Novinky

Zpět na článek

Volkswagen v Evropě nechystá program odškodnění kvůli emisím

13 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
VW taky v EU nenabídne odkup jako v Americe ??? >😁

To je šaškárna.
Avatar - defusiq
defusiq
Protože tam je to proti legislativě, v EU si to obhájí. Navíc tady je to několik milionů aut a to by mohlo být skoro až likvidační. A v americe z tebe vysoudí kde co za každou kravinu, tím tohle nechci zlehčovat, protože skutečně podváděl a pokutu zaslouží. Ovšem v ČR bude vše při starém, spotřebofilové v tom budou pořád jezdit a když to nebude vyloženě povinné, tak si SW ani to plastový kurvítko přidělat nenechají. Naopak až se těch rakovinometů budou v cizině zbavovat (v US pravděpodobně bude VW některé kusy i odkupovat), tak se budou tahat také do ČR a i kdyby to zdejší populaci uniklo, tak po magickým slovíčku sleva po tom skočí všema čtyřma 😉
Kharl.ANTIDIESEL
jj
AŤ KLIDNĚ PADNE ZA TY ZASRRRRR DÍZLY [odkaz] CO JEŠTĚ NA LIDECH NAPÁCHAJÍ [odkaz]

NAHRABÁNO UŽ MÁME [odkaz] ŽALOBY PODÁNY [odkaz] NEDĚLÁ ELEKTROMOBILY [odkaz] JAKO GM AŤ PADNĚ, KOHO TA ZASTARALÁ KONZERVA UŽ ZAJÍMÁ ... 😉
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Neurotic
Proč by to dělal? V EU si ty jejich auta lidi, kteří jim nejvíc nadávají stejně nekupují a ostatní si to koupí příště znovu, protože na nějaké emise kašlou. Nevím totiž o nikom, kdo by vybíral auto podle emisí >😁
Petrko
zákazník odškodněn nebude, naopak bude se skládat na odškodnění pro zákazníka amerického. Chystá se zdražení všech koncernových vozů. Je až trestuhodné jak tyto automobily vyhravajíci všechny srovnávací testy jsou levné. 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Zdražit může, otázka zní kolik zákazníků potom ještě koupí, nebo půjde jinam.
Avatar - defusiq
defusiq
Dokud budou mít v tabulce nejnižší spotřebu, tak mají úspěch jistý 😉
Petrko
A já myslel že tam ten sarkasmus bude cítit.
ryccardo
Seš si jistej, že jsou v pozici, kdy si můžou dovolit zdražovat? Spíš by měli zlevnit.
Horst Fuchs
Tabulky prodejů zatím v žádném případě nenutí VW ke zlevňování. Ostatně i u nás Škodovka po "úpravách cen" nemá o zákazníky nouzi.
Z "dieselgate" se v Evropě stala vcelku šaškárna, je víceméně jasné, že nejspíš všechny diesely plní EUR6 jen na papíře, pardón, ve zkušebně. Zatím to bylo každému jedno a výrobci drželi basu, teď se VW prostřednictvím spřátelených institucí podařilo ukázat prstem na konkurenci, že je mnohem horší než oni, a sami budou potichu připravovat svolávačku, která vyšumí jako rychlé špunty.
Jinými slovy se z dieselgate stala v Evropě velmi pěkná reklamní akce jistého koncernu.
Neurotic
By mě zajímalo kolik z vás co se za ten "podvod" neustále naváží do VW a požaduje odškodnění ho má? 0-1? >😁 Ostatní by si to totiž hned šli koupit znovu...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
.... a koupily by hned diesel. Protože to je výhodný. Říkal to soused v hospodě. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
megacruiser
budou dál v nízkoemisních zónách jezdit diesely produkující víc rakovinotvorných oxidů dusíku než mnohem starší auta která tam nesmí a za která stát inkasuje vysoké "ekologické" daně. Defakto se tedy dá říct, že když je někdo v EU dostatečně vlivný, může podvádět zcela beztrestně a různá ekoteroristická omezení jsou prokazatelně jen buzerace která má dostat z lidí víc peněz. Nízkoemisní zóny prokazatelně ztrácí smysl. Ale je to ještě horší - třeba tzv. laserové světlomety mohou trvale poškodit zrak - na horizontu, v zatáčce, když se zasviní kamera která na základě toho co "vidí" mění intenzitu světla. V USA z toho důvodu tato světla nepovolili. V EU prošly bez problémů. V Evropě totíž rozhodují bohaté koncerny...