Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Severoamerické auto roku vyhrála Honda a Volvo

Michal Fokt Michal Fokt 15. 1. 2016 • 11:43
90
45
Zobrazit náhledy (90)
Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic
Prestižní novinářské ankety NACOTY a NATOTY letos ovládla auta z Japonska a Evropy, vítězství si připisuje Honda Civic a Volvo XC90.

Na detroitském autosalonu se tradičně vyhlašují nejlepší automobilové novinky pro nadcházející rok. Anketa North American Car of the Year má dvě kategorie - osobní vozy a trucky, kam jsou kromě pick-upů nominována také SUV. Letošní tříčlenné automobilové finále tvořily vozy Chevrolet Malibu, Honda Civic a Mazda MX-5, "ti druzí" se sešli ve složení Honda Pilot, Nissan Titan a Volvo XC90.

Odborná porota, tvořená více než šedesáti členy, volila následovně - vítězem kategorie Car of the Year se stala Honda Civic Sedan s počtem 203 bodů, následovaná s lehkým odstupem Chevroletem Malibu se 181 body a Mazda MX-5 skončila třetí se 146 body, rozložení sil tak bylo vcelku rovnoměrné. Co se kategorie Truck/Utility of the Year týče, tam byli Japonci spíše do počtu. Volvo XC90 finále zcela ovládlo, když získalo 310 bodů, zatímco Honda Pilot s Nissanem Titan pouze paběrkovali se 111, respektive 109 body.

Vůz značky Honda vyhrál severoamerickou anketu počtvrté a z toho dvakrát díky modelu Civic, Volvo zatím drží ocenění dvě a pokaždé to bylo díky XC90.

Témata
17. 1. 2016 12:02
Re: Bychari, nebychari...
Jeste mu zkus vysvetlit, ze je fajn mit cinany financovane Volvo s vlastnimi motory, nez Mercedes s motorem nakoupenym ve sleve v Intermarché.
17. 1. 2016 12:01
Re: Bychari, nebychari...
Otazka, kterou ve Volvu resili patrne byla: "Jakemu mnozstvi zakazniku XC90 bude vadit absence R5/V6/V8...? A kolik z nich se podari presvedcit, ze R4Turbo/hybrid je dostatecna motorizace? O kolik penez tedy prijdeme, pokud ten motorovy vrchol nenabidneme vs kolik musime vrazit penez do vyvoje a vyroby techto vrcholu?" Vysledek je na trhu, osobne si myslim, ze klientele Volva je absence "premiovych vrcholu" motorizace ukradena.
Ten podvozek je mnohem vetsi problem, nez motor.
Avatar - white label
17. 1. 2016 00:23
Re: Bychari, nebychari...
Avatar - white label
17. 1. 2016 00:19
Re: Bychari, nebychari...
Tak "úplně fuk" to není, tím spíš u (prémiového) dieselu. Utlumit výborně! R4D dnes umí i u D3, ale víceválcovou (dieselovou) motorizaci to přesto zcela nahradit rozhodně nedokáže. A určitě to není jen otázka maximálního/papírového výkonu.
Funguje to a někomu to klidně stačí, ovšem nestačí to jako vrcholná prémiové motorizace modelu v dané třídě. V tomto ohledu je to poměrně zásadní handicap.
Nemenším problém je (na danou třídu) poměrně prkenný podvozek, logicky zejména v kombinaci s větším koly, které jsou obecně (stále) trendy.
Avatar - Individualita
16. 1. 2016 21:04
Re: Bychaři útočí...
Já spíš čekám, že nový Civic bude v Evropě ten Accord suplovat. Snad se pletu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud