Novinky
Včera mě doslova uchvátil LC 500 a dneska jsem nadšení i z Acury. :yes😒br />
Tohle auto jako alternativu k 6 GT si umím velmi dobře představit, na to, aby z toho byl Legend by byla potřeba pár úprav, které tomu pochopitelně vizuálně uškodí - rozšířit vzadu kabinu na úkor blatníků a možná i zvýšit linii střechy. Ta přední kola vážně překvapila. 😉 Potíž je v tom, že Acura nepotřebuje jen Legend, ale i auto jako je tohle.
Hezké je to každopádně převelice, těším se, až to přetaví do něčeho sériového. :yes:
Tohle auto jako alternativu k 6 GT si umím velmi dobře představit, na to, aby z toho byl Legend by byla potřeba pár úprav, které tomu pochopitelně vizuálně uškodí - rozšířit vzadu kabinu na úkor blatníků a možná i zvýšit linii střechy. Ta přední kola vážně překvapila. 😉 Potíž je v tom, že Acura nepotřebuje jen Legend, ale i auto jako je tohle.
Hezké je to každopádně převelice, těším se, až to přetaví do něčeho sériového. :yes:
Obávám se, že sériové modely budou v tomto případě podstatně odlišné. Narozdíl třeba od toho LC, které se skoro nezměnilo.
Klídek....nic nebude... :-!
"This is the start to the next 30 years of Acura. We will reshape the brand around Precision Crafted Performance, every product and the entire customer e😜erience. That`s why we call this concept model the Acura Precision Concept." - Takahiro Hachigo, President and CEO, Honda Motor Co., Ltd
Tak tak...."zdá se"...a Honda si může tak leda nechat zdát........i o těch penězích, kterých by bylo do toho projektu potřeba...bohužel...
;-\
Acura má v zásadě dvě možnosti - buď udělá nějaký radikálnější krok nebo to může začít balit. K tomu druhému prý už před pár lety dokonce málem došlo. V USA prodává o něco lépe, než Audi a Infiniti, ale tyhle značky mají globální působnost, Acura je v asi 6 zemích světa a pochybuji, že ty ostatní dohromady dají tak polovinu toho v USA. Důvod, proč Acura stále existuje je, že maximální měrou využívá techniku Hondy. takže možná není ztrátová, ale současně bez šance na růst na trhu. Pokud chce růst, musí se odpoutat od image "lepší Honda", Sice to bude něco stát, ale bez toho se nepohne.
Abych se vrátil k tomu autu - Acura je de facto momentálně bez sedanového topmodelu, RLX se prodává zhruba 150 aut měsíčně, to auto de facto neexistuje a bez něj v US nemůžeš budovat image luxusní značky. Samotná SUV, v nichž se Acuře docela daří, na tohle nestačí.
[odkaz]
To, že je to "lepší Honda" jsem myslel ve vztahu k tomu, že jsou Acury povětšinou předokolky, takže se značka od Hondy není schopná dostatečně odpoutat. A situaci ještě zhoršuje fakt, že se u řady modelů prováděl rebadgeing a Acury byly a jsou prodávány jako Honda. Pro Hondu na daných trzích fajn, pro Acuru problém. navíc to "sdílení" už v poslední době dostoupilo vrcholu, když už acura ani neměla V6 3.7, ale 3.5 jako Honda, bylo to na nejlepší cestě zavřít.
Honda si může vybrat - buď vytvořit silný brand jako VW, který má vše od up! po Phaeton a Touareg nebo reálně posunout Acuru výš. Mám za to, že si vybrali správně.