Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 718 Boxster: Volkswagensche (+video)

Porsche představilo omlazený Boxster. Má nové jméno, nové motory a poněkud "němečtější" vzhled. Sbohem, šestiválcové atmosféry...
Zpět na článek
27. 1. 2016 11:02
27. 1. 2016 11:11
27. 1. 2016 11:51
27. 1. 2016 15:27
27. 1. 2016 12:31
27. 1. 2016 11:07
27. 1. 2016 12:39
27. 1. 2016 11:09
27. 1. 2016 11:12
27. 1. 2016 13:23
27. 1. 2016 15:08
27. 1. 2016 15:29
27. 1. 2016 15:35
27. 1. 2016 15:44
27. 1. 2016 15:45
27. 1. 2016 20:09
27. 1. 2016 20:22
27. 1. 2016 11:16
27. 1. 2016 11:24
27. 1. 2016 11:32
27. 1. 2016 11:41
27. 1. 2016 12:17
27. 1. 2016 12:24
27. 1. 2016 13:34
27. 1. 2016 15:48
27. 1. 2016 13:28
27. 1. 2016 14:00
27. 1. 2016 15:27
27. 1. 2016 11:41
27. 1. 2016 12:10
27. 1. 2016 12:20
27. 1. 2016 12:27
27. 1. 2016 12:51
27. 1. 2016 12:58
27. 1. 2016 13:01
27. 1. 2016 13:05
27. 1. 2016 13:29
27. 1. 2016 14:41
27. 1. 2016 15:11
27. 1. 2016 15:52
27. 1. 2016 16:10
27. 1. 2016 20:41
28. 1. 2016 07:59
27. 1. 2016 13:11
27. 1. 2016 13:53
27. 1. 2016 13:20
27. 1. 2016 13:37
27. 1. 2016 14:14
27. 1. 2016 14:30
27. 1. 2016 15:13
27. 1. 2016 15:56
27. 1. 2016 16:13
27. 1. 2016 16:36
27. 1. 2016 15:11
27. 1. 2016 12:04
27. 1. 2016 12:16
27. 1. 2016 14:49
27. 1. 2016 15:24
27. 1. 2016 12:54
27. 1. 2016 13:44
27. 1. 2016 14:51
27. 1. 2016 15:06
27. 1. 2016 13:27
27. 1. 2016 14:54
27. 1. 2016 16:01
27. 1. 2016 12:05
27. 1. 2016 13:13
27. 1. 2016 12:17
27. 1. 2016 12:41
27. 1. 2016 13:18
27. 1. 2016 14:21
27. 1. 2016 14:34
27. 1. 2016 14:56
27. 1. 2016 15:44
27. 1. 2016 15:49
27. 1. 2016 16:54
27. 1. 2016 20:45
27. 1. 2016 16:02
27. 1. 2016 16:45
27. 1. 2016 12:46
27. 1. 2016 13:11
27. 1. 2016 15:26
27. 1. 2016 13:41
27. 1. 2016 13:43
27. 1. 2016 13:53
27. 1. 2016 14:31
27. 1. 2016 22:38
28. 1. 2016 07:55
27. 1. 2016 11:02
OFF Topic
Vim, ze to je off topic, ale jistou paralelu tam vidim.

Volvo bohužel sazi jen na 4valce, bychari peni, Porsche, tedy sportovni znacka zavadi, sice jen do zakladni verze 2 litrove ctyrvalcove turbo (uprimne, i kdyby většinu prodeju netvoril zaklad), jsem zvedav na reakce. Smutne to sice je, ale jestliže Mustang performuje relativne dobře v zakladni motorizaci, nebojim se vykonu ani u Boxteru, kultivovanost a ztrata prestize je jina věc, tady precejenom jsme v sportovních vodach...

A ted to nejdulezitejsi, vliv na prodeje, nebude zadny, nebo mozna diky katalogovym hodnotam se do salonu porsche vydaj i lidi co maj v merku TT třeba... v konecnem dusledku, ani diesel zakaznikum nevadi...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Magister
27. 1. 2016 11:11
Re: OFF Topic
Nicméně už to přestane být zajímavé auto pro petrolheady, což vždy bylo. Na prodeje bych nesázel. Cayman se prodával nejméně ze všech Porsche, protože byl ultimativním vozem.
27. 1. 2016 11:51
Re: OFF Topic
Přesně tak, vsadim se, že už si žádnýho Boxstera nikdy nikdo nekoupí. Chudák Porsche, kdyby se nás tady zeptalo, mohlo ušetřit spoustu peněz.
Avatar - CHerokee
27. 1. 2016 15:27
Re: OFF Topic
Oni bohužel raději naslouchají ekologům než svým fanouškům...
27. 1. 2016 12:31
Re: OFF Topic
Tak končící byl prostě skvělý balíček. Osobně mám větší strach z přeplňování než ze ztráty počtu válců. Pořád je to plochý motor a dá se naladit tak, aby zněl zajímavě. I když šestiválec je šestiválec. Zásadní problém je, že běžný zákazník chce přívětivé auto. Lidem se líbí myšlenka vlastnictví sportovního auta, realita života s echt sportovním autem však pro ně není. Můžeme jen doufat, že udělají i nějakou hračku pro purističtěji smýšlející řidiče s hlubšími kapsami. A že opustí tu filosofii, že každá další evoluce musí být rychlejší.
Avatar - Magister
27. 1. 2016 11:07
4 válce
Ten vůz byl právě zajímavý svým vyvážením, nízkou váhou spojenou s atmo 6 válcem uloženým uprostřed. Mnohé z tohoto kouzla teď ztratil....nekoupil bych si ho v této podobě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - fOE
27. 1. 2016 12:39
Re: 4 válce
Z toho cos vyjmenoval ztratil jen ten atmosfericky plneny motor (a ja doplnim ze pravdepodobne i kus zvuku). Zbytek ale zustava, furt to bude placka s vicevalcem uprostred => za cenu ruznych M4, TT RS atd. skutecne sportovni auto.
Takze kdyz jsme u toho bychareni, pokud ten 2,5L bude splnovat meritka ocekavana od Porsche ja bych si ho i v teto podobe rad koupil, mene rad nez s 3,6L atmo, ale furt rad. Stejne nic lepsiho na trhu neni. ;-)

EDIT: tak beru zpet, jestli je i ten 2,5L jen 4 valec tak neztratil jen jednu (dve) vec, ale dve (tri). Coz zamrzi dvojnasob (trojnasob :-) ).
Avatar - TeeJay
27. 1. 2016 11:09
Článek
...mi mluví z duše. Co to ksakru je? Dneska dvě sportovní novinky a dobrý pocit ani z jedné. :-(
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Magister
27. 1. 2016 11:12
Re: Článek
Zelena ekofašistická Evropa. Na jedné straně tady máme za milion V8 krásnou Ameriku, na druhé v Evropě do aut pro nadšence rveme motor, jak do lepšího Golfa.
27. 1. 2016 13:23
Re: Článek
A do medoura motor jak ze zakladniho rendliku.
Smula, no...
Jak to vysvetlujes zakaznikum?
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2016 15:08
Re: Článek
Voci medvedom mam sice prirodzeny respekt a uctu ( hlavne na polovacke >:-[] ), ale pouzivanie sloganu "Das Beste oder nichts" pri nejakom Citane s "rendlikovskou" 1.5 dCi... 8-s
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - CHerokee
27. 1. 2016 15:29
Re: Článek
Ano, to je smutné. Ale aspoň to má 4 válce, narozdíl od motůrku v BMW 3er.
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2016 15:35
Re: Článek
ved joooo, "nasi" sa tiez "museli uchylit" k R3 v nizsej a nizsej strednej triede... :-!
Tak zase ale na take vykony, ake sa v tych triedach ocakavaju je to uz aj ospravedlnitelne... ( nebyt tej CO2 saskarne, neverim ze by menili 1.2 za 1.0 :-! )
27. 1. 2016 15:44
Re: Článek
On ten moturek je objemove stejny, jako ten rendlik a navic je to aspon konstrukce BMW, ne neco ze slevomatu. Osobne tipuju, ze libovolne BMW s trivalcem sfoukne Mercedesa s vaginou pod kapotou jako svicku. ;-)
Jak to teda vysvetlujete tem zakosum?
To jim jako rikate, ze nez klesnout ke trem valcum, jako nejmenovana konkurence z Mnichova, tak radeji nakoupite motor od mistru sveta F1? >:D Slysej na to? >:D
27. 1. 2016 15:45
Re: Článek
Citan je jen usmevny, no C klasa s motorem ze Sandera je tragedie.
Avatar - speedfred
27. 1. 2016 20:09
Re: Článek
no lenže či ten dCi nie je spoľahlivejší jako kdejaké tdi
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2016 20:22
Re: Článek
Nechce sa mi do blba recitovat tu istu basnicku a tipujem ze tebe tiez nie... :-!
Takze jednoducha otazka:
Pri danom slogane, kupil by si si hrdo medveda s tym motorom ?

jednoduche - ANO / NIE ?

tvoja odpoved bude pre mna dostatocna na pochopenie, ci sa s tebou oplati dalej diskutovat. ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2016 11:16
pekne
nikdy som nejak porsche nemusel ( ja viem... su to uzasne vozy a bla bla ) .... ale tah s boxterom sa podla mna rozhodne podaril.... je totiz mensi a lashi ako dnes uz prerastena carrera a ja v nom vidim este to skutocne prave porsche z minulosti.... lahke zive ... sikovne... dizajnom svieze napadite ..... cayman a boxter sa mi popravde pozdavaju ovela viac ako carrera .. a to aj po stranke rozlozenia hmotnosti .. kompaktnosti .... lahkosti.... takze nepozeram len na dizajn...... 718 boxter je ozaj moc pekny... siel by som sam proti sebe keby som navonok tvrdil ze nie je pekny a pritom sa mi ozaj pozdava..... ale uplne vazne .. vacsia carrera uz podla mna filozofiou nie je to skutocne porsche ako v minulosti .. hra na luxus a supermaxi vykony a megarozmery mi uz fakt v porsche nevonia ... ale ako vravim cayman a 718 boxter su ozaj zaujimave kusky od porsche velmi sikovne tahy .. boxter 718 je ozaj moc sikovne auticko ... tento typ lahkych sikovnych sportiacikov uznavam .. taketo nieco ja mozem :yes: mohlo by to byt zaujimave porovnanie s lotusom evorou 400 roadster ( s tou novou verziou bez strechy co pride tento rok )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
27. 1. 2016 11:17
To už se VW
mohl pokusit vyvinout do základního modelu nějaký ultimativní trubo-tříválec.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Magister
27. 1. 2016 11:40
Re: To už se VW
A co takhle šlapací auto...
Avatar - Uživatel_5340709
27. 1. 2016 12:00
Re: To už se VW
To už dávno existuje [odkaz]
27. 1. 2016 11:18
Sportovni auticko
je to sportovni auticko, ne operni pevkyne co spiva ledne tony a u toho drzi salecek cajicku kde se tvorej vlnky do rytmu, takze 4 valec pokud bude dobre naslapanej s tim autem muze bejt daleko lepsi nez nejakej 6 valec :-!

co to je za modu ze chtej lidi 6 a 8 valce do malych sportovnich aut? 6 a 8 valec chapu v luxusni limuzine kde se hraje na harmonii a klid na palube, ale do sportacku patri malej lehkej brutalni motor co jeci a vriska kdys se mu da poradne zabrat :-!

to je jako chtit zavodni okruhovou motorku a misto poradne "pily" co vriska do ni dat 8 valec co si bude bublat jak tlustoch kdys se nažere >:D
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Uživatel_5340709
27. 1. 2016 11:30
Re: Sportovni auticko
Nemusím ti připomínat supersporty. Dále V8 bublá a má svoji hmotnost, i když evropské V8 jedou v otáčkách hodně slušně, ale šestiválce do 3 l nejsou žádné hmotnostní obludy a už vůbec nebublají. Ty ke sportovní autům patří jako pěna k pivu, cukr k černému kafi, nebo TDI k VW. :-) :-) :-)
27. 1. 2016 11:35
Re: Sportovni auticko
supersporty jsou uplne jina kategorie, ale i tam ty velke motory maji dnes 1-2 turba, a jeste jim k tomu sekunduje elektromotor, a jestli jsi nekdy nejakym supersportem jel, nebo si alespon mohl sahnout na zadni "haubnu" pri volnobehu, tak o klidnych motorech se neda moc mluvit, klidnejsi motory se predpokladaj v GTckach, to jsou auta na delsi cestovani, supersport nebo malej sportacek je spis na vyblbnuti a zabavu, ne na nudne presuny po dalnici kde je 6-8 valec dobrej

