Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW přeorganizoval vývoj modelů, chce rychleji reagovat na trendy

21 komentářů

Ja mam radsej automobilky, ktore trendy nastoluju.

Je smutne, ked je najvacsou ambiciou VAG (ktory chcel byt najvacsou automobilkou sveta), len 'rychlejsie reagovat' na trendy.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s SUVeckami prisli tiez 30-40 rokov za okolitym svetom ( cize vyrobcami z azie a ameriky ) tak co sa cudujeme.... vw v tomto nikdy nevynikal... vacsiu snahu o inovacie a nove trendy by som rozhodne hladal v inych znackach ( renault, toyota, hyundai, volvo ) ... vw bol zrejme vzdy skor len o co najvacsom konzume a asi radsej isli so svojimi modelmi na "istotu" ( co zarucovalo predajny uspech ) akoby mali nieco nove "objavovat" ... pritom taky nissan juke je podla mna zaujimavejsi produkt ako cele portfolio vw dohromady 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Udávat trendy je rizikové, protože ne všechno se může chytit. Pokud chce být někdo největší, může si dovolit jeden, dva menší výstřelky, ale jinak musí být tvrdě průměrný. Velké e😜erimenty totiž průměrné lidi spíše odrazují, než přitahují.
Mame tu Toyotu, ktora udala trend hybridom, seriovo vyraba vodikove auto...

A stale je to najvacsia automobilka na svete, pricom jej marza na kazde predane auto je asi 3x vyssia ako pri Volkswagene.

Takze ono sa to da.

Mame Mazdu, ktora mozno neudava trend, ale ide vlastnou cestou a dari sa jej.

Ale mas pravdu, niekomu staci byt priemerny, nic nerobit, nic neriskovat a nic nepokazit... No, nepokazit.... VAG diesel gate je jeden velky pokazeny pruuuuser >😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Toyota je ale přesně to, co popisuju. Pár výstřelků v podobě elektrohybridů a šíleného nesmyslu Mirai, ale jinak je těžce průměrná. Její běžná auta jsou nevýstřední, výbavou standardní, trendy v novinkách taky jen následuje. Totéž Lexus a ostatní značky pod Toyotou.
Mazda si drží svůj směr, ale ve srovnání s giganty je maličká. Na e😜erimentování "doplácí" v popularitě třeba Renault, ten je typický. Zkouší novinky, které později zavedou ostatní, ale stojí ho to pozice.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
obměnu modelů, s tím ruku v ruce půjde dolů kvalita, ..................................... a máme tu na světě dalšího francouze. 😄 :-!
Já měl vždycky za to, že je lepší dělat model, který se co nejdéle udrží a má pověst minimálně průměrné kvality. Pak samozřejmě nemůže mít kdejakou pseudomoderní sr..ku, páčku a chojovinu. 😉
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Ty si fakt e😜ortné teleso - takých ako ty z VW práve vyhádzali...
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To víš jsem poctivý dinosaurus. :-!
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Je to přesně tak. Když už mám jedno auto a najezdil jsem s ním spokojeně těch 300tisíc km, rád bych si koupil nové - to stejné! Nevadí, pokud v něm bude inovovaný motor s lepšími emisemi a menší spotřebou, či LED světlomety namísto Xenonů, ale ty zbytečné designové přemety, samoúčelné fíčurky typu elektrická parkovací brzda a jiné hovadiny bych si rád odpustil. Domnívám se, že už teď mění VW své vozy příliš rychle a používá zbytečně extravagantní design - viz ta zrůda na obrázku :no:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Za ten přístup o kterém se bavíme jsem třeba vždycky obdivoval Mercedes. A to je mezi námi i dost velký inovátor a často udával trend.
Avatar - Iv8
Iv8
že něco tak nepěkného jako to BUDDE obrázku na cestě nikdy NEBUDDE. >😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Za poslední roky to nejzajímavější, co představili.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes😒br /> a neviete niekto co bude s tym malym vw taigunom? zacinam ozaj verit ze nic z neho nebude.... co by znamenalo ze sa ho fakt nikdy nedockame ;-\ .. pritom je to podla mna najkrajsi a najsikovnejsi vw za cele posledne desatrocie ... zda sa mi to len alebo u vw zahodili dobrovolne jednu velku sancu 😢 ... taigun sa podla mna uz mal davno vyrabat.. bola by to pecka .. skoda ;-\
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Před lety byl považován za prakticky hotovou věc, prodávat se měl tuším nejpozději letos. Taky by mě zajímalo, co se stalo, ale zdá se, že zcela vyšuměl a nic nenaznačuje blížící se produkci. Je to zvláštní.
Avatar - Bubáq
Bubáq
... jako ostatní nahoře: vidím naopak velmi rozumná opatření, která pozitivně vyřeší definované problémy. Ano, problémy VAG má, to není třeba furt dokola opakovat, je třeba udělat kroky kupředu. Popsanou reorganizaci vidím jako velmi rozumnou, a to včetně nominování nových osob do čela zodpovědných vývojových skupin. Po změnách v nejvyšším vedení skupiny i značek jsem zaregistroval zvýšenou aktivitu a také umocněné PR. To pokládám za velmi správné a nyní mám důvěru, že VAG kalamitu zvládne se ctí a vyjde z ní posílený (o nové, mnohem lepší a spolehlivější modely).
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Problémem VW je to, že skutečně teď bude dohánět náskok konkurence. Musí si získat zpátky důvěru lidí. Vím, v ČR to nebude mít těžké, tady lidem věci jako "pověst" nic neříkají. Reorganizace jim pomůže, ale z hlediska snů o prvním místě se tím VW vrátí zpět o takových deset let. Otázkou je, kde pak budou ostatní výrobci...
Přejít z následovatele trendů na tvůrce trendů není záležitost na rok... zato opačná cesta je, jak ukazuje Apple, velmi rychlá.
Avatar - praděda7
praděda7
...a co vyšší sklizeň? Ta ti v tom prohlášení chybí... 😉
Avatar - praděda7
praděda7
....spíš na Brusel, ne? 😉
swifter
že konečně udělá rozhodný krok kupředu... :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:no: Kde se v lidech bere taková škodolibost?...On VAG toho pro náš průmysl udělal udělal/dělá málo, že?
Arese
Škodolibost? To je spíš taková česká úchylka, takové ubožáky nepotěší nic víc, než problémy či neúspěchy druhých... :-!