Novinky
Gilgit
Jak správne napsali marianek a Pierro, TPCA nemá kapacitu na podstatné zvýsení výroby. „Problém je, ze jsme díky prísné kontrole nákladu postavili továrnu takovým zpusobem, ze její e😜anze nebude snadná. Ve snaze postavit továrnu tak levne jak je jen mozné jsme ztratili prostor pro e😜anzi." Toto mi rekl Tetsuo Agata, tehdejsí evropský séf Toyoty pro oblast výroby, v jednom rozhovoru v roce 2007 o TPCA. I jiní manazeri Toyoty potvrzují, ze by v prípade potreby zásadne zvýsit výrobu modelu Aygo, 107 a C1 musela být spolecne s PSA postavena nová továrna.
Neviem, či je v tejto dobe vôbec zmysluplné uvažovať o rozšírení výroby akéhokoľvek auta, hoci malého. Myslím, že aj pre TPCA bude v budúcom roku úspechom, pokiaľ výrobu znižovať nebude. Ja osobne ten milión aut považujem za veľký úspech, lebo keď som sa posadil do tých autíčok, mal som pochybnosti, načo komu také nič bude. Ale v mestách majú ľudia iný vkus a autám sa celkom darí, tak len tak ďalej TPCA.
Pracuji v TPCA na jisté technické pozici.v současné době se řeší projet který má naběhnout od příštího června a bude se vyrábět 340000 aut ročně.jenom podotknu, že jsme jedna z mála(né-li jedina)v evropě která v současné době výrobu neomezuje ale navyšuje.Pro český průmysl je to určitě dobré a pro nás 3500 lidí co tam pracujem tak taky.nic víc nic míň.ještě poupravim že vozy PSA jsou opravdu téměř schodné ale AYGO je mírně odlišné.např jiný tvar karoserie(lisuje se nas jiné formě než PSA)jiná kapota,blatníky,zadní blatníky,dvěře atd...je pravda že u nás moc nefrčej.největší trh je pro náš Itálie,Francie a zbytek EU....
objekt21
uplny suhlas. Okrem toho je obdivuhodne ako "potichu" tie auta robite. Minimum skandalov, problemov a nedorozumeni svedci bud o vybornom PR manazmente alebo o skutocne vybornej spolupraci EU ludi so zltymi z TMC.
V kazdom pripade gratulujem k vybornym vysledkom :yes:
V kazdom pripade gratulujem k vybornym vysledkom :yes:
ono s tim menagmentem to neni tak horký jak to možná vypadá.v tuto dobu již továrnu (převážně)řídí češi.cca před dvěma lety to japonci předali a dnešní rádoby manažeři pouze parazitují na dobře rozjetém a vymyšleném projetku.dost velká část z nich postrádá např. základy slušného chování a někteří nemají ani potřebné vzdělání a dostávájí se do těchto pozic pouze vzledo***stvím a kamarádíčkováním s nadřízenymi.Můžu vás ubezpečit že řešit s takto dosazeným člověkem nějaký problém je skoro nemožné(kdo byl na vojně tak plně chápe).
Technicky se take jedna o stejny model s minimem rozdilu. Nejvetsim rozdilem mezi C1, 107 a Aygem je znak na kapote, tudiz uspech je plne srovnatelny s Puntem (GP).
Gratuluji TPCA, i GP.
a aby si mohl porovnávat efektivitu musíš říct, kolik výrobních linek jede pro daný typ vozu, jaký podíl má robotizace, na kolik směn se jede, kolik je tam zaměstnanců, jaká je součástková základna, jaké jsou normohodiny na jednotlivé úkony, kolik rozpracovaných vozů se vleze na jednu výrobní linku etc.