výšinám. :no:
Rozbalit vlákno
1
7. 12. 2008 09:55
Re: Žádná sláva
Mondeo, ktrose je na trhu uz dva roky:
Zaklad, v 1.6-ke so 110 konikmi: 549 000,- Kc
Passat, skoro na konci zivotneho cyklu:
Nepouzitelna 1,6-ka so 102 ps : 580600,- Kc
Opel Vectra, ani nekomentujam....
1.6, 105 koni : 599 900,-

Dalej to nema vyznam, totiz z toho je vidit, ze Avensis je minimalne na urovni vybehovych modelov, co sa tyka ceny. Japonsku konkurenciu nepisem, totiz cenovo je tiez nikde na urovni Avensisu, ALE co sa tyka vybavy, ako us pozname japonske "zakladne" verzie, tak to su uz celkom prijatelne vybavene auta, pritom aj Mazda 6, a hlavne Accord su relativne nove modely, Avensis, za priamo novinka. Design komentovat nebudem, to je dost osobna zalezitost, ale prosim Ta odkil si bral, ze ceny noviky (ktore su nizsie ako u starej konkurencii) su vysoke? :-!
7. 12. 2008 16:37
AVE MARIA
Ksicht, česky tedy - gesicht, to je holt vořech. Sakra to se nenajde nikdo, kdo to umí jako VW, třeba?.. Tvář auta, voči, to je přece to nejdůležitější. Se soudem si počkám až naživo, přeci jen, intuitivně tíhnu spíše k projekci, kterou předvádí BMW (dlouhá příď, kabina posunuta vzad, dokonalý poměr plechu a skel z boku) namísto přefoukávání kabiny dopředu a dozadu na úkor zejména přední kapoty. Pochválit ovšem musíme vnitřek, milý volant, sympatická přístrojovka. Příčně drásaný (asi) hliník moc sluší. Vizuální struktura povrchu přístrojovky ve mně ovšem evokuje uschlej strom, nikoliv kůži, tohle bude také nutno vyzkoušet naživo. Každopádně uvnitř bude fajn.

Člověk se na úplně novou střednetřídní produkci od TTT kouká a vytanuje mu na mysl více ja čtyřleté mistroství VW. Jo, Passat... někdo musí vždycky těm kolem rozsvěcet baterku...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - ZoomZoom
7. 12. 2008 16:59
Re: AVE MARIA
sew divim, že jsi alespoň pochválil interiér :-O Ale když se podíváš na masku tohoto auta, je pravda, že to neni nic moc. Toyota to umí lépe. Mě příde, jestli to nebude novej xicht všech Toyot, páč mi to až neuvěřitelně připomíná tvář LC V8. Tam se to ovšem hodí narozdíl on avensisu....
7. 12. 2008 20:10
Re: AVE MARIA
Maska je základ, bez toho nemá auto šanci.
7. 12. 2008 17:32
Re: AVE MARIA
Jo no, to sa predsa musi vidiet nazivo, pekne sa priprav, namasti ruky, priprav si jazyk, to teda bude osahavacka, a olizovacka interieru.... :-!
7. 12. 2008 20:13
Re: AVE MARIA
Až tě jednou někdo pustí na metr k volantu, pak pochopíš, jak důležité jsou materiály, jejich zpracování a celková ergonomie interiéru. Tohle v burago světě neplatí, a v plejstejšnu už vůbec ne, chápu tvou tmu. I když... je tu mnoho jiných mladých kluků, kteří sice namají vlastní vůz, zato mají vlastní hlavu. Ty mezi ně napatříš.
7. 12. 2008 21:12
Re: AVE MARIA
Ak by si niekedy sedel za volantom tak by si vedel, ze kazdy clovek caka od auta ine veci, dobre jazdne vlastnosti, prakticnost, kvalitu, pekny design, image, prestiz atd, a potom je ta marginalna skupina, do ktorej patria ludia, co pri jazde jednou rukou mackaju volnat, a druhou obchytavaju palubovku. Zrejme patris do tej poslednej, ak vobec do neakej patris. A tym padom budes asi poslednym clovekom, kto moze urcovat, kto ma a kto nema 'vlastnu hlavu'.
Kazdopadne urcit kvalitu plastov podla fotiek vyzaduje istu odvahu.
Pri sklonovani burago sveta sa mi zda, ze jediny kdo v nom zije, si Ty, a podla toho sudis aj inych ludi.
Ale ono to tak nemusi byt, ze ked ty nemas, tak ani nikto iny mat nemoze...;-)
Avatar - Katikakus
7. 12. 2008 20:36
Re: AVE MARIA
Davat jako vzor designu produkci VW muze jenom opravdu silne motivovany (financne nebo psychotropne) clovek.
Avensis mohl dopadnout lepe, ale pro motivaci, jak se to ma delat, bych se podival treba k Mazde. VW urcite ne, s tim muzes ohurovat holky u vas na vesnici, v civilizaci uz deset let ne.
neregistrovaný "Horways"
7. 12. 2008 17:52
Cena
Abych pravdu řekl, čekal jsem mnohem nižší cenu a lepší výbavu. ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2008 21:56
Nový Avensis
Mě design nového Avensise neuráží. Design je podle mého názoru svalnatý; zvláště oceňuji vystouplé lemy blatníků, pěknou linku vedoucí od předního nárazníku až k zádi a hezký prolis na spodku dveří. A světla? Tak trochu á la Cadillac, ale velmi hezká. Designéři Toyoty si evidentně vzali k srdci často opakovanou výtku vůči minulé generaci Avesise - příliš usedlý vzhled. Jistě budete souhlasit, že teď už Avensise sotvakdo bude kritizovat za usedlý vzhled.

Interiér je fajn. Jsem rád, že se Toyotě podařilo oprostit od lesklých imitací kovu. To, co předvádí třeba Mondeo, je hrůza.

V motorech jsou patrné japonské rysy - zde vnímám hlavně poměrně malé, ale točivé a výkonné benzíny s nízkou (papírovou) spotřebou. Se všemi pokoří auto dvoustovku a i ten základní motor zrychlí na sto ani ne za jedenáct vteřin. Jenom mi nejde do hlavy dost malý papírový výkonový odstup jednotlivých benzinových motorizací - vždyť mezi osmnáctkou a dvoulitrem je rozdíl 4 kW a 16 Nm. To mi nepřijde moc. Pokud bych si měl mezi benzíny vybrat, bral bych osmnáctku.

Ale evropské auto střední třídy dělají diesely a ty jsou u Avensise výborné (snad s výjimkou toho základního). Naproti tomu 133 kW a 400 Nm krouťáku u dvadvojky je úplně jiná káva.

Konkurenti ve střední třídě se mají na co (ne)těšit.
Rozbalit vlákno
0