Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy: Lexus GS 450h a 300h – Může být ještě vůbec lepší?

Lexus GS jako jediný ve svém segmentu nabízí dvě varianty hybridního pohonu. Modernizovanou čtvrtou generaci jsme vyzkoušeli na Mallorce v obou ekologicky šetrných provedeních.
Zpět na článek
30. 1. 2016 23:54
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Však jsem v pokračování napsal, že Mercedes měl mild. ActiveHybrid 3 i 5 byly full, co si pamatuji (dalo se jet čistě na elektřinu).
Avatar - N6600
30. 1. 2016 18:30
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Co viem, tak nie kazdy z modelov od Nemcov bol full hybrid. Napriklad MB S400, BMW ActiveHybrid...

A dalej som porovnaval priamych konkurentov Lexusu. Touareg a Jetta su hybridy od 2011 a 2012. A VW ich zabil sam cenou. Touareg stoji viac ako RX450h...
Avatar - N6600
30. 1. 2016 18:24
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Ano, presne tak som to myslel, ako si to uviedol v PS.
30. 1. 2016 09:31
Re: Může být ještě vůbec lepší?
2.0 TDi pumpe-duse >:D
30. 1. 2016 09:29
Re: Nepochpil
Tak tohle je nove diskusni dno, fosteku... :no:
Avatar - white label
30. 1. 2016 01:27
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Ano, ale jak jsem už citoval: ", Němci nic.", což logicky beru, jako, že Němci nic neměli a ani nic nemají, přičemž pravda není ani jedno z toho.
30. 1. 2016 00:13
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Byla to reakce na to, že Toyota má hybridy roky, Němci nemají nic, Lexus tedy není s čím porovnávat. GTE patří k těm novějším a v kontextu Lexusu není moc relevantní (ne že by Jetta byla, tam jsem se už trochu zamotal :-) ). Srovnávat tedy bylo s čím. Závěry si každý musí udělat sám. Když dojde na hybridy, mám rád jednoduchost "převodovky" od TRW, kterou Toyota používá v HSD. Na druhou stranu, její projev moc nemusím, tam to dokáže zachránit jen dostatečně silný motor, jako je v GS450h.

PS: Já to "mají roky" vzal tak, že to myslí dlouhodoběji. A ono se to začalo víc hýbat v posledních řekněme pěti letech, s tou současnou, pomalu končící generací aut.

A co se týče času, kdybys použil minulý, tak říkáš, že už nemají. Musel bys to tedy napsat jinak.
Avatar - white label
30. 1. 2016 00:11
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
K tomu vždycky jsem taky napsal (doslova) "tady", což je podstatné
A jak jsem už psal v 17:29, ty superlativy dávám za "vinu" nadšení konkrétního redaktora, který bývá nadšen poměrně často i z produktů jiných značek.
Osobně souhlasím s tím, že v tomto ohledu by mohl celkově vyšší nároky (tedy nejen teď/tady u Lexusu GS).
Avatar - white label
29. 1. 2016 23:56
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Aha. Začínalo to přítomným časem ("Němci" nabízí...), což mě zmátlo. Mimochodem i ta předchozí reakce byla psána v přítomném čase ("Smutne je, ze Lexus/Toyota maju hybrid roky, Nemci nic."), nikde nic o tom, že něco mají (aspoň/až) teď.
Ale bylo by divné, že bys vynechal P 918 S. :-)
29. 1. 2016 23:51
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Nejde o to, co mají, ale co měli. Třeba ta A6 se už nedělá, pokud vím, stejně tak ActiveHybrid 3, místo něj máš tu 330e, co se o ní píše "vedle".
29. 1. 2016 23:49
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Nevím, co používal Mercedes, ale Audi, BMW a Porsche (VW minimálně u Touaregu; nevím, co bylo v Jettě) používaly řešení od ZF, respektive možná v některých případech Aisinu. Elektromotor byl vlastně dalším modulem převodovky. Ač vyvíjí vlastní řešení, do výroby dali hotové, "off-the-shelf". Ani jedno z těhle aut nemělo elektromotor na "druhé" nápravě. To u běžných osobních aut z evropských výrobců používá snad jen Peugeot (508 RXH).

