Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
geroc I.
Dvakrát do téže řeky nevstoupíš. Byť s replikou.
Proč? Největší slabinou původního DMC je slabý motor PRV a nekvalitní montáž danou umístěním výrobního závodu v Irsku.
Pokud se tam dá moderní motor a převodovka , smontuje se to pořádně a dá se tomu nový interiér, nevidím důvod, proč by se to nemohlo vyrábě ta být to spolehlivé a úspěšné
Pokud se tam dá moderní motor a převodovka , smontuje se to pořádně a dá se tomu nový interiér, nevidím důvod, proč by se to nemohlo vyrábě ta být to spolehlivé a úspěšné
Anonym
Doufám že se tento projekt podaří dotáhnout do konce a že legenda bude žít dál jako replika. Držím palce, protože DMC-12 za to stojí. Kdo ho viděl někdy na živo tak ví o čem mluvím.
Stejsn
a proto Ocelot Žacléř i když vyráběl sakumprásk celé nové 1203ky, musel je stavět na staré papíry a vydávat to za generální opravu. No dneska už je to stejně jedno, výroba trosek skončila před 3 lety, kuriozně pro "neschopnost dodržet zákonnou dvouletou záruční dobu" 😄
Přeji tomuto projektu, aby se našlo těch 300 lidí ročně, kteří budou ochotni za tuto repliku (?) zaplatit dost vysokou předpokládanou cenu a vlastně aby se to vůbec rozjelo tak, jak se píše nahoře. I když se určitě za takovou věcí hodně lidí bude otáčet a asi to konečně i trochu pojede, mě by to nelákalo vlastnit a jezdit v tom. A o úspěchu mám malinko pochybnosti. Přesto bych byl rád, aby se jim to povedlo. Jednak pro to, že je to jakási pseudolegenda a také proto, že se na takové exoty docela dobře dívá, zvlášť pamětníkům a může to udělat radost i budoucím majitelům.
Ať je svět pestrý. 😉