Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 25. 1. 2016 21:00
Rokem uvedeni na trh se krásně nabízí srovnání Roveru SD1 s Tatrou 613. Přestože Tatra má na startu lepší V8, možná i kvalitu zpracování, tak soudruh bolševik ji za 15 let vývoje zakonzervoval oproti British Leyland, který se z chyb poučil a auto doladil. Na konci za vše hovoří účet vyrobených kusů 303 000 Roveru oproti 5400 Tater. Může nastoupit úderka se svými argumenty kdyby to a támhle to, tak by to určitě vyšlo.
Avatar - speedfred
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 25. 1. 2016 22:13
....zlatý komunisti !! >:D
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 07:38
Nikdy po člověku nic nechtěli. >:D
Avatar - pumpkin
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 25. 1. 2016 23:41
Cez kvalitu to myslím ale nemá zmysel porovnávať. Nejaké priebežné vylepšovanie by predsa nepomohlo. Tatru nemal kto kupovať, respektíve bola len pre vyvolených a to je oproti SD1-ke zásadný rozdiel.

Potom nebyť Hondy a BMW, tak je Rover medzi mŕtvymi už o nejaké desaťročie skôr. To je inak pre mňa celkom zaujímavé, že veľmoci ako Rusko, či Británia nedokážu si udržať automobilový priemysel.
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 25. 1. 2016 23:48
já si myslím, že veškeré srovnání končí právě u toho počtu vyrobených vozů.
Tatra 613 byla kusová výroba, vozy stavěné v podstatě na koleně partou vysoce kvalifikovaných řemeslníků.
Rover SD1 byl vyráběn seriově, ne-li hromadně.
V Británii byl sice potenciál pro relativně slušnou konstrukci, ale už to byla labutí píseň kdysi mocného autoprůmyslu. Do vedení zasahovaly mocně odbory, na produkci měly značný vliv stávky a ochrana dělníků, kvalita vozů byla značně proměnlivá. Relativně vysoké příjmy z prodejů úspěšný Jaguarů, Mini a Land Roverů se rozplynuly místo investování do vývoje.
Avatar - Barrichello
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 08:28
Rover 3500 je sice krásný vůz, vždy se mi líbil, ale dávat za příklad úspěchu British Leyland, to je trochu silný kafe. Koncern který pohřbil všechny své začky a zahájil velký britský výprodejjako příklad úspěšnosti, to nemyslíš vážně >:D >:D >:D
Avatar - J@...
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 10:05
Však netvrdím, že Rover 3500 byl jednoznačný úspěch, jen je na tomto příkladu krásně vidět, jak ses musel už před 40ti lety v automobilovém průmyslu otáčet a jak Anglánům ty auta nepadaly z nebe, jaké měli potíže s kvalitou. A přestože tad v čr byli lidé, co uměli a měli chuť se s tím poprat, soudruzi je utlumili, někteří byli dokonce jejich nepřátelé.
Avatar - Barrichello
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 10:17
Angláni měli potíže, protože furt stávkovali, každej byl línej víc jak tady za totáče, navíc utržný finance neivestovlai do modernizace a vývoje a pak to tak všechno dopadlo. Nekvlaitní a nespolhelivá, později i zastaralá auta už nikdo nekupoval a jim nezbylo než to prodat někomu jinému.

pak sis z nich každej dělaj Srandu, protože svého času byl největší výrobcem sobáků v Anglii, co byl plně v britských rukách výrobce taxíků LTI a druhé TVR >:D
Avatar - J@...
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 10:44
Zajímavé s tebou diskutovat, na jedné straně obdivuješ Ruský průmysl, který když už s něčím přišel a nebyla to licence, tak to bylo minimálně 10 let pozadu a technika vždy předpotopní, na druhé straně jsou podle tebe Angláni flákači a stávkovači. A to v době, kdy vyráběli auta jako je Mini, Jaguar XJ, XJS, nebo zmíněné TVR a podobně.
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 11:14
Britský automobilový průmysl za posledních 60 let je krásným příkladem toho, jak se to dělat nemá. Průser za průserem. Ze země, která vyráběla nejvíc aut v Evropě, se hrdý Albion změnil v montovnu zahraničních značek a ten zbytek větších britských koupili cizinci.Původní Mini bylo geniální auto, ale začalo vydělávat BL až v roce 1982, kdy už bylo dost pozdě... Vlastně je zázrak, že Rover přežil tak dlouho, i když je ho pochopitelně škoda. XJS zbožňuju, pro mě je to synonymum gran turisma. Už jsem si ho málem jednou koupil...
Avatar - Hotwire
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 13:02
Porovnavas tak trochu neporovnatelne. V ZSSR neboli prachy vdaka komousom, vsetko slo do zbrojenia.
Avatar - Barrichello
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 13:26
V SSSR hlavně zpočátku nebylo v plánu aby lidi měli vlastní auto. Auta měli jen státní úřady a na vyjimky vědci, osobnosti atd. Ty pak měli většinou nějaký Moskvič a ti lepší nějaký ZIM, ZIS, Pobědu atd.

Až později když se zjistilo že je mezi lidem dost peněz, ale v podstatě není moc toho co by si za ně koupili přišli s nápadem založit novou automobilku a rozhodli se pro licenci Fiatu. Tak vnikla Lada která už pak byla schopna pokrýt zájem obyčejných lidí o auto.

Moskvič by to sám nestíhal a Pobědy a později Čajky byly jen pro vládu a lepší umělce a vědce. no a ZIS(ZIM) a ZIL to byla auta jen pro vrcholový státní aparát.
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 27. 1. 2016 10:34
A v tom to prostě je. Kdyby 70 let jen "neplánovali" a nechali působit trh, bylo by dnes Rusko někde úplně jinde. :-)
Avatar - Barrichello
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 13:21
Tak si něco přečti o British Leyland, kvalita výroby mizerná, zejména konec 70. let a 80. léta, to samé výrobce komponent Lucas. Když něco na Jaguaur z 80. let enfunguje, bývá na tom nápis Lucas a bohužel je toho většinou víc co nefunguje než funguje.

Nebo si přečti o výrobě DeLoreanů v Irsku, to byla taky kvalita sama.
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 18:37
A ještě každej v práci kouřil dýmku a když už jí konečně dojel, tak už byl zase čas na šálek čaje. >:D
Avatar - Stejsn
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 14:12
Úplně mimo. T613 byla auto pro funkcionáře a nebyla určená pro volný trh. Takže porovnání počtu vyrobených kusů je naprostý nesmysl.
Avatar - Barrichello
Malé srovnání - bolševik vs. normální svět.
| 26. 1. 2016 14:39
Navíc jak dlouho se vyráběl Rover 3500 a jak dlouho T613. Odpovím si sám.

Rover 3500 v letech 1976-1986, Tatra 613 v letech 1974-1995 a v podobě Tatry 700 (která nebyla homologvána jako nový typ 700 ale jako 613) až do roku 1999.
Celkově bylo vyrobeno asi jen 10 200 ks, ale Tatra byl vládní vůz >:D A to i po revoluci ho nejčasteji používala Ministerstva, vláda, státní a polostátní podniky, policie atd.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku