Jako majitel STI musím uznat, že je téměř jisté, že
toto RS motoricky Imprezu rošlape jak výkonem, absencí té obrovské turbodíry a taky spotřebou. Často musím řadit na jedničku, aby se mi motor při driftu nedostal do dýchavičných otáček a já neudělal smyk ve stylu mamlas s tím jezdí jako s FWD.
Současné generaci Focusu bych v prvé řadě vytknul mizernou nabídku prostoru, ale to u sportovní verze stejně nikdo nebude řešit. Design je po důkladném faceliftu již docela ucházející a tato špičková verze je vzhledově obzvláště atraktivní! Technicky a jistě i jízdě jde ovšem jednoznačně o nejlepší hot-hatch na trhu a hlavně, má mechanické řazení i parkovací brzdu! :-):yes::yes::yes:
Sorry, ale objednávku jsem pozastavil. Chtěl jsem jít do té modré, ale musím počkat až ji uvidím naživo. Na obrázcích se odstíny podstatně liší a nechtěl bych se "spálit".... ;-\
No, je to asi tak. M135i ....předek je po FL OK, ale ten zbytek jsem zatím nedokázal "pozřít". Na druhé straně M135i je definitivně sleeper. A k tomu poslední toho druhu. S Fordem mě pojí moje dlouholetá "známost" s Capri GT. FRS má vše, co by si opravdový enthusiast mohl přát, včetně 4dr. :-! Možná styling je trochu na divoké straně... ;-)
Jo, beru. FF RS zaujal hodne i me, takze si te znacim. :-)
Chapu ze cekas na barvu zive a jeste namas objednano, ale nesondovals jake jsou planovane cekacky na FF RS?
Pokud skousneš zadní tu partii Fo3RS, pak zadek M135i by pro tebe měla být designová nirvána. >:-[]
Ale je fakt, že zadek M135i (viz jeho POLOLampy) byl před faceliftem povedenější, škoda ho. ;-)
V případě M135i nejde jen o zadek. Tady jde od A sloupku o celý zbytek, jak jsem napsal nahoře. Chápu, že to měli stylisté těžké, když museli accommodovat R6 s RWD do malého auta. Já proti zadku na FRS nic nemám. Myslím, že až na ty tail lamps zasahující příliš daleko do 1/4 panelu, je to košer... :-!
Pokud se jedná o pohled z profilu na M135i, pak je naprosto zásadní, jestli jde o 5dv. hb, nebo 3dv. sb. Pokud máš na mysli 5dv. verzi, pak s tebou souhlasím, pokud 3dv. pak naopak nikoli.
Ohledně té modré na Fo3RS, tak jedině ta, co je na titulce, a ta zatím (pokud vím) u nás v nabídce není.
Tak pokud se ti nelíbí 5d. M135i a nechceš jít do 3dv. M135i, pak je tu M235i. která určitě nebude o moc delší, než FoRS. Ten rozdíl už jsem ti tu jednou psal a pokud s i vzpomínám, byl minimální.
Rozdil velikosti velky neni, ale cenovy je nemaly. Tam kde ma clovek FF RS vybaveny za 37tis euro tam ma M235i za 50+tis euro. Takze se bud rozhodne poradne placnout po kapse, anebo resi vlastni konfiguraci FF RS proti Jahreswagen M235i. Jinak jsou cenou ty auta dost jinde.
Tady ale o cenu primárně nejde. On na to zřejmě finance má, pokud o tom reálně uvažuje/uvažoval.
A šestiválcové BMW by přece nemělo stát stejně, jako čtyřválcový Ford.
Je to tak. 300k sem nebo tam nehraje roli. Bylo by hezké, kdyby vedle bílé X5 seděla bílá M135i nebo 235i. FRS hraje hodně na emoce. M135i 5DR by byla nejpraktičtější volba a jasně, šestiválec je šestiválec, ten čtyřválec, i když v FRS velkokapacitní, šestiválec nikdy nenahradí. A potom nelze zapomínat, že šestiválec v BMW řadách1 i 2 končí. Čili je tu poslední šance si jej pořídit, než "vyhyne". Čtyřválce v nižší střední třídě ještě nějaký ten rok budou (I hope) přežívat. Ale FRS se mě kuwa líbí moc... ;-)
Auto se mi velice líbí. Co se mi ovšem nelíbí je zdražení o 30 tisíc a to jestě ani nestihly nedorazit první kusy k prodeji. A štve mě, že tento typ vozu osadili systémem start/stop, pokud bude za těch 30k Kč bez tak si rád připlatím :-) . Jinak konečně někdo kdo udělal auto, aby rozšířil nabídku aut 300 koní+ a manuální převodovky! Jen doufám i v dobrou spolehlivost nového motoru a celého hnacího ústrojí...
Poslední věty beru pouze jako výplodek autora, kterému se Focus 3 nelíbí. Sám se peru s předFL verzí předek/zadek u HTB, poFL předek je krásný a zadek u HTB zůstává.
Na živo se ukáže jestli nemá RS takový pouťový vzhled jako aktuální STi.
Pokud nějaký člověk vůbec neřeší vzhled (exteriéru i interié
Akorát bude mezi ostatními člověky vypadat trochu jako pošuk (nemalému množství člověků tento styl ovšem vyhovuje). Ostatní normálnější člověci se holt budou muset spokojit s přijatelnějším Golfem R.
Re: Pokud nějaký člověk vůbec neřeší vzhled (exteriéru i int
Vzhledově se mi nelíbí ani A45 ani Fo3RS (hlavně zezadu a interiér, to plastové svodidlo vepředu bych ještě skousl), ale jinak jízdně pevně věřím, že bude FoRS mnohem zajímavější alternativou, nehledě na jeho výrazně atraktivnější cenu.
Dá se říct, že technicky má FoRS velmi dobré předpoklady dostat se na absolutní špičku kategorie hh.
Re: Pokud nějaký člověk vůbec neřeší vzhled (exteriéru i int
Tak je pro tebe je to hlavně Ford, navíc Ford RS..., ale to je v pořádku, díky různému vkusu nezůstane třeba ani většina "ošklivek" na ocet, což je samozřejmě taky dobře. :-)
Re: Pokud nějaký člověk vůbec neřeší vzhled (exteriéru i int
Nebuďte zbytečně paranoidní. Pro jednoho ošklivka, pro druhého krasavice, je to relativní a díky této relativitě se nakonec vdají (skoro) všechny. A podobné je to (nejen) s auty.
To ovšem nic nemění na tom, že něco jako dobrý/špatný vkus obecně existuje.
To proto, aby např. majitel sbírky sádrových trpaslíků nečekal obecný obdiv za jeho "individuálně vytříbený" vkus. ;-)
Re: Pokud nějaký člověk vůbec neřeší vzhled (exteriéru i int
FoIIIRS se samozřejmě bude srovnávat především s GR, ať se ti to líbí, nebo ne.
Je to logicky nejbližší mainstreamová konkurence (hb/hh 4x4 300PS, hodně podobná cena). Taky s WRX STI, které už se ale zřejmě nenabízí jako hb.
FRS bude výkonnější a zábavnější a GR bude mít zase jiné přednosti a odlišný charakter..., takže nic co by se nedalo očekávat.
Podle mě vzhledově zajímavější než stejně drahý Golf R, navíc parametricky a zvukem jej překonává. Start na 945 000 zase nejspíš potrápí mercedes a 45, který je o dost dražší....
Tohle nemá logiku, golf R je v testech vesměs hodnocen jako lepší než a45, proč by tedy měl focus s aspirací na špičku trápit nějakou trojku HH pelotonu?! ;-)
No snad ne, verim, ze takhle moderni auto s tolika najetymi test km uz musi byt trochu spolehlive.. Na druhou stranu kazde auto ktere bude nekdo drit na plny plyn na okreskach dost casto, proste casem zacne odchazet... Tak to proste je a je to smysluplne.