cekal jsem, ze to bude lepsi. U Seatu se vcera mluvilo o nudnem designu, ale zde mi to prijde az moc extravagantni. Nejhezci je z boku, predek ujde, ale zadni pohled mi prijde nejaky divny...ale je to zatim jen skica, tesim se na realnou podobu.
jj
TAHLE DÍZLOVÁ [odkaz] POPELNICE SE PRÝ BUDE VYRÁBĚT TAM POD ORLICKÝMI HORAMI, KDE UŽ NENÍ NEZAMĚSTNANÝCH A VYSÁTÝ JE I REGION JESENÍK >:D >:D >:D >:D >:D >:D
móda SUV bude v Evropě trvat právě tak dlouho, jak dlouho budou státy preferovat naftu před ostatními phm. Nebýt módy dieselů, nebylo by ani módy SUV. Nyní je vše ještě nadopováno abnormálně levnou ropou.
Ne, to jsi špatně pochopil, ta vrata se týkají nové kampaně:
Pomalu se otevírají vrata a vyvalí se hustý dým. Po chvíli vypadne udušený řidič a objeví se text: "Také jste ještě nebyli na největší svolávací akci v dějinách Škody?"
jestli se opravdu prosadí plug-in hybrid,jsem zvědavý co budou dělat s těmi dízláky,protože v podstatě ztratí smysl.A jo,já zapoměl že žijem v Česku kde slovo "Prius" je sprostá nadávka a Tdi je na úrovni poloboha.
Nevím, zda si toho je vůbec darkom vědom, ale Prius III je tohle [odkaz] . No a design nového Priusu komentovat nebudu, rozhodně je přinejmenším kontroverzní a vyvolává kontroverzní reakce. :-)
kludne sa mozes "odbavit" na mne >:D a dat mi :no:
Ja by som zasiel este do väcsieho extremu a porovnal to aj s niecim cenovo porovnatelnym, takze ( aj ked si aktualne nevybavujem cenu Priusu ), ale aj podla predajov sa ludom paci viac nez ten Prius aj napr.: A4 Avant, A6 Avant / Allroad... ;-)
Design Priusu je účelný a nakonec v rámci Toyoty patří designově k tomu lepšímu. Octavia je ale přece jenom hezčí, byť i ta má velké mouchy (dvě největší - základní světlomety jako z 90tých let minulého století a kola zalezlá v podbězích jako z 80tých let minulého století)
No vidíš mě se třeba staré a "retro" věci líbí víc než současné, takže i světla i zapadlá kola. Prius je sice spíš jak z jiné planety, ale pořád (zvlášť ten poslední) je zajímavý a tolik bych ho nehanil.
Ale tak jen jsem zvedl hozenou rukavici od Ozzmana :-)
Je jasné, že u nás je cokoli co vypustí Škoda to nejlepší, jen je k zamyšlení, že zbytek světa si to nemyslí..
Mě se nikdy nelíbila auta typu "drsoň", kdy design jen podtrhuje image tvrďáka, co to řídí a že koncern včetně Škody posledních pár let se tak, aspoň dle mne, stylizuje.
Prius je možná stále "vystupující z davu", ale pokud je něco děláno účelně, tak je to svým způsobem krásné a osobně je mi jeho vzhled sympatičtější než třebas Oktávka.
Tak to sem tušil už na začátku, překvapilo by mě kdyby tu zvítězil Prius nad Oktávií. Jen na zamyšlenou, kolik Oktávek a Priusů se prodalo na zbylých kontinentech? :-)
PS nevím kdo ti dává ty palce dolu, asi ještě hlasující škodovkáři >:-[]
Ono by to nebolo na skodu (no pun intended), keby ho diktoval niekto osvieteny.
Ved sa pozri okolo seba, co ludia kupuju, co pocuvaju, co pozeraju, ako sa obliekaju.
Kedysi bola kombinacia poltopanky + teplaky + kozena bunda (a variacie) vysadou 'Splocenstva nezavislych statov'. Dnes? Pri pohlade na domorodu populaciu v luhoch a hajoch, i pod Tatrami, nezostava len zaplakat.
