Novinky
4 válcové Volvo, kde jste pochybovači?
Novinari sou novinari a vybirajkraviny nebo to za co nekdo zaloboval. Co ja s tim 😄
Blahozelam Honda!!!! Prijemne prekvapilo aj Volvo. Vyhrali neamericke znacky, super!
:yes:
Pokud to Volvo bude mít pod kapotou motor, tak proč ne, je to kus auta ale co s tím "Výcvikem" ??? Žeby do obchoďáku místo vozejku ??? V tom případě, kde to má škvíru na žeton ? >😁
ta honda je moc pekna... toto sa podarilo.... takyto civic rozhodne ano... to uz je ine kafco... a cim skor ho dotiahnut do europy a honda konecne pojde hore aj u nas 😉 :yes: s novym hrv a civicom sa konecne moze v eu vydat tym spravnym smerom .... v amerike predpokladam ze tento novy civic bude aj nadalej trhat rekordy a honda sa bude len usmievat..... vyzera fakt uzasne :yes:
Je videt, ze se Volvo trefilo :yes:
A ten Civic - pane jo, ten ale vyrostl 😲
A ten Civic - pane jo, ten ale vyrostl 😲
Přesně! Toto už není žádný Civic. Toto je cosi, co zrovna sundali ze skřipce... ;-\
Njn, Japonci udělali Amíkům z kompaktního hambáče BigMac (v tomto případě sice spíš bagetu), a těm se to zřejmě bude líbit... 😉
No jo, ale kdyz ta bageta je s majonezou. Na vlastni oci jsem videl, jak to v ty s*racce patlaj >😁
.........bagetu... >😁 >😁 >😁 Když v Americe mají rádi všecko veliký,....... asi mají něco malý....... 😉 Ale nic proti BigMacu...občas si rád dám..... 😉
se divím, že v Americe nevyhrál VW. Ani se nedostal do užšího finále. To je divný.
...u Volva zvlášť v NA není problém s motory. Verze T6 jede líp než třeba atmo V6 v Cadillacu SRX, je tichý a neobtěžuje. Vrcholná varianta bude ještě lepší, tohle problém není. Volvu se bohužel napoprvý příliš nepovedl vzduchový podvozek a to je daleko větší problém. Přesto to na menších kolech nebude špatná volba.
Hondě úspěch přeju...pak bysme se mohli dočkat návratu Accordu, sportovněji střiženýho Civicu, normálních kupé atd. 😉
Hondě úspěch přeju...pak bysme se mohli dočkat návratu Accordu, sportovněji střiženýho Civicu, normálních kupé atd. 😉
:yes: tady se můžou bychaři vyplakat i se svýma kilowatama. Problém je ten podvozek, ale všude asi nebude tankodrom nebo jsou míň nároční. Ještě jedna vratka do minulosti...... není to tak dávno, co tu byl test megavágenu s kroužkama /nic proti, je to dělo, sám jsem měl/ s xc90kou a mnoho bychařů, kteří si válcují trencle válcema a kgwatama označili volvo jako šébich .... tak v americe je audi v kategorii podvodník a volvo v kategorii vítěz. Tam je svět ještě vpořádku.
O kvalitach nove XC90 nepochybuji, ale jestlize premiovost mysli vazne, tak proste ajpon jeden upoceny 5valec by tam patril, neni to jen nazor mistnich bycharu, nebo lidi, kteri volvo nevlastnili, ani neplanuji vlastnit, ale i volvistu a novinaru. Alespon jako opce, chce to vic nez ctyrvalec.
Tak je to čínské auto a tam je špatné ovzduší , znáš to... 😉
Sam vis, ze to je blbost, jedine co je na tom cinskeho, je kapital za svedskou automobilkou, a penize nesmrdi... ty nesmrdi ani anglanum, a ani zakaznikum... Lepsi dobre slapajici a e😜andujici cinou dopovane Colvo, indii dopovanej Jag, nez mrtvej Saab...
Proc?
Jestli je ten motor tak utlumeny, jak jsem zatim slysel, tak je uplne fuk, kolik ma valcu, a ostatni efekty uz hraji spise pro ctyrhrnky.
Jestli je ten motor tak utlumeny, jak jsem zatim slysel, tak je uplne fuk, kolik ma valcu, a ostatni efekty uz hraji spise pro ctyrhrnky.
Nevim, pro klid duse majitele, ze tam ma kvalitni kus zeleza, neco v cem Volvo ma nekolikalete zkusenosti... Nebo ciste jen pro fakt, ze v premiove lize musis umet nabidnout vice nez 4valec...
Tak "úplně fuk" to není, tím spíš u (prémiového) dieselu. Utlumit výborně! R4D dnes umí i u D3, ale víceválcovou (dieselovou) motorizaci to přesto zcela nahradit rozhodně nedokáže. A určitě to není jen otázka maximálníh👋papírového výkonu.
Funguje to a někomu to klidně stačí, ovšem nestačí to jako vrcholná prémiové motorizace modelu v dané třídě. V tomto ohledu je to poměrně zásadní handicap.
Nemenším problém je (na danou třídu) poměrně prkenný podvozek, logicky zejména v kombinaci s větším koly, které jsou obecně (stále) trendy.
Funguje to a někomu to klidně stačí, ovšem nestačí to jako vrcholná prémiové motorizace modelu v dané třídě. V tomto ohledu je to poměrně zásadní handicap.
Nemenším problém je (na danou třídu) poměrně prkenný podvozek, logicky zejména v kombinaci s větším koly, které jsou obecně (stále) trendy.
Otazka, kterou ve Volvu resili patrne byla: "Jakemu mnozstvi zakazniku XC90 bude vadit absence R5/V6/V8...? A kolik z nich se podari presvedcit, ze R4Turb👋hybrid je dostatecna motorizace? O kolik penez tedy prijdeme, pokud ten motorovy vrchol nenabidneme vs kolik musime vrazit penez do vyvoje a vyroby techto vrcholu?" Vysledek je na trhu, osobne si myslim, ze klientele Volva je absence "premiovych vrcholu" motorizace ukradena.
Ten podvozek je mnohem vetsi problem, nez motor.
Ten podvozek je mnohem vetsi problem, nez motor.
Interiér je taky velmi podivný - proč sakra nemůže Honda udělat normální dvojici kruhových "budíků" otáčkoměr + rychloměr? A proč tam zase musí cpát el. parkovací brzdu a trapné tlačítko "Econ"? A proč zadní partie střechy tak brutálně klesá, takže dospělý vyšší člověk si tam evidentně nenarovná hlavu? Ach jo. ;-\