Mercedes měl mild hybridy, jinak to snad byly full a dnes postupně přechází na plug-in (protože je to výhodné díky výpočtu emisí CO2/ spotřeby).
Avatar - white label
29. 1. 2016 23:46
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
A aktuálně Golf GTE a Audi A3 e-tron.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2016 23:32
Re: Může být ještě vůbec lepší?
Atmo pětilitr v GS-F [odkaz] :yes: :-)
29. 1. 2016 23:28
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
No jo, hybidy to jsou/byly, to je fakt. Ale mám pocti (nenastudoval jsem to bohužel podrobně), že ta technická řešení jsou si na míle vzdálena a že tak komplexně jako Lexus a Toyota se tím jiná značka ještě nezabývala. Většinou to bývá elektromotor na té druhé nápravě, než je ta hnaná spalovacím motorem. V lepším případě něco, co neumí oddělit funkci spalovacího a elektrického pohonu. Ale neberte mě za slovo, jak jsem psal, přesně jsem to nenastudoval. Ale na druhou stranu za bližší informace o hybridech jiných značek a věcné reakce budu rád.
29. 1. 2016 23:21
Re: Může být ještě vůbec lepší?
co je to motor pro chlapy, co si na nic nemusí hrát?
29. 1. 2016 21:42
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
"Němci" nabízí hybridy několik let. Je to však jen takový doplněk nabídky. A některé mezitím skončily. Napadá mě 3er, 5er, A6, A8, Q5, Panamera, Cayenne a i MB něco měl (dnes má určitě hybridní S, ale hybrid měli i v minulé generaci), VW měl snad Jettu a Touareg.
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2016 21:17
lexus
lexus GS - dnes jasna volba svojho segmentu ... dizajnom uz o celu dekadu pred kabelkovym a celkom nudnym uz tuctovym E klasse ... hybridne technologie tie uz ani nespominam.... lexus ... dnes zasluzene najlepsi v kazdom segmente v ktorom operuje ... automobilova dokonalost ma meno lexus :yes:
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 20:35
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Znám docela dost lidí, kteří kupují pouze a jen Lexus. Oproti konkurenci má jedno velké plus. A to je spolehlivost.
Avatar - N6600
29. 1. 2016 20:12
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Len pre moju osobnu zvedavost - Podla akych faktov sa to nezda?

Lexus ma ine kriteria, pohlad na luxus i filozofiu. Osobne ho mam preto rad a nedam na neho dopustit. Samozrejme, ze ma chyby (napr. vecne odklepavanie navigacie), ale odpustim mu to.

Prave par dni dozadu som prisiel do garaze hybridne a potichu. O par minut po mne kolega na 330xD. Traktor ako zo zurnalu.

Smutne je, ze Lexus/Toyota maju hybrid roky, Nemci nic. Tazko mozes Lexus s niecim porovnat. Ale popisovat to je nanic, treba to zazit. Nie z okna sledujuc Lexus iduci okolo, ale spoza volantu.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2016 20:02
Re: "Může být ještě vůbec lepší?"
Možná proto že to nebyl test? :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2016 20:01
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
V těch autech to bude větší počet lidí - to hifi je přece jen menší obor + malej stát = tak nějak je to víc vidět. A velká část těch cesťáků je prostě známá ;-)

Tady sou i oni vítaný [odkaz] a kdokoli kdo má zájem :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2016 19:57
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Jasně že to k tomu patří - ale radost z nich nemáš no :-)

Chytráků co si svý doby v kamennejch prodejcnách nechali ukázat a vysvětlit co a jak třeba u televize a pak ji koupili o něco levnějš někde na netu budou desetitisíce - to už možná skončilo nebo aspoň polevilo

Počet těch cesťáků po hifi studiích je ale spíš stabilní a tipuju že stejný to bude s těma po autosalonech. V těhle případech de taky trochu o něco jinýho ;-)
Avatar - rimow11
29. 1. 2016 18:56
Re: "Může být ještě vůbec lepší?"
ten test bol najhorší zo všetkých na tejto sránke :yes:
29. 1. 2016 18:48
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Plácání o úplatcích je směšné vždycky? A vy myslíte, že nějaké ty dárečky a pozornosti popřípadě další formy motivace novinářům nejsou bohužel vcelku běžné? Myslím, že stojí za pozornost, že Lexus, který nikdy nebyl zrovna nejoblíbenější značkou motoristických novinářů, je najednou popisován v superlativech. Bez toho, aniž by to bylo řádně vyargumentováno. Což je samo o sobě problém. Prací recenzenta je být kritický, ne nekritický až obdivný. Pokud je auto tak báječné, že na něm není co zkritizovat, pak je to v pořádku. Ale podle faktů se to nezdá.
Avatar - white label
29. 1. 2016 17:35
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Přesně tak, nikdo jistě neví, kdo si co nakonec koupí/nekoupí. To je běžné riziko obchodu a nikdo nikoho k těm předváděčkám přímo nenutí (oboustranně).
A ten co na to má automaticky nemusí být ten, co si to koupí, a ten co na to nemá, se do toho může (po osobní zkušenosti) "zbláznit" tak, že se pro to klidně třeba zadluží...
Avatar - white label
29. 1. 2016 17:29
Re: "Může být ještě vůbec lepší?"
Ty hvězdy tady jsou podle mě o osobním dojmu konkrétního redaktora, nikoli redakce (jako celku), takže pokud testy dělají dva různí redaktoři, je možný i větší rozptyl.
29. 1. 2016 17:26
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
To k tomu patří. Stejně jako máš skupinu zákazníků, která si chce zboží osahat na prodejně, ale nakonec objednají po Internetu, kde je to levnější (třeba protože nemusí živit kamennou prodejnu).

A také je rozdíl, jestli si člověk nemůže danou věc dovolit, nebo jen nemá v úmyslu nakoupit. První případ není pro prodejce zajímavý, protože mu nemá co prodat (možná nějaké značkové tričko :-) ). Ale toho druhého se klidně může snažit ulovit.
29. 1. 2016 17:00
"Může být ještě vůbec lepší?"
Hlavne že pred FL verzia dostala od redakcie v teste 2,5 hviezdy a tu sa zas tvária aké je to super auto...tak potom akú relevantnú hodnotu majú tie hviezdy?
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2016 16:16
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Jo je skupina lidí co se ráda projede drahym autem a osahá a poslechne drahý hifi - i když nikdy nic nekoupí + nejspíš to nebudou jediný dva obory :-)
Avatar - white label
29. 1. 2016 16:11
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Takže ty studia objíždějí "fiktivní" zákazníci?
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2016 15:59
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Ten samej co ty co objížděj autosalony? :-)
Avatar - white label
29. 1. 2016 15:56
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
A kdo je k tomu podbízení objížděním studií, které si stejně nikdy nic nekoupí, přímo nutí?
Avatar - N6600
29. 1. 2016 15:51
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Preco sponzorsky dar?

Lexus byva na Mallorce skoro kazdy rok. Fajn pocasie, prostredie a splachnu v ramci predvadzania zaroven viac modelov naraz. Zaroven po tomto evente dostavaju redakcie aj auta na testovanie. Aj ked je zvlastne, ze RC 200t/300h si uz mozes kludne kupit a to este skor, nez nan bude recenzia v CR.

Pozvanie dostavaju vsetci vyznamni ludia, klienti i novinari. Iberia Cars sa o tom evente pochvalila aj na FB - https://www.facebook.com/media/set/?set=… />
Nemam pocit, ze by sa Lexus vliezal CR/SR redakciam do zadku, len aby o nom pisali. Podla toho, co na diskusiach citam, by to bolo i tak zbytocne, pretoze v ociach ludi budu stale hrat 4. husle. Aspon budeme mensia spolocnost :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2016 15:47
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Bacha znám to z hifi techniky - cesťáky co jen objížděj studia a chtěj všechno předvést a zaberou hodiny času než si to poslechnou a nikdy nic nekoupěj nemá rád žádnej prodejce :-!

Samozřejmě že se k nim chováš jako k opravdovejm kupcum, ale tyhle cestovatele nikdo moc nemusí. Nemyslim že by to u aut bylo nějak zásadně jinak ;-)
Avatar - white label
29. 1. 2016 15:43
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Nepsal, že "jednou".
Jinak ale plácání o úplatcích tady je v tomto směru směšné vždycky.
Avatar - white label
29. 1. 2016 15:36
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Že by? Nakonec možná máš i pravdu, třeba "fostek" zní fakt divně...
Avatar - white label
29. 1. 2016 15:35
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Svatá prostoto...
29. 1. 2016 15:32
Re: Sponzorský dar od Lexusu?
Pro jednou je chváleno i něco jiného než koncern a hned už mluvíme o úplatcích?
29. 1. 2016 15:23
Sponzorský dar od Lexusu?
Nedostala redakce Auto.cz od Lexusu nějaký větší sponzorský dar? Nedávno tu byl článek o RX, který v podstatě konstatoval, že se jedná o nejlepší současné SUV a přitom vlastně moc nevysvětlil proč - není totiž ani nejprostornější, ani nejvýkonnější, ani nejúspornější, ani to není nejlepší čtyřkolka, ani to nemá nějak výrazně nejlepší interiér, ani nenabízí nějak bombasticky mimořádný poměr cena/užitná hodnota. I design je dost kontroverzní. Jistě patří mezi nejtišší a nejpohodlnější, ale stačí to?
Teď zase vychvalujete do nebes GS a zase není úplně jasné proč. Lexusy jsou jistě kvalitní auta, ale dokonalá jistě nejsou..
Může být ještě vůbec lepší?
Jo, pokud by design přední části nebyl tak blbý, měl alespoň o pár čísel vyšší světlou výšku a mohl se koupit i s motorem pro chlapy, co si na nic nemusí hrát.
29. 1. 2016 13:27
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Marně se snažím pochopit tvoje "myšlenkový pochody". Jak může člověk někoho okrádat, když mu dobrovolně poskytuje službu v rámci svého podnikání?
29. 1. 2016 13:20
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
podle textu ktery napsal se da predpokladat ze jezdi v podobnem aute od konkurence, a pokud si jdu kupovat auto, tak se jdu snad svest se vsema autama ktera mam ve vyberu, a podle dojmu z jizd se rozhodnu ktere si poridim ;-) to rozhodne neni delani ze sebe blbecka a nic neseriozniho, to je proste normalni logickej krok kterej by mel udelat kazdy kdo si kupuje nove auto za ne zrovna nezanedbatelnou sumu ;-)

a palcu si nevsimej, je to jen zbytecnost ktera hyzdi spousty stranek a nic konkterniho o postu nerekne
Avatar - AUDIRS6
29. 1. 2016 13:06
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
takze ja perlim... >:D
No ved ok, kazdy sme nejaky. >:D
Niekto presedla z made in ČSSR na made in DE a niekto z DE na votrelca >:-[]

A otazka na redakciu:

Toho skriatka co meni pocet :no: a :yes: uz konecne vyzente zo systemu. Nie ze by ma to nejako trapilo, ale prijde mi divne, ked sa mi v priebehu par minut zmeni skore z 2:1 na 1:2 >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 12:58
Re: Nepochpil
Jejda, to byl rychlej banán! Tak máš teď aspoň čas vyzkoušet toho Lexuse.
29. 1. 2016 12:55
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Ty paka to nepochopí, nesnaž se. Tohle somrování je započteno v ceně aut. Marketing to má spočítaný. :-)
btw Už podle nicku poznáš normálního člověka...co Juha.... :-)
29. 1. 2016 12:54
Re: Nepochpil
No ty si ale koumák, vyzrál si na něj, máš můj obdiv :yes:

>:D >:D >:D
29. 1. 2016 12:52
prosba u redakce
může redakce bloknout primitivní nick fostek? To se opravdu nedá číst, lidská blbost fakt nemá meze.
29. 1. 2016 12:52
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
doporučuji změnit doktora. Schizofrenie je vážná nemoc.
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2016 12:50
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Tak ty palce opravdu nechápu, dělat ze sebe blbečka abych se povozil je neseriózní, sprosté, prostě podvod. Když se jdeš jen tak svést okrádáš majitele showroomu.
Avatar - praděda7
29. 1. 2016 12:49
Lexus
Kdysi dávno jsem dostal v práci k evaluation IS 250 s automatem. Byl to moc povedený kousek. Jedinou výtku jsem měl pouze k tvrdšímu podvozku. Jinak za 1!
29. 1. 2016 12:45
Nepochpil
Vidím, že švihák námořník pořád reaguje na moje příspěvky, i když byl informován o tom, že to nečtu. Ani to nejde. Takže: D...e, jseš na hate-listu jako každý hovado. Tj. u tvých příspěvků se mi zobrazuje pouze suchá noticka (-skryto-) a zůstane to tak navždy. Jsi-li to schopen pochopit, dále už mi nenapíšeš ani písmeno, nebo´t to smolíš do prázdna. Je ovšem možné, že jsi tak blbý, jak si myslím, takže budeš psát dál. ovšem zbytečně, tvé příspěvky nevidím, jen vím, že existují. Všechny jsou "skryto". :-)
29. 1. 2016 12:41
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Taťka má octavii viď a pořád ti říká jak nejlepší auto pořídil a ty už celý natěšený až za 4roky budeš moct dělat ŘP a k tomu ty mokré sny jak jí podědíš ;-)
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 12:40
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Takhle vy to říkáte, zalomenejch. V Modré ústřici musejí bejt pařby panečku! :yes:
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 12:31
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Olympiádo ty dneska perlíš! >:D Myslím toho floutka, jak chce a nechce vyzkoušet Lexus, protože ještě nemá papíry. Teda má, ale jiné, na hlavu ;-)
Avatar - AUDIRS6
29. 1. 2016 12:28
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
coooo, jaaaa ???? >:D >:D >:D >:D