Já ti nevím, je mi tak nějak úplně fuk, co lidé kolem mě nosí, poslouchají a kupují (no dobře, občas se člověk pousměje). Když jim to tak vyhovuje... ;-)
Vidis a me naopak nejmin pekna toyota prijde tento novy auris a nelibi se mi ze ostatni modely jdou stejnou cestou..budu se opakovat ale auta s radoby tvrdackym designem mi prijdou uboha. K tomu jsou jina auta typu mustang apod. ne koncernove vozy pro obycejnou vsedni jizdu a tuplem je to pitomost u toyoty jelikoz zajemce o unifikovane koncernove "krale silnic" tim stejne nepretahne na svou stranu a oddane toyotaky preferujici spolehlivost, klidnou bezpecnou jizdu a nemit stejne auto v CZ jako vetsina ostatnich, tim naopak odrazuje. Ze se nekomu toyoty nemusi libit chapu me se od favorita uz taky zadna skodovka nelibila, je to proste subjektivni.
Záleží na cenovce, jak to tak v našich končinách bývá. A pokud budou ta čísla vpravo začínat hodně nad miliónem (a to u plug-in hybdridu budou), bude se nafta točit dál.
Což mě přivádí k myšlence - kdyby ti čerpadlář načepoval plnou nádrž, bylo by to s 10% DPH? Co na to Kobliha?
Předpokládám, že za plug-in bude příplatek několik set tisíc (minimálně dvě stě). V zemích, kde nejsou podporované, vznětové motory nemá šanci vytlačit.
Mě se tedy nelíbí ani jedno... Octavie je teď docela hezký auto, proč ho ničit? Spíš by ho měli trochu jen poupravit... klidně ve stylu Superbu a spíš přidat něco do interiéru
Ja si zas myslim, ze je tam co robit. Kedze som zastanca cisteho dizajnu, najskor sa mi Octavia 3 pacila moc. Ale cim dlhsie je na trhu, tak tym mam viac pocit, ze ten dizajn prednej masky je ozaj prilis jednoduchy a az zastaraly. Ale je pravda, ze na RSke s inym naraznikom a dizajnovymi vychytavkami to funguje velmi dobre...tak mozno keby facelift je sucasna RS >:D
Souhlas, oživení oktávce neuškodí, ale hlavně to nepřehnat. Úplně postačí nový nárazník a lehce inovovaný tvar světlometů. I tento koncept ve mě trochu probudil mé obavy, že další rozvoj Kabaňova designu bude spočívat v jeho postupném přeplácání.
ak aj budú delené svetlá, určite nie na spôsob E. Nemám in info ako dixik, ale na fejslifte, ešte k tomu škody, sa takéto radikálne veci nerobia. Ak dôjde k nejakému rozdeleniu, tak len ku kozmetickému (nejaké vyondené smerovky alebo hmlovky). Nevidím jediný racionálny dôvod na E variant. Ale ak realita ukáže, že som sa mýlil, tak už nebudem predpovedať ani noc a deň.
Mozeme uzatvarat stavky. Ja to tipujem na S-classe vdaka vyssiemu podvozku a kufru, passata kvoli kufru a 7 miestam, tank, kvoli spotrebe, lietadlo kvoli batozinovemu priestoru a pohodliu... No tesim sa na tie testy...
Ale spat k teme, tesim sa na to, ze skoda vstupuje do tohto segmentu.
Já to myslel trochu s nadsázkou, ale fakt je, že se Škodovka těch základních motorizací nebojí ;-) Myslím, ale že to dopadne jak píše Dixík. 1,4 TSI, ale i tak mi to přijde dost slabá motorizace na auto větší než Yeti.
Když se na to tak podívám v detailu, vypadá to jak pokus o škodováckou verzi C4 Picasso, s těmi dělenými světly. Jenže v tom případě je originál o mnoho lepší.
Klasické konzervatívne tvary bez módnych výstrelkov, o niečo viac miesta ako u konkurencie a priaznivá cena znamenajú, že Kodiaq je už dopredu odsúdený na úspech.
Škodovka používa osvedčenú taktiku, ktorá sa ostatným mainstreamovým automobilkám moc nedarí napodobniť: moc neexperimentovať, ale ponúknuť o niečo viac priestoru za porovnateľné peniaze.
Jediná vážnejšia konkurencia budú pre neho jeho súrodenci VW Tiguan a SUV od Seatu...
Ale jo, líbí. I když za tuto skicu půjde v reálu ještě schovat mnohé. Myslím si, že to bude dost podobné na ten Seat, který nedávno "unikl", jen to bude mít Škodovácké světla a gril. Doufám, že to bude mít trošku zdvih pérování, ne jak motokáry poslední doby a mohli by zapracovat na návratu normálních interiérů, ne ten social plastic edition posledních modelů. Dál už ale samá pozitiva a životní jistoty. 2.0TDI mi k tomu pasuje jak ulitý, za sebe mohu říci, že se na nové SUV těším. :yes: