Novinky
Páči sa vám to z profilu? Mne to príde dosť samoúčelné teda. Sú tam aspoň tri linky, ktoré sa nestretnú plus to klesnutie pri zadnom bočnom okne. Niekedy mám pocit, že dizajnéri príliš improvizujú alebo to preháňajú s vnímaním dynamiky.
>😁
Jo, asi tak...
A to jsem měl 500 Livingu za zlý, že není moc hezký... teď, když vidím asi prvního přímého konkurenta vidím, že je vyloženě krásný...
😉
Jo, asi tak...
A to jsem měl 500 Livingu za zlý, že není moc hezký... teď, když vidím asi prvního přímého konkurenta vidím, že je vyloženě krásný...
😉
To si děláš pr.. hýždě. 8-s
Tak tu to Honda hrá na SUV, 500-ka Living skôr asi na to MPV. Je to ale zrejme posledné auto, na ktoré by som si v tejto kategórii spomenul.
asijský design
benzínový motor
převodovka CVT
dvoukolka
:no😒br />
Takový Yeti je proti tomu opravdový zázrak!
- nadčasový design
- diesel 2.0 TDI
- manuální převodovka
- čtyřkolka
:yes:
benzínový motor
převodovka CVT
dvoukolka
:no😒br />
Takový Yeti je proti tomu opravdový zázrak!
- nadčasový design
- diesel 2.0 TDI
- manuální převodovka
- čtyřkolka
:yes:
Tak jestli má tento bizardní stroj podle autora "překvapivě vkusný design", tak to na tamním trhu musí být fakt designové peklo >😁 >😁 >😁 To auto je neuvěřitelný paskvil, - maličká kolečka, podivný zub na bocích a dalo by se ještě dlouho pokračovat. Jediné, co jakž takž ujde, je předek a design přístrojové desky. :-!
Kombinace obojího připomíná něco jako rodinný, pětimístný moped...
Už chápeš?
Při té neděli...
😉
1/ Sice je to na platformě miniauta, ale je do dlouhé 4456 mm, takže na dohled třeba QQ.
2/ Sice jsem v tom neseděl a asi ani nebudum ale když si vezmeš, kolik místa je ve 4metrovém Jazzu, nemusí být třetí řada v o půl metru delším autě až taková utopie.
3/ V JV Asii se dělají jako sedmimístná auta i s mnohem menší délkou, HR-V je z těchto aut na bázi minivozů největší.
Stávají se horší věci.