Novinky
Docela mě pobavila tahle část, citace😒br />
"...Z běžné domácí sítě jej nabijete za tři a čtvrt hodiny a rychlonabíječka ubere z celkového času celou hodinu. Poznámky o tom, že plug-in hybridy zatěžují zákazníky dlouhými časy nabíjení, tedy dostávají pořádný protiargument...."
Řečeno jinak auto musí stát dvě a čtvrt hodiny na rychlonabíječce kvůli pouhým 40 km elektrického dojezdu. Fakt pořádný protiargument. 😄
A ještě drobnost, v technických údajích bych asi preferoval slovo elektřina. Výraz "elektrika" říkaly naše prababičky.
Řečeno jinak auto musí stát dvě a čtvrt hodiny na rychlonabíječce kvůli pouhým 40 km elektrického dojezdu. Fakt pořádný protiargument. 😄
A ještě drobnost, v technických údajích bych asi preferoval slovo elektřina. Výraz "elektrika" říkaly naše prababičky.
Naše babičky/prababičky říkaly "elektrika" tramvaji...
......bez klobouku bos, natloukl si nos. 😄 😄
jo říkaly to o tramvaji, ale když zhaslo světlo taky říkaly že nejde elektrika
Byrokrati, tak už změňte tu metodiku měření, protože toto je fraška.
Dříve to byla spotřeba při 60, 90 a 120 km, sice na válcích, ale bylo to přesnější.
Dříve to byla spotřeba při 60, 90 a 120 km, sice na válcích, ale bylo to přesnější.
Tohle ale není něco nechtěného. Udělali to takhle záměrně.
Prostě je v jediném čísle o spotřebě zahrnutý dojezd na baterie.
Bohužel mnoho lidí to rozčílí 😄
Ale když si někdo koupí toto BMW na dojíždění do práce (pouze) třeba 20 km, tak ta spotřeba (reálná - dlouhodobá) může být i nižší!
Žádná fraška - jen jedno číslo pro srovnání.
Bohužel mnoho lidí to rozčílí 😄
Ale když si někdo koupí toto BMW na dojíždění do práce (pouze) třeba 20 km, tak ta spotřeba (reálná - dlouhodobá) může být i nižší!
Žádná fraška - jen jedno číslo pro srovnání.
mínus půl až mínus jeden litr na 100 km. Opravdu vážně. Podle oficiální Břežanské metodiky měření. To se začíná se zahřátým autem, téměř zcela prázdnou baterkou na horním konci Břežanského údolí. A dole je již baterie dobitá, celé se to nějak započítá podle zadání a je to! Kde mám tu nobelovku? Nebo aspoň ten Bruselskej pětimístnej měsíční euro plat? >😁
Hele, jak jsem psal výše, když budeš jezdit 20i kilometrový úseky a pořád dobíjet (běžné dojíždění do zaměstnání) můžeš mít spotřebu i nižší než 2,1 litru!
V tomto případě je možné se na deklarovanou spotřebu dostat!!
Narozdíl třeba od údaje 3,0 l na sto u TDI Bluemotion od VW... Tam to možné (reálně) není.
V tomto případě je možné se na deklarovanou spotřebu dostat!!
Narozdíl třeba od údaje 3,0 l na sto u TDI Bluemotion od VW... Tam to možné (reálně) není.
Třeba ten dnešní Lexus napsal dobře - I když v případě GS nejsem úplně objektivní 😄
Jancimu :yes: - za rychle fungovanie.
Tohle byla blbinka - sám vim že po sobě něco čtu 2x a nevidím to a.. 😄
když někdo bude jezdit 30km do práce, tam dobije a 30km zpet, muze jezdit za nulu
Mimochodem, když to má normovaný dojezd 600 km a spotřebu 2ltr,, počítám správně že auto má jen dvanáctilitrovou nádrž ?
Ja ju z hlavy neviem, _MT_ to tu par krat vysvetloval - nieco na sposob, ze mozu merat len mensiu vzdialenost, potom dobijat a tak... A potom to cele preratavaju a vylezie im take cislo. :-!
pak budes 20km tlacit
Dokonca sa mi zda, ze ani cely dojazd bateriek nevyuzivaju, lebo spotrebu takto podobnych plug-inov ma porovnatelnu aj nieco od Audi, ktore ma ale dojazd na baterky 54 km.
Fakt sorry, nepomozem ti. Ber to ale proste ako fakt, ze je to nejaky NEDC nezmyselny cyklus pre Plug-in hybridy. Tot vsio. :-!
Ked som to vtedy od neho cital, hned som to pochopil a odvtedy sa nad tymi hausnumerami absolutne nepozastavujem. Akurat berem ako malu konkurencnu vyhodu v realnom svete, ze Audi dokaze na tie o cosi väcsie baterie prejst o cosi väcsiu vzdialenost, takze pre niekoho to moze byt potesitelne. 😉
Edit: Ďakujem _MT_ ! 😉
Složitěji: Určí dvě spotřeby. Při první si smí auto vybít baterii. Pokud zvládne celý NEDC na elektřinu, tak je nulová. Při druhé nesmí. Ta podmínka je myslím daná tak, že nesmí mít na konci méně energie v bateriích než na začátku, ale nejsem si úplně jistý. A z těhle dvou spotřeb udělají vážený průměr. Pro první je váhou dojezd v NEDC na nabitou baterii (tedy po kolika km se baterie vybije). Pro druhou je to pevně daných 25 km.
Když si vezmu jako příklad hybridní A3. Ta má první spotřebu nula, druhou 4,5, dojezd na baterie je 50 km. Takže máš: 50/75 * 0 + 25/75 * 4,5 = 1,5
Seriózní výrobce by řekl: Podle nerálných norem dojedete 600 kiláků se spotřebou 2 ltr. Skutečné reálné hodnoty jsou však tolik a tolik....
Ale seriózní výrobci už nejsou
Ale dojezd je něco jiného. Tam přece žádné dobíjení už nemá co pohledávat. Dojezd by měl být jednorázový dosah auta s plnou nádrží a nabitou baterkou. Jinak je to hausnumero k ničemu
Ale jinak už s tebou souhlasím