Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - praděda7
Restart......
praděda7
| 13. 1. 2016 10:10
"Zdá se však, že teď má Acura v plánu se vrátit v plné síle".

Tak tak...."zdá se"...a Honda si může tak leda nechat zdát........i o těch penězích, kterých by bylo do toho projektu potřeba...bohužel...

;-\
Avatar - TeeJay
Restart......
TeeJay
| 13. 1. 2016 10:33
Jediné, co je na tom autě podezřelé, je ta FR platforma. Honda sice takovou vyvíjela koncem minulé dekády, ale pak to zařízla kvůli krizi, takže klidně může být před dokončením. S koly za dveřmi a dlouhým čumákem by to hned vypadalo úplně ...jinak.

Acura má v zásadě dvě možnosti - buď udělá nějaký radikálnější krok nebo to může začít balit. K tomu druhému prý už před pár lety dokonce málem došlo. V USA prodává o něco lépe, než Audi a Infiniti, ale tyhle značky mají globální působnost, Acura je v asi 6 zemích světa a pochybuji, že ty ostatní dohromady dají tak polovinu toho v USA. Důvod, proč Acura stále existuje je, že maximální měrou využívá techniku Hondy. takže možná není ztrátová, ale současně bez šance na růst na trhu. Pokud chce růst, musí se odpoutat od image "lepší Honda", Sice to bude něco stát, ale bez toho se nepohne.

Abych se vrátil k tomu autu - Acura je de facto momentálně bez sedanového topmodelu, RLX se prodává zhruba 150 aut měsíčně, to auto de facto neexistuje a bez něj v US nemůžeš budovat image luxusní značky. Samotná SUV, v nichž se Acuře docela daří, na tohle nestačí.
Avatar - Individualita
Restart......
Individualita
| 13. 1. 2016 11:04
Ta, tak. Já Acuru nikdy nebral jako Lexus nebo Infiniti, ale jako přeznačenou Hondu pro US trh. Možnost je buď přitvrdit u Hondy a zrušit Acuru a nebo se do Acury obout a udělat z toho skutečného konkurenta pro Lexus.
Avatar - praděda7
Restart......
praděda7
| 13. 1. 2016 12:17
Acura byla na US/Kanada trhu první Japonec (1986) s unikátním jménem a s luxusním a sportovním zaměřením. Zelení, emise a finanční krize ji víceméně zakroutily krkem...měl jsem 2 Integry... :-!
Restart......
Gvick2
| 13. 1. 2016 12:20
V USA se Acura prodává lépe než Audi? No to už dávno ne.
[odkaz]
Avatar - TeeJay
Restart......
TeeJay
| 13. 1. 2016 12:37
Aha. Tož OK, ale zas tak dávno to nebude. :-) To dělá ta A3 ;-)
Restart......
Gvick2
| 13. 1. 2016 13:13
Ano, ILX na A3 nestíhá, ale největší nakládačku dostává RL/RLX od A6. :-)
Avatar - TeeJay
Restart......
TeeJay
| 13. 1. 2016 14:14
Já bych si taky ve vyšší střední předokolku nekoupil, jakkoli sofistikovanou. ;-) A hybridní SH-AWD stojí balík.
Avatar - Stewee
Restart......
Stewee
| 13. 1. 2016 13:12
Nemozem s Tebou suhlasit, Acura resp. teda presnejsiejej majitelia sa dost distancuju od tvrdenia, ze maju lepsiu Hondu. Je pravdou, ze skotocne ide o lepsiu Hondu, pretoze vela techniky spolu zdielaju, avsak zakaznici ked kupuju Acuru, veria, ze si kupili Acuru a nie Hondu. Dost ich uraza, ak mu povies, ze mas Hondu len so zmenenym logom... hovorim o prostredi USA.
Avatar - Individualita
Restart......
Individualita
| 13. 1. 2016 13:37
Že si to myslí je důkazem dobrého marketingu, ale realita je aktuálně bohužel jinde.
Avatar - TeeJay
Restart......
TeeJay
| 13. 1. 2016 14:28
Pozor, já neřekl, že je Acura převlečená Honda, jedinou výjimkou je ILX, což je prostě Civic. Jsou tam sice díly společné, jako je platforma nebo motory, ale jinak jsou rozdíly třeba v zavěšení (respektive byly), převodovkách, systémech pohonu. Acura má v portfoliu těch tech-hračiček poměrně dost. Spíš byl problém v tom, že v řadě případů byla Honda záměrně bržděná, aby se to dalo vypíchnout u Acury, viz třeba 5AT.

To, že je to "lepší Honda" jsem myslel ve vztahu k tomu, že jsou Acury povětšinou předokolky, takže se značka od Hondy není schopná dostatečně odpoutat. A situaci ještě zhoršuje fakt, že se u řady modelů prováděl rebadgeing a Acury byly a jsou prodávány jako Honda. Pro Hondu na daných trzích fajn, pro Acuru problém. navíc to "sdílení" už v poslední době dostoupilo vrcholu, když už acura ani neměla V6 3.7, ale 3.5 jako Honda, bylo to na nejlepší cestě zavřít.

Honda si může vybrat - buď vytvořit silný brand jako VW, který má vše od up! po Phaeton a Touareg nebo reálně posunout Acuru výš. Mám za to, že si vybrali správně.
Avatar - TeeJay
Acura
TeeJay
| 13. 1. 2016 10:21
Včera mě doslova uchvátil LC 500 a dneska jsem nadšení i z Acury. :yes:

Tohle auto jako alternativu k 6 GT si umím velmi dobře představit, na to, aby z toho byl Legend by byla potřeba pár úprav, které tomu pochopitelně vizuálně uškodí - rozšířit vzadu kabinu na úkor blatníků a možná i zvýšit linii střechy. Ta přední kola vážně překvapila. ;-) Potíž je v tom, že Acura nepotřebuje jen Legend, ale i auto jako je tohle.

Hezké je to každopádně převelice, těším se, až to přetaví do něčeho sériového. :yes:
Avatar - Individualita
Acura
Individualita
| 13. 1. 2016 11:05
Obávám se, že sériové modely budou v tomto případě podstatně odlišné. Narozdíl třeba od toho LC, které se skoro nezměnilo.
Avatar - TeeJay
Acura
TeeJay
| 13. 1. 2016 12:33
Pokud chtějí srovnat krok, nesmí to být ve všem horší, než Lexus. ;-) A třeba takové NSX vypadá lépe, než koncept. :-)
Avatar - praděda7
Acura
praděda7
| 13. 1. 2016 11:13
Klídek....nic nebude... :-!
Avatar - TeeJay
Acura
TeeJay
| 13. 1. 2016 12:23
"This is the start to the next 30 years of Acura. We will reshape the brand around Precision Crafted Performance, every product and the entire customer experience. That`s why we call this concept model the Acura Precision Concept." - Takahiro Hachigo, President and CEO, Honda Motor Co., Ltd
Avatar - praděda7
Acura
praděda7
| 13. 1. 2016 16:13
This is more likely the beginning of the end, Hachigo san... ;-\
Avatar - TeeJay
Acura
TeeJay
| 13. 1. 2016 20:48
na to usuzuješ z tohoto konceptu nebo něčeho jiného?