ak si si vsimol, obmedzil som tu ucast na minimum - ta koncorocna tabulka mi bola kvalitne varovanie. ;-)
A ked aj nieco napisem, tak bud fakt ze k veci, alebo trosku pre srandu. ;-)
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 12:26
Re: chtěl bych si vyzkoušet
Ono opravdu nelze v tom co píšeš najít hlubší (hliubší) smysl :-)
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 12:24
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
...zkoušel proplesknout... Ale pak tě ten šašek vdechl jednou nosní dírkou i s trenýrkama, co? :-)
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 12:23
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
"Včera jsi četl reakce, kde se diskutéři odsuzovali a uráželi se navzájem"... No, nevyvolal jsi to tam ty? >:D
29. 1. 2016 12:20
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
:-) Evidentně už jich tam pár zalomenejch měl. :-)
Avatar - AUDIRS6
29. 1. 2016 12:17
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
a teba uz vyskusal nejaky chlap ?
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
29. 1. 2016 12:10
Re: chtěl bych si vyzkoušet
Chtěl jsem napsat, jak je to hnusnej kastrol na rejži a jak všichni komu se líbí jsou de...i. Ale zarazil jsem se .vzpomněl jsem si na tu debatu, jak tam všichni šmahem odsuzovali nejen auta, o kterých nic nevěděli, ale rovnou celé značky. A zděsil jsem se, že bych byl stejně ubohej jako oni. Čili mě npadlo, že bych si to auto chtěl vyzkoušet, abych si udělal názor. A tak jsem to napsal. Hliubší smysl v tom nehledej.
29. 1. 2016 12:05
chtěl bych si vyzkoušet
potom nějak nechápu tvůj smysl sem psát... ;-\
29. 1. 2016 11:54
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
No tak zas mě to nebere. A otravovat prodejce, když vím, že si to nekoupím mi přijde divný. Jakoby somrácký.
A hele, palce dolů přibejvaj. Alespoň jsme na stopě těch fešáků s holou zadnicí, co lezou do autosalonů si předmětná holá pozadí vozit v autech za miliony na předváděcích jízdách. A v kapse s mobilem na splátky, :)A pak se sejřej nad slovem somrák. :)
29. 1. 2016 11:53
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Jo a párkrát jsem si taky vyzkoušel proplesknout pár šašků jako jsi ty. :-) Neraguj, nečtu. jsi ubožák a nehodlám s tebou marnit čas.
Avatar - Dylan McKay
29. 1. 2016 11:41
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
Už jsi někdy vyzkoušel holku? :-)
29. 1. 2016 11:35
Re: Chtěl bych si to vyzkoušet
a to je nejaky problem si zajit/zajet do autosalonu Lexus a to auto si vyzkouset na predvadeci jizde?
29. 1. 2016 11:23
Chtěl bych si to vyzkoušet
Včera jsem četl reakce k jednomu článku plné předsudků. Jakože diskutéři šmahem odsuzovali jednu či druhou značku a uráželi se navzájem. Byla to hrůza a to by bylo na dýl. Takže jsem si přečetl tenhle článek...a píšu bez předsudků...chtěl bych si tohle auto vyzkoušet a udělat si svůj názor. Nesnáším japonce a nikdy bych si žádného nekoupil (kromě off roadu na práci možná), ale to neznamená, že jsou špatní.
A fandové japonců, prosím, nepište mi, že jak bych si to vyzkoušel, hned by mě to chytlo a věděl bych konečně pochopil. Možná ano. Co když ne? Nemůžete to vědět. Mě by se líbit nemusel, i když by byl objektivně dobrý. Stejně jako třeba GTR. Chápu, že si ho někdo koupí, přeju mu hodně zábavy, ale to auto jde mimo mě. Bohužel tohohle Lexe si nevyzkouším, protože ho sotva kdy vůbec potkám...