proste malej nadupanej 4 valec je v aute jako je Boxster nebo Cayman naproto v pohode
Avatar - Magister
27. 1. 2016 11:42
Re: Sportovni auticko
4 válec s mnoha koňma patří do hot hatche. Ne do sportovního auta pro petrolheady....
27. 1. 2016 12:27
Re: Sportovni auticko
petrolheadi dnes nikoho nezajimaj, to je vymirajici skupina par jedincu co by neuzivili ani garaznika, natoz automobilku ktera ma konkurence as nad hlavu a je rada za kazdou prodanou tisicovku aut
27. 1. 2016 12:46
Re: Sportovni auticko
Mezi zákazníky Porsche jich je pořád dost. Ne dost na to, aby jim prodali 60 tisíc sportovních aut ročně. Ale dost na to, aby pro ně udělali zvláštní verzi.
27. 1. 2016 13:20
Re: Sportovni auticko
tak zvlastni verze je jednoducha, vyhazi se "zbytecnosti", poladi se motor , prevodovka, brzdy, podvozek a voala mame model drazsi o par tisic az desitek tisic eur, ten model by ale sam fungovat nemohl, ty zakladni verze podsebou proste potrebuje aby vubec mohl existovat
Avatar - CHerokee
27. 1. 2016 15:33
Re: Sportovni auticko
Myslím, že to s petroheadama nebude tak zlé, vzhledem například k prodejům a zájmu třeba o mustangy v Evropě a ve světě. To je přesně auto na radost pro fandy do aut.... Podobně se teď začal orientovat i Jaguar a zaujímá pozici aut pro pocit z řízení poté, co BMW vyklízí pole.
27. 1. 2016 16:14
Re: Sportovni auticko
Mustang je davno autem take pro lidi co chteji "vypadat" a v Praze se v nem da zahlednou za volantem i bloncka co moc na petrolheada nevypada, ostatne v EU se jich se 4 valcem proda docela dost, kuprikladu v US jsem v mustangu videl prevazne turysty, kdys jsem jeli ze SF do LA po pobrezni kalifornske jednicce, tak co mustang to vetsinou kabriolet a vetsinou z pujcovny, vlastne jsem si s Chargerem pripadal dost osamocenej >:D
Avatar - Uživatel_5340709
27. 1. 2016 11:57
Re: Sportovni auticko
No hezky jsi tu diskuzi převexloval z víceválců na kultivovanost chodu. Jinak jezdím v GTR, dlouho jsem měl S4 V8, a v obou případech je to na volnoběh klídeček, i když připouštím, že tohle nepatří mezi ultimativní supersporty.
Turbo čtyřválec patří spíš do ostrého HB, nebo auta typu MX5. Boxter v základu s 2,0 turbo asi snesitelný bude, to máš pravdu.
27. 1. 2016 12:39
Re: Sportovni auticko
S4 je stredni trida spolehajici na manazery, teritoriem vetsiny tech aut bude mesto a dalnice, se sportovosti toho auta je to dost na povazenou

GTR je Godzilla, je to paradni auto a asi tak o 2 tridy vejs nez Boxster nebo Cayman, ja bych se to nebal zaradit mezi nejvyssi verze 911 a 488, a i tak s nima bojuje 6 valcem v cumaku, takze to ze Boxster kterej je o 2 tridy niz ma mit 4 valec je vpodstate v poradku a idelani motor pro takove auto
27. 1. 2016 12:57
Re: Sportovni auticko
O take dve-tri generacie Boxstera a Caymana budeme radi ked tam bude vobec nejaky spalovaci motor ak to nebude uz cista elektricka..
27. 1. 2016 13:23
Re: Sportovni auticko
krom zvukove kulisy to ale nebude na skodu, a tu kulisu si proste doprejes z repraku, to ze to nedela randal zvenku te trapit nemusi a zevnitr si to budes moct stelovat jak v profi dilne na stavbu zavodnich specialu :-)
27. 1. 2016 13:33
Re: Sportovni auticko
Clovek co tuzi mat doma Raptora sa urcite nemoze tesit na dobu kedy si bude moct max pustit toho Raptora z reprakov a vytesovat sa zo zvuku >:-[]
27. 1. 2016 13:40
Re: Sportovni auticko
Raptpr je vrcholna verze pracovniho pickupu, tam se ten V6 da ocekavat, jako jo za Raptorem kterej probubla ulici se ohlednu, ale ze bych se ohlizel za Boxstrem? to fakt ne, vzdyt to ma kdejakej nouma co pricich k milionu >:D
27. 1. 2016 13:52
Re: Sportovni auticko
Myslel som ,ze pre teba je vrcholna verzia (sice uz mrtva) Velociraptor [odkaz] ..a popravde ked uz Raptora tak s pravym americkym srdcom V8 >:-[]
27. 1. 2016 16:27
Re: Sportovni auticko
me se libi i ten novej Raptor, a pokud by nejak vyrazne vadila absence 8 valce, porad tu bude i verze Shelby s 8 valcem
27. 1. 2016 12:42
Re: Sportovni auticko
Souhlasím s myšlenkou, že sametovost a kultivovanost nejsou priority ve sportovním autě. Ale jak jsi napsal, je to sportovní auto. Ne závodní. Ani to není supersport. Mně nejde o lámání rekordů, já se chci bavit. Přirovnání k závodní okruhové motorce tedy kulhá na obě nohy.
27. 1. 2016 13:11
Re: Sportovni auticko
no dobre tak civilni motorce "ktera si hraje na zavodni" proste treba CBR600RR a podobne stroje

proste me neprijde 2 litr turbo 300 koni jako spatna motorizace pro malej 2 mistnej sportacek jako je Boxster, pred 30-20 lety meli podobny auta ten 2 litr s polovicnim vykonem jako vrcholnou motorizaci, a taky s nima byla zabava a nikdo neresil jak to, ze v takovem aute neni 6 valec?

6 a 8 valce jsou v EU v mode az nejak tesne predtim nez zacala doba dovsizingu, jako by se EU snazila dohanet Ameriku

Lotus s Elisem a Exigem dlouho ukazovali ze to jde i s 4 hrnkem pod 2 litry hodne dlouho, Honda s S2000, Mazda s MX5, proste 6 valec pro malej sportak je takova spis rozmarilost pro vrcholne postaveni, a casteji si to kupuji pocitam jen lidi, co to maj jen na ukazovani
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2016 15:15
Re: Sportovni auticko
lenze Lotus si pouzil nespravny model - ako konkurenciu, tam je dokonca priamy konkurent Evora, no a ostatne ani konkurencia pre Cayman niesu. ;-)
Cayman a Evora su praveze genialne svojimi koncepciami ( 6 valce v strede ) za este prijatelnu cenu. Teda pokial to neberes ako par inych typov zakaznikov, ze za tie prachy radsej kupia 3-5 rocnu R8 s V8... :-)
Avatar - CHerokee
27. 1. 2016 15:37
Re: Sportovni auticko
To auto bude stát určitě víc jak 1,5 milionu a to bude ještě úplné holátko. A tomu motor z lepšího golfu neodpovídá.
27. 1. 2016 16:40
Re: Sportovni auticko
A co takove...Subaru WRX za 1,3 mega?
Tam je motor z Golfu oukej?
A co takovej medved cecko s motorem z Dacie?
Je motor z Dacie v Mercedesu za 1,5 mega oukej, ty mudrlante? >:D
Avatar - CHerokee
27. 1. 2016 20:39
Re: Sportovni auticko
Vyvaruj se osobních invektiv. Subaru začíná na 1,1 s 2,5 motorem a prakticky v kompletní výbavě. Boxster holátko začíná na 1,7 - 1,8. Tak, kdo tady je mudrlant a manipulátor?

Mercedes s renaultím motorem je stejný podraz asi jako 3 válec v 3er. Výsledek eko-fašismu. Ovšem mercedes s motorem od renaultu stojí 600 - 700 000.
28. 1. 2016 04:39
Re: Sportovni auticko
Jasne, chapu, cokoliv je oukej, ale Porsche se ctyrhrnkem ne. Usmevne, opravdu >:D
Avatar - CHerokee
28. 1. 2016 07:53
Re: Sportovni auticko
Nic takového jsem nenapsal. Ale u auta s cenovkou k 2 miliónům je to na pováženou.
28. 1. 2016 09:51
Re: Sportovni auticko
hele kdyby to vadilo, tak to asi lidi nebudou kupovat ne? takze tenhle moralni kodex je spise otazka na lidi co si to koupej, jich se ptej jak moc to pro ne bylo na povazenou :-)
Avatar - Emel
27. 1. 2016 11:24
Design
Golf? Opravdu? No, můj tip na autora článku byl po přečtení správný :-)
Rozbalit vlákno
60
Avatar - speedfred
27. 1. 2016 11:32
Re: Design
mne sa dizaj auta celkom páči. Neviem jako bude vypadať "live" ale z fotiek vypadá pekne. No ak to má stovku pod 5s ,tak by mi nevadil ani 4 valec. (a to som mal V8-mičky a kopec R6, V6)
27. 1. 2016 11:41
Re: Design
Opravdu nechápu, jak si novinář může dovolit napsat cca 2/3 článku naprosto jen svým subjektivním pohledem (mám na mysli zbytečné komentáře k provedeným stylistickým změnám). To je neuvěřitelně neprofesionální přístup, svůj názor přece mohl jen lehce naznačit a jinak zůstat nad věcí :-!
Avatar - TeeJay
27. 1. 2016 12:17
Re: Design
Naopak, je to velice profesionální přístup a že s pohledem na věc nesouhlasíš, je čistě tvůj problém. Máme tu popsané změny v širších souvislostech historických i zcela současných. Pokud se ti to nelíbí, objednej si suché agenturní zprávy.

A to nemluvím o tom, že vše, co je napsáno, je naprostá pravda. Pokus udělat z Boxsteru německy seriózní roadster kopírující nejnovější radost z jízdy zabíjející trendy je špatný krok. Sice nepochybuju o tom, že autor přesně ví, kam šťouchnout, aby se ozvali vřískání, ale s ohledem na jeho styl psaní to v ničem nevybočuje z obvyklých standardů. :-) Baví mě to :yes:
Avatar - white label
27. 1. 2016 12:24
Re: Design
To je velké překvapení, že zrovna tebe tolik baví anální alpinismus, když se to týká vašeho nástěnkáře osobně. >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 13:34
Re: Design
>:D >:D >:D :yes: to byla rána jak od Aliho >:-[]
27. 1. 2016 15:48
Re: Design
Tak kdyz on si TJ pro ten kop do kouli vzdy pribehne a jeste je nastavi >:D
Avatar - Emel
27. 1. 2016 13:28
Re: Design
Není to pravda... ne tak jak to je podané. Za prvé, Porsche bylo vždycky seriózní, i Boxster. Za druhé, jediné co se opravdu znatelně změnilo jsou přední světla, nicméně Porsche ve své historii prodělalo podobných změn spoustu a tohle pořád bez problémů zapadá do designového jazyka značky.

Klidně můžem diskutovat jestli je lepší tohle nebo to předtím, sám na to vyhraněný názor nemám, ale po přečtení článku jsem čekal že otevřu galerii a bude tam úplně nové auto... a ono ne.
27. 1. 2016 14:00
Re: Design
Já sakra netvrdím, že s mnoha hodnoceními autora nesouhlasím, mě se jen nelíbí, jak strašně subjektivní pohled to je. To hodnocení by přece měl jen naznačit a ostatní nechat na čtenáři, ať si udělá vlastní názor sám! :-!
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:27
Re: Design
Pokud jsi zvyklý na špígl nebo aha.... tím se to vysvětluje. Nebo si raději labužnicky přivřeš oko nad sojovým parasem, ale s šaškárnou kolem.... Ono de.ilita zůstane de.ilitou, i když k tomu bude hrát Oda na radost.
Avatar - Michal Fokt
27. 1. 2016 11:41
Re: Design
Asi je to špatná karma. Pokud už mám na nějaké německé auto vyloženě slabost, musí udělat vše proto, aby mě setřáslo. ;-)
Avatar - white label
27. 1. 2016 12:10
Re: Design
Potom ta "karma" potřebuje nutně servis, nebo rovnou vyměnit...

P.S. Pro začátek by nebylo od věci skočit alespoň k očnímu.
Avatar - TeeJay
27. 1. 2016 12:20
Re: Design
Zrovna jsem nad fotkami přemítal, komu by se tak mohlo líbit. Věděl jsem, že přijdeš... >:-[]
Avatar - white label
27. 1. 2016 12:27
Re: Design
Přemítal si určitě dlouho..., není to sice Honda, ovšem podobnost s Golfem jaksi nikde, co..., teď jak z toho ven a nelhat a zároveň přitom neshodit klubového nástěnkáře...? :*) >:-[]
27. 1. 2016 12:51
Re: Design
Nechci rýpat, ale německá média tvrdí, že i ten 2,5 litr je turbo čtyřválec.
Avatar - fOE
27. 1. 2016 12:58
Re: Design
Jen rej, o "clanek vedle" ma zase baworacky 30d dve turba. Dnes v redakci trochu sotek. :-)
27. 1. 2016 13:01
Re: Design
A co v článku napsal? Snad ne pětiválec, to by bylo komické. :-)
Avatar - fOE
27. 1. 2016 13:05
Re: Design
V clanku to stale je:"...a turbomotor tedy dostává i ostřejší 718 Boxster S. Jeho šestiválcový boxer o objemu 2,5 l teď dává 350 koní a 420 N.m a opět - jedná se o nárůst o 35 koní a 60 N.m."
27. 1. 2016 13:29
Re: Design
2 fOE: asi jsem měl ten výňatek uvést rovnou, takže dík.
Avatar - Michal Fokt
27. 1. 2016 14:41
Re: Design
Ano, ten šestiválec mi tam zůstal mentálně viset z předešlé věty, opraveno, díky. :*)
27. 1. 2016 15:11
Re: Design
U Porsche už běží konfigurátor včetně technických údajů. Vybrat nějakou oku milou barvu, pěkná kola a párkrát na to kouknout ve vizualizaci ze všech stran. Případně ještě počkat, až se tam ( určitě časem ) objeví nějaký ten Sportdesign pack. A jistá umírněnost designu ( hlavně přídě ) bude tatam. A motor ? Čtyřválcové boxery tu fungují k plné spokojenosti jejich majitelů už dávno. Navíc pro Porsche je to skvělá příležitost potencionálním kupcům Boxsterů a Caymanů naznačit, že by si možná mohli připlatit na 911 . U současné generace 981 jsem nejednou zaslechl "na co kupovat 911" a to není dobré pro obchod :-)
Avatar - Michal Fokt
27. 1. 2016 15:52
Re: Design
Nepochybně, ale ten minulý se mi líbil v jakékoli barvě a bez design packu. Chápu, že je to P.O.R.S.CH.E, ale jednou ty změny nejsou k lepšímu, tak proč se tvářit, že je to horší vlastně jen malinko? "Jistá umírněnost designu" je jen politicky korektní verze to, o čem jsem psal. ;-) A pak tu ještě máme "jistou umírněnost v motorech"...
27. 1. 2016 16:10
Re: Design
Tak nejednomu člověku připadala základní 2,7 slabá. Tohle bude určitě rychlejší a snadněji se z něj bude ta rychlost dolovat. O umírněnosti bych tedy nemluvil. Jen je to pro puristy krok špatným směrem.

Takže jistá umírněnost z toho dělá Golf?
Avatar - CHerokee
27. 1. 2016 20:41
Re: Design
Stejně jako SUV od Porsche jsou spíše VW, tak tohle se sterilitě VW dost přiblížilo. Bohužel.
28. 1. 2016 07:59
Re: Design
Dost přiblížilo? Vždyť by většina lidí podle mne ani nepoznala, že jde o facelift. I když souhlasím s fOE, i v mých očích jde o zbytečné změny pro změny. Viděl jsi Carreru GT? Mně tedy Porsche přijdou hodně technicistní, minimum extravagance (zadky 911 jsou takovou výjimkou).
Avatar - Emel
27. 1. 2016 13:11
Re: Design
Asi :-) . Ne, takhle... já ty změny vidím jako kosmetické, těžko si umím představit že by to někomu posunulo Boxster z kategorie "naprosto geniální" do "naprosto odporné"... ale možná je to tahle... hyperbola :-)

Beru že třeba klika tam úplně nepasuje, osobně nemusím ty čtyři diody denního svícení v každém světle... ale to jsou maličkosti. Vážně je s tímhle něco zásadně špatně, nebo to má cokoli společného s Golfem?
[odkaz]
Avatar - white label
27. 1. 2016 13:53
Re: Design
Ale vlastně jo, 4 kola a volant... ;-)
27. 1. 2016 13:20
Re: Design
Vite, mistre Fokte, ja jsem se vas snazil v tom vasem boji Fokt vs german cars pochopit a v podstate asi chapu mechanismus, ktery u vas nastartoval tu neuveritelnou (a v serioznich mediich i netolerovatelnou) krec, ktera vas nuti prakticky pokazde na adresu nemeckych aut doslova nazvracet. Ano, je mi jasne, ze hondofil to nema v dobe, kdy Honda v podstate zadne poradne auto nedela, na strankach media, ktere je jiste nemalo "motivovane" mistni nejvetsi automobilkou, jednoduche.
Ale nechapu, ze vas bavi do nekonecna si likvidovat svuj osobni novinarsky kredit. Psat totiz umite, umite opravdu ctivym zpusobem prenest dojmy na e-papir a vtahnout ctenare do deje...no pouze u auta, ktere ma tu spravnou znacku, a ta je - bohuzel - jedina, s drobnymi vyjimkami.
Byt blogger, rad bych s vami na tema Boxteru, Golfu i Hondy rad podiskutoval, no jste redaktor a tak pro vas mam jediny slusny vyraz: Trapasnik. :no:
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 13:37
Re: Design
.... trpaslík Trapasníka >:-[] :yes: .... ale zase... u každé předváděčky něčeho nového je nějaký komik, bavič, .... v dáli otrapa.... si nevybereš.
27. 1. 2016 14:14
Re: Design
To je OK, ale nemel by to byt redaktor, jiste chapes...
Avatar - Michal Fokt
27. 1. 2016 14:30
Re: Design
Nevím přesně, co má společného aktuální situace a vývoj u Hondy (s nímž jsem mimochodem velmi spokojený) s německými auty, problém bude asi spíš někde jinde. Nebojím se napsat svůj názor na jakékoli auto jakékoli značky a v případě jistých značek, kolem kterých se smí pouze opatrně našlapovat a mluvit šeptem, to může vyvolat určitou pozornost.

Cestou, jak se vyhnout kritice, je dělat věci správně, což znamená zejména do vozů prémiových značek necpat tříválce (platí i pro sportovní modely), nabízet ve sporťácích i něco jiného, než automat a neubíjet poslední zbytky emocí ve jménu "všech".

Jinak ale děkuji za pochvalu, které si cením zejména proto, že dojmy z vozů té správné značky, kterou máte na mysli, jste tu nemohl číst už mnoho let.

Redaktorem jsem mimochodem přestal být už v době, kdy začal Autofun, velmi nerad bych se k tomu vracel. Redaktorů jsou mraky. ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:13
Re: Design
...blogerů víc.... je smutné, když ani jedno nějak nefunguje.
27. 1. 2016 15:56
Re: Design
Delat veci spravne, no, nebudu rypat, o tom, jak delat svou praci spravne jsme se uz spolu bavili, ze? :-)
Ale OK, zpet k autum - proc trivalce, nebo áktualne u Porsche ctyrvalce, nejsou spravne? Kdo to zhodnoti? Subjektivne BYCH ja osobne bral motor V6 radeji, nez R4turbo, ale to neznamena, ze mit v nabidce neco jineho - kor jako zaklad, narokuje kritiku. Povinny automat - OK, tam to beru, u sportovniho modelu by urcite mela byt moznost vyberu, to kazdopadne, zvlaste kdyz VW u nejlevnejsiho sportovne ladeneho modelu - Pola - dava na vyber.
Ubite emoce? Tak v tomto pripade si nejsem jisty, jestli to myslite obecne, ale i kdyby - to jste toho projel tolik, abyste mohl zobecnovat? A s tim novym Boxterem z clanku jste najezdil dost na to, abyste to ubiti emoci mohl jasne definovat?

Popravde jsem se divil, ze CTR proslo rukama vsem, ale clanek od vas tu nebyl... No aspon je pro me mnohem snadnejsi uverit, ze je jizda s nim opravdu neco extra :-)
27. 1. 2016 16:13
Re: Design
Manuální převodovka Boxsteru zůstala.
27. 1. 2016 16:36
Re: Design
Jasne, ja myslim, ze v teto diskusi s panem Foktstrem jsme v oblasti teoretizovani.
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:11
Re: Design
Pozor, aby ten třes nebyl počáteční Alzheimer.... nebo setrvačnost zápěstních pohybů nad japonskou produkcí... obé vidím jako reálné v tomto případě.
27. 1. 2016 12:04
Re: Design
Clanek jsem necetl, ale po tvem prispevku jsem koukl na foto. Musim rici, ze ta pristrojovka je opravdu jak z Golfa a do sportaku mi prijde bidna. To napojeni stredoveho tunelu na pristrojovku, ten kaslik pred spolujezdcem, ta lista stribrna jak z OII scout 8-s Treba takova MX 5 je oproti tomu nadhera.
Avatar - white label
27. 1. 2016 12:16
Re: Design
Autor jasně píše, že auto vypadá jako Golf, nikoli, že (pouze) interiér je jako z Golfu apod.
27. 1. 2016 14:49
Re: Design
Nikde nepisi, ze autor ma pravdu, ale ze interier je jak z Golfa. Dale ze se mi ten interier nelibi. Doufam, ze napodruhe je to jasne ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:24
Re: Design
...tak jasně, když jsi zvyklý na Karosu v páté řadě, tak se zvyká hůř. Tomu rozumím. ;-)
27. 1. 2016 12:54
Re: Design
Což mi akorát říká, že jsi Porsche neviděl snad ani na fotkách. Takhle vypadají hodně dlouho. A tohle uspořádání (řešení středové konzole atd.) používají od Panamery. Nové jsou tam výdechy a ty se mi zatím moc nezdají.
Avatar - Emel
27. 1. 2016 13:44
Re: Design
Známe své nicky (číst ňicky)... ;-)
27. 1. 2016 14:51
Re: Design
viz. white vyse. Jak dlouho to delaji je mi vcelku jedno, pristrojovka je proste ocumlany vw.
27. 1. 2016 15:06
Re: Design
Jen to není něco, co by se změnilo. Těžko se tedy říká, že předchozí verze byla fajn, ale teď to fakt pokazili. :-) Třeba ten tvůj kastlík najdeš i na více než deset let staré 997. Nebo ten tenký dekor. A jde to hlouběji do minulosti. Líbit se ti to nemusí, na tom není nic špatného. I když dávat zrovna MX-5 za vzor (uvnitř vypadá mnohem laciněji než Boxster, soudím tedy ještě z verze před faceliftem a samozřejmě nebyl v základu).
27. 1. 2016 13:27
Re: Design
Jasne, hotovej Golf:
[odkaz]
[odkaz]

8-s
27. 1. 2016 14:54
Re: Design
Uz to vidim, hranate vs kulate vydechy >:-[]
Jinak je to nekolikrat ocumlana pristrojovka vw, Skody,... tuctove.
Design pristrojovky odpovida autu za polovicni cenu. Ten kaslik s listou pred spolujezdcem je na muj vkus odporny.
Proste by mel vypadat lepe nez u aut za polovic. Mazda je uplne jina liga. Ma doladeny i prechod na dvere.
[odkaz]
[odkaz]
27. 1. 2016 16:01
Re: Design
Mas pravdu, je super, ze Mazda zasadne nekopiruje:
[odkaz]
[odkaz]
27. 1. 2016 12:05
Re: Design
Stačilo si přečíst nadpis a bylo jasné, kdo to psal. Ubohost.
27. 1. 2016 13:13
Re: Design
Stacilo si precist kdo to psal, a bylo jasne, ze nema smysl to cist.
Udelal jsem chybu, kdyz jsem autory textu prestal sledovat a ted se mi to vymstilo 8-s
Avatar - fOE
27. 1. 2016 12:41
Re: Design
Napsano prehane (taky jsem tipnul autora), ale vesmes souhlasim. Nevidim jedinou zmenu k lepsimu. Co vidim jsou zmeny za kazdou cenu, puvodni boxster na me pusobil lip.
Avatar - Emel
27. 1. 2016 13:18
Re: Design
Můžeme se bavit o tom, jestli tenhle nebo támhleten detail působil líp nebo hůř... mně se třeba dost líbí zadek, tam to podle mě dostalo šmrnc, našel bych i pár slabších věcí, ale po hodně důkladném pátrání. Já si ale nejdřív přečetl článek, pak kouknul na fotky a chvíli jsem byl zmatený, jestli se jim to nějak nepomíchalo... já teda vidím Porsche a ne Golf.
Avatar - fOE
27. 1. 2016 14:21
Re: Design
To s tim golfem ani neresim, to je samozrejme hloupost. Vzhled v kontextu konkurence taky nebudu kritizovat, protoze je furt na vrcholu. Prvni boxster ktery je designove vazne spicka, a ani FL to neznicil. ALE...
... ale bohuzel tomu ani nepomohl (a to by prece FL mel). Cemu bych se ale nemel divit, vylozene vnuceny FL nedavno absolvovala i 911, kde to za me dopadlo uplne stejne.
Avatar - Michal Fokt
27. 1. 2016 14:34
Re: Design
Koment "... já teda vidím Porsche a ne Golf" bych upřímně čekal od jiných diskutérů. Vy máte určitě na víc (taktéž můj čistě osobní blogerský názor) - číst mezi řádky, chápat a domýšlet si souvislosti. Ale mohu se plést. ;-)
Avatar - Emel
27. 1. 2016 14:56
Re: Design
Možná kdybych se nejdřív podíval na fotky a pak četl článek, tak bych ho už při tom čtení bral s větší rezervou a dokázal bych to brát jako poněkud přehnanou nadsázku. Já ale nejdřív přečetl článek a bral ho vážně... a při otevření galerie byl můj první dojem "o čem to ten člověk sakra mluví"?

Z mého pohledu je tohle zbytečný bulvár, Porsche je pořád Porsche... a cítil jsem potřebu si to na rovinu napsat. 95% lidí nepozná rozdíl mezi starým a novým.

Mohli jsme v klidu pokecat o těch světlech, o tom, jak se mi (i kvůli světlům) nelíbila první generace 986 (ani odpovídající 911 996), jak se jejich tvar měnil a jestli je tohle posun k lepšímu nebo ne, jestli se jim povedlo denní svícení... ale mám trošku problém psát podobně jemné nuance pod článek, který celý model splachuje do záchoda.
Avatar - Michal Fokt
27. 1. 2016 15:44
Re: Design
Já jsem rád, že s vámi lze diskutovat. Popravdě to se už moc nevidí - nejdříve číst článek. ;-)

Jak už jsem psal výše, sice k nelibosti mnohých, ale rád věci komentuji, ostatně po 20 letech v branži už jsem vcelku ostřílený veterán. ;-) A jde o ze mně o to lépe, když mám k autu citový vztah, což je případ Boxsteru.

A z mého pohledu je opravdu špatně vlastně všechno. Tedy ne špatně, ale hůř - důstojné světlomety, seriózní nárazník, tuzingová zrcátka, ohavné kliky, turbené čtyřválce. Plusem je pouze hodnotnější interiér (vem ho čert), povedená záď a volant. Jinými slovy to, co jsem na Boxsteru měl rád, tedy "uličnický" vzhled a precizní ovladatelnost plynem, je pryč. Bylo to už jedno z mála mých zbývajících bychařských sportovních aut. Tak to ze mně prostě vyletělo.
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:49
Re: Design
Jak víte, že u tohoto modelu je precizní ovladatelnost plynem pryč? Pokud ovšem tohle je vrchol vašeho bychaření u sportovních aut, tak se tím mnohé vysvětluje.
Avatar - Michal Fokt
27. 1. 2016 16:54
Re: Design
Očekávat u turbomotoru oproti atmosféře cokoli jiného, než horší ovladatelnost? Ano, přesně tak, to je jeden z mých vrcholů bychaření. :-)
Avatar - CHerokee
27. 1. 2016 20:45
Re: Design
Většina diskutujících tady nikdy neřídila větší atmosférický 6 nebo 8 válec. Proto své názory tvoří na základě papíru a tedy, když vidí o trochu více koní a nějakou tu desetinku z 0 - 100, tak mají jasno.
Avatar - Emel
27. 1. 2016 16:02
Re: Design
No dobře, tohle už se čte líp a taky se na to líp reaguje.

Co se designu týče - na jednu stranu jsou chyba seriózní světla a uličnická byla správně, na druhou stranu jsou špatně "tuzingová" zrcátka a původní seriózní byla správně - není to trošku rozpor? Ale beru, zřejmě jde primárně o to, že se Vám výsledek ani v jednom případě nelíbí...

Abych byl schopen říct jestli jsou změny k lepšímu nebo horšímu, asi si počkám až na živé setkání... takhle na první dobrou je lepší ten zadek, přední světla jsou prostě jen jiná a nárazník + zrcátka bych po pravdě zaznamenal nejspíš až na třetí nebo čtvrtý pohled.

Zbývají motory... tam je mi po šestiválci smutno, je to škoda... ale podle prvních reakcí to vypadá, že se Porsche čtyřválce dost povedly a ovládání plynem by problém být neměl.
27. 1. 2016 16:45
Re: Design
Tak ta tuzingová zrcátka jsou ve stylu SportDesign zrcátek, za která se normálně připlácí (jsou nějaké výjimky, kde jsou v základu). Pokud jde o to nelakování, to je u Porsche taková klasika a předpokládám, že bude v nabídce celolakování za příplatek. S předními světly souhlasím, ta se mi líbila více před faceliftem. I když nevím, jestli bych je nezval důstojnými. Nárazník mi nevadí, je takový elegantní, jen jsem zvědavý, jak bude vypadat ten prostřední otvor na denním světle.

Já ho tedy nejel, takže nevím, co ztratil. I když samozřejmě mám strach, to vždy, když sahají na něco dobrého. Ale už jsem jel Carreru po faceliftu. Je škoda, že S nedostalo podladěný motor z Carrery, jako to bylo před faceliftem, to by bylo zajímavé. Prý by se tam nevešel. Vrchol zůstane u atmosférického.
Avatar - Ham.
27. 1. 2016 12:41
"Vypadá teď spíš jako ...Golf"
[odkaz]
[odkaz]
Bohužel přirovnání "oko z Kašparovic krávy" a "slepý jak patrona" jsou ve světle tohoto výroku tragicky slabá a nedostatečná.
Rozbalit vlákno
6
27. 1. 2016 12:53
Re: "Vypadá teď spíš jako ...Golf"
No tak maj jinou barvu a kola, ale jinak..
Avatar - Ham.
27. 1. 2016 12:56
Re: "Vypadá teď spíš jako ...Golf"
Já myslím, že ta kola i ta barva jsou stejné. >:-[]
27. 1. 2016 13:26
Re: "Vypadá teď spíš jako ...Golf"
jj cernobilej monitor je prima, vynikne na nem takovej ten "punc" vyjimecnych barev :-)
27. 1. 2016 13:28
Re: "Vypadá teď spíš jako ...Golf"
>:D :yes:
Avatar - Ham.
27. 1. 2016 13:38
Re: "Vypadá teď spíš jako ...Golf"
:yes: >:-[]
Avatar - simon_sez
27. 1. 2016 13:37
Re: "Vypadá teď spíš jako ...Golf"
Golf cabrio VII, este aj ten motor z Golfu tam je 8-s
27. 1. 2016 12:46
njn
Ať je to jak chce, s tou klikou má autor pravdu. je příšerná.
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2016 13:11
Proč...
...o autech z Německa píše člověk, který německá auta absolutně nenávidí?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2016 15:26
Re: Proč...
Asi maju v pocitadle klikov aj kliky na diskusie... :-!
No a ako vidis, prave vdaka tomuto autorovi ta diskusia nabrala slusne grady >:-[]
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 13:41
Jak tedy?
Nový Boxter je přesně takový Boxter jak má být. Že se autor se slzavýma očima, že na něj nemá ani kasu ani koule, kousl do očí a vidí Golfa, to beru jako nepovedený cirkusový štěk.
Je to přesně takové, jak má být. Nic nechybí, nic nenadbývá. Ani motory nejsou špatně. Někdo chce tohle na lítání po městě, kolem pláže, někdo chce řádně nabublat kabrio.
Prostě opět Megaboží!

Další krásné.... Porsche? ... ano, v tomto případě je to vpořádku. Boxter nikdy netrpěl aurou pravověrného Porsche - ....to je jen jediné, jak známo.
Bravo Boxter :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
27. 1. 2016 13:43
Re: Jak tedy?
Boxter píšeš schválně bez "s" ;-) ?
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 13:53
Re: Jak tedy?
:yes: ;-) >:D .... tipoval jsem, že první si toho všimne white.
Avatar - white label
27. 1. 2016 13:58
Re: Jak tedy?
Já si toho všiml taky, ale Emel píše rychleji. ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 14:31
Re: Jak tedy?
Jaaaaaasne >:D ;-)
Avatar - Dylan McKay
27. 1. 2016 14:49
Re: Jak tedy?
Mně se to auto prostě líbí :yes:
27. 1. 2016 22:17
Re: Jak tedy?
Dle mého názoru je to již drahé za malý dvoulitrový turbo sporťák... A to jsem potenciální klient. Raději bych volil asi starší ročník než tento nový. :-|
Avatar - Emel
27. 1. 2016 22:38
Re: Jak tedy?
Ojetina vs. nové auto je vždycky ošemetná diskuse.

Méně exklusivní motor fajn, ale na druhou stranu... co pohání Lotusy, Alfu 4C? Boxster bude i s čtyřválcem pořád zadokolka s motorem uprostřed... a tam s tou cenou asi nebude problém.
27. 1. 2016 13:54
Turbo vs Atmo
Turbo v malom sportovom aute ? To je ako margaring.... Vyzera to ako maslo, da sa to jednoducho natriet hned po vybrati z chladnicky... Dokonca aj chut sa podoba na maslo...
Ale maslo to nie je
Rozbalit vlákno
7
27. 1. 2016 14:17
Re: Turbo vs Atmo
Zkrizili jsme BLenheima a BOSTonskeho teriera.
A jak je jako krizite? Nejakou zvlastni metodou?
Ne, klasicka souloz.
>:D
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 14:32
Re: Turbo vs Atmo
>:D hlavně, aby nedošlo ku poměru v pracovní době
27. 1. 2016 16:34
Re: Turbo vs Atmo
Jen v prcovni dobe >:-[]
Avatar - simon_sez
27. 1. 2016 13:56
Re: Turbo vs Atmo
taktak, treba sa vymedzit... turbo len v supersportoch!!
27. 1. 2016 14:17
Re: Turbo vs Atmo
Ani tam ne.
Vlastne asi nikde, mozna v MPV, to neni auto :-)
Avatar - simon_sez
27. 1. 2016 14:40
Re: Turbo vs Atmo
nech zije hladky dizel :-)
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:20
Když může být
Boxster Golf, tak proč by nemohl být pan Fokt blogerem? Nebo redaktorem? v obou případech dvě rozdílné galaxie, které se míjejí jen v počtu pár světelných teralet. To už dříve uvěřím, že Topper nahradí a bude lepším řidičem než Walter Röhrl.
Dnes velmi zřetelně: pan Fokt :no: ale na titul Slint roku to vystačí bohatě. :yes: 8-s >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2016 15:30
Re: Když může být
mas od Gilgita autorske prava na pouzivanie slova "slint" ? >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:50
Re: Když může být
>:D tak doplňuji: Cituji Gilgit: "slint" .... nebo to taky můžu napsat szlint >:D :yes: ... to slovo je fakt dobré a výstižné
Avatar - woody-alien
27. 1. 2016 15:36
Jak přijít k Porsche snadno a rychle
Přelítnul jsem dva odstavce
jak mi slušnost káže
pak už po třech beru schody
rovnou do garáže

Dřív než oči rozpoznají
siluetu v šeru
Poslepu si Boxstera hladím
a za kliku beru

Nadšením se téměř dusím
když za volant sednu
Sny se plní o Vánocích
někdy taky v lednu

Konečně mám svoje Porsche
má to ovšem háček
Rejpalové budou tvrdit
že má divnej znáček.

[odkaz]

>:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2016 15:42
Re: Jak přijít k Porsche snadno a rychle
CO SI PAAAAAAASSSSSSSS ?????!!!!!!!!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

PS: Takze uz viem, ze ked idem citat aj tvoje prispevky, tak sa nesmiem pocas toho napchavat >:D ale monitor to prezil ;-)
Avatar - Emel
27. 1. 2016 15:46
Re: Jak přijít k Porsche snadno a rychle
:yes: :yes: >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2016 15:53
Re: Jak přijít k Porsche snadno a rychle
>:D :yes: ty máš vlastně Poršáka a ani o tom nevíš. Taková možná spíš Foktšáka.... nebo spíš Porsche Foktster ....
tak ať lítá padre :yes:
27. 1. 2016 16:07
Re: Jak přijít k Porsche snadno a rychle
>:D :yes:
27. 1. 2016 16:50
Re: Jak přijít k Porsche snadno a rychle
>:D
27. 1. 2016 19:04
Re: Jak přijít k Porsche snadno a rychle
Dlouho jsem nevidel nekoho tak elegantne a vtipne rozstrelit oponenta...:0))) trefa, gratuluji..:0)
Avatar - white label
27. 1. 2016 20:57
Re: Jak přijít k Porsche snadno a rychle
>:D :yes: :yes:

Jak se asi po "foktovsku" říká interieru nového Boxsteru? Možná "Foxsterier"... ;-)
27. 1. 2016 22:16
Nebude to moc drahé již s absencí šestiválcové exkluzivity..
Jde mi o to, jestli o již nebude příliš drahé pro potenciální klienty s tím jakoby úbytkem exkluzivity v tom motoru a zároveň, kdo již bude mít prostředky tak prostě nebude chtít jen čtyřválcový dvoulitr Boxster/Cayman (nebo 2.5L)... Nevím. uvidíme, asi to trhu vnutí Porsche, ale je to dle mého škoda. Osobně bych asi lovil ten poslední Cayman s ještě hydraulickým posilovačem řízením (v praxi šlo o mix mezi el. a hydr.). Na dlouhé vlastnictví Cayman S např. 2006, 2008+- nebo podobné je realistická cena a dle mého jeden z nejlepších řidičských zážitků (i přes lehce dámský vizuál :-) )...
Rozbalit vlákno
2
28. 1. 2016 07:41
Re: Nebude to moc drahé již s absencí šestiválcové exkluzivi
Neřekl bych, že byl u těhle aut dominantní motor. Šestiválec jsi dostal levněji, i když ne plochý. To auto je o vyváženosti. Co se týče trhu, záleží, jaká část zákazníků vůbec ví, kolik to má válců. Pro hodně lidí bude podle mne důležitější, že bude v jejich rukách rychlejší. A pro to tvrdší jádro fanoušků to stejně nikdy nebylo správné Porsche. Tohle podle mne trh snese. A nakonec by měla zůstat verze s atmosférickým šestiválcem pro nadšence.

Boxster naopak zdražil. Býval citelně levnější než Cayman, teď je o něco dražší a tak to má zůstat.
Avatar - CHerokee
28. 1. 2016 07:55
Re: Nebude to moc drahé již s absencí šestiválcové exkluzivi
Myslím si, že těm, co kupovali tohle Porsche jde o počet válců a zvuk.
Avatar - simon_sez
28. 1. 2016 07:55
Mam rad Golf
vlastne obidva... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
28. 1. 2016 10:33
Re: Mam rad Golf
Obidva? Myslíš Golfa i Fokta? ;-)