Čistý zisk americké automobilky Ford Motor loni vzrostl na 7,4 miliardy dolarů (183 miliard Kč), což je proti zisku z předchozího roku zhruba šestinásobek.
V Evropě se "pouze" (konečně) vrátil do černých čísel, ale pořád tady má co dohánět. Prodejně exceloval určitě jinde, než v Evropě.
Ovšem za Mustanga (pro Evropu), Focus RS, FieSTu... si tady Ford návrat do černých čísel zaslouží.
Tak stačí že s první reakci na mě doběhl místní největší "antikoncernista". To hovoří za vše. Jsem zvědav kdy tě přijdou podpořit soukmenovci kteří tvrdili že s Fordem v Evropě je už konec.
Já se odkopávat nemusím o mně je známo že jsem fanda Fordu. A na rozdíl od tebe se za to nestydím.
Pises ako tazko zakomplexovany a skaredy buzik a tvoje nazory na ACZ,ktore tu prezentujes su nazory stareho bolsevickeho dobytku a odpadu takze tvoj nick PetrKO-KOT-KO-dak ta uplne a presne vystihuje :yes: >:D >:D >:D
Jediné úplný de.bil si palcuje a smajlikuje vlastní přízpěvky. Co chtít po blbém čobolovi. Že. Sám si bolševik z komančské familie. Buzničko. Proč si píšeš do profilu muž když si vagína?
Ford je druhý v prodejí v EU s 1 mio, kde jste vzal tu blbost, že Forda nikdo nekupuje? Hnusný auta? Určitě ne hnusná, jen nudná auta, stejně ale jako většina automobilek.
Spí dál. To tady byly hlášky v době kdy Ford zaváděl nový design. Tohle se vůbec nebude prodávat. Ford v Evropě končí. A podobné inteligentní hlášky. Ti co je tu psali raději sedí jak zajíček ve své jamce, možná je jim trapně.
Estetiku ted neresim - faktem je ze ted se mluvi o penezich, ze na tom jsou dobre kdyz prodavaji SUVs a pickups, coz jsou dojne kravy... [ne]davno se uvadelo ze zisk na takovem aute je kolem $10-15, 000. Jsem zvedavy, jak se jim ten uspech podari udrzet, az ropa nebude za $30 a uroky na pujcky (ktere se prodluzuji az na 84 mesicu) nebudou tak nizke, jako jsou ted -> autoloan subprime bubble. Prumerna cena za F-serii skrz dealerovy dvere je $46,000, Explorer za 40 klacku. [odkaz] :-!
Mal som Ford bol fajn az na customer service . Mozno som chytil spatneho dealera po skonceni leasing ani nezavolaju ci nechcem novy model atd. Aj ked v UK predaju strasne vela Focusov a Fiest. Presiel som k Mercedesu ten customer service je uplne inde maju Mobilo Road Assistance service 24/7 po EU poskytnu nahradne auto,zaplatia letenku,taxik, odtahovku, hotel atd. Staci im zavolat ze mate rozbite,ukradnute alebo nepojazdne auto a nenechaju vas trcat pri ceste v nej. Francuzskej dedinke. Volaju ci som spokojny a za 2 roky budu volat ci nechcem novy model a stary si zoberu na dalsi predaj atd. Neviem ci to poskytuju v CR malo by to byt celoplosne pre EU.
Cena je rozdilna to je pravda ale customer service si zasluzime nekupujeme ponozky vo Vietnamskom bazare a casy Mototechien su davno prec tam ked si nepomastil do vacku zelenymi tak si ta automechanik ani nevsimol..... Dnes stoja priemerne auta okolo 20 000 EUR nie je to tak malo penazi aby predajci a vyrobcovia nezdvihli uroven po predajneho servisu. Myslim ze FORD ma slusny profit a mal by v EU zdvihnut okrem inych veci aj zakaznicke sluzby. Ja nie som fanda Mercedesu alebo German cars pozeral som aj po novom Mondeo v dobrej vybave chcu okolo 30 000 EUR z vonku v cervenej met. fakt nadherne auto len ten interier a dotykovy displej to je tak 5 rokov za Passatom. Vyrobu zmrvili a oneskorili skoro o 3 roky v USA Ford Fusion uz mali davno pred EU je to skoda a bude musiet zase dobiehat konkurenciu. Henry Ford sa asi musi prevracat v hrobke ako to dnesny Fordaci mrvia.........
To neriesim.Mna isi Ford ako zakaznika neudrzal. Neviem ci zostanem s Mercedesom zatial vyzera ze ano a novyj model prave vysiel. Uz nekupujem funglovky pockam vzdy rok a ta cent je potom velmi prijemna. Za cenu noveho Mondea som kupil predvadzaci E 350 cdi s 5200 km prebehom nova cena v Danej vybave by bola ako 2 nove Mondea v plnej palbe mozno este Ford Ka pre zenu ako bonus. ...asi tak. ....
Ziskovost Fordu je (hlavně díky novému nástupu velkých amerických "trucků") jistě pěkná, nic to ale nemění na tom, že z pohledu Evropana se jeho Fordy kvůli technické globalizaci zhoršily (kromě Fiesty) - a to jak po stylistické, tak technické stránce (hmotnost, využití obestavěného prostoru, agilita a zábavnost jízdních vlastností). Mám samozřejmě na mysli řady Focus a hlavně Mondeo. Když byly tyto modely vyvíjeny v Evropě, byla to pro Evropu mnohem hezčí, prostornější, lehčí a jízdě atraktivnější auta... :-O:-!
Tak nejak. Mali sme v rodine Ford Fiestu 1.6 Tdci Econetic myslim 70KW celkom fajn auto aj ked som za to vysypal 21 500 EUR to sa mi zdalo trosku moc na take male auto.
Jazdne vlastonsti velmi dobre design super. Horsie ten interier plastova spust a zadne dvere pri zavierani buchaju ako na Skode Favorit + maly kufor atd. Myslim ze Fabia je vnutry lepsie spracovana. Chytil nas design a jazdne vlastnosti a ako druhe auto moze byt. V USA valia F 150 atd. samozrejme iny trh vacsie cesty velke vzdialenosti tam Fiesta musi vyzerat ako hodne malinke auto ak tam vobec predaju par. V UK je Fiest a Focusov hodne viac nez hodne. myslim ze Fiesta tu zacina na nej Ł 12 000 a da sa dostat na Ł 20 000 ak clovek vyskrta hodne priplatkovych nezmyslov.