Ingolstadtská automobilka poněkud netradičně na začátku zimy odhaluje podobu nových modelů A5 a S5 Cabriolet, které se i přes současnou módu pevných skládacích střech drží tradičního látkového provedení.
mne sa to prave moc nepozdava, cakal som lepsie... A ked vidim A5 cabrio 3.0 TDI tak sa mi otvara vreckovy nozik vo vrecku... :-) V A5 coupe je diesel pekny nezmysel, ale v cabrio??? bleee :-)
Po "novem" Golfu mame dalsi facelift novym modelem. Poopravme trochu A4 cabrio, nalepme vetsi cislo...a mame A5 cabrio. Poplacejme se po ramenou, lide na to skoci. [odkaz]
je vidět, že jsi ještě velice mladý, nezkušený a celkově nevyzrálý. Kde se fasujou (a u koho) mokré hadry ti psát nebudu, leč jen ti mohu doporučit aby jsi na sobě začal více makat, studovat a učit se jazyky. Jinak nikdy nevyzraješ... >:D >:D >:-[]
no Pierro, ty s Kukom sa teda nezdáte. Ste si ma v pondelok dobre podali. Ešte že som tu nebol, lebo by som Vás prišiel navštíviť v tej mojej stodvadsiadke... >:-[]
jazva, si nejak nereagoval na moju ponuku v blogu Navtecha o Nickelbacku. Tak ju zopakujem:
1.najprv som ti polichotil, že máš dobrý hudobný vkus. :yes:
2. potom som pochválil aj seba, skonštatovaním, že tvoj dobrý hudobný vkus sa podobá mojmu dobrému hudobnému vkusu :yes:
3. dovolil som si navrhnúť share svojich hudobných archívov, za cielom rozšírenia a obohatenia našich obzorov. >:-[]
A já pořád žil v domění, že automobilkám jde o to, aby něco vydělali a jejich modelové portfolio bylo úspěšné a definovalo postavení automobilky. Jsem rád, že jsem konečně pochopil, že nejdůležitější je uspokojit Marianka. Děkuji.
on myslel ze A5 cabrio vzniklo zo stareho A4 cabrio prilis jednoducho. Neriesi ze nove A5 je coupe k A4. Ono inak A5 sme tu mali inak skorej ako A4, ze ano.
Uniformnost AUDI ani mna nebavi, ako som vzdy vravel, zadne svetla z A5 sa nehodia A4 (na A5 to bolo fajn 1. je v zadu sirsie, 2. zo zadoboku to tk nevadi, lebo nema zadne dvere). A A5 a A4 sa celkovo podobaju prilis moc, prave daleko krajsie je, ze 3er E90 a E92 su lepsie odlisene. Na druhej strane E90 je podla mna pomerne hruza (na premium urcite), zatial co E92 je az na zadne svetla neskutocna krasa :yes::yes:
Tohle nepoznáš, jestli je Audi A4, nebo A5. Obě maj stejnou držku i podobnej zadek. Pokud tohle pojmenovali A5 kabrio, tak schválně, jak bude vypadat A4 kabrio. Podle mě identicky a je tudíž nesmysl jej vyrábět. Audi A5 je ve svý prapodstatě A4 coupé.
Tam uz ani neni co ucelovat. Vsechny vypadaji stejne. Jedina A5 vypada dokonce k svetu. Ostatni vypada stejne jiz mnoho let. Ve zpetnem zrcatku jsou vsechny k neroznani.
A4 Cabrio podla mna nebude, Audi vytvorilo radu A5 ako odnoz A4 pre Coupe/cabro. Nieco podobne uz dlhsie funguje u MB S-klase -> CL C-klasee -> CLK ....dufam ze som to nepoplietol. ..U Mercedesu su vsak vizualne rozdiely medzi modelovymi radmi vyraznejsie
K té vizualitě, ano, jsou u Mercedesu větší. U Audi budou také, ale časem. Teď se nachází automobilka právě v něčem, co by se dalo nazvat vizuální unifikace a fixace. Jakmile bude mít veřejnost povědomí o masce Audi tak jako o masce Mercedesu, nebo ledvinkách BMW, dočkáme se vizuálně odlišnějších modelů.
No nemam co vic dodat, Pierro uz to rekl jasne. Proste dalsi majstrstyk od Audi, tentokrate trosku vic pro zabavu nez pro kazdodenni jezdeni. A v te bile fakt nema chybu. :yes:
Par dni pred premierou unikl snimek z autosalonu, pri predvadeni noveho Z4. Nejaky velky posun se nedal ocekavat, tudiz stale dominuje predlouha prid a sedadla tesne pred zadni napravou. Predni cast vozu cerpa z poslednich designovych studii a mohla by napovedet, jak budou vypadat detaily nove rady